Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 546 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
zolex píše:
No strucnejsie by to bolo, keby si to neposlal 2x :-D
Souhlas a moc se omlouvám, to je to noční psaní booze Prosím některého z adminů, aby ten starší příspěvek (ze 3:46) poslal pod kytičky.
J*M* píše:
A co říci na tohle? Johnny5 poslední dobou má zajímavé názory na kritiku nešvarů v DP, a prezentací těchto názorů bývá dle mého náhledu značně out. Zapomíná, že polemizuje s názorem pamětníka těch dob, žijícího vedle vozovny od těch dob dodnes a majícího v té době v příbuzenstvu přímé účastníky praktik v tehdejším DP. I tehdy padaly větve a stromy na TV (a to i mimo sněhové kalamity), i tehdy "někdo vylil trošku větší kýbl z nebe" (obrázek by mohl najít v jiném tématu na tomto fóru). Na rozdíl od dnešní doby, byly po takové letní kalamitě tratě neprůjezdné (zanesené a nefunkční výhybky, zanesené pískem, štěrkem a kamením tramvajové trati) a i laik viděl, jak se DP snaží dopravu obnovit. V ulicích bylo vidět staré odrbané služební tramvaje s partami lidí v špinavých monérkách i civilním oděvu, kteří i bez "brček" se snažily odvodnit tratě, odstranit nánosy a vyčistit výhybky. Popadané stromy a větve si také odstraňovali vlastními silami. To dnes člověk již nemá možnost vidět, čeká se až IZS, správa komunikací, či soukromá firma čistící výhybky závady odstraní. Možná časem se dočkáme, poškodí-li se TV mimo normální pracovní dobu, tak se bude čekat na soukromou firmu až závadu odstraní.
Jsem jen trošku alergickej na ten obecnej pláč, že je dnes všechno špatně a nic nefunguje. Pamětnictví jsem nezpochybnil i ve své původní zprávě a rád bych se klidně dozvěděl jak dlouho nejezdila doprava na určitých konkrétních místech, když byla velká voda v padesátých letech. Vždyť i ve středu se u většiny zaplavených výhybek stálo v průměru 15-20 minut a většina zdržení dopravy (včetně vadných vozů) nepřesáhla v průměru 25-30 minut. To by se výše uvedené party v odrbaných tramvajích přece nestačily ani aktivizovat a na místo přijet. Pouze podjezdy Purkyňova, Dornych, Koliště déle čekaly na opadnutí vody po ukončení pršení. Takže jediným ZÁSADNÍM problémem byl strom na Hlinkách, který vyžadoval speciální techniku hasičů. Za DP tam byly dva vozy TV (jeden i s kolejovým adaptérem). Moje obhajoba tedy směřuje především ke všem lidem, kteří se ve středečním večeru snažili udělat maximum bez ohledu na to kolik žabiček jim pak kuňkalo v mokrých botách. Pokud si totiž přečtou dle mého názoru nekritické příspěvky, tak je to musí zákonitě znechutit a příště odradit od jakékoliv individuální snahy udělat něco navíc. A vždy to bylo, je a bude o těchto lidech....


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Je pravda,že den,kdy kancelářští naposledy vyšli do ulic odklízet kalamitu,byl 13.1.1987...
Ono si toto dnes lze opravdu jen stěží představit...
Ale taky je to "díky" nové módě outsourcingu. Vždyť co zbylo např. z Vrchní stavby?? Téměř nic- všechno dělají cizí firmy.
Totéž je to s úklidem vozů. Clarima a.s. má dvě ISO,ale neumí ani umýt okna ve vozech - stěrku na okna neznají!Na celý vůz používají jednu stejnou hadru...
Prý je to levnější... Já kdybych si domů na každý prd volal řemeslníky,tak se nedoplatím!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Johnny5 píše:
[A co říci na tohle? Vlastně to ani není překvapující, protože jsem tady již jednou konstatoval, že "JM" považuji za excelentního znalce historie, jen ty jeho paralely do současnosti bývají značně out :roll: Co asi dělali všichni, kteří byli ve službě? Hráli karty nebo byli v sauně? Ach jo. A ty zvednuté hotovosti z padesátých let? Tohle nebyla sněhová kalamita, kde může mít každý úředník svou výhybku a hodiny ji při průběžném spadu sněhu čistit. Tady prostě někdo vylil trošku větší kýbl z nebe a nejzásadnější problémy trvaly "pouhých" 90 minut, maximálně dvě hodiny. Jedině, že by si ti lidé na imaginární pohotovosti vzali brčka a vysávali vodu ze silnic. Nevím jakou vnitřní kapacitu na vodu má "JM", ale já moc velkou ne :pivo:.

