Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 463 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: ale to je snad těch 10 minut, o kterých mluví Miky.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A to je nějaký problém? Stejně za další dvě tři změny budeme všichni chodit pěšky. Kvůli naprosto zanedbatelnému procentu těch, co nejsou ochotni jít pár metrů pěšky, se bude složitě zřizovat další zastávka a bude se tam brzdit provoz. Fajn. Tak já bych ještě navrhoval i G2 pro denní linky, k hlavnímu vstupu je to daleko a co kdyby někdo chtěl jít tím bočním vstupem, když bude jednou za rok otevřen. A ještě by se mohla zřídit zastávka tak v polovině Pisárecké, je tam dlouhý mezizastávkový úsek a někdo by mohl chtít jít do lesa. A Mendlák je moc velký, tak by se mohlo zastavovat ještě ve křižovatce u Alberta, aby to někteří neměli daleko.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 29 lis 2012 15:08, celkově upraveno 1

Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad Útěchov: Já si taky říkám, jestli se nějaká chytrá hlava na ouřadě nezamyslela a neřekla si "57 jezdí častěji než 43, tak se prohodí a budeme mít častější spojení do Útěchova". To se budou divit, až zjistí, že frekvence spojů je maximálně na stejné úrovni, jako byla předtím. :mrgreen: :mrgreen:

A ten přestup dětí na Lesnou, to je ten nejabsurdnější argument, jaký mohli vymyslet. Ono by vůbec nebylo problém zavést jeden nebo dva školní spoje v trase Vranov--Útěchov--Lesná místo toho, aby se rozdrbaly dvě linky po celý týden...


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mauricio píše:
Uniklo mi něco, nebo se už nedá z trolejbusů přestupovat na okuržní linky v Pisárkách?


Dá, holt ale musíš kousek popojít pěšky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
P. Haluza píše:
To je tak, když se všechno podřizuje důchodcům, kteří si vozí pozadí zadarmo. Viz třeba nesmyslné prohození 43/57 jen proto, aby se z Útěchova dalo bez přestupu dojet až k Bille, Albertovi a Lýýýdlu na Lesné.

Pokud vím, tak toto je až podružný důvod, přeci jen Útěchov je spíš satelit (= spíš mladší generace než důchodci s rykšou). Prohození mělo být oficiálně žádáno z důvodu přestupu malých dětí na Lesnou do školy a "rizikového" přecházení silnice na Klariskách sarcastic .
===> Tak mě tak napadá, když jim vadí poměrně slušně přehlednej úsek i s přechodem, tak proč jim nevadí přecházení silnice na Lesné?!
A kdo ví, jak to nakonec bude. Třeba do Útěchova (Vranova) budou prodlouženy jen některé špičkové spoje a57, tak jak to bylo dřív. Ale to je spíš dotaz na oddělení JŘ, že... i nadále pevně doufám, že taková prasárna nemůže celodenně projít :pray:.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zastávka u Anthroposu určitě potřeba je.
Uniklo mi něco, nebo se už nedá z trolejbusů přestupovat na okuržní linky v Pisárkách?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mauricio píše:
Nově bude do tras vybraných denních linek zařazena zastávka Anthropos.
Výtečně... Je snad na té křižovatce poblíž vlivem průjezdu trolejbusů tak malé zdržení, že je nutné tam ještě zastavovat? Tam, kde jsou zastávky potřeba, se to neřeší, ale tady v té oblasti Pisárek, Kohoutovic a Lískovce není problém mít zbytečné zastávky na každým rohu... A ještě, aby tam zastavovala jen nějaká z linek a ta další stála za tím s nemožností to objet a tím zablokovala celou dopravu... Bravo, což takhle tam ještě někam narvat bus pruh? Určitě by se tam vešel...
Některým iniciativním inženýrům a samozvaným expertům by neškodilo, kdyby někdy zapojili to, co mají na hlavě, i na to, aby vyprodukovali někakou smysluplnou věc.

Tos zase jednou splácal hovadin.

