Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 125    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 125  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
Že bychom se fakt proti němu všichni domluvili? :-k


Offline
71
29 lis 2017 11:29
Cracatitova příspěvku by se měl chytit nějaký novinář. Asi jsem lehce škodolibý, ale velmi rád bych viděl pana Malečka jak se vykrucuje při konfrontaci, že jeho třídní boj proti šalině má významný vliv na (ne)kvalitu cestování zrakově postižených. Dřív by mi asi takový způsob prosazování přišel poněkud zoufalý, bohužel dnes uspějí ti největši křiklouni. A tohle křiklounství by aspoň bylo za evidentně správnou věc


Offline
2684
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, těšil jsem se, že ŠČ konečně zanikne a vono nic. Asi největší problém nastane, když nevidomý vystoupí z šaliny na vnitřní koleji, projde za vozidlo a má odbočit na chodník. Bez nápovědy absolutně nemá šanci odhadnout, jestli už prošel do průběžné silnice, nebo na chodník, nehledě na nějaké signální a naváděcí prvky. Totéž u ostrůvku od Lesné k Provazníkové, bez pomoci a hlavně bez psa nemám šanci jít správně na ostrůvek, protože nezačíná přímo u přechodu a chybí jakákoli čára, které bych se mohl holí držet, nebo podle které bych poznal, že jdu třeba nechtěně už v posledním pravém pruhu silnice. Když není zavřený most nad tratí směr Lesná, tak je hodně nepříjemné jít na ostrůvek proti proudu celkem svižně jedoucích aut. Na krajích přechodu signálku na štěstí doplnili. No a nakonec i to, co jsem tu připomínkoval už minule, že směrem k Lesné nemám pořádně podle čeho najít začátek zastávky autobusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
No to samé jsem napsal já.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6671
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
pepola píše:
Ale přiznejme si, že ten "kompromis" by nic neřešil (slušně napsáno).

Kompromis by řešil spoustu věcí.

Například zcela nevyhovující konečnou Štefánikova čtvrť. Ta je neřešitelná bez prodloužení trati.

Navíc by pak realizace tramvaje až nahoru nebyla tak drahá.

Plus by to bylo velice provozně výhodné.

Ale bohužel, lokální populizmus zvítězil nad zdravým rozumem. Dokud bude STAN v koalici na městě, tramvaj na Lesnou žádná nebude.


Offline
2684
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně. Když se nechce, je to horší, než když to nejde. Tady je prostoru dost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na 65 metrů šířky se vejde všechno - chodci, cyklisti, zeleň, parkování i tramvaje. Stačí jen chtít. Ale ono se nechce.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
436
24 lis 2017 11:40
Kde byly před tím, když tam byly jízdní pruhy? Nebýt této nedávné úpravy (nebyl to záměr?), tak by šalina jen zabrala přebytečný pruh..


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
A kam se ta auta přesunou?


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
POkud pár míst na parkování zmizí a koleje budou bez dalšího provozu, tak je to jen dobře.


Offline
436
24 lis 2017 11:40
Bylo by to zajímavý, pro tu p***l bych do toho šel. Pokud jde o Seifertovu, mám pocit, že tam se jen opravil povrch a něco málo předláždilo, než by se to posunulo na 2.etapu, asfalt už bude stejně zralej na další výměnu. nevíte, je někde dostupná ta studie, nějaká prezenetace či něco?


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
OK. Tak snad jsem aspoň vyvrátil Malečkovy argumenty. :D


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: Miropiro psal, že to zaznělo na debatě, ne že s těmi argumenty souhlasí. Píšeš, jak kdyby Malečka obhajoval.


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
Nestraš.


Offline
2684
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak na Údolní se to určitě taky změní a nějaká parkovací místa ubudou, až bude po rekonstrukci spodní půlky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
miropiro: Navíc rušení parkovacích míst není nezbytně nutné. Klidně tam mohou zůstat a auta můžou jezdit po kolejích spolu se šalinou. Tak, jak je to na Merhautově nebo na Údolní.


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
miropiro: Debata je zcela zbytečná. Tohle je už přesvědčenej člověk. Argumentovat můžeš jak chceš, můžeš mít pravdu na své straně, ale u takovýchdle lidí to je jedno. Argumenty je nezajímají, jakoukoliv debatu vedou s uzavřenou myslí, nejsou ochotni změnit názor.
Nikdy jsem takovému mindsetu nerozuměl, nerozumím mu stále, ale už jsem ho objevil a poznám to když to vidím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
miropiro: Aha. A to, že se rozvrtala a na rok zavřela poměrně čerstvě opravená Gajdoška, to nikoho netrápí. A že by zanikla parkovací místa, která tam donedávna nebyla a nikomu to nevadilo? Fajn, tak budeme místo MHD podporovat individuální automobilovou dopravu, aby to Brno bylo zam*daný ještě víc, než je. Když myslíš, že to je správná cesta... V okolí centra je mnohem větší problém s parkováním a místo toho, aby nová parkovací místa přibývala, tak se naopak ruší. Mě sice osobně problémy s parkováním trápí, ale kdyby se v mé čtvrti rozhodovalo mezi vybudováním nových parkovacích míst a vybudováním nové tramvajové tratě, podpořím rozhodně tramvajovou trať.