A co říci na tohle? Johnny5 poslední dobou má zajímavé názory na kritiku nešvarů v DP, a prezentací těchto názorů bývá dle mého náhledu značně out. Zapomíná, že polemizuje s názorem pamětníka těch dob, žijícího vedle vozovny od těch dob dodnes a majícího v té době v příbuzenstvu přímé účastníky praktik v tehdejším DP. I tehdy padaly větve a stromy na TV (a to i mimo sněhové kalamity), i tehdy "někdo vylil trošku větší kýbl z nebe" (obrázek by mohl najít v jiném tématu na tomto fóru). Na rozdíl od dnešní doby, byly po takové letní kalamitě tratě neprůjezdné (zanesené a nefunkční výhybky, zanesené pískem, štěrkem a kamením tramvajové trati) a i laik viděl, jak se DP snaží dopravu obnovit. V ulicích bylo vidět staré odrbané služební tramvaje s partami lidí v špinavých monérkách i civilním oděvu, kteří i bez "brček" se snažily odvodnit tratě, odstranit nánosy a vyčistit výhybky. Popadané stromy a větve si také odstraňovali vlastními silami. To dnes člověk již nemá možnost vidět, čeká se až IZS, správa komunikací, či soukromá firma čistící výhybky závady odstraní. Možná časem se dočkáme, poškodí-li se TV mimo normální pracovní dobu, tak se bude čekat na soukromou firmu až závadu odstraní. Johnny5 by si měl i jako patriot uvědomit, že některé chybné kroky neschopného vedení mimo jeho rank, nelze ani fandovstvím odstranit, natož obhájit.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Johnny5 píše:
Všem se omlouvám za délku a obsáhlost příspěvku, ale stručněji mi to nešlo. Možná jsem tím splatil objemový dluh textu za velmi dlouhou neúčast geek
No strucnejsie by to bolo, keby si to neposlal 2x :-D

