Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 735    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 735  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
My jsme tu příznivci veřejné dopravy, tak se na to díváme svoji optikou.
Ale když se na to podíváme z jiného úhlu pohledu, je třeba lidem "vnucovat" tramvajovou trať (kterou z daní zaplatíme my všichni), když ji tam nechtějí?
Určitě by bylo zajímavé, jak by dopadlo třeba referendum, aby se ukázalo, kolik jich reálně je. Pokud by však bylo referendum v celé MČ Brno-sever, nejsem si jistý, jak moc by to bylo relevantní (lidem v Husovicích je to putna). Lze vůbec dělat referendum na nějaké menší sídelní jednotce než městská část?


Offline
1107
09 lis 2006 18:16
však uvidíme, jak se dokáže/nedokáže zastavit tato stavba. Zde je k ní taky přeci nějaký odpor a někdo to určitě zkusí. Vždycky záleží, kolik tam bude problémových míst, co se můžou napadnout. Samozřejmě zdržovací taktika lze uplatnit vždycky. A u Líšeňky to platilo dvojnásob, protože se spěchalo na tehdejší dotace.
Na druhé části stavby ale město může začít pracovat s předstihem (papírování), protože ji nemá cenu stavět dříve než v roce 2026 (pokud půjde vše hladce s touto částí stavby).


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Nejen vedení Lesné. Ale i ovčanstvo. Viz stará Líšeňka. Stížnosti napsaný od právníka přes kopírák a jen poslaný jednotlivcema.. Stačí jedna aktivní osoba a je zadělaný na leta problémů.


Offline
1107
09 lis 2006 18:16
Z mého pohledu je pro Lesnou jediné přijatelné linkové vedení křížem, tedy linka 5 na rokli a linka 9 na Haškovu. Jinak totiž na Lesné budou řvát, že budou stejně muset přestupovat z šalinu na šalinu. Případně by se muselo šáhnout do linkového vedení a to zase budou řvát jinde Umožní to také vytvořit u polikliniky přestupní bod a sníží také potřeby napojení autobusových linek na obě tramvajové větve, vytvoří se záložní trať pro případ mimořádností a výluk. Navíc se jedná jen o spojku měřící necelých 400 metrů s jednou zastávkou. Opravdu jsou to tak vyhozené peníze? Tedy pokud by se stejně stavěla přímá trať na Haškovu.
A co se týká Lesné, opravdu si myslíte, že Lesná dokáže zastavit stavbu trati, která je v územním plánu? Rozhodovat se bude na velkém Brně, samozřejmě to bude tlak na politiky, kteří o tom budou hlasovat. Já tu stavbu prostě vnímám jako první část ze dvou. Je jasné, aby se mohla postavit i druhá část, bude nutná dotace (pokud bude, může se stavět rychle). Jinak pochybuji, že by Brno utáhlo nyní stavbu obou části tratě zaráz. Jediné, co se dá bavit, zda se vyplatí nebo nevyplatí vést šalinu na Lesnou a nestačí tam trolejbus, navíc by ten trolejbus musel zase křížit obě tramvajové tratě (nebo bude fňuk, fňuk). Ale to by se muselo namodelovat nové linkové vedení a spočítat (třeba s ohledem na novou výstavbu, pokud je někde plánovaná)


Offline
516
24 lis 2017 11:40
A končilo by to jak - dočasnou úvratí?


Offline
Uživatelský avatar

570
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
mnadenicek píše:
Jako, že by se posatvila trať na Haškovu, ale bez propojky?

Vždyť kvůli opravě mostu přece není nutné stavět celou trať, která v podstatě nic moc nezhorší. Postavily by se koleje přes most spolu s ,,terminálem,, Merhautova a počkalo by se až bude politicky vhodná doba pro trať na Haškovu. Největší stavební překážka bude odstraněná a d-5 nebude zbytečně najíždět drahocenné kilometry do Rokle.

Argument, že bez tratě kolem polikliniky nemůže být opraven most není pravdivý. Most se bude dělat v rámci reko KrPole a trať od nikud nikam je k tomu jen násilně dolepená.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
U mě taky v poho. :-)


Offline
516
24 lis 2017 11:40
ohledně TT na Lesnou

Cracatit: I pokud se mění kus za kus?

Robert: Jako jasně, v poho:), ale já jen, že ta věta účelově implikovala, jako by se měly vynaložit ony prostředky jen na to, že se to moc nezhorší (takže asi ani nezlepší), což zcela opomíjí různé menší přínosy a další argumenty, které tady zazněly (vyznělo to a nemyslím náhodou, jako by to měl být jediný "přínos"). Já zas podle Naxashiho použil arg. faul "ad absurdum", když jsem zmínil, že si sand nechceme zaasfaltovat půlku země.

