Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 59    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
Tohle už jsem taky párkrát zažil. Prošel kolem prvních, druhých i třetích, tak jsem zavřel a jel. Však se mnou jet evidentně nechtěl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7597
17 pro 2006 22:32
Brno
xxx píše:
Ne, že někdo dobíhá zepředu, otevřu mu přední dveře, a on se projde podél celého autobusu, přičemž si rozmýšlí, jestli nastoupí 1., 2., 3., nebo dokonce 4. dveřmi.

To mi takhle dobíhal jeden na Karose B941, běží zepředu, otevřu mu přední už zavřené dveře, nic, mine druhé, třetí, zavírám, odjíždím. V zrcátku vidím rozhozené ruce do všech směrů, asi mu ujel bus za mnou... sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
500
24 lis 2017 11:40
xxx píše:
Ano, je. Holt člověk musí v zimě řídit ve svetru nebo aspoň ve vestě. Ale to už je úděl řidiče. Je mi jasné, že tepelná pohoda řidiče nikoho nezajímá ani nevím, proč by měla.


Dnes večer třeba vystupuju z trajfu prostředníma, někdo zadníma a řidič stejně otevřel všechny :)


Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
Igor Mauricio píše:
Jen bych rád podotknul, že řidič tady není od toho, aby cestujícím určoval, kterými dveřmi má vystupovat/nastupovat, a už vůbec ne, aby mu ty dveře odmítal otevřít, případně to nějak hlasitě okomentoval.

Toto je jedna z mála věcí, v které se s tebou absolutně shodnu.

Samozřejmě jiná věc je narvané vozidlo, kdy další nastupující už by stáli řidiči ve výhledu. To je ale jiná situace.

mnadenicek píše:
Netušil jsem, že je to takový problém, ono to netopí, ta chvilka průvanu je tak znát? Ať si tam po vyjetí z vozony dá řidič, kterému tak extra vadí dá cedulku, že dveře nefungují. Ale jak k tomu přijdu jako cestující...

Ano, je. Holt člověk musí v zimě řídit ve svetru nebo aspoň ve vestě. Ale to už je úděl řidiče. Je mi jasné, že tepelná pohoda řidiče nikoho nezajímá ani nevím, proč by měla. Co je komu do toho, jestli je řidiči teplo, nebo zima? To fakt není starost cestujících.

No, a to že někomu vadí, že si někdo sedne na přední sedadlo, tomu se mně snad ani nechce věřit. To jako čekal, že když půjde řídit autobus, že na něho lidi neuvidí?

pepola píše:
Kdyby jenom vyhladavači předních sedaček. Ale je hodně takových, co si dokonce i popojdou k předním dveřím, otevřou si je, a pak projdou provokativně celým vozem až dozadu!! Hlavně věková kategorie 15-25!
A např. v dnešním počasí, kdy je celý den pod nulou, je to opravdu pošušnáníčko...

Sorry, ale když jdu zepředu, nastoupím předníma. Stejně tak, když u druhých dveří je fronta, předními nikdo nejde a v přední části vozu je přitom volno. A víš proč? Abych nezdržoval. Říká se tomu ohleduplnost. A totéž očekávám i jako řidič od cestujících. Ne, že někdo dobíhá zepředu, otevřu mu přední dveře, a on se projde podél celého autobusu, přičemž si rozmýšlí, jestli nastoupí 1., 2., 3., nebo dokonce 4. dveřmi.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
Netušil jsem, že je to takový problém, ono to netopí, ta chvilka průvanu je tak znát? Ať si tam po vyjetí z vozony dá řidič, kterému tak extra vadí dá cedulku, že dveře nefungují. Ale jak k tomu přijdu jako cestující...