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
mh píše:
Třeba k tomu řekne své i Johnny5, který toho byl součástí..
Musím uznat, že tohle je teda výzva, která se nedá ignorovat :-) I když po 3 dnech to už není moc do kategorie Aktuality.
Nechci být protiva, ale "freekey-ho" zpráva mi tak trošku zavání "mediálním hnojíčkem". Nikomu neberu jiný názor nebo slabší orientaci v daném tématu, od toho jsou diskuzní fóra, aby se tam názorově jiskřilo, ale pokud mám x domněnek a téměř vždy si vyberu tu negativní variantu v hodnocení, tak to považuji spíše za zaujatost než za snahu se něco dozvědět nebo o tom jen objektivně pokecat. Ale konkrétněji:
freekey píše:
Celou noc jsem sledoval dění v Brně a rozhodně to nebyly nemocnice, co dostávalo přednost. Hasiči před řešením téhle události hlavně čerpali:
- golfové hřiště
- sklepy v Bystrci
- sklepy na Štefanikove
Docela mě dostala ta priorita golfového hřiště před spoustou jiných událostí.
Až později v noci se řešila doprava a evakuace dětí.
O prioritách hasičů nemám povědomost, takže tohle řešit neumím, i když na to jistý názor mám.
freekey píše:
Otázka je kde všude se stala to kolabovala. Jestli za to mohli jen hasiči nebo třeba i DPMB:
- během noci minimálně jednou zkolaboval RIS
V noční době 22:55 - 23:45 hod., tedy až po zásadní večerní kalamitě, došlo k výpadku zobrazování polohy vozidel na mapě včetně identifikačních znaků (kurz, linka). Spojení RS bylo zachováno. Oprava provedena příslušnou hotovostí pracovníků ve velmi krátkém čase.
freekey píše:
- během noc minimálně jednou nefungovali RDST
Několikrát v roce (3-4x) dochází k údržbě rádiové sítě, kdy přibližně na 30-40 minut není spojení prostřednictvím RS. Je to vždy v noci před pracovním dnem mezi spojeními nočních busů u Hlavního nádraží. Vždy na tuto noc je výpravnami poskytnut seznam nočních řidičů s jejich mobilními telefony pro spojení s dispečinkem. Zrovna v osudnou noc byla údržba plánována ihned po půlnoci, ale s ohledem na vývoj v dopravě (stojící tramvaje na Hlinkách a všude kolem) byla operativně posunuta o dvě hodiny později.
freekey píše:
- dispečink se nedokázal vyrovnat s množstvím požadavků a čekalo se na vyřízení požadavků řidičů třeba i přes 20 minut
Tohle je prostě realita, která nastala a není možné ji vůbec ovlivnit. Pokud se v průběhu 20 minut zastaví doprava na desítkách míst, dojde k poruchám vozů a každý řidič si zcela logicky požádá o hovor, tak není možné hovory ihned odebírat. Velké množství vody se taky nevejde do kanálů, potoků a řek a nikoho to v takové situaci nepřekvapí, tak proč tohle ano? Tento kritický stav trval přibližně 90 minut (cca 19:15 - 20:45 hod.). Pokud by šlo o život je možno zvolit prioritní žádost, která posune žádost na 1. místo a to už vlastně "mh" správně psal. Díky wink
freekey píše:
- nějakou dobu nebylo spojení s výpravčím v Medlánkách
V areálu Medlánky bylo při bouřce přerušeno telefonické spojení, RS fungovala pouze u tramvají. Autobusy byly řešeny prostřednictvím mobilního telefonu.
freekey píše:
A teď si dovolím malou úvahu (protože nevím jak to skutečně bylo):
Ve chvíli kdy nastala nějaká mimořádná událost blokující dopravu, stiskl řidič tlačítko s požadavkem na dispečink DPMB. Protože ale požadavků bylo mnoho a schopnosti dispečinku jsou minimální (i při normálním běžném provozu má mnohdy problém vyřešit banální problém), k povolávání HZS docházelo s velkými zpožděními (dispečink je mnohdy schopen převzít od řidiče požadavek na hasiče a po 20ti minutách se mu ozvat, jestli má ty hasiče opravdu volat :-(). Operační středisko hasičů postupuje zhruba stejně špatně, události řadí do fronty a řeší je postupně bez určování priority. Pozdním nahlášením od DPMB se tak požadavek posouvá.
