Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 127    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 127  Další
Autor Zpráva
Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aby se ##MLUVÍM SPROSTĚ##, prý ubylo by parkovacích míst. Asi jak argumenty Prahy 4 ohledně Pankráce a Budějovické, že tudy nene, protože uprostředka ulice musí být nutně parkoviště. Dost mě dokáže vytočit ortodoxní trvání na tom, že funkce ulice je jenom pro auta. Nejsme na venkově, je to mix nejen dopravních funkcí jednoho prostoru.
Nebo snad existuje nějaké právo mít na každé ulici dost prostoru pro auta? Ukažte mi takový článek Listiny, který takovou blbost garantuje. A ne, nejedná se očlánek jedenáct o vlastnictví, když chci parkovat na veřejném prostoru, který není můj.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2804
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ale fajn, ať si tam žijí sto let za opicema. Ale ať nezkouší ani ceknout, že by chtěli nějakou úlevu někde. Osekat všechno, co jde, na minimální úroveň, a šmitec.


Offline
Uživatelský avatar

2568
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Takže vážení,

ona ta tramvaj na Haškovu opravdu nebude taková sranda. Mluvil jsem s rodiči na toto téma. Zatímco já bydlím poblíž konečné devítky (tudíž prodloužení pětky by pro mě až takový bonus nebyl, ale zase záleželo by na tom, kam bych konkrétně chtěl jet), rodiče bydlí u Haškovy.

A k mému překvapení tramvaj na Haškovu nechtějí. Proč?

Nějak si to neumí představit. Seifertova ulice by vypadala jak Banskobystrická v Řečkovicích, takže by auta byla blokována. A to ne, prosím, to je divnej koncept. A zruší se tím ta parkovací místa! Na to jsem se snažil oponovat tak, že v současné době by neměla nová parkovací místa vznikat. Jenže ona se prý i mění skladba populace lidí. Dnes prostě prý potřebuje rodina mít často dvě auta, protože co když jezdí rodiče za prací někam jinam, vozí děti do škol, kroužků atp...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už tu byla řeč o parciálních rozjezdech, tak bych nejprv zadrátoval pár dalších úseků nejen na A-67 a pak teprv uvažoval o parciálech na některých linkách. Bohužel nemáme parciální kloubáky, takže linky jako N91, N96 a třeba N99 musí zůstat v naftě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
A bylo by to vytížené i v úseku Štefánikova - Štefánikova čtvrť, kdyby se to protáhlo kolem NCKP. Tohle by měl Maleček prosazovat! A ne vyhlídkový trolejbus takzvaně do centra, avšak oklikou po Kounicově.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: podobně to bylo v Masarykově čtvrti. Byly hlasy "68 nechceme", ale jak se ukázalo, tento přepravní směr značně chyběl a občas je slušně narvaný i dvanáctimetr.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
MtM píše:
S lidmi je to hodně těžký. Nedávno jsem se třeba dozvěděl, že lidé hromadně píšou stížnosti, ať se zruší 65 v Medlánkách přes Nadační, že je prý ruší. Tak kvůli tomu tam jezdí kompromis v podobě minibusů (kromě rán ve špičkách), ale stejně to půlce obyvatel nevyhovuje.

To s těma Medlánkama dost dobře nechápu. Ještě bych pochopil, že někoho budí autobus v noci. Ale 65 přece v noci nejezdí. A hlavně když mám 65, tak tu dekstru nemívám zrovna prázdnou. A to ani o víkendu.

V této souvislosti si říkám, že je škoda, že se to výběrko na 20 minibusů nevypsalo na elektrobusy. To by mohlo tadytěm kverulantům zavřít hubu. A hlavně by měl šanci ho vyhrát Solaris. :mrgreen:


Offline
74
29 lis 2017 11:29
Ano, spousta lidí a dokonce si troufám tvrdit, že i většina, na problematiku šaliny na Lesnou nějaký pěvně ukotvený dogmatický názor nemá. V momentě, kdy by se jim připomnělo, že tu máme nevyhovující ŠČ, problém pro invalidy, nutnost přestupu i při realizaci trolejbusu atd, tak věřím, že by se velká část přiklonila k tomu tramvaj realizovat. Samozřejmě je třeba jít jim naproti, ohledně těch Varií sdílím názor mnadenicka, v této věci by bylo určitě záhodno něco dělat.
S lidmi ze Sadové, co je v noci ruší rozjezd, zas naproti tomu asi moc pohnout nejde, do konce života se zadlužili s očekáváním klidného bydlení (byť ve velkoměstě jsou tato očekávání často ne úplně na místě), rozjezd nevyužívají a když, tak z Kociánky (ulice) to není zas až tak nepřekonatelně daleko...Tohle by byla typická lokalita, kde by se dal použít parciál i na rozjezdu, kdysi byl návrh "tiché rozjezdy" na participativním rozpočtu, ale neprošlo to. Za mě škoda, byl by to dobrý kompromis.
Jinak jelikož jsem sám docela dost "autíčkář", tak naprosto nechápu argument některých jiných ve stylu "já jezdím autem, tak je mi MHD ukradená". V momentě kdy nebude kvalitní MHD, tak se s tou svojí plechovkou na silnici za chvíli nehnu. Čím víc pak budou ucpané silnice, tím bude větší tlak ekologů na omezení aut. Buďme rádi za možnost volby.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
Právě. A lidi častokrát neví co chcou, resp. jejich očekávání a představy (často živené populisty) pak narazí na realitu nového stavu po realizaci a pak to kolikrát hodnotí jinak. Neříkám lidi neposlouchat, ale bezhlavě plnit přání svých voličů není podle mě dobře, i když to tak může znít (zejm. pro ty voliče). Druhá věc je, když těm voličům je ještě něco podsouváno, někam manipulováno a pak je to vykládáno jako přání lidu. A souhlasím, že je tu taky faktor osobního prospěchu - autíčkář nebo někdo, kdo nepotřebuje často do centra a nic mu to nepřinese bude pro ti, proč by byl pro? A zbytek lavíruje, jestli to za to stojí. Nezávislého člověk a může napadnou, že nějaké autíčkáře to třeba časem strhne, třeba další genereaci. Dobré spojení si získá lidi a vynechání přestupu je v posouzení takových projektů velké plus (čas přestupu se ve výpočtu násobí, paušálně se připočítávají virtuální minuty, které vyčíslují přirozený odpor k přestupu). Lidi si to třeba neuvědomují a banalizují, ale ve chvíli, dyž okusí pohodlí přímé cesty, většinou uznají, že je to fajn.

Ohledně hluku je jedna věc propojení tratí, tam si myslím, že není moc co řešit a hlavní argument proti je, že nejsou kloudné argumenty proč ano (ale ty tu už mnohokrát zazněly, byť reč čísel možná mluví jinak, ale ekonomický pohled na svět není jediný pohled na svět a vyčíslit uplně všechny negativa a pozitiva se taky při posuzování nikdy nepodaří). Co se týče druhé etapy, myslím, že teoreticky krom oblouku a ukončení nahoře taky ne. Otázka je reálný provoz, kde řekněme si narovinu, věčně obutý Vario, co jede jak slon v porcelánu, protože má snad místo kol osmihran (nebo mi to občas tak přijde) děalá špatnou reklamu a do pohádky o moderní tiché tramvaji co v kombinaci s nízkými protihlukovými a protivibračními opatřeními jen tišše prosviští kolem moc nepasují. Ruku na srdce, kdo by chtěl, aby mu kolem baráku jezdilo Vario (nebo i jiné postižené kusy) klidně i za protihlukovkou. Dokud tu budou takové šaliny, tak chápu obavy nejen laiků.
Optimisticko pesimistický výhled mě ale vede k tomu, že do případné stavby druhé etapy už třeba tento problém z většiny zmizí...


Offline
792
25 led 2006 09:46
Otázka je, zda se někdo ptá lidí z Lesné, co by tu tramvaj chtěli nebo jim aspoň nevadila. Patrně jich je více, než hlasitých odpůrců. Jen nemají motivaci se ozvat. Totéž třeba ve staré Líšni.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Potřeba je to z vaší strany. Jestli se budou chtít nechat přesvědčit, je ale na nich.


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Já si jen nemyslím, že máte nějakou šanci něco změnit, pokud půjdete nejen proti vedení MČ, ale i proti jejím obyvatelům.

Proto je třeba přesvědčit obyvatele, aby šli s námi.


Offline
103
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
MtM: Však na Sadové se jednu dobu skoro psala petice o zrušení N93, aby jezdila mimo Sadovou rovně ulicí Kociánka. Ti lidi tam jsou úplně mentální.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Ano, o tom píšu. Starostu může přesvědčit jen zájem jeho voličů.


Offline
74
29 lis 2017 11:29
No já osobně určitě nejsem příznivce nějakého prosazování na sílu.Je potřeba hlavně diskutovat a ptát se lidí proč nechtějí šalinu. Pokud je hlavním argumentem hluk, pak se podrobněji podívat na to proč na Dědině v Praze si lidi nestěžují a v Brně když už něco postavíme, tak chceme všude rvat protihlukovky. Co tam dělají jinak, že tam to jde a u nás ne? Kdyby byl Maleček konstruktivní, tak přesně v tomhle duchu se bude snažit jednat, ale pro něj je samozřejmě jednodušší do toho házet vidle než se snažit najít řešení. A samozřejmě je třeba zmínit nahlas i ony argumenty ohledně nevyhovujícího stavu Štef.čtvrti. Nejen před Malečkem, ale hlavně před občany.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Já si jen nemyslím, že máte nějakou šanci něco změnit, pokud půjdete nejen proti vedení MČ, ale i proti jejím obyvatelům.