Bugear: "Pointa toho je, že velká část plánované stavby k tomu potřeba není" - Jako, že by se posatvila trať na Haškovu, ale bez propojky?


Offline
3006
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Jen jsem konstatoval, že článek nepřináší moc nových info, kvůli kterým by stál za čtení. Že se Eda propaguje před volbama, je věc druhá. Osobně ho volit nebudu, protože mám bydliště na venkově za městem, takže ať se klidně propaguje... ostatní strany taky vedou kampaň a třeba při šutrklepu si zas dělali PR ODS s Vaňkovou a Kratochvílem, kterej by třeba po volbách mohl jít do opozice a škodit o něco míň.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
125
23 čer 2014 12:31
Souhlas s Ondrou K. Ač s Piráty nesympatizuji a nikdy je volit nebudu, Eda nedělá nic, co by nedělali ostatní. Určitá míra sebepropagace je zkrátka nutná a je tam aspoň člověk, který problematice rozumí a snad i muže něco změnit k lepšímu. Alespoň v to budu doufat. Ne jak jiní, co se jen přiživují na různých tématech před volbami, ač o nich vlastně pořádně nic neví, a cpou se jen na teplá místa ve státním.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Za mě je rozhodně lepší, když si na té trati dělá kampaň někdo kdo ve prospěch MHD pracuje dlouhodobě, než někdo kdo si na existenci MHD vzpomene jednou za 4 roky před volbama. A jakože do té druhé skupiny bohužel spadá většina komunálních politiků.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2832
01 úno 2006 10:39
[quote="Cracatit"]M: Ke Kampusu na Zdopravy nic nového, jen přebrali Edovo video z Fb a naplácali klasickou omáčku. Jinak dobrý, zkouška podle videa v pohodě.

JJ to je pravda, ale bohužel na Edovu videu vidím víc jeho obličej a celé je to jen propagace jeho strany včetně toho konce co tam vůbec nemělo být, takže ano je tam čerpáno z jeho videa a je to tam i napsaný, ale ten článek je tak jak má info o tramvajové trase být, Edovo video neni nic jiného něž předvolební kampaň jisté strany. Bohužel je to tak. Myslím, že by to Eda zvládl i bez 50% selfíček a propaface strany.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
bugear píše:
A když už se tu o tom diskutuje, železniční stavba rekonstrukce žst. KrPole nemá na příští rok v rozpočtu SFDI přidělené prostředky, takže i související reko mostu nejdřív 2024.

Sice se plánovala realizace obou staveb během jedné výluky, ale zas bych to neviděl jako nějaký dogma. Pokud bude stavba TT povolená a finančně zajištěná tak určitě bude dost veliký politický zájem na reko Krpole nečekat. Obzvlášť v případě, že by na tu TT vyšla i nějaká EU dotace.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Já si především myslím přesný opak toho, co Naxashi. Tedy že je to konec nadějí na šalinu po Seifertce. Minimálně pro nejbližší desetiletí. A k tomu se obávám osekání autobusů. V témže desetiletí.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Naxashi píše:
Pointa toho je totiž v tom, že to je příprava na budoucnost a na další zakolejování Lesné. Všichni chtějí profit, ale nikdo není ochotní pracovat a počkat si.

Pointa toho je, že velká část plánované stavby k tomu potřeba není.
luda_612 píše:
a na první pohled zbytečného prodloužení, který může ukázat že se toho prodloužení po Seifertově děsí zbytečně.

Akorát že vlastnosti plánovaného prodloužení budou zcela mimoběžné s argumenty, které se používaly proti prodloužení na Haškovu.
Cracatit píše:
a hlavně, že se s ním v podstatě nic moc nezhorší.

To ještě nevíme. Ony taky 46+57 můžou v rámci úspor dopadnout stylem Haškova-Seifertova-Okružní-Soběšice, čímž bude mít téměř celá Lesná 25/26 na dva přestupy.
mnadenicek píše:
Vtipný je, že zrovna teďka někdo přišel s akutní potřebou zbourat přístřešek na zast. Poliklinika Lesná a postavit tam nový.

Nejen tam, ale i na Nádraží Lesná.
ZGHK píše:
Hele, padouchu z bondovky, před nějakou dobou jsem se Tě tady ptal, jestli bys mi jako člověku neznalému v projektování tramvajových tratí dokázal popsat, jestli je vůbec možné tu trať na stranu k poliklinice nakreslit (hluk, sítě, zeleň a tak)

Že by se oddálením od bytových domů zhoršil hluk asi není moc pravděpodobné, problém se zelení taky nevidím. Relevantní můžou být sítě a ten nejzásadnější bych viděl v problematickém obousměrném zapojení na Halasáku.

