Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Neda mi to... http://kam.krno.cz/ - nezni to lip? :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Konečně něco, co jsou zajímavě investované peníze!


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Rozhodně velmi zajímavý počin. Myslím, že budu mít o následujících návštěvách Brna co dělat :-)


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Brněnský deník píše o novém webu s průvodcem po různé brněnské architektuře (http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... erver.html).

http://www.bam.brno.cz/

Vypadá to zajímavě, bohužel to nemá mobilní variantu (nebo jsem ji aspoň neobjevil), takže na procházku se s tím půjde blbě :(

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
B46 je super, jsem asi jediný člověk na světě kdo tím podchodem chodí, takže by se mi to líbilo.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Článek k městským zásahům.


Offline
Uživatelský avatar

9313
10 čer 2004 11:19
Prosel jsem si to a par napadu by stalo za dalsi uvahu. Me osobne se vcelku libej nasledujici :
B176 , B164, B15, B14, A17, B191, B181, B93, B60, B39.
A zasmal sem se u B15, to by asi odbagrovali celej ten odhlucnovaci val... a u A19, zruseni mendlacke smycky.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Některý věci jsou dost zajímavý, některý pěkný, ale taková polovina jsou naprostý hrůzy, který snad nikdo nemůže myslet vážně :-)


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Městské zásahy Brno 2011: http://www.mestskezasahy.cz/brno-2011.htm Doporučuji když ne už zajít, tak alespoň stáhnout si soubory, některé návrhy jsou velmi kuriózní, třeba tramvajovév koridory nebo zelené kruhy (alias minizoo a minipark na konečné tramvaje).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
359
20 čer 2008 14:08
MartinV píše:
Špatně jsem se vyjádřil - na okraji by samozřejmě nebyly potřeba parkovací domy, ale stačily by parkoviště. :wink:


Z ekonomického pohledu máš jistě pravdu, ale z hlediska záboru půdy a celkového prostorového růstu měst by bylo výhodnější ta auta skladovat "na patra" (navíc nedávno narostly poplatky za zábor orné půdy do astronomických čísel, takže možná už ani ta ekonomika neplatí).

Pro realizaci na území Brna ale vidím jeden zásadní nedostatek - pokud chci stavět Park+Ride na okraji města, musím mít zajištěnu návaznou rychlou a velmi často jezdící linku MHD do centra (s cestovní rychlostí alespoň trochu srovnatelnou s autem). A kde tohle máme v Brně z hlavních příjezdních směrů (D1, D2, R52, R43) splněno ??? Rozhodně to nejsou tramvajové tratě vedené převážně v uličním prostoru (d-1 od Králova Pole, d-8 od Juliánova, d-12 od Komárova, d-2 od Ústředního hřbitova), takže mi z toho zbývá snad jenom d-8 ve směru od Starého Lískovce. Jenže tam zase narážíme na kapacitní problémy, kdy už dnes mají soupravy problém ve špičku cestující pobírat - viz "výborný" nápad s ukončením autobusů od Ostrovačic a Střelic při zavádění IDS.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Špatně jsem se vyjádřil - na okraji by samozřejmě nebyly potřeba parkovací domy, ale stačily by parkoviště. :wink:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na okraji města takové parkování nemá smysl, dokonce si myslím, že ani parkovací kapacita u Ronda nemá pro ty, kteří chtějí do centra, valného významu. Z tohoto pohledu je asi nejlepší (a podle rozpočtu i nejvýhodnější) podzemí bývalé fontány u Janáčkova tyjátru. Tento projekt bych futroval jako prioritu místo předražené Panenské.A zkusil bych vyhledat další možnost na Benešově naproti Grandu, to parkoviště by určitě šlo zvětšit o podzemní podlaží.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Parkovací domy. Mohli by je postavit na kraji města, radši než v centru, ale to by zase nebyl primátor toliko vidět. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
marecek.00: podle mě zapomínáš zohlednit rozdíl veká města/zbytek - díky tomu by emisní zóny zasáhly do provozu méně, než to podle celorepublikových statistik vypadá.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
A ještě autobusy, ať jsme kompletní :-) tam má víc jak dvacet let čtvrtina vozů, něco přes pět tisíc.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tak taková Avie spadá do N2 a v této kategorii je z 53 296 provozovaných vozů 21 439 dvaceti a víceletých. Když už jsem v těch statistikách, poměr N1 (lehká nákladní vozidla, obvykle odvozená z osobáků) 467 931 : 29 538, nutno podotknout, že za totáče se tato auta vyráběla jen minimálně a poté nastala deformace kvůli daňovým odpočtům, a u N3, tedy těžších náklaďáků (Tatra) 61 104 : 18 059.