Tam, kde jsou zastávky potřeba, se to neřeší, ale tady v té oblasti Pisárek, Kohoutovic a Lískovce není problém mít zbytečné zastávky na každým rohu...
Zastávka u Anthroposu určitě potřeba je. Při přestupu z 84 na 37 mi ušetří dobrých 10 minut!

aby tam zastavovala jen nějaká z linek a ta další stála za tím s nemožností to objet a tím zablokovala celou dopravu...
Předpokládám, že zastávka ve směru z města bude v místě dnešní zastávky nočních linek. Pokud tam zastaví linka 37 nebo 52, linka 25 a 26 bude naprosto nerušeně pokračovat levým pruhem. Ve směru do města nevidím problém v tom, aby u Anthroposu zastavovaly všechny linky, přičemž opět zůstane levý pruh volný.

Je snad na té křižovatce poblíž vlivem průjezdu trolejbusů tak malé zdržení, že je nutné tam ještě zastavovat?
S tím, že trolejbus od města musí překonat výhybku na Veslařskou, křížení na Veslařskou, křížení od Veslařské, výhybku od Veslařské a výhybku do Kohoutovic/Lískovce, stejně už v prostoru zastávky málem stojí, takže je to skoro jedno.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
miropiro: taky jsem pochopil, že každý druhý spoj d-5 bude končit na mendláku i ve špičce


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Bezvadný, takže náhrada intervalu 10 minut na a-45 a 15 minut na a-78, což dělá průměrný interval 6--7 minut, bude v podobě 7--8 minut na a-78. Hmm, pěkný. Nevšiml jsem si, že by se tou linkou vozil vzduch. Jako kdyby aspoň ty "posilové spoje" nemohly být vedeny pod označením a-45 na trase Židenice, nádraží--Stará osada--Prušánecká--Strnadova--Jírova... Takhle v tom bude akorát bordel a další zbytečně nepřehledný jízdní řád.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
P. Haluza: a-78 asi v kloubech ne a 6 minut taky ne, ale psalo se, že v úseku Stará Osada-Líšeň bude mít půlený interval


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No já teda nevím, ale co otevřeli tunel pod Královopolskou, tak skoro každý den ráno kolem osmé je to tam na hranici únosnosti. To samý odpoledne v opačném směru, mnohdy na směru ani nezáleží...

Jo a ještě jedna drobnost: má-li a-78 nahradit zrušenou a-45, to jako bude jezdit ve špičce po 6 minutách? A nebo že by v kloubech?


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Omyl, v koloně na Táborské směr Líšeň. Úsek Otakara Ševčíka - Stará osada je i ve špičkách docela pohodlně průjezdný.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
ad t-25/26: Nejspíš jde o to, aby byla jednotnost ve spojích. Teď všechny spoje linky 25 budou vedeny ve stejné trase

ad t-27: "nějaké busy"? Jaké? Kromě t-25 tam nebude nic, protože a-78 bude odstavena v koloně na Gajdošce. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
T-25,26: přestože mají být nějaké spoje linky 26 ukončeny na Provazníkově, pořád tu nevidím souvislost s prohozením linek 25 a 26, co se jízdy do Husovic, či na Novolíšeňskou týče.

t-27: hodil by se i provoz v sedle, třeba jenom s 20minutovým intervalem. Protože obsluha Vinohrad linkou 26 jednou za 10 minut (+ teda nějaké busy), a to ještě někdy pouze sólem, je hra na sardinky.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Trochu se obávám, jestli se prakticky nejedná o ukončení většiny spojů linky 7 už na Mendlově náměstí.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je tak, když se všechno podřizuje důchodcům, kteří si vozí pozadí zadarmo. Viz třeba nesmyslné prohození 43/57 jen proto, aby se z Útěchova dalo bez přestupu dojet až k Bille, Albertovi a Lýýýdlu na Lesné.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jednu věc teda nechápu: proč se musí sedmička rušit? Vždyť z Celní je na Švermovu a na Ústřední hřbitov, smyčku prakticky stejná vzdálenost. Dvojka do Modřic s pětiminutovým intervalem a pětka s desetiminutovým intervalem nestačí odpoledne kapacitně v úseku Celní - Ústřední hřbitov nebo co? Podle mého názoru je současný stav naprosto v pohodě. Sedmička s desetiminutovým intervalem by byla užitečnější. Ne, někdo si řekl, že je třeba posílit dopravu odpoledne na hřbitov. Nechápu!