A když už se tu o tom diskutuje, železniční stavba rekonstrukce žst. KrPole nemá na příští rok v rozpočtu SFDI přidělené prostředky, takže i související reko mostu nejdřív 2024.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
Já tu byl nařčen v jiném vlákně, že používám arfumentační fauly. Ta první věta bych řekl, že tam na beton spadá.

Jen jsem doslovně zopakoval část citované věty a dodal, že to nebude zadarmo. V čem spatřuješ nějaký faul, nevím.


Offline
3006
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Ke Kampusu na Zdopravy nic nového, jen přebrali Edovo video z Fb a naplácali klasickou omáčku. Jinak dobrý, zkouška podle videa v pohodě.
MNadenicek: s posledním příspěvkem souhlas. Jen opravím názor, že není potřeba územní souhlas. Naopak přístřešky právěže potřebují souhlas s umístěním (forma územního rozhodnutí), jen není nutné stavební povolení plus do toho občas mluví umístění sítí, i když to bývá asi větší problém při montáži ELP.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2832
01 úno 2006 10:39
a ještě jednou ke kampusu zde:
https://zdopravy.cz/stavba-nove-trati-v ... aj-125602/


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Ondra K.: Neříkám, že je to jednoduchý, ale pořád si myslím, že by se mohlo rozhodovat flexibilněji. Právě proto, že na stavbu nebo nestavbu přístřešků není třeba sáhodlouhé dokumentace, složité projednávání, územní povolení apod. Když už se ví, že do 5 let tu má být vše nové, tak to z plánů oprav vyřadím a peníze hodím na další položky v pláně.

Cracatit: Ty nemalé prostředky na to, které se vynaloží na to, aby se to moc nezhoršilo:) Líšeň je trochu jiný případ, i když podobnost je v tom, že důležitý argument (nikoliv jediný), proč to postavit je, že je to v podstatě nutnost, že stávající stav je dlouhodobě neakceptovatelný. O tom, jak se to pak nalinkuje a komu se co zlepší/zhorší, to už je pak uplně jiná písnička.


Offline
3006
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ta moje, nebo ta Robertova? :mrgreen: S Líšní bych to vůbec nesrovnával, tam dostalo linkové vedení docela ránu, zatímco tady u polikliniky se toho moc nezmění, kromě té pětky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mnadenicek píše:
Vtipný je, že zrovna teďka někdo přišel s akutní potřebou zbourat přístřešek na zast. Poliklinika Lesná a postavit tam nový. Celé roky nevadil a pár let před rekonstrukcí, kdy všechno bude jinak, se do toho zainvestuje. Nebo někdo už tuší, že to opravdu stopnou...
Navíc: z hlediska estetiky asi půjde o pokrok, ale jestli mě paměť neklame, ochran před sluncem zmizí (snad nekecám)

Mě spíš příjde někdy, že to tady ty 8leté děti všechno plánují a řídí :)

Záležitosti typu výměny přístřešků, oprav zastávek, souvislých údržeb povrchů a podobně se vetšinou provádí podle dlouhodobých plánů. Z hlediska koordinace jsou problematické hlavně ty velké investiční akce, které se mnohdy nekontrolovatelně posouvají v čase podle toho jak jsou k dispozici peníze a jak se daří projednání a povolovací procesy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Já tu byl nařčen v jiném vlákně, že používám arfumentační fauly. Ta první věta bych řekl, že tam na beton spadá.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Přesně, to prodloužení sice nemá okamžitý přínos, ale ukáže, že se dají sjednotit některá přestupní místa a hlavně, že se s ním v podstatě nic moc nezhorší.

Takže se vynaloží nemalé prostředky na to, že se to moc nezhorší? Tak teď už tě stavbě konečně rozumím. V Líšni se to vlastně taky moc nezhoršilo.


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Vtipný je, že zrovna teďka někdo přišel s akutní potřebou zbourat přístřešek na zast. Poliklinika Lesná a postavit tam nový. Celé roky nevadil a pár let před rekonstrukcí, kdy všechno bude jinak, se do toho zainvestuje. Nebo někdo už tuší, že to opravdu stopnou...
Navíc: z hlediska estetiky asi půjde o pokrok, ale jestli mě paměť neklame, ochran před sluncem zmizí (snad nekecám)

Mě spíš příjde někdy, že to tady ty 8leté děti všechno plánují a řídí :)


Offline
3006
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, to prodloužení sice nemá okamžitý přínos, ale ukáže, že se dají sjednotit některá přestupní místa a hlavně, že se s ním v podstatě nic moc nezhorší.
No a pak se taky uvolní poměrně nevzhledný prostor zabraný aktuálně šalinovou smyčkou Štefánikova Čtvrť, místo ní může vyrůst menší park, baráky jsou tam už nahuštěné, takže na tom místě asi nevyroste další bytovka s obchody v přízemí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18371 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 735  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2025 08:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]