Nejde jenom o přímé náklady, ale také o to, že se tím deformuje konkurenční prostředí. Někteří menší živnostníci prostě na nový náklaďák mít nemusí, mohou ukončit podnikání a tím se zmenšuje konkurence, zejména se tím likvidují okrajové sektory a podporuje mainstream atd.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
marecek.00 píše:
Na druhou stranu, pokud budou nuceni všichni závozníci koupit nové náklaďáky s Euro IV nebo V, nezaplatí to nikdo jiný než zákazníci. Totéž se týká busů.

Dvacet let starý a starší náklaďák je spíš výjimka, takže o cenu zboží bych se nebál. To vyřazení vrakos by byl větší problém.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mně to přijde zcestné. Stará auta jsou obecně docela hlučná, ale jejich benzínové motory vypouštějí docela málo emisí tvořících smog. Zásadní problém jsou diesely s obrovskými emisemi NOx a pevných částic (sazí) a ta prostě osobní auta vypouštějí jen poměrně málo. Jeho hlavními producenty jsou prastaré Avie, Karosy 7xx a další jim podobné. Tady je hlavní problém. Na druhou stranu, pokud budou nuceni všichni závozníci koupit nové náklaďáky s Euro IV nebo V, nezaplatí to nikdo jiný než zákazníci. Totéž se týká busů.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K zákazu vjezdu: veteráni jsou většinou garážovaná auta, tzn. stejně s nimi do centra nikdo jezdit NEMUSÍ. Stejně tak u strarých aut. Velká většina obyvatel užšího centra vlastní auta nová. A tudíž by byli majitelé aut starších tím zákazem přinuceni pouze trochu objet centrum.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Jenže ono je to úplatné taky proto, že tam řeší věci, které auto vůbec nemusí mít (resp. v době, kdy bylo schvalované, tam ty věci být nemuseli a později nebyla povinnost se domontovávat - tedy nemyslím teď třeba zadní mlhovky, ale napadají mě například bezpečnostní zadní pásy). Prostě to zkoušejí, aby si přišli na kapříky. No a až druhá sorta lidí je ta, která tam rovnou přijede s autem v nepořádku a rovnou pokládá obálečku na stůl. Mám ale pocit, že těch je poněkud méně, než první kategorie.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jj, problém je ve tsanicích, které provádějí kontrolu vozidel (STK,...). Kdby nebyly úplatné, tak mnoho aut by vůbec nemohlo vyjet.

P.S. spíš mě na tom článku zaráží skutečnost, že zastupitelstvo tvrdí, že je u nás vzduch čistý.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Jenom jsem tím chtěl říct, že je to celé blbost.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
O rocích to není. 20 let staré audi, dost často vypadá líp, jak Felicie, rozhodně má méně koroze. A obě auta budou vypadat lépe jak Š120, kterou vyhrabete někde z garáže a na tacháči bude mít 5000Km...


Offline
9987
15 led 2005 23:41
To je, jak kdyby řekli, auto starší 20 let nesmí na silnice, protože jsou sežraný korozí a tudíž nebezpečný. Až na to, že mnohý auta starý 25 let jsou na tom podstatně lépe, co se týče koroze, než novější pekáče. Asi proto, že existuje celá řada veteránů.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Soused má pět let starý BMW, který, vlivem nekvalitní nafty a oleje, emisema tuhle neprošel. Aby ne,když čmoudí víc, než moje bývalá šáde... Tak asi tak.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 09:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]