Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Ondra K. to se dá vykládat dost různě, že "naváže".

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6175
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Současná stavba naváže tam, kde skončila předchozí etapa.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak to mají i u běžících staveb, že předběžný začátek a konec, třeba u opravy Hněvkovského... spíš mě vedle data zajímalo dopravní řešení. A doufám, že ukončením na Úvoze nevznikne hluchý neopravený úsek ve stylu horního konce Minské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Ale je to jen předběžné datum.


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, děkuju. Konečně nějaký ofišl zdroj, kde to potvrzují.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
https://www.bkom.cz/koordinace-uzavirek ... stavby/199
Tady se o 1. 9. píše.


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: Tohle jsem četl, ale přesný termín zahájení prací neuvádí, pouze "druhou polovinu léta." Slyšel jsem cosi o termínu 1.9. ale právě proto to hledám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Stačí ti tohle?
https://cosedeje.brno.cz/w/rekonstrukce ... este-letos


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mám dotaz na výluku Údolní. Popis opatření už kolem mně proběhl, ale nemůžu ho nikde najít. Když dám stránky B-komu, tak tam jsou naposledy aktuality z půlky července. Neví tu někdo, kde bych si to mohl přečíst pohromadě, odkdy dokdy atd.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Právě že nájezd do tunelu od ŠČ není. Takže a84 bude muset z Halasáku na Fügnerovu a sjet na VMO. Opačný směr a44 nádraží Lesná obslouží. To má dva výstupy - jeden k mostu a jeden na lávku k Lidlu/ Penny.


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, jak se to vezme. Ty zastávky okružek a 57 na Halasáku jsou v podstatě ještě na gen. Píky. A myslel jsem tu trasu tak, jak jezdila 57 v době uzavření mostu, jen s vynecháním Štefánikovy čtvrti, prostě rovnou na okruh a hurá do tunelu.
Ono se snad dá najet do tunelu i od ŠČ? Co si vybavuju, tak je nájezd směr König a výjezd od tunelu na Lesnou, výjezd na opačné straně nahoru od Červeného mlýna/estakády a jestli je tam i ta čtvrtá větev, nevím.
Myslím si osobně, že napojení na vlak může chvíli chybět, že není tak důležité, na rozdíl od KPN. Obsluhuje ho jinak a-46 spolu s a-57, což je v kombinaci s trajfem a šalinou na ŠČ celkem slušná nabídka.
Kdo by chtěl okružku, prostě by popojel dvě zastávky tou a-57 na Halasák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6959
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Spíš mi přijde důležitější obsluha Lesné, nádraží okružkami, aby měla ta vlaková zastávka alespoň nějaké spojení se světem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Okružky už přece přes TGP nejezdí, co znovu otevřeli most přes 250. Vynechání ŠČ bych nepovažoval za úplně šťastné, mysím že tam na/vystupuje docela dost kaštanů.


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak u okružek to nevadí, že sjedou z gen. Píky rovnou na okruh, jen se jim v těch ostrých zákrutách bude blbě najíždět, ale tunelem určitě na Tomkáč a klidně bych to tak nechal trvale. Pro 57 možná bude nějaká jiná trasa. Umím si představit, že pojede dál po Merhautce a pak dolů do Husovic a kolem vozovny na Starku a na Vinohrady.
Jinak to dobudovávání okruhu má trvat až do půlky prosince, co si tak vybavuju z letáků ŘSD.
Rozhodně to nebude na pár dnů.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Od 18. 8. má být kvůli dobudování definitivní podoby uzavřena Provazníkova. Kudy pojedou linky a44/84 a 57? Napadá mne jedině husovickým tunelem s tím, že vynechají Štefánikovu čtvrť a směr dolů i polikliniku Lesná a nádraží.D0lka uzavírky zatím neznámá.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Během července je teď mimo provoz smyčka autobusů v Útěchově. DPMB opraví povrch vozovky a vznikne nový přístřešek pro cestující. Spoje, které končí v Útěchově, se teď obrací až na křižovatce nad Útěchovem.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
No ještě záleží, kam ta 54 pojede. Pokud ke Kamenolomu, tak by to bylo z nádraží k ZOO a do Bystrce se dvěma přestupy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tak se zdá, že zvítězil zdravý rozum, protože došlo ke změně organizace dopravy při výluce na Ečerovu:

Výluka tramvají do Bystrce


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jasně, vyhrát tu soutěž může kdokoli. Je to jen můj osobní názor, nic víc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3091
29 srp 2009 19:30
BEMU jednotky nebude kupovat kraj, ale vysoutěžený dopravce (budou jeho majetkem). Je to uvedeno v odkazovaném článku. Kraj se rozhodl, že typ jednotky bude soutěžit on sám a dopravce bude vázán jejich nákupem.
Co se týká odhadů, kdo se stane dopravcem, to je dost předčasné. Viz "zaručené zprávy" o výhře RJ při soutěžení provozu Moravií.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert, díky za upřesnění. Hádám, že to dopadne, jak s Moraviema, ČD provoz jednotek od kraje.
Nedivil bych se, kdyby tyhle baterky na S4 nahradily současné Regiopantery a mohly jet až do Třebíče.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7281
27 úno 2010 07:40
Arriva bude jezdit jen z Hodonína na Vrbovce a z Hodonína do Zaječí. Plus Břeclav-Znojmo. Na Brno-Veselí mají ČD smlouvu na dalších 5 let, kdo tam bude jezdit s novými vlaky pak, se teprve bude soutěžit.


Offline
2800
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co si KÚ Vysočina objednal, to dostane. Nedohodli se s Jmk, tak mají přestup krom zrychlenek Sp54 (rychlík tohle spojení nevidělo). Plánuje se na S4 a S41 nasazení baterek po roce 2029, běží první soutěž:
https://zdopravy.cz/prvni-soutez-na-dop ... 29-209322/
Zatím jen dopravce, později i vozidla. Asi i tyhle baterky budou v majetku kraje.
Další trať, kam se mají podívat, je trasa z Brna na Kyjov a Veselí, i když tam teď bude jezdit Arriva. Podrobnosti neznám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

364
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
urbonaut píše:
A negativní je samozřejmě přestup v Zastávce pro cesty z Brna do Popovic, Rapotic a dále

Někdy dokonce na neexistující přípoj nebo autobus…


Offline
Uživatelský avatar

3733
08 čer 2005 23:12
Falkon píše:
Co se týká přestupu S4→S41/opačně, i to by mělo být skoro ideální, pokud dobu na přestup mezi 8-12 minutami považuješ za “ne příliš dlouhou”.
Jo i ne. Podobná doba na přestup je tam už nyní, takže zhoršení to nebude.

Na druhou stranu, čekat na přestup 8-12 minut, a pak jet 3-6 minut, když ten vlak, ze kterého přestupujete, těmi stanicemi taky projíždí, mi přijde absurdní.

Nicméně chápu, že limitující je kapacita tratě Hl.n.-HH a HH-st.sil. a také nutnost, aby se v Bránicích potkávaly vlaky ze 3 směrů v jeden čas (proto například nepřipadá v úvahu krížení vlaků S41 v nově postavených Silůvkách).

Pozitivní naopak je zastavování všech S41 (mimo spěšných posil v PD) ve Starém Lískovci a možnost jízdy S4 Ostopovice-Troubsko (ta je tam ostatně už nyní od zahájení výluky Střelice-Rapotice, kdy mezi Střelicemi a Hl.n. pendluje panter)

A negativní je samozřejmě přestup v Zastávce pro cesty z Brna do Popovic, Rapotic a dále


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19996 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 zář 2024 01:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]