Právě tahle pasáž je motivem mého označení "mediální hnojíček". Jako všude nemusí být ani tady vždy a vše stoprocentní, protože tuhle práci dělají také jenom lidé. I svá dopravní řešení bych při zpětném hodnocení někdy udělal jinak a lépe. Ale každé z rozhodnutí je poplatné konkrétní situaci a konkrétním okolnostem. Snahou by tedy mělo být, aby se každé rozhodnutí co nejvíce blížilo nedostižnému ideálu. S vědomím možností jak technických tak i lidských jsem přesvědčen, že středečnímu večeru předejít nešlo. Na takovou situaci se předem není možné připravit, pouze se její dopady snažit minimalizovat a to se s plnou odpovědností dělalo.
freekey píše:
Mohlo to tedy klidně vypadat nějak takto (je to jen příklad ze zkušeností s DPMB a HZS):
0:00 - požadavek řidiče na spojení s dispečinkem DPMB
0:10 - Dispečink reaguje
0:12 - Dispečink posílá na místo svoje lidi
0:25 - Dispečer na místě
0:30 - povolání dráteníků
0:50 - dráteníci na místě, zjišťují, že to neumí sami vyřešit a požadují hasiče
1:00 - dispečink povolává hasiče
1:05 hasiči zařazují požadavek do fronty
1:35 hasiči vyjíždějí k místu události
1:40 hasiči jsou na místě
Jenže ono to takhle zrovna v případě Hlinek nevypadalo. Hovor řidiče tramvaje a dispečinku o spadeném konári na trolej byl navázán do 1 minuty od přihlášení, protože to bylo ještě na začátku těch 90 minut. Ihned jsou vyhlášeny odklony, aby tam uvázlo co nejméně kurzů linky 1 a na místo je vyslán montážní vůz TV, ostatně jako vždy, takže žádné hypotetické rezervy. Až na základě informace od přítomných pracovníků TV se volali Hasiči (přibližně 25-30 minut od první zprávy). Ve standardní situaci (běžná průjezdnost komunikací, normální počasí) by tento čas byl ještě kratší (v průměru 15 minut). Příjezd hasičů byl následně urgován cca každých 30 minut až do jedenácté večerní.
J*M* píše:
Souhlasím s uživatelem freekey, ale rád bych ho trochu poopravil.
DP, jak mi to připadá, nemá za úkol vozit cestující, ale dělat zisk, aby přemnožení ředitelé měli mít z čeho vyplaceny tučné prémie. V padesátých letech, kdy žádný integrovaný záchranný systém neexistoval a DP měl jednoho ředitele, při takové kalamitě byli zvednuti všichni vozovenští (i trolejbusový a autobusový), kteří byli momentálně ve sužbě, povoláni všichni zaměstnanci, kteří měli pohotovost (vozovenští, ÚD, vrchní stavba, dráteníci, úředníci, atd...). A kalamitu zvádli, to jenom dnes se čeká a spoléhá na IZS.
A co říci na tohle? Vlastně to ani není překvapující, protože jsem tady již jednou konstatoval, že "JM" považuji za excelentního znalce historie, jen ty jeho paralely do současnosti bývají značně out :roll: Co asi dělali všichni, kteří byli ve službě? Hráli karty nebo byli v sauně? Ach jo. A ty zvednuté hotovosti z padesátých let? Tohle nebyla sněhová kalamita, kde může mít každý úředník svou výhybku a hodiny ji při průběžném spadu sněhu čistit. Tady prostě někdo vylil trošku větší kýbl z nebe a nejzásadnější problémy trvaly "pouhých" 90 minut, maximálně dvě hodiny. Jedině, že by si ti lidé na imaginární pohotovosti vzali brčka a vysávali vodu ze silnic. Nevím jakou vnitřní kapacitu na vodu má "JM", ale já moc velkou ne :pivo:.

