Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 404 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
P. Haluza - jest-li jsem správně pochopil smysl IDS, tak si pletete pojem region a kraj, neboť regionální linky by měly sloužit jako napaječe ke kapacitnější místní dopravě a k dálkové dopravě, což znamená, že na jmenované přestupní uzly zajíždějí napaječe z regionu a ne spoje z celého kraje.
Karosa B732 - o čem ve svých příspěvcích píši, že vedení linky je čím dál horší a je děláno tak, aby vyhnalo potenciální cestující jako obtížný hmyz
P. Haluza - o tom, že by na to měl přispět kraj jsem tu psal, ale nikde jsem nenapsal ani řádku, že je potřeba vozit tímto spojem budoucí modloslužebníky, ti mohou podle vzoru z bible jezdit tak na oslovi, a to jen ti zdravotně nezpůsobilý chůze


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Podle mě tady ale nejde vůbec o spojení Úzká - Barvičova. Já teda vidím dost problém v tom, že se postupně osekává doprava na Úzkou a dříve i na Zvonařku, kde je již obslužnost tragická. Podle mě by mě je smutné, že víc a víc cestujících raději chodí pěšky na nádraží než aby museli využít tramvaj, která je v této oblasti tragicky pomalá. Pěšky je to totiž často rychlejší. V tomto případě ale ať se někdo pak nediví, že lidé pak začnou využívat auta. Když už přesunuli terminál od Grandu a z Nových sadů na Úzkou, tak ať taky na tato místo zajistí rozumnou dopravu. Prostě Úzká je tragické místo, jezdí tama miliarda aut, není tam prostor pro stání autobusů, tramvaj je z některých nástupišť tragicky daleko a musí to objíždět, aby se autobus otočil, tak děla kilometrovou objížďku přes Uhelnou a většinu času tam člověk tráví s bezdomovci. Na tom jak je důležité prostředí pro přestup je krásně vidět na Anthroposu, proč dříve nikdo na 44 a 84 nepřestupoval v Pisárkách a u Anthroposu to najednou využívá spousta lidí? A Zvonařka je na tom ještě hůř. Věřte tomu, že pokud by se z Úzké a na Úzkou dalo rozumně dostat, tak by proti rušení a-51 nebyl takový řev. Nebo proč se nikde jinde tak neprotestovalo při škrtání spojů? Si vemte, že 1,5 km (Úzká - Mendlák) cestujete přes 10 minut a to vám nesmí ujet přípoj. Idos vám dokonce nabízí cestu přes Šilingrák.
Přitom by se tam ta doprava dala udělat rozumně, ale to by musel někdo nejprve chtít, hlavně že se ušetřilo, že se nezajíždí až ke Grandu.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
P. Haluza píše:
Jedna věc je názor "když to chtějí, ať to zaplatí", což je naprosto v pořádku. Ale v kontrastu s tím bordelem ve smyčce Barvičova se nabízí otázka, jestli skutečně chtějí pro "cestující mimo Brno, kteří přijíždějí na Zvonařku" platit spojení Žlutý kopec--Barvičova. Aneb to, co tvrdím celou dobu, když už to musí být, tak nasadit na a-51 minibusy a otáčet na Žluťáku.


to sice jo ale aby tam nevznikl potom stejnej bordel jako byl na Merhautově když se tam otáčely 46 a 57. Protože bydlím blízko tak vím že to bylo opravdu katastrofální.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jedna věc je názor "když to chtějí, ať to zaplatí", což je naprosto v pořádku. Ale v kontrastu s tím bordelem ve smyčce Barvičova se nabízí otázka, jestli skutečně chtějí pro "cestující mimo Brno, kteří přijíždějí na Zvonařku" platit spojení Žlutý kopec--Barvičova. Aneb to, co tvrdím celou dobu, když už to musí být, tak nasadit na a-51 minibusy a otáčet na Žluťáku.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Osobně, když jezdila 51 před jejím zrušení po Hybešově tak jezdila až na Mendl poloprázdná. A ti lidi co s ní jezdili tak většinou na Mendlu vystoupili a tam nastoupili noví. Já osobně jsem ji využíval dost často ale jen z Barvičové nebo Žlutého kopce na Mendl. A tak je podle mě náhrada linkou 35 plnohodnotná. A na Zvonařku z Úzké nebo i opačně Zvonařka Úzká jezdila asi tak s 2 lidma. A to nový přetrasování je naprosto optimální. Navíc obslouží Autobusový nádraží, což je daleko lepší než Zvonařku. A když to městská část chce, tak ať to zaplatí. To aby Olympia bus jezdil až do Útěchova a zadarmo ne ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, tak namátkově:
-- Stará osada -- spádová oblast pro sever
-- Starý Lískovec, Osová/Kyjevská -- spádová oblast pro západ a jihozápad
-- Bystrc, zoo -- spádová oblast pro sever a severozápad
-- Sokolnice -- spádová oblast pro jihovýchod
-- Ústřední hřbitov -- spádová oblast pro jih