Offline
1323
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
S lidmi je to hodně těžký. Nedávno jsem se třeba dozvěděl, že lidé hromadně píšou stížnosti, ať se zruší 65 v Medlánkách přes Nadační, že je prý ruší. Tak kvůli tomu tam jezdí kompromis v podobě minibusů (kromě rán ve špičkách), ale stejně to půlce obyvatel nevyhovuje. Totéž bylo na Sadové, i proto se prodloužila 30 až do Soběšic, osobně se divím, že tam přežijí noční, když jim tak vadila 43, která jezdila hlavně pro ně. A s těmito místy můžu pokračovat. Jedná se hlavně o lidi, co MHD nejezdí a ta je pak strašně rozrušuje, takže když se někam někdo přestěhuje a jezdí jen auty, tak si myslí, že se kvůli nim každý postaví na hlavu a MHD jim tam zruší, aby gumokolové nebyli z ní příliš nervózní.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
No, kdybychom se měli na všechno ptát lidí, tak nepostavíme nikdy nic. Za spoustu (nejen) dopravních staveb vděčíme nacistům a komunistům, kteří se nikoho na nic neptali a prostě postavili, co bylo potřeba. Škoda, že toho nedotáhli víc. Dneska se všechno vleče desítky let, doprava kolabuje a nestaví se nic.

Lidi by přímé spojení do centra po Merhautce chtěli, což o to, ale zároveň nechcou, aby to byla šalina, protože šalina přece dělá randál. A přes to šalina nejede.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Pánové, a máte vůbec zjištěno, co chtějí nebo nechtějí tamní obyvatelé, a jakou cenu by za to které řešení museli zaplatit? Nebylo by lepší se svými názory seznámit nejprve občany, abyste měli v ruce argumenty lidí, co tam chodí k volbám? Jinak vám kterýkoli politik klidně namítne, že se jen řídí přáním svých voličů.


Offline
Uživatelský avatar

2562
13 črc 2009 13:42
No, já zatím budu rád, když se realizuje aspoň ten trolejbus. Ten snad Maleček nezablokuje. Třeba lidi začnou řvát "proč to nejede do centra" a "proč se teda místo trolejbusu neprodloužila šalina, abychom se dostali do centra".


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi velké procento lidí bude žít v tomhle bludu. Dojedou na Provazníkovu, trolejbus odbočí z Merhautky směr Lužánky a nejpozději během jízdy dole kopcom se budou hrozně divit, kdeže je to centrum, kam předtím chtěli. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
438
24 lis 2017 11:40
Já bych klidně do takové diskuze šel, ale pravda, mediální obraz by jí chyběl. Nkědo by měl občany Lesné trochu víc nahlodat myšlenkou, že je dost pravděpodobné, že do centra to nepojede. Podle mě v takovém omylu je víc lidí..


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Soukromá schůzka s Malečkem nevím, jestli by měla efekt, ale kdyby to tehdy zaznělo na té diskuzi, mohlo by to být zajímavější. Zkrátka aby se nad tím zamyslel nejen Maleček, ale i lidi. V tomto ohledu má FB asi vyšší sílu, příp. kdyby se toho chytil nějaký novinář, jak tu už zaznělo.


Offline
Uživatelský avatar

377
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
miropiro píše:
Jinak si říkám, že je docela vtipné, že po západní straně Lesné by tramvaj nebylo možné postavit. Stoupání je z mého pohledu relativně stejné jako na Kraví horu. A řekl bych, že v Praze v Tróji mají stoupání větší.


Jenže trať na Kraví horu by dle současných norem nikdo nepostavil. Jako max. přípustný sklon se nyní uvažuje 80 promile, na Kravák je to určitě víc, tuším přes devadesát.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
Mohlo by to být třeba i jinak. Například v roce 2018 jsme s DPMB diskutovali o variantě, že by bylo trolejbusu umožněno trolejbusu odbočení z Kotlářské doleva na Kounicovu a trolejbus by mohl končit na Žerotínově náměstí, tedy v centru.
A teď je rok 2024, a za 6 let nebylo takové propojení postaveno, tak ať si pan starosta nedělá iluze, že:
miropiro píše:
Do doby, než dojde k vybudování trakčního vedení a trolejbusy začnou jezdit uplynou zhruba tři roky a v průběhu té doby budou nepochybně diskuse o trasování trolejbusů dál z Lesné probíhat.

Mimochodem z Pionýrské na Českou se trolejbusem dá jet, objetím bloku přes zastávky Konečného náměstí a Nerudova. Tuším teď takhle jezdí vozy ze Štefánikovy čtvrti do vozovny Husovice (bez cestujících).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3157 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 127  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 20 kvě 2024 01:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]