Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 51 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Mě by zase zajímalo, jak to borec přežil s lehkým zraněním, při pohledu na fotky si člověk říká, že ten týpek musel z toho auta vytéct střechou...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
14
28 čer 2012 13:56
Viděl jsem fotky a dost by mě zajímalo jak se mu podařilo se tam nacpat.
https://brnensky.denik.cz/nehody/na-konecneho-namesti-se-srazily-dve-tramvaje-s-autem-misto-je-neprujezdne-20191216.html


Offline
20
11 zář 2016 17:32
Na Konečňáku je auto šprajclý mezi dvě šaliny. Linka 12 jezdí přes medlánky.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Dnes odpoledne byla kvůli nehodě uzavřena ulice Rokytova - vinohradský kopec.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

17
24 led 2019 19:28
zóna 900 / zóna 100
Na Komárově (Hněvkovského x Kšírova) se 2656 nejspíš potkala s autem. Aktuálně stojí odstavená na Mariánském náměstí.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
12:52, zastávka Antonínská, směr město, 1632 má zlomený pantograf


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7590
17 pro 2006 22:32
Brno
Zase pletete témata Výluky aktuality a Linkové vedení.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
55/78 v kloubech! :applause:


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Ono, kdyby se chtělo, tak by se v tom Komárově dal vybudovat nějakej malej terminál nebo aspoň velká zastávka, aby tam mohly být autobusy od jihu ukončené. Ale to už jsem psal několikrát.


Offline
79
29 lis 2017 11:29
Tak dalo by se posílit 75 o nějaké spoje Stará Osada-Vozovna Slatina. Vlastně jde vymyslet i celou řadu jiných řešení, otázka však co najeté km a řidiči. Na druhou stranu, pokud se rozhodlo že bude trolejbus na Jírovu a že se vyhoví Vinohradům se spojením ala x27, je naivní očekávat, že to nebude nic stát. Ono ani tramvaj Plotní nebude zdaleka bez vady, zrušení symčky Zvonařka a tím pádem větší počet spojů ve špičce do Komárova a autobusy stejně nejspíš pojedou v souběhu se šalinou dál, protože Komárov je na tom tak, jak je.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrušením 55 přes Bělohorskou by Juliánov přišel o další významnou část kapacity v relaci Bělohorská - Dělnický dům, která by se musela nějak nahradit. Už teď je na 55 i 75 ve špičce 15 minut místo původních 10.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
79
29 lis 2017 11:29
Neříkám, že je nové linkové vedení nějaká hitparáda, kterou můžeme jen bevýhradně chválit, ale já si myslím, že jedinou opravdu velkou vadou na kráse, je vedení 55 přes Bělohorskou. Vinohrady na novém vedení 78 dost vydělají, protože přestup v Julcu či na Dělňáku bude pohodlnějším a v mnoha případech i rychlejším spojením s centrem než přes Osadu. Myslím ale, že když už se hrabalo na 55, tak měla raději nahradit přetrasovanou 78. Ztráta spojení s Bělohorskou by byla pro Líšeň podle mě míň bolestivou, než ztráta spojení s Juliánovem. Jinak já osobně dost fandím tangenciálním linkám, až se za čas dodělá VMO Tomkovo nám., tak budou mnozí určitě rádi za přímé spojení se severním "semicentrem" města. Ale uznám, že k dokonalosti by bylo potřeba buď parciály a nebo vybudovat trolejové spojení Novolíšeňská-Prušánecká přes Jedovnickou


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Aladin píše:
Ten "bekot" líšňáků je už tady únavný. Městská část dostala přímé propojené trolejbusem se severem města , přičemž interval 25+26 je ve všech ohledech v obsluhovaném úseku Novolíšeňská - Jírova (jak interval tak kapacita vozů - zcela nová navýšená přepravní kapacita jako hrom) komfortnější, než původní obsluha prostřednictvím a-55.

Ten "bekot" asi znamená, že se něco nepovedlo, zvlášť pokud trvá už tak dlouho, že je to pro tebe únavné. Představ si situaci člověka ze zastávek Rotreklova/Bartákova, kterému s velkou slávou postavili u baráku novou TT a řekli mu, že to vyhrál a pro něj že staví nové trolejbusy. Pak přijde takový malý střet s realitou - teoreticky sice vypadá hrozně krásně, že máme novou kapacitu jako hrom, jenže je to bohužel v celkem zbytečném směru, Brno-Sever, Vinohrady ani ten cípeček vnějšího centra, který t-25/26 po cca půlhodině jízdy z Líšně (papírové, v praxi klidně přes 45 minut) lízne, totiž nejsou cílem cesty téměř nikoho. Do všech nejatraktivnějších cílů bylo a je potřeba přestupovat a vyjma přestupu na d-8, který zůstává nezměněn, je to najednou o dost komplikovanější. Najednou je úplně passé přestup na d-12 a na vlaky, mimo večery a víkendy se pak efektivně nedostaneš na d-2, 3, a-84. Dalších x vazeb se ti násobně časově natáhne. Náhrady v podobě možnosti přestupu na šaliny po trase (d-1, 4, 5, 6) jsou směšné, kombinace a-55 a výše uvedených linek vycházejí dobou jízdy většinou na 10+15 minut (a-55 + navazující spoj), aby ses dostal do atraktivního centrálního cíle po trase. S t-25/26 + šalinou jsi na časech 20+15 minut, když dobře. K tomu znemožnění Kauflandu pro duchny, přestup navíc při cestách do staré Líšně... Promiň, ale budu si nad tímhle bečet, jak dlouho budu chtít, protože zatím se pouze vyhodilo 125 mega za to, aby mou zastávku obsluhovaly horší spoje, navíc tam ani není žádné vyšší dobro, kterým by se to dalo obhajovat, tohle není plus pro žádnou významnější lokalitu, jen to jedné takové lokalitě zprasilo cestování MHD.

Zrovna tady, kde se nonstop brečí po systémovosti, navíc nikoho nezaráží, jak blbě nesystémové je nové vedení? Místo klasického "bus do uzlu - tram" se tady zavádí prasečina "tangenciální bus nikam" a chceš-li přestupovat v uzlu, přestup si předtím ještě v sídlišti?

Co mi absolutně nejde do hlavy je to, proč se proboha neaplikovalo to nejvíc očividné řešení - proklad t-25 a t-27. Na Jírovu ve stejném taktu jak teď, ale zázrakem je najednou spojení se Starou Osadou, které nikoho nestojí nic navíc a variabilita spojení pro místní je x-násobná. Není to ideál (ten vidím v řešení za pomoci parciálů), ale aspoň by to pořád bylo použitelné. Takhle není, sorry, tuhle změnu totiž plánoval buď absolutní diletant nebo někdo, kdo na Vinohradech tak dlouho záviděl Líšni spojení, až mu to vlezlo na mozek a mizérii prostě mezi čtvrtěmi zkusil prohodit (a to se vědomě věnuju jen části změn, která se mě týká nejvíc, ostatní související prasečiny v okolí ignoruju, abych nevyhrál cenu za nejdelší post v historii fóra).


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Co ale vidím jako největší a jediný skutečný problém, je poddimenzovaná obslužnost Mariánského údolí, zejména o víkendech. To není o nářku Líšňáků, do Mariánského jezdí celé Brno. Chápu, že část roku je to tam mrtvé, ale zejména na letní prázdniny bych očekával buď posílení 55 z údolí na Jírovu, nebo třeba i nějakou rekreační linku (třeba i s cyklonosičem) v trase Mariánské údolí -- Jírova -- Novolíšeňská -- Vlkova -- Elplova -- Jírova -- Mariánské údolí po 20 minutách, aby byl společný interval z údolí 10 minut jako dosud.

Co když je to tak, že aktuální jízdní řád s víkendovým intervalem 20 minut do MÚ je zimní jízdní řád a na léto se to posílí? Ke konci akademického roku se také některé linky omezují.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9317
10 čer 2004 11:19
miropiro píše:
Já našel takové spoje jen ve večerních hodinách. Přes den nic takového není.

Ano, ty myslím. Ono celkově se terasy obraly.
A-75 ráno ořez z 6 spojů na 4. Odpoledne úbytek 1 spoj.
A-E75 ráno, ze 2 spojů na 1.
A-78 ráno z 6 na 4, odpoledne taky. Večer úbytek jeden spoj.
Vše ze Slatiny závod, jako výchozí pro celou oblast. To opravdu nevypadá na zlepšení. Zatím jsem nezkoumal, jak tu úpravy rozhodily přestupy na ostatní linky pro lidi, kteří jedou hlouběji na terasy. Ale minutový posuny tam budou, takže rozhození přestupů je asi jistota.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já bych spíš řekl, že je tu víc táborů.
1. Ti, kteří bečí už z principu, že nebudou mít 55 na Novolíšeňskou. Ti jsou mi ukradení, jejich argumenty jsou směšné.
2. Ti, kteří si stěžují, že Houbalova a Vlkova přijdou o polovinu spojů. To už problém být může, uvážíme-li, že na Vlkovu se jezdí nakupovat do Billy. Ale budiž, to se dá taky přežít. Jen nevím, jak naučíte polovinu cestujících chodit na Strnadovu, kde není žádný přechod a do podchodu duchny nedostanete.
3. Vyhlídková jízda přes Vinohrady může být pro někoho problém, ale skutečně jde o papírové prodloužení intervalu o 5 minut, což je zanedbatelné v porovnání s tím, kolik se prostojí v kolonách okolo Staré osady. Spíš se divím, že současně zůstala zachována 27 v původním intervalu, to už považuji za luxus.

Co ale vidím jako největší a jediný skutečný problém, je poddimenzovaná obslužnost Mariánského údolí, zejména o víkendech. To není o nářku Líšňáků, do Mariánského jezdí celé Brno. Chápu, že část roku je to tam mrtvé, ale zejména na letní prázdniny bych očekával buď posílení 55 z údolí na Jírovu, nebo třeba i nějakou rekreační linku (třeba i s cyklonosičem) v trase Mariánské údolí -- Jírova -- Novolíšeňská -- Vlkova -- Elplova -- Jírova -- Mariánské údolí po 20 minutách, aby byl společný interval z údolí 10 minut jako dosud.

Pak samozřejmě obavy z toho, že se Vinohrady naučí jezdit 78, která tím pádem bude v úseku Stará osada -- Mikulovská silně přetížena. Uvidíme, jak si to sedne.
Zkrácení intervalu na 58 absolutně nechápu, kdyby ty spoje dali na 55 nebo 78, bylo by to rozhodně efektivnější.
No a pak ještě podle mě zcela oprávněné připomínky na zhoršené možnosti cestování na Ćernovickou terasu o víkendech ráno, kdy prostě není možné se tam dostat včas. To je hodně velký fail, stejně jako garantovaný nepřípoj 78/509 v Chrlicích, kdy si linky vzájemně ujíždějí o minutu.

Cracatit: úseku Líšeň--Slatina se přece vyhlídková jízda nedotkne. On málokdo jede tou linkou celou trasu ze Židenic až do Chrlic nebo Olympie, protože to je na celý den i teď. Spíš se očekává nápor v kratších úsecích a pár otrlých jedinců v celé trase.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
O Líšeň by až tak nešlo, spíš o prodloužení trasy 78, která je svým způsobem páteřní v dané oblasti z Líšně do Slatiny a dál do Chrlic a Modřic, takže se příliš nehodí, aby z ní byla vyhlídková jízda kolem Vinohrad, kde má mít sběrnou funkci spíš trolejbus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Pavel píše:
Jinak na lince 37 další ořezání v úseku Osová - nemocnice. V odpolední špičce nepojede ani jeden spoj na Osovou, pouze ráno.


Částečná kompenzace proběhne v podobě prodloužení všech spojů na 25 v odpolední špičce až na Osovou, i když v porovnání s osekanou 37 jen k Nemocnici Bohunice jde spíš jen o nouzové řešení, nebylo by kde odstavovat vozy. sarcastic


Offline
204
27 pro 2004 12:45
M píše:
Na druhé straně má špatné intervaly jen Vlkova a Houbalova, přičemž Houbalova má i 8 takže spojení bez přestupu, ikdyž s trochu horším intervalem, ale všude, na všechny strany uplně v pohodě, druhá strana nemá spojení bez přestupu, má to tam uplně na prd.

Konečně po těch výlevech trochu nestranný pohled. Ten "bekot" líšňáků je už tady únavný. Městská část dostala přímé propojené trolejbusem se severem města , přičemž interval 25+26 je ve všech ohledech v obsluhovaném úseku Novolíšeňská - Jírova (jak interval tak kapacita vozů - zcela nová navýšená přepravní kapacita jako hrom) komfortnější, než původní obsluha prostřednictvím a-55. Já spíš čekal, že DPmB ukončí a-55 už na Jírove (ale pravda bez omezení a-78). Od zítřka má tak Líšeň navýšené výkony (a-58 zlepšený interval, t-25 a 26 zcela nově a proklad 78 a 55 v severní části také v zápočtu lepší interval než dříve (s jediným omezeným u "až 2" zastávek, přičemž dostup z této lokality na páteřní linku 8 je velmi dobrá. Kolik MČ takovéto zlepšení nyní zažívá? Spíše se všude mírně ubírá. A tady se z Líšně naříká, jak jedna z jejich 5 busových linek (55, 58, 78, 25, 26) bude jezdit o 5 min delší trasou a dojde tak k naprosto nepřijatelnému zhoršení stavu mhd v Líšni ... nechápu a nesouhlasím.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jenže se nějak zapomíná na to, že tou 55 cestuje nyní hodně lidí i dál než na Novolíšeňskou, kde přestupují na trajf nebo šalinu, takže jejím přetrasováním se z ní určitě nestane linka vyjíždějící prázdná z Jírovy, ale už nacpaná od Mariánskýho údolí... K tomu 78 nacpaná z druhého směru a výsledkem je to, že se lidi prostě nevlezou.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Na druhé straně má špatné intervaly jen Vlkova a Houbalova, přičemž Houbalova má i 8 takže spojení bez přestupu, ikdyž s trochu horším intervalem, ale všude, na všechny strany uplně v pohodě, druhá strana nemá spojení bez přestupu, má to tam uplně na prd.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak zrovna absence 55 na Novolíšeňske mi vadí nejméně. Spojení tam je, horší je to na druhé straně s intervaly


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Novinky v dopravě: změnu tras kritizují lidé z Líšně. Přijdou o linku autobusu.
Na mě to působí, že si pár lidí vymohlo zachování spojení á la a-x27, na což doplatí další obyvatelé. Stejně tak není podle mě šťastné, že v relaci Novolíšeňská-Jírova odpadne a-55. Prodloužení trolejbusů je sice dobrá věc, ale za sakra vysokou cenu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Jedna momentka z dnešního otevírání.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
No nevím, to už tady někdo psal stejný důvod před prvním ořezem v době mimo špičku a žádná omezení nebyla. Navíc v ranní špičce linka jezdit může a v odpolední nikoli?
Z 5 minutoveho intervalu Osová - Nový Liskovec se v tichosti stal interval 15 minut. Prvně ořezali linku 50 a teď 37. Trochu tipuji, že je to i daň za linku 35.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 21:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]