Všem se omlouvám za délku a obsáhlost příspěvku, ale stručněji mi to nešlo. Možná jsem tím splatil objemový dluh textu za velmi dlouhou neúčast geek


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Před cca 30min přes Mendlovo nám. odtah K2 1110 info Karlos.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nojo, musí ji ještě pořádně využít, než ji zavřou :P

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Radek Havlík píše:
...

Hezký fotoreport...
Jen mě trochu překvapilo, že se to všecko do té smyčky vlezlo... Myslel sem si, že je menší...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Kolem 11:45 bylo ve smyčce Mendlovo nám. možné spatřit netradiční soupravu 1608+1121+1903.
1903 pravděpodobně dotlačila 1121.
Fotky dodám.

_________________________________
RH.


Offline
115
27 led 2009 19:48
Brno
Kolem 12:45 střet tramvaje s chodcem na Palackého třídě (info: dopravní servis)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Já se zas musím zastat dispečinku, protože mi Honza S. zvedl telefon ihned, když jsem mu volal mobilem!
Takže jednak není nutno se spoléhat jen na RIS, druhak musí dispečink komunikovat zároveň i s jinými subjekty.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
To freekey: :applause: :!:
Dnes to bylo i v MfDnes, HZS jako první odčerpávali sklepy restaurací na Štefánikové atd.
http://zpravy.idnes.cz/prsi-na-kterych-mistech-jihomoravskeho-kraje-je-vzdy-problem-pta-/brno.asp?c=A090717_1225670_brno_jag

Takže bych příště prosil méně toho patosu... biggrin
Asi někomu vytanula (krásné sloveso) na mysli fotografie zaprášeného hasiče na Ground Zero v New Yorku v pozadí se zřícenými dvojčaty WTC...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
freekey píše:
... dispečink se nedokázal vyrovnat s množstvím požadavků a čekalo se na vyřízení požadavků řidičů třeba i přes 20 minut... ve chvíli kdy nastala nějaká mimořádná událost blokující dopravu, stiskl řidič tlačítko s požadavkem na dispečink DPMB. Protože ale požadavků bylo mnoho a schopnosti dispečinku jsou minimální (i při normálním běžném provozu má mnohdy problém vyřešit banální problém), k povolávání HZS docházelo s velkými zpožděními (dispečink je mnohdy schopen převzít od řidiče požadavek na hasiče a po 20ti minutách se mu ozvat, jestli má ty hasiče opravdu volat :-().


Musím se dispečerů zastat. On je totiž mnohdy nadlidský úkol se s některýma řidičema domluvit.. navíc pokud v takovýchto situacích volá každý druhý řidič, je logické, že ty hovory nemohou operátoři ihned obsloužit.. v tom případě - pokud dispečink neodpovídá, a mám naléhavou zprávu, není nic jednoduššího, než použít "prioritní volání" (čímž se volající stanice posune na začátek fronty volajících)..

samozřejmě zde pak svoji úlohu hraje i kvalita rádiové sítě, která není kdovíjaká, co si budem nalhávat..

Třeba k tomu řekne své i Johnny5, který toho byl součástí..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Já si myslím, že až budete hasiči, budete mluvit jinak. Myslím si, že hasiči moc dobře vědí, co dělají... A to my nezasvěcení vědět nemůžeme.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
freekey píše:
Musím souhlasit s uživatelem pepola. Celou noc jsem sledoval dění v Brně a rozhodně to nebyly nemocnice, co dostávalo přednost. Hasiči před řešením téhle události hlavně čerpali:
- golfové hřiště
- sklepy v Bystrci
- sklepy na Štefanikove

docela mě včera zaráželo, kde hasiči byli...kromě výše zmíněných byly ještě například plné Lužánky hasičů na odčerpání jednoho tenis. kurtu (...a nám při evakuaci letního tábora přijeli jen jedni :-( )
sorry za trochu OT


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Souhlasím s uživatelem freekey, ale rád bych ho trochu poopravil.

DP, jak mi to připadá, nemá za úkol vozit cestující, ale dělat zisk, aby přemnožení ředitelé měli mít z čeho vyplaceny tučné prémie. V padesátých letech, kdy žádný integrovaný záchranný systém neexistoval a DP měl jednoho ředitele, při takové kalamitě byli zvednuti všichni vozovenští (i trolejbusový a autobusový), kteří byli momentálně ve sužbě, povoláni všichni zaměstnanci, kteří měli pohotovost (vozovenští, ÚD, vrchní stavba, dráteníci, úředníci, atd...). A kalamitu zvádli, to jenom dnes se čeká a spoléhá na IZS. A není divu, když takoví dráteníci (i když se DP chlubí, že jsou dráteníci na takové kalamity vybaveni) mohou vyslat jen jednu osádku (a možná z úsporných důvodů bez oprávnění práce s potřebnými nástroji pro řešení kalamity), druhá osádka má sice doma pohotovost, ale nedivil bych se, kdyby v počtu 2 mužů a stejnou odborností jak prvá, takže jako by nebyla.

