Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 722    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 722  Další
Autor Zpráva
Offline
175
21 kvě 2017 18:40
Však v pořádku. MHD má být dostupná všude tam, kudy zákazníci jezdit chtějí. Já nevidím sebemenší problém jim vyjít vstříc a dokonce jim klidně v noci tímto sólem obsloužit i Ríšovu. Ale museli by se smířit s koncem N98 na Kamechách u všech spojů. MČ velikosti Žebětína nemůže očekávat, že dostane v noci spojení dvěma linkami, jednou sólo a jendou kloub. Takový objem noční dopravy nemá ani Nový Lískovec, který má velké množství výškové zástavby. V současné době tedy buďto N90, anebo N98 s tím, že tedy budou mít přímou dopravu do Bystrce, nebo do Kohoutek. To by ani nevyšlo cenou výrazně rozdílně.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Jasně, noční N50, a pak třeba noční N30 a tak dále... prostě v noci je jiný režim a spojení čehokoli s čímkoli je řešeno přestupem u hlavního nádraží, měli jste dost času si na to zvyknout.

(plus pár dalších přestupních míst, Svratecká, Anthropos apod.)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No ono i to propojení Bystrce a Kohoutovic by se šiklo....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
To si vzpomněli brzo...

(na to, že noční spojení do Žebětína bylo vždy zajišťováno přes Bystrc, nejdříve linkami 54, pak 86 od Zoo, později 92, a pak 98, vše přes Bystrc mimo Kohoutovice)


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Změna trasy rozjezdu v Brně? Chceme propojení Kohoutovic a Žebětína, žádají


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Tady je odkaz: https://www.archiweb.cz/n/domaci/doprav ... i-tramvaji

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
xcav8 píše:
Navíc až dokončí třetí etapu, tak jsem zvědavej jestli se pustí i do čtvrté. Tj. zastřešení celé vozovny.


Čtvrtá se opravdu plánuje/plánovala?


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ježiš, žádnou lanovku nestavět, je to totální blbost, gimic, meme…
Peníze si raději dát stranou na vozovnu pro 45m vozy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2713
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na lanovku sere bílej tesák. Nejprv smyčku, pak průraz dokončení Mendláku. Souběžně JKC, aby filharmonie nebyla v provizoriu na další století a teprv až jednou nějaká hokejová hala s lanovkou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Hlavně aby co nejdřív po stavbě smyčky udělali lanovku na kapus.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Navíc až dokončí třetí etapu, tak jsem zvědavej jestli se pustí i do čtvrté. Tj. zastřešení celé vozovny.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak ta stavba není až tak jednoduchá jak možná na první pohled vypadá. Jednak ta samotná smyčka je soustava několika mostů, A hlavně součástí stavby je taky rekonstrukce celýho kolejiště před starou halou. Minimálně co se týče kolejiště bude dost velkým omezením rychlosti prací fakt, že se bude dělat za provozu vozovny.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stavba nové smyčky šalin v brněnských Pisárkách. I jako zastávka pro halu - fascinuje mě, co na smyčce může trvat 14 měsíců. Když to srovnám se stavbami jako je tunel do campusu, smyčka by měla být řádově jednodušší a kratší stavba.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
VIDEO: Tunel na Žabovřeské v Brně před spuštěním. Tudy za chvíli pojedou šaliny

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... veten.html


Offline
Uživatelský avatar

2043
03 zář 2009 13:18
OndraS píše:
Ten odkaz se ti nějak nepovedl :mrgreen:

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/zranen ... pravy_krut

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ten odkaz se ti nějak nepovedl :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Autobus cestou na dopravní hřiště prudce zabrzdil, zranilo se sedmnáct dětí


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Ten by dostal hned další nazpět. No ještě, že už tam nejsem [-(

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Cestující dal facku řidiči, od strážníků dostal pokutu

Spor mezi cestujícím a řidičem autobusu řešili ve středu navečer strážníci na Vinohradech. Dvaačtyřicetiletý muž se zřejmě polekal, že nestihne nastoupit, a v rozladění nejprve jednapadesátiletému šoférovi vynadal. Vzápětí ho udeřil dlaní do obličeje. Zaměstnanci dopravního podniku svým výpadem naštěstí nezpůsobil žádné zranění a lékařské ošetření tak nebylo potřeba. Útočník si však za narušení občanského soužití vysloužil od strážníků pokutu.


Zdroj: Přehled událostí ze dne 9. března 2023


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Na celou vzniklou situaci mohlo mít vliv plno faktorů, o kterých nevíme, takže jsou to jen dohady. Naopak na zde uvedenou připomínku, že když slyšeli zvukové znamení, tak neměli vystupovat, je sice pravdivá, ale alibistická. Mnohokrát se mi stalo, že vůz byl přeplněný, spoj měl zpoždění a řidič po otevření dveří do 5 sekund začne signalizovat uzavření dveří, aby popohnal výstup a nástup. Kdyby se tou signalizací cestující v uvedeném okamžiku striktně řídili, tak 75% cestujících si takový řidič přiveze na konečnou.


Offline
2713
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zas bych to tak nerozmazával, prostě měl právníka, co nedělá běžně dopravní nehody v kombinaci s provozem městské hromadné, i takoví obhájci jsou. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
A teď si představte, že máte na peroně tohle zrcadlo, za sebou 6 vozů a k tomu je třeba tma a sněží, nebo prší.


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Podle referenta dopravní kontroly Dopravního podniku města Brna leží odpovědnost na řidiči. „Sám jsem řidičem tramvaje 25 let a vždy kontroluji hlavně zpětnými zrcátky, jestli všichni vystoupili. Nepohnu se ze zastávky, dokud si nejsem jistý,“ vyjádřil se.
To by mě zajímalo, jak ten referent odjíždí například z výstupní zastávky Švermova ve smyčce, leda že by aplikoval následující postup:

Zavřít všechny dveře kromě prvních, vystoupit z vozu, jít se podívat ke všem dveřím, že nikdo není přivřený, vrátit se do kabiny, zavřít přední dveře, podívat se, jestli v těch předních dveřích není někdo přivřený, a pak terpve jet.

Kdyby to takto praktikovali všichni řidiči na všech zastávkách, tak by to zaručeně pomohlo tomu, aby se tím v DP začal někdo odpovědný zabývat.


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Ondra K. píše:
řitom kamery sledující interiér se dodatečně montovaly i do Aniter a KT8, jenom prostě řidiči nedostali možnost je sledovat.


Je tam problém technický, nebo legislativní?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Všechno co tady padlo o limitech dveřních pohonů, možností rozhledu řidiče na jednotlivé dveře, chybujícím lidském faktoru a podobně jsou dlouhý roky známý věci, které musí znát i odpovědní v DP. Nicméně, mám pocit, že nějak chybí snaha o nějaké alespoň částečné řešení.

Přitom takovým řešením, které by mohlo předejít alespoň části případů by mohl být kvalitní kamerový systém, který by umožnil vidět i do dveří, o kterých se ví, že do nich řidič vidět nemůže. Třeba u tramvají jsou použitelné kamery akorát u nových vozidel počínaje 13T, a ze starších pak v T3R, T6 po GO a ve Váriích za předpokladu, že řidič sedí v LF2. Přitom kamery sledující interiér se dodatečně montovaly i do Aniter a KT8, jenom prostě řidiči nedostali možnost je sledovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18040 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 722  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 04 čer 2024 05:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]