Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 562 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1087
09 lis 2006 18:16
tukator: 60 minut ti stačí a nebo ti jdou špatně hodinky sarcastic Ale samozřejmě jsou místa v Brně, kde hodinovka nestačí, ale je jich docela málo

Ohledně jízdenky na přejezd zón. Myslím, že tady pláčete příliš brzy, protože Brno nezajímá tato jízdenka, ta je věcí kraje, který pokud vím akorát oznámil zdražení, ale nikoli přesnou podobu jízdenek


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Jakub píše:
nevim, proč rušit 10 minutovou ... proč by lidi, co jedou 2 zastávky do jiné zóny, než maj předplatní jízdenku, měli platit za jízdenku na půl hodiny?

Aby se dali občasní cestující lépe dojit, viz jedna z dřívějších výročních zpráv, kde byly vypsány příjmy z jednotlivých druhů jízdenek.


Offline
88
26 dub 2011 09:13
Pro nás, co jezdí konečná 1 Bystrc / konečná 8 Líšeň je jaksi 60 minut málo...


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
Přátelé, copak v Brně nemáme jízdenku na 90 minut? Máme, tak proč srovnávat jiné jízdenky? Jízdenka na 90 minut u nás aktuálně stojí 24Kč a můžete na ni vyjet i mimo Brno. Tohle srovnávání se dělá tak, aby to vyšlo tak, jak novinář chce. Třeba aktuálně v Karlových Varech stojí hodinová jízdenka 25Kč a nepřestupní 18Kč, o tom už nepíše nikdo, ale Brno je nejdražší, že

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
nevim, proč rušit 10 minutovou ... proč by lidi, co jedou 2 zastávky do jiné zóny, než maj předplatní jízdenku, měli platit za jízdenku na půl hodiny?

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Přesně jak jsi napsal, jsi jeden z malá a tarif by snad měl vyhovovat většině.
Jízdenka na 20 minut by určitě uplatnění našla a mohla by být i nepřestupní.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Tasa píše:
K čemu by ti byl v Brně lístek na 90 minut? Brno přejedeš s přehledem za 60 minut.

Pokud to bylo na mě, tak mi nešlo o 90minutový lístek, ale o ten přepočet korun na minuty tak, abych mohl srovnat Prahu s Brnem. Pravda, mohl jsem převést Prahu na 60minutový, pak to vychází 21,33 Kč na 60 minut v Praze, kdežto v Brně bude 60minutový za 25 Kč, tedy bude vlastně dražší.
Nebo taky 0,356 Kč/min Praha a 0,417 Kč/min Brno.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
32
05 zář 2007 08:47
Brno
Tasa píše:
K čemu by ti byl v Brně lístek na 90 minut? Brno přejedeš s přehledem za 60 minut.

No třeba já občas používám 90minutovou jízdenku pro cestování po Brně.
Kupřikladu jedu někoho vyzvednout na hlavní nádraží k vlaku.
Proč by měl platit 2x 22,-Kč když mě to vyjde do 90 minut za 24,-Kč.
Lze tím tedy ušetřit 20,-Kč, to mi nepřijde zrovna málo.
Ano je mi jasné že to využije málokdo, ale právě proto klidně mohli tu platnost prodloužit na 90 či jen 75 minut. Vypadalo by to lépe zdražíme, ale lehce vám prodloužíme platnost jízdenky e_smile, a přitom by to na tržby téměř nemělo vliv, protože většina stejně nevyužije ani těch 60 minut.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Spíš by se hodilo něco na 20-30 minut. Klidně místo 10min.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
K čemu by ti byl v Brně lístek na 90 minut? Brno přejedeš s přehledem za 60 minut.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Rodinný baráky uživí maximálně autobus s intervalem 20 minut, pro šalinu je toho potřeba trochu víc. Večerní interval 20 min na tratích do Juliánova a na Technopark budiž odstrašujícím příkladem.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Kari: A podle mě budou, minimálně u té základní jízdenky. V Praze bude stát 32 Kč na 90 minut, v Brně 25 Kč na 60 minut. Když to přepočítám, tak mi vychází v Brně 37,50 Kč na 90 minut.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
Trochu mimo :
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10711.html

zvysena vystavba v lisni by mohla prinest i prodlouzeni tramvaje ...


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ale zas se neodvolávaj jak jiní na to, že ceny v Praze budou levnější, když to není pravda.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No to je zase článek...


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zdražením MHD získají manažeři miliony, bojí se v Brně

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
72
10 dub 2010 16:03
Když jsem si ten článek četl v novinách... Tak jsem se nemohl nesmát sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Ať si ten pisálek zajede do Bratislavy!
Tolik typů autobusů, co tam jezdí, by vydalo na pokračování až do Vánoc... :mrgreen:


Offline
2825
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mauricio píše:
No a co? Jasně tam máš napsáno, že od roku 1982.


Předpokládám, že ten chytrej článek měl informovat o tom, jakého stáří je vozový park v Brně a ne o tom, jakého stáří jsou nejstarší zástupci jednotlivých typů napříč zeměkoulí. :mrgreen:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No a co? Jasně tam máš napsáno, že od roku 1982.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
První funkční vzorek městského autobusu nového typu B 731 (označený jako B1) vyrobila Karosa v roce 1974. Od pozdějších vozů se částečně odlišoval, sešrotován byl v roce 1976. Tentýž rok byly vyrobeny dva prototypy (B2 a B3), následující rok i prototyp třetí (B4). Sériová výroba byla zahájena až v roce 1982, kdy bylo vyrobeno celkem 838 autobusů B 731 (včetně 35 kusů pro export do Vietnamu). Poslední vozy B 731 byly vyrobeny roku 1996, kdy byl typ B 731 nahrazen autobusy B 931. Brány Karosy opustilo celkem 4 909 vozů B 731.

(Tomáš JELEN, Dušan KUCHAŘ: Autobusy Karosa – 11. díl – městské a příměstské standardní autobusy řady 700. Československý dopravák, 2008, roč. VII., čís. 4, s. 30–37. )


Offline
9986
15 led 2005 23:41
B731 z roku 1974
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Do toho nevidím, to má gumy :D


Offline
2825
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
mceza píše:
Největší síla je ten obrázek s přehledem o vozech - např.
13T - 29 kusů z roku 2007
RT6N1 - 3 kusy z roku 1997 - jezdily do roku 2008

další klamání je například u N a N2 KT8...


No a co ty B731 z roku 1974 a 8 ks papamobilů? :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Největší síla je ten obrázek s přehledem o vozech - např.
13T - 29 kusů z roku 2007
RT6N1 - 3 kusy z roku 1997 - jezdily do roku 2008

další klamání je například u N a N2 KT8...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18101 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 00:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]