Offline
2684
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, na takovou debatu bych možná i šel, třeba by se daly zastavit ty Malečkovy bludy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2563
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
ds píše:
tady je evidentní, že kdo chce, hledá způsoby a kdonechce, hledá důvody. Moc postoj našeho starosty nechápu, ale zřejmě to tak jeho voliči chtějí. Těžko v Brně najít ulici lépe připravenou na tramvajovou trať, než je Seifertova. V nejužším místě je mezi domy 62 metrů, např. na Merhautově je to pod 25... Co se týká odbočení k Haškově, tak nikde není řečeno, že oblouk musí vést zrovna tudy a že smyčka musí být zrovna naproti benzinky. Ale místo hledání řešení v území je nejjednodušší to celé zaříznout a blouznit o šráku, který nic neřeší. Fakt mě děsí, že takový člověk může být v představenstvu DP a zároveň na kraji náměstkem pro územní plánování...

Na té debatě zaznělo i to, že údajně ta silnice byla opravena nedávno (pravda!) a tudíž pokládka kolejí by znamenala zásah, který by se nelíbil investorovi (kraj?). Navíc by to znamenalo zánik parkovacích míst, která tam teď jsou nově.

Já bych snad měl návrh: tady na fóru obecně je přesvědčení, že tramvaj na Haškovu je lepší řešení. Pojďme se tedy domluvit na setkání se starostou a předložit mu naše argumenty k tramvaji. A vyvrátit mu jeho.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě mě napadlo, kdyby teda to v Brně bez protihlukovek nešlo a bavili bychom se o půlmetrové stěně: řešení by se dalo najít na Renneské, kde jsou podél trati keře. Kdyby mezi keři a TT byla protihlukovka, esteticky to nebude rušit, a účel to splní. A jak zmínil ds, na Seifertově by na to místo bylo.
Ale jsme opět o hledání způsobů či důvodů.


Offline
Uživatelský avatar

2551
13 črc 2009 13:42
Tak to je evidentní, že hledá důvody. A ještě navíc lže.

Ta trať na Halasák se měla letos začít stavět. A on si klidně arogantně napíše do Severníku, že jestli si ti zastánci tramvaje myslí, že se to mělo začít stavět hned po dokončení mostu, tak že se teda pletou. Ale už nenapíše, že se to nestaví jenom kvůli jeho obstrukcím.

Na Seifertově taky samozřejmě hledá problémy tam, kde nejsou. Viz odbočení doleva nahoře na Okružní.

A tu studii si zadal na míru i s výsledkem. Vůbec tam není zohledněn modal split (vývoj poptávky po jednotlivých druzích dopravy) a studie nepočítá s možností snížení výkonů autobusů v případě spodní varianty. Prostě účelově vypracovaná studie tak, aby vyšla přesně tak, jak si Maleček přeje.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
miropiro píše:
Byl jsem tam. Diskuse byla docela klidná a rozhodně ne tak divoká jako před lety, kdy DPMB přišel s prezentací na Lesnou poprvé. Pan starosta zmínil, že s tramvají na Haškovu je problém ten, že by se musely být postaveny PHS (zhruba v oblasti mezi zastávkami Blažkova a Brechtova). Dále je prý nějaký ultra problém s odbočením šaliny pod Majdalenkami k Haškově (už jsme se však nedozvěděli, jaký, jen zhruba to, že na křižovatce stojí budova, která překáží).


tady je evidentní, že kdo chce, hledá způsoby a kdo nechce, hledá důvody. Moc postoj našeho starosty nechápu, ale zřejmě to tak jeho voliči chtějí. Těžko v Brně najít ulici lépe připravenou na tramvajovou trať, než je Seifertova. V nejužším místě je mezi domy 62 metrů, např. na Merhautově je to pod 25... Co se týká odbočení k Haškově, tak nikde není řečeno, že oblouk musí vést zrovna tudy a že smyčka musí být zrovna naproti benzinky. Ale místo hledání řešení v území je nejjednodušší to celé zaříznout a blouznit o šráku, který nic neřeší. Fakt mě děsí, že takový člověk může být v představenstvu DP a zároveň na kraji náměstkem pro územní plánování...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6910
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V Praze na Václaváku má být TT též blízko zástavbě, a přitom je stavba plánována bez protihlukových stěn.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vario1523 píše:
miropiro: Díky za report z diskuze.

Teď mi ale někdo vysvětlete, proč jsme v Brně tak posedlí těmi protihlukovými stěnami? Vím, že stěna měla být i na spojce na Okružní a oddělovat silnici a TT od domů (v jednom z nich je pizzerka). V Praze na Dědině i v Olomouci, na nové trati na konečnou U kapličky, jezdí tramvaje přímo mezi obytnou zástavbou a žádné stěny tam nejsou. Tak proč v Brně?

Bych řekl, že jádro pudla je ve vzdálenosti TT od zástavby, která je na Plotní výrazně nejmenší ze všech novostaveb TT za poslední roky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3119 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 125  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 kvě 2024 22:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]