Nedávno jsem zažil další zajímavou zkušenost. Jedu 36 ze Svratecký podvečer, nastoupím prostředníma, jsem 2.cestujícím, jdu dopřed (ano, rád sedávám vepředu s výhledem na silnici na místo výhledu na spolucestující, kteří teprve přijdou a dřív či pozděj si tam sednou taky, kamenujte mě!) a v polovině cesty mě řidič zastaví ať mu tam nelezu. Říkám, že se omlouvám, že netuším, že se to nemá. Myslím to ironicky, ale ironický tón si odspouštím - řidič působí trochu nevrle, ale taky dost unaveně a zoufale bych snad i řekl. Povídá, že celej den tam má lidi, že když tak prosím někam dozadu. Říkám jasný, není problém, to už jdu dozadu a sedám až za prostředníi dveřmi, radši. Poděkoval. Jasný, než se naplní trajf, chce mít trochu soukromí a klid, předpokládám, že z České už zatahuje. Mám pocit, že má dost nervy, takovou akutní averzi na lidi, že už prostě fakt nemůže, trochu mi je ho líto, trochu se bojím jak bude v těch nervech jednat dá, takže i v mým zájmu je, aby byl "v pohodě". Mám trochu i pocit provinění, přece jen v prázdným voze se mu tam nalifrovat! Hmm, kterýho cestujícího ale toto vůbec jen napadne? Vyjeli jsme, jedeme ale docela klidně, plynule, s ekonomikcým rozmyslem..ridičský styl dle mě dobrý, tak jsem už v klidu
(jednou mě seřval šalinář, že stojím v kačeně vlevo ve dveřích, za celej život mi nikdo nic neřek, tehnhle mě sjel jak malýho kluka a šalinou jel systémem brza - plyn jako že fakt už na hranici, kdy si člověk říká, že by neměl řídit)
Říkám si, dobře, užije si aspoň chvilku klid, ale co další lidi? Přece budou přistupovat! Stejně mu tam někdo zákonitě zase sedne - přemýšlím, jak to bude řešit asi dál? Já su v pohodě, pokrčím ramena, sednu si jinam, nebudu mu ani sobě kazit večer. Na Přívratu 1.pokus - mladý pár. Slyším zabrblání. Pár okamžitě otáčí, nemá chuť něco řešit. Vystupuju na Klusáčkově, vidím chlap zkouší předníma, nejdou, jde do středních...říkám si, kam asi půjde? :) No jasně, že jo, už ho odhání...jdu už dál ze szatávky, otáčím se, trajf furt nejde, vidím postavu opět mířící k řidiči a slyším nějaký hlasy na tu dálku, má zvědavost ale končí a vítězí hlad, jdu domů.
Jako mě to problém nedělá (pokud je aspoň v rámci možností slušnej), ale znám spoustu lidí, kteří by na takový jednání hned startovalo. Každý si udělejte sami názor. Kdybych ho potkal znovu, poradim mu (pokud se jedná o poslední poloprázdný jízdy), ať tam dám zatíženej papírek, že tam seděl "znešistěnej" bezdomovec a má pokoj bez nervů a hádek.
No snad už se psychicky trochu zatavil.


Offline
9999
15 led 2005 23:41
To jsi asi zase slyšel jen to, co se ti hodilo. Píp píp. Opakuji, píp píp.


Offline
Uživatelský avatar

950
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Mě si, ale tenkrát řekl že to máš kvůli substrátu jak sem psal výše ;-). Vem si takovou a-46 když venku mrzne a budeš vyléčen sarcastic

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
9999
15 led 2005 23:41
1) to bylo na lince 48
2) ty barely vody tam byl kvůli tomu, že bylo potřeba vodu zhruba 3x denně dolévat kvůli jejímu značnému úniku, jak je vidno na foto (nepomohla ani moje odborná oprava), a poněkud nebylo v NP autě lepšího místa na umístění oněch barelů
3) pokud si tam někdo chtěl sednout, mohl i tak, jen musel mít nohy do uličky
4) celá ta akce s barely trvala myslím dva dny, než bylo vozidlo opraveno

Tak zas tady nevykládej nesmysly. Nebo si tě za 14 dní ve vlaku najdu a vypiju ti všechno pivo.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

950
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Igor Mauricio píše:
Jen bych rád podotknul, že řidič tady není od toho, aby cestujícím určoval, kterými dveřmi má vystupovat/nastupovat, a už vůbec ne, aby mu ty dveře odmítal otevřít, případně to nějak hlasitě okomentoval.



Tvl tak teď si mě fakt dostal sarcastic .

Když si působil v BORSU a jezdil tenkrát na stálo a-151 byla první židla obsazena barelem plným vody, aby náhodou někdo z cesťáků nemohl si tam náhodou
nemohl sednout. Pamatuješ?? biggrin

No, ale věčně. Městské busy mají mít zcela uzavřenou kabinu ala 14Tr a je po problému. To ovšem vysvětlit vedení DP Brno je zcela nereálné. Proto k podobným akc
typu přejetí zastávky, neotevření prvních dveří apod. bude docházet i nadále sarcastic.


Offline
9999
15 led 2005 23:41
Jen bych rád podotknul, že řidič tady není od toho, aby cestujícím určoval, kterými dveřmi má vystupovat/nastupovat, a už vůbec ne, aby mu ty dveře odmítal otevřít, případně to nějak hlasitě okomentoval.