Takže ano, z celého kraje. A do toho nezapomínejme na vlakové spoje.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
P. Haluza píše:
... významné přestupní uzly na okrajích města, kam se sjíždí regionální spoje z celého kraje, a na ty by se taky nemělo v tom případě zapomínat.
Určitě z celého kraje?


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V Brně je tolik jiných potřebných tras, které by zasloužily přímé spojení, že nějaká poptávka po vyloženě účelových spojích v duplicitní trase s jinými existujícími spoji by neměla být v žádném případě prioritní. Dopravní obslužnost tam je, a to nadstandardní.

A jen tak mimochodem, jak tu správně naťukl b1, Zvonařka už dávno není středobodem vesmíru. Jsou tu významné přestupní uzly na okrajích města, kam se sjíždí regionální spoje z celého kraje, a na ty by se taky nemělo v tom případě zapomínat.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
P. Haluza píše:
... při cestách z libovolné městské části Brna, kde těch přestupů může být klidně víc? ...
To, že DP se nás snaží v některých místech Brna odnaučit cestovat MHD, že to vypadá, že cestující je obtížný hmyz pro DP, to by neměl být argument pro tento případ. Nevím, zda někdy použijí MHD v mnou navrhované trase (návrat k původnímu), ale myslím, že tato trasa je potřebná. Určitě bych uvítal jiné změny v trasování a přestupních místech, tato by šla osobně mimo mě, ale určitě bych proti ní neprotestoval s tím, že jsou potřebnější změny. Občas jsem nucen cestovat okružkou v trase výchozí bod - ÚAN - Mendl.n. a bývám dost znechucen, vždy si dávám předsevzetí, že pojedu raději příště přes město tramvají, že to bude pohodlnější a rychlejší


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
A co pacienti, kteří přijíždějí vlakem? Na ty se nemyslí? Nebo už MČ nemá dost peněz na závlek linky 51 přes Hlavní nádraží? A kde že těm pacientům zastavují ty regionální busy na Zvonařce, přímo u zastávky MHD?


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nemíchám hrušky s jablkama, jen tvrdím, že když je tak velký problém stav, kdy mimobrněnští cestující musí cestou ze Zvonařky přestupovat, proč se neřeší přestupy při cestách z libovolné městské části Brna, kde těch přestupů může být klidně víc? Prostě je to celé utopie, přestupů se nelze v efektivně fungující dopravě zbavit, jde jen optimalizovat jejich organizaci. Což si myslím, že je vyřešeno docela dobře.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Tak nevím, tady někdo míchá hrušky mezi jablka, pacienti z Dolních Kotěhůlek by mělí přímé spojení?
I většině brňáků by návrat původního vedení přes Pekařskou usnadnilo cestování v těchto oblastech


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No vidíte, já úplně zapomněl na brněnské městské části. Co takový pacient ze Žabovřesk nebo Řečkovic? Jak je možné, že nemá přímé spojení???


