Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 8    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
tak rovnou se muže zavést nástup pouze dveřmi u řidiče atp, žejo, proč ne ... ale myslim, že za takový peníze těma rozjezdama už nikdy jezdit nebude, takže je budou moc zrušit rovnou celý, pak se zruší celý MHD a Brno se už nebude muset otravovat s takovou zbytečností

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Vzhledem k platu ostatních zaměstnanců je to přemrštěné. Řidič nese podobné riziko a tyto peníze zdaleka nemá. Navíc jak jsem psal, byl by nutný doprovod Policie, čímž riziko napadení klesá, což řidič taky nemá. Takže nechápu, proč by neměl být revizor placen výhodněji než ostaní zaměstnanci.


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Tim vic by to vydelalo!!! Ale dat revizorovi nocnich linek min nez 3000 za noc by me prislo dost malo (riziko, prace v noci, o vikendovych nocich ani nemluvim). Uz tak se mi zda, ze mzda ridice za nocni sluzbu neni adekvatne navysena vzhledem k denni (ktera je sama o sobe dost mala, ale to uz je jine tema)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
3000,- na jednoho? Trochu přemrštěné, nemyslíš?. Navíc by tam musel být doprovod MP nabo PČR.


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
mycountry píše:
protoze to bude stat vic, nez se vydela na jizdnem. To uz bych pak mohl rovnou Hlavak->Popuvky chodit pesky, zas takovy rozdil mezi Bosonohy->Popuvky to neni ze?

To bych se klidne vsadil i o prase, ze to na sebe vydela samo. Nove naklady jsou jen na revizory (rekneme 20 revizoru, kazdy za noc treba 3000 mzda, to je 60 000, jizdenky po 30, to znamena 2000 jizdenek. Kolik cestujicich projede za jednu noc nocnima busama? Muj odhad je mnohem vyssi.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ušetřit by se dalo, ale je potřeba začít uvnitř. THP je řekl bych nadbytek. Jen v Pisárkách co je kanceláří a v každé dva až tři lidé. Bylo by třeba zjistit, jestli celkovou jejich práci nelze rozdělit mezi menší počet pracovníků. Myslím, že by to určitě šlo. V kanceláři jsem dělal a po propuštění jednoho kolegy jsme jeho práci dostali napůl a bylo hotovo. A v pohodě jsme to zvládli. Zlatej kancl, kde se člověk nikdy nepředřel a ještě si pokecal :D

Co se týká úklidu jak píše PvvS, už jsme se tady o tom bavili, hned po zavedení - já prostě nepochopím, proč bych zrovna takovou věc pouštěl externí firmě, když na to mám své zaměstnance, které platím podle tabulky. Tím, že tuto práci dám jiné firmě zaplatím úplně stejné peníze a navíc musím ještě majiteli vytvořit zisk. A mám pocit, že tabulka DP mu asi stačit nebude...

A konečně noční doprava - není to špatnej nápad - dvojnásobné jízdné bych klidně nechal platit od 1 do 4 ráno. Mám pocit, že v tyto hodiny už z práce jede minimum lidí a ostatní jedou z hospod a zábavy. Noční dopravu bych skutečně zavedl jako nadstandart, včetně zrušení půlkových rozjezdů o víkendu. Tímto by se nemalé peníze ušetřily. Protože pokud město nasmlouvá, v jakém intervalu a kam bude MHD zajíždět, tak to holt musí zafinancovat, protože DP (nechci se zastávat) nemůže být z jízdenek ziskovej, to prostě není možný. A pokud město dotaci nedá, tak holt se peníze musí získat jinde. A tohle je myslím cesta.


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
protoze to bude stat vic, nez se vydela na jizdnem. To uz bych pak mohl rovnou Hlavak->Popuvky chodit pesky, zas takovy rozdil mezi Bosonohy->Popuvky to neni ze?


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Za dotovane jizdne zakladni dopravni obsluznost, za komercni jizdne zbytek! Nocni autobusy maji v dobe okolo druhe, treti rano se zakladni obsluznosti spolecneho opravdu minimum. Vubec bych se nebranil doplatkove jizdence k salinkarte na linky 89-99, kdyby stala plusminus 30, bezsalinkartari za 50, k tomu zavedeni nocniho turnusu revizoru, proc ne?


Offline
Uživatelský avatar

9313
10 čer 2004 11:19
Otazka je,kde jinde na provozu usetrit. Bud se orezou jiny denni linky, nebo se budou trate jeste vic zanedbavat, oberou se zamestnanci...
Uz neni moc kde. Mozna prepustit nektery okrajovy linky jinejm dopravcum. ale DP uz nema nic moc co prodat jinejm, vzdyt z cely udrzby zbyly snad uz jenom dilny.Otazkou je , zda by nebylo ve vysledku levnejsi si trebas uklid stahnout zpatky pod DP.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Taky jezdím půlnočním z práce a nechápu, jaký je rozdíl mezi mnou a zaměstnancem DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Proč by měla být noční doprava dražší, než denní? V každém větším městě by měla mít n.d. stejnou úroveň, jako denní (samozřejmě delší intervaly atd.). Ale měla by to být rovnocenná část.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
manile, měl jsem tě za rozumějšího...


můžeš mi vysvětlit, jaký je rozdíl mezi zaměstnancem DP a ostatními lidmi cestujícími do práce? Např. když jsem na střední dělal doručovatele tisku, každý den jsem používal rozjezd ve 4.30, proč takoví cestující mají být trestání? A za co?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Osobně jsem zásadně pro zpoplatnění noční dopravy v minimálně dvojnásobné sazbě proti denní dopravě, a to i pro držitele předplatních jízdenek (vyjma zaměstnanců DP, kteří noční linky využíbají k dojížďce do práce/z práce).