Offline
834
25 led 2006 09:46
Já tedy nevím, ale signalizace je signalizace a s předvolbou dveří bych to nespojoval. Hlavně, že jindy horujete za používání poptávky dveří a tady budete zbytečně větrat. Smysl to má jen u signalizace výstupu s kočárkem a u místa pro invalidy. Naopak samozřejmě spojení předvolby dveří a signalizace na znamení je logické. V 99% používám předvolbu dveří, holt před zastávkou na znamení z toho sedadla včas slezu a popojdu ke dveřím.
Pokud je tedy vůz plný, tak si zmáčknu tlačítko signalizace a pak i ty dveře. Stejně často předem netuším, ke kterým dveřím se půjde lépe prodrat. A u plného vozu je šance, že někdo ty dveře stejně otevře přede mnou.


Offline
Uživatelský avatar

3739
28 úno 2006 19:00
Kdyby jenom vyhladavači předních sedaček. Ale je hodně takových, co si dokonce i popojdou k předním dveřím, otevřou si je, a pak projdou provokativně celým vozem až dozadu!! Hlavně věková kategorie 15-25!
A např. v dnešním počasí, kdy je celý den pod nulou, je to opravdu pošušnáníčko...


Offline
Uživatelský avatar

3994
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mnadenicek píše:
Párkrát jsem ale dřív na 32 narazil na jistého řidiče, kterému se používání předních dveří, a to jakýmkoliv směrem, jemně řešeno nelíbilo. Neotvíral, zastavoval u popelnic a když už je otevřel, tak mi vynadal. Na žlutým jsem mu přitom nestál, nic jsem mu neudělal.


Tady bych jako šofér řekl, že než problém v tobě, coby cestujícího, je spíš problém v neuzavřené kabině. Kor v zimě. Tam určitá neochota otvírat a pouštět na sebe studenej luft je zjevná. I když takoví ti notoričtí vyhledávači předních sedaček nastupují samozřejmě předkem a ti se vyznačují úpornou snahou tím předkem nastoupit (i přes potažení vozu, kam to až jde :mrgreen: ). Sám bych ale takovému cestujícímu nenadával, prostě není zákaz otvírat přední dveře, tak proč se takto po něm vozit...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
500
24 lis 2017 11:40
Jeden by neřek, jak je ta problematika složitá:) Trolejbus to fakt s tou signalizací stop dělal, nedávno jsem s ním jel.
Se sjednocováním bude asi ještě dost práce a mnoho debat.
Ohledně toho hromadění všech k jedněm dveřím, to je častej nešvar, ty lidi to snad dělaj naschvál. Já se snažím popoběhnout k jiným, abych to urychlil. Některý stojí v úrovni před předními dveřmi (nebo i zadními, to se taky děje) a když se otevřou dveře, letí se přidat k hloučku u prostředních. Stejně to pojmou i všichnoi vevnitř kolikrát. A už jsem viděl, že nepoomohlo ani slavný uspořádání dveří u 4dveřový sorky, tři kroky vedle, nepochopím.
Přední dveře jsou jinak přece už dávno pro nástup i výstup, ale skrz nějakej přežitek a možná občasný sprdnutí, že stojí ve výhledu se lidi jim vyhýbaj. Párkrát jsem ale dřív na 32 narazil na jistého řidiče, kterému se používání předních dveří, a to jakýmkoliv směrem, jemně řešeno nelíbilo. Neotvíral, zastavoval u popelnic a když už je otevřel, tak mi vynadal. Na žlutým jsem mu přitom nestál, nic jsem mu neudělal.


Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
Jakože se stopka rožne jen nad těmi dveřmi, které se předvolily? Čili stejně jako u 21Tr? A seš si jistej? Protože u autobusových sorek se rožne všude. Na druhou stranu, otázka je, jestli je to dobře, nebo špatně. Protože svítící stopka nade dveřmi může v někom vyvolat dojem, že dveře jsou předvolené. Ale tohle už jsou fakt detaily.

Ano, chtělo by to sjednotit. Očekával bych, že od toho máme Sdružení dopravních podniků. I nějaký šéf českého zastoupení Iveca říkal, že kdyby se podniky napříč republikou domluvily na jednotné výbavě, výrazně by to zlevnilo výrobu.

A samozřejmě to chce sjednotit především pro cestující. Jak říkáš. V jednom městě se musí zmáčknout červený a zelený, v jiném stačí červený, v jiném stačí zelený, v některých snad dokonce zelené nefunguje jako stopka a musí se mačkat až po zastavení a někde ti dokonce řidič vynadá, že jsi s dostatečným předstihem zmáčkl tlačítko s nápisem DVEŘE, že dveře otevírá on. ](*,) (Od té doby si zrovna v tomto městě dávám opravdu důsledně pozor, abych tlačítko zmáčkl opravdu před každým výstupem, a to i před konečnou.) No a samozřejmě se to neliší jenom podnik od podniku, ale především řidič od řidiče. Někteří si totiž vytváří vlastní pravidla, přičemž každý jiná. U někoho se nesmí nastupovat předem, u někoho se nesmí předem ani vystupovat... Potom se nemám divit, že člověku, co dobíhá, otevřu přední dveře a on běží do zadních, aby zdržoval. Nebo sedí na předním kole, autobus zastaví, zmáčkne si tlačítko u předních dveří a jde vystoupit druhými, u kterých je největší fronta. Nebo že z obavy, aby jim řidič nevynadal, nezmáčknou žádné tlačítko a pak se diví, že se jim neotevírají dveře, nebo že jsem jim dokonce vůbec nezastavil.