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
P. Haluza píše:
... linky 104, 105, 106, 107, 108, 109, 505, 601, 602, 701 a 702 protáhnout až na Barvičku, však místa je tam dost. :mrgreen:

A co ostatní ze spádové oblasti JmK, ti budou chodit pěšky? (zatím to vypadá na na nejrychlejší řešení pro osoby neznalé brněnské MHD, vzít si buzolu a namazat lýtka Alpou)


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
J*M* píše:
a tuto autobuso-trolejbusovou schizofrenii zrušit (a náklady za trolejbusové dráty dát k náhradě)

Já bych to zas tak nehrotil, že se vybudovala trolejbusová odbočka na Tvrdého. O víkendu bych zavedl již delší dobu zmiňovaný systém, kdy se trolejbusy sjedou co dvacet minut na Žlutém kopci a lidi si přestoupí směr Mendlák / Komenského náměstí a naopak Barvičova / Preslova. Ale na tohle ta paní z TOP 09 nějak moc nemyslí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak teď už nám zbývá ke štěstí požadavek, aby pacienti z Dolních Kotěhůlek nemuseli na Zvonařce přestupovat a měli přímé spojení od maštaly až k nemocnici. #-o

On to vlastně není tak špatný nápad a mohly by se linky 104, 105, 106, 107, 108, 109, 505, 601, 602, 701 a 702 protáhnout až na Barvičku, však místa je tam dost. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Desetiletí tu existovalo přímé spojení staré AN - Hlavní n. - sv.Anna - onkol.nem. - Barvičova, pak zkráceno - hl.n. - Barvičova, potom změna přes Václavskou (neosvědčila se a byla zrušena), potom prodloužení na ÚAN bez pořádné návaznosti na hl. nádraží. Atd až k dnešnímu stavu. Když se člověk nad tím zamyslí, tak nezbývá konstatovat, že to jde 30 let k horšímu, spojení se nedělá pro lidi, ale pro to, jak je od cestování MHD odradit. Někdo by se nad tím měl zamyslet (nejlépe Kordis, protože toto spojení není jen pro důchodce z Masarykovy čtvrti, ale pro občany JM kraje, tedy záležitost IDS, tím by mělo mít toto spojení prioritu a finanční příspěvek od kraje) a tuto autobuso-trolejbusovou schizofrenii zrušit (a náklady za trolejbusové dráty dát k náhradě)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já chci přímé spojení z Domova důchodců Vychodilova na Hlavní nádraží. Nechci na České přestupovat!!! Jak k tomu příjdou moji příbuzní, když za mnou jedou pro můj důchod?
Připadá vám to za vlasy přitažené a že jsem se musel zbláznit? Ano. Tak já chápu snahy o zachování a-51. A zcela nepochopím tu schizofrenii, pokud se od nového roku nebude provozovat, tak se svět zřítí do záhuby.
Prostě si lidi budou muset zvyknout na přestup. Buď d-1 -> t-35 nebo d-4 -> t-38/39 a basta fidly. Anebo si MČ rozbije prasátko a zajistí si dopravu Zvon <-> MoU na vlastní triko. Jako hyper-super-markety.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Já ten článek pochopil, příprava voličstva k tomu, že snaha byla, ale díky nenasytnému DP, a potažmu městu, příští rok bude h...o a ne linka 51


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Yakuzza: možná v tom, že by se na financování a-51 mohlo více podílet město.
Podle mě by plně stačilo, kdyby MČ-S domluvila s městem a trochu by sladili a-51 s t-35 (v tom smyslu, že určité spoje t-35 budou zajišťovány busem s prodloužením na Úzkou -> a-51 by nebyla potřeba, a-35 by platila MČ-S, t-35 město -> obě strany by ušetřily a také by se ušetřily nějaké vozy, protože teď je to naddimenzované).


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Já jsem nepochopil pointu toho článku. To má být nějaká úvaha? Nebo výzva pro někoho?


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
To by už ale neměla o čem napsat...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: ten článek sám o sobě není špatný, jen si paní Soukalová mohla zjistit, jak je financována Šalina.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nechte si už ty šotosny o líšence a stěhování depozitáře, trať je majetek státu a Kalousci a jeho pohrobci je městu za pusu určitě nedají, kdyby ji dali lacino, tak Štěpánek se ji dávno zbavil (v tom mají v muzeu dlouhou praxi). Stěhování depozitáře nebude nikdy, nejsou na to finance, ani náležitá chuť. Jediná chuť je se kolejových sbírkových předmětů zbavit, už jsem to psal několikrát. Kolikrát to musí být napsáno, aby to bylo pochopeno?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Článek o a-51 v říjnovém zpravodaji MČ Brno-Střed.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 říj 2024 16:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]