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
609
24 čer 2005 20:56
pepola píše:
A dále nějaký "inženýr" vymyslel celodenní zkrácení linky 57 na Tomkovo náměstí. Když pominu to, že přes ty kolony pod tunelem nebude možné přejetí z pravého pruhu přes dva pruhy do levého, tak při stání na výstupní zastávce porušujeme Zákon č. 361/2000 Sb. tím, že stojíme v křižovatce s Kaloudovou a ne nejméně 5 metrů před ní, jak praví zákon!!!

Ano, ale pokud je ta zastávka schválena v dopravním značení, tak v tom nevidím problém, neboť je to schvalované na základě tohoto zákona :-)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pepola píše:
A dále nějaký "inženýr" vymyslel celodenní zkrácení linky 57 na Tomkovo náměstí. Když pominu to, že přes ty kolony pod tunelem nebude možné přejetí z pravého pruhu přes dva pruhy do levého, tak při stání na výstupní zastávce porušujeme Zákon č. 361/2000 Sb. tím, že stojíme v křižovatce s Kaloudovou a ne nejméně 5 metrů před ní, jak praví zákon!!!

Ale tak se to přece děje už teď o víkendu :) Ale kdo říká, že musí stát na výstupní zastávce? Vždyť stačí přejet na nástupní zastávku :)
P. Haluza píše:
To je jedno. Vsadil bych se, že z Provazníkovy budou pokračovat jako 46 na Lesnou, tj. v sedle bude linka 46 obsluhována pouze klouby z linky 26.
V současnosti má a-45 interval 20 minut, a-46 taky, takhle bude každý druhý spoj na lince 26 (tj. každých 20 minut) veden kloub jako náhrada za 45+46.
(Moje domněnka.)

Hurá, návrat kloubů během dne na Lesnou :applause: Ale v zásadě, proč ne, to by bylo logické :)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
A dále nějaký "inženýr" vymyslel celodenní zkrácení linky 57 na Tomkovo náměstí. Když pominu to, že přes ty kolony pod tunelem nebude možné přejetí z pravého pruhu přes dva pruhy do levého, tak při stání na výstupní zastávce porušujeme Zákon č. 361/2000 Sb. tím, že stojíme v křižovatce s Kaloudovou a ne nejméně 5 metrů před ní, jak praví zákon!!!


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je jedno. Vsadil bych se, že z Provazníkovy budou pokračovat jako 46 na Lesnou, tj. v sedle bude linka 46 obsluhována pouze klouby z linky 26.
V současnosti má a-45 interval 20 minut, a-46 taky, takhle bude každý druhý spoj na lince 26 (tj. každých 20 minut) veden kloub jako náhrada za 45+46.
(Moje domněnka.)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
chat-maniac píše:
Do zastávky Provazníkova, ne Merhautova ;-)

Okay, ale někde se otáčet musí! Tak kde teda?


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Mauricio píše:
Nově bude do tras vybraných denních linek zařazena zastávka Anthropos.
Výtečně... Je snad na té křižovatce poblíž vlivem průjezdu trolejbusů tak malé zdržení, že je nutné tam ještě zastavovat? Tam, kde jsou zastávky potřeba, se to neřeší, ale tady v té oblasti Pisárek, Kohoutovic a Lískovce není problém mít zbytečné zastávky na každým rohu... A ještě, aby tam zastavovala jen nějaká z linek a ta další stála za tím s nemožností to objet a tím zablokovala celou dopravu... Bravo, což takhle tam ještě někam narvat bus pruh? Určitě by se tam vešel...
Některým iniciativním inženýrům a samozvaným expertům by neškodilo, kdyby někdy zapojili to, co mají na hlavě, i na to, aby vyprodukovali někakou smysluplnou věc.

Tys nepochopil, že to je rádoby úlitba ovčanům za zrušení vyhlídkových jízd na lince 29...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Do zastávky Provazníkova, ne Merhautova ;-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Převedení kloubových autobusů v dopoledním sedle pracovních dnů z dnešního stavu na lince 25 nově na linku 26, což umožní zkrácení její trasy pouze do zastávky Provazníkova (zrušení neefektivního úseku do Vozovny Husovice).
Bych chtěl vidět, jak se tam ty kloubáky budou lámat...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 10 říj 2024 00:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]