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: Nemyslím si, že by u nás měla být noční doprava placená. V Ostravě snad také není. A nesrovnával bych Brno s menšími okresními městy. Tam je ta doprava placená z důvodu nižší poptávky.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
David Jaša píše:
zrušit víkendové 2:30 a 3:30

Pod to se podepisuji, tyhle dva rozjezdy jsou podle mne taky k ničemu. I když je fakt, že o půl čtvrté ráno je vazba na Metropol od Prahy.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem celé Onderkovo vládnutí na mě působí, jako by se chtěli zbavit dotací do MHD - ve výročních zprávách je pěkně vidět, jak prudce roste podíl příjmů DPMB z jízdného.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Zdražovat rozjezdy je blbost. Ekonomicky na tom budou výrazně líp, než mimošpičkové vzduchovoziče do (_!_) typu Žebětín, Soběšice atd.

Souhlas se Zlaťákem ohledně "půlkových" rozjezdů - zrušit víkendové 2:30 a 3:30 a zavést celotýdenní 0:30 by byla hodně příjemná změna a ještě by se ušetřilo (tedy pokud řidiči víkendových rozjezdů dostávají noční i víkendový příplatek).


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Zlaťák píše:
No hlavně tu chybí něco jako doplatková jízdenka k šalinkartě, pokud jedu jen do vedlejší zóny. Jako dát 20Kč třeba jen za jednu zastávku je trošku sada.

Přiklad:
Modřice -Brno hl.n. Lístek ČD 12Kč (doplatek k šalinkartě 20Kč)
Bílovice nad Svitavou - Brno hl.n. Lístek ČD 14Kč. (doplatek k šalinkartě 20Kč.)


Tohle je dobrá připomínka: Třeba v Pardubicích, když mám šalinkartu jen na Pardubice a jedu do některé z okolních obcí, tak zajdu za řidičem a nechám si vystavit za 4 Kč doplatek do 2. pásma

Co se týče noční dopravy, tak ve spoustě taktéž krajských měst (Budějovice, Olomouc, Pardubice, Hradec Králové) je to bráno jako nadstandartní služba, za kterou se platí jednorázová jízdenka 20-30 Kč. Někde se uznávají jen dospělý předplatní jízdenky (nikoliv studentský), někde vůbec nic. Noční doprava zde funguje v tom stylu, že se 1 -2 autobusy/trolejbusy zpravidla bez pravidelného intervalu celou noc toulají městem. V Liberci zas mají v noci před pracovním dnem poslední odjezd z terminálu 0.30 a pak až do čtyř nic nejezdí. Pokud vím, tak město nemá žádnou povinnost noční dopravu zajišťovat, takže se nemůžeme omezování divit. Nicméně domnívám se, že úplně zrušení v Brně nehrozí.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nudlaře bych s intetvaly nočních linek nesrovnával. To je jiný problém.
K intervalům: pokud si chce DP udržet alespoň nějakou úroveň, pak ať neruší, či neomezuje noční dopravu (není to samozřejmě jediný problém). Občas mám možnost jí využít a nikdy mi nepřijde, že by vozila vzduch.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
samozřejmě, čím více se bude zdražovat už tak neoblíbená hromadná doprava, tím spíše naučíme lidi jezdit individuálně auty ... nezbývá než tleskat sarcastic

_________________________________
Jakub


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nikdy to do rána po půl hodinách nejezdilo a vždycky jsme se vešli. Dřív to jelo navíc v pátek a v sobotu o půl jedné a o půl druhé a šmitec.

Abychom nedopadli jak v Blavě, kde se za noční dopravu platí buď 1,40E (cca35Kč) za 90min nebo příplatek k šalinkartě 0,7E (cca 17Kč). Normálěn stojí přes den 0,7E 60 min. lístek.


Je zajimavé srovnat, že u nás lístek na hodinu bude stát 25Kč, v Bratislavě cca 17Kč. Ale ta kvalita se taky nedá srovnat.

http://www.dpb.sk/files/upload/docs/tarifa010610.pdf


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Problém nudlařů je hlavně vykonstruovaný. A když jde člověk za zábavou, tak nikdy neví u koho bude spát a kdy pojede domů, ta půlhodina je myslím akorát, busy bývají natřískané až až. Možná by to stačilo do tří, to je pravda.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
maximálně bych si uměl představit noc před pracovním dnem interval 1.5-2h a noc před nepracovním dnem interval max. 1h (vždy v celou), možná doplněn o půljedničkovej rozjezd (návaznost na vlak do skalice)
ale jinak bych to nerušil, problém nudlařů je spíš v celkové benevolenci ... postavte na hlavák policajty s revizorama, kteří to budou striktně hlídat a nebude problém (samozřejmě vím, že to zase tak jednoduchý není)

_________________________________
Jakub


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Možná to bude tím, že většina má šalinkartu.

Zrušil bych víkendové rozjezdy kažou půlhodinu. Když jde člověk za zábavou, tak si to může naplánovat a případně si hodinu počkat. To už bych raději viděl od pondělí do pátku půljedničkovej rozjezd. Spousta lidí ještě jezdí z práce.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Jakub píše:
no jasně, ať zruší ještě rozjezdy a bude to uplný pohřbení brněnské MHD

Doufám, že to konečně někoho napadne. Nudlaři budou muset chodit po svých... Stejně si nikdo z nich v noci necviká!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 pro 2024 18:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]