0:50 - dráteníci na místě, zjišťují, že to neumí sami vyřešit a požadují hasiče

bych poopravil

0:50 - dráteníci nejsou na místě, oznamují, že to neumí sami vyřešit a požadují hasiče


Offline
26
29 čer 2008 20:40
Musím souhlasit s uživatelem pepola. Celou noc jsem sledoval dění v Brně a rozhodně to nebyly nemocnice, co dostávalo přednost. Hasiči před řešením téhle události hlavně čerpali:
- golfové hřiště
- sklepy v Bystrci
- sklepy na Štefanikove

Docela mě dostala ta priorita golfového hřiště před spoustou jiných událostí.

Až později v noci se řešila doprava a evakuace dětí.

Spadené stromy byly třeba u zastávky Svratecká a projíždějící jednotky jeli nejdříve do Bystrce, kde ale v některých domech zjistili, že již voda opadla a spadané stromy řešili v podstatě až při zpáteční cestě.


Otázka je kde všude se stala to kolabovala. Jestli za to mohli jen hasiči nebo třeba i DPMB:
- během noci minimálně jednou zkolaboval RIS
- během noc minimálně jednou nefungovali RDST
- dispečink se nedokázal vyrovnat s množstvím požadavků a čekalo se na vyřízení požadavků řidičů třeba i přes 20 minut.
- nějakou dobu nebylo spojení s výpravčím v Medlánkách

A teď si dovolím malou úvahu (protože nevím jak to skutečně bylo):
Ve chvíli kdy nastala nějaká mimořádná událost blokující dopravu, stiskl řidič tlačítko s požadavkem na dispečink DPMB. Protože ale požadavků bylo mnoho a schopnosti dispečinku jsou minimální (i při normálním běžném provozu má mnohdy problém vyřešit banální problém), k povolávání HZS docházelo s velkými zpožděními (dispečink je mnohdy schopen převzít od řidiče požadavek na hasiče a po 20ti minutách se mu ozvat, jestli má ty hasiče opravdu volat :-(). Operační středisko hasičů postupuje zhruba stejně špatně, události řadí do fronty a řeší je postupně bez určování priority. Pozdním nahlášením od DPMB se tak požadavek posouvá. Mohlo to tedy klidně vypadat nějak takto (je to jen příklad ze zkušeností s DPMB a HZS):

0:00 - požadavek řidiče na spojení s dispečinkem DPMB
0:10 - Dispečink reaguje
0:12 - Dispečink posílá na místo svoje lidi
0:25 - Dispečer na místě
0:30 - povolání dráteníků
0:50 - dráteníci na místě, zjišťují, že to neumí sami vyřešit a požadují hasiče
1:00 - dispečink povolává hasiče
1:05 hasiči zařazují požadavek do fronty
1:35 hasiči vyjíždějí k místu události
1:40 hasiči jsou na místě


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
xxyyzz píše:
Prosím uvést číslo vozu abych věděl před kterým se mám mít obzvlášť na pozoru, třeba kdyby mě chtěl pronásledovat i mimo koleje sarcastic


1603+1561 (je na něm reklama na nějaké rádio)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Dneska se vůbec odpoledne dařilo, náhradní doprava za 12, za půl hodiny prozměnu na 6, na x5 měl jeden spoj záhadný zpoždění asi 5 minut (když ostatní ne), záložní autobusy na svých místech spíš nebyly, než byly...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
115
27 led 2009 19:48
Brno
Prosím uvést číslo vozu abych věděl před kterým se mám mít obzvlášť na pozoru, třeba kdyby mě chtěl pronásledovat i mimo koleje sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
PvvS píše:
http://brnensky.denik.cz/nehody/zena-vbehla-pod-tramvaj-je-v-nemocnici20090716.html


Aneb jobovka dne

Jedná se o stejný vůz co srazil duchnu tuším v pondělí a měl včera TBZ wink


Offline
Uživatelský avatar

9300
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/nehody/zena-vb ... 90716.html


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Odkaz zde již byl včera o pár příspěvku dole :)
zubtel píše:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/brno-zasahla-boure-voda-sahala-po-svetla-aut.html

Jsou tam i foto z kabiny řídiče anitry.

_________________________________
RH.


Offline
117
02 čer 2007 16:02
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... a-aut.html

Jsou tam i foto z kabiny řídiče anitry.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 16:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]