Co se týká červených tlačítek, která jsou přesně uprostřed mezi dvojími různými dveřmi, tak tam, kde je sudý počet madel mezi dveřmi, tak tam není co řešit. To je případ zrovna Urbanwaye 12M. Samozřejmě tlačítka nad předním kolem by měla předvolovat přední dveře, o tom bez debat. Tam, kde je lichý počet madel mezi dveřmi, čili třeba v zadním článku Solarisu, tak tam se nabízí víc možností. Buďto předvolí jenom jedny z dveří, aby byla alespoň 50% šance, že to budou zrovna ty, kterými bude chtít dotyčný vystoupit, nebo předvolí oboje dveře, a tím pádem se možná jedny z nich otevřou zbytečně, anebo nepředvolí žádné dveře. Klidně se to může barevně odlišit, aby zrovna toto tlačítko bylo červené a ostatní zelená. To už jsou ale detaily. Každopádně jakékoliv řešení bude lepší než to, co je teď u většiny brněnských vozů.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
xxx píše:
A ještě užitečnější by bylo, kdyby to ty dveře zrovna otevřelo, protože by cestující stojící ve dveřích snáz pochopili, že chce někdo vystupovat a že mu mají uhnout.


Na tomhle něco bude. Ale jako u všeho, chtělo by to sjednotit (po Brně? po republice). Pak se stane, jak jsem psal, že někdo bude tuto funkci čekat ... a ono nic, po chvilce uvědomění třeba zmáčnout ještě zelené. Otázka jak brát nebližší (z toho taky může vzniknout podobné nedorozumění) nebo fakt otevřit oboje dveře (co trochu degraduje smysl potávky u dveří a zmenšuje efektivitu topení/klimy)..

Mně zase vadí (např. u nových trajfů 32Tr), že signalizace, že zastaví se rozsvítí jen nad dveřma s poptávkou, to bych čekal bude pro celý vůz signalizováno, že netřeba se starat, jasně a zřetelně. To mně docela chybí.


Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
mnadenicek píše:
Ale smysl červených tlačítek vidím spíš jako doplněk pro cestující co sedí daleko od dveří, zejména na sedadlech pro důchodce, aby nemuseli za jízdy běhat ke dveřím, zmáčknout pak tlačítko zelený mě asi tak nevadí, ale nemám na to extra vyhraněný názor, klidně ať to otevře dvoje nejbližší dveře..

Ano, přesně to je smysl červených tlačítek. Zejména v přeplněném voze, kdy je problém se k madlu u dveří dostat, je to víc než užitečné. A taky jde o to, aby se člověk nemusel zvedat příliš brzo a zároveň měl možnost dát řidiči včas vědět o svém úmyslu vystupovat. A ještě užitečnější by bylo, kdyby to ty dveře zrovna otevřelo, protože by cestující stojící ve dveřích snáz pochopili, že chce někdo vystupovat a že mu mají uhnout. A jestli ta tlačítka na levých madlech budou červená, nebo taky zelená, aby bylo zřejmé, že mají i funkci otevírání dveří, to už je úplně jedno. Tuším, že v Plzni a v Blavě jsou v nových vozech na všech madlech stejná, se symbolem dveří.


Offline
500
24 lis 2017 11:40
xxx píše:
I kdyby tlačítko, které je na rozhraní, mělo předvolit dvoje dveře, tak co? Otevřou se jedny dveře navíc. Lepší, než když se neotevřou žádné. Anebo ať tlačítka na rozhraní klidně nepředvolují žádné dveře a ať tak fungují třeba jenom ta, která jsou dveřím přímo naproti. Proč ne. Pořád lepší než současný stav u většiny vozů.

Přijde mi, že to, co jsi napsal, je jenom hledání důvodů, proč to zrovna u nás fungovat nemůže.

Pravda, asi se nic hroznýho nestane. Nebo ano, ty naproti budiž (kočárek dává jednoznačně smysl), ale dává smysl mít stop tlačítko, když naproti je zelený tlačítko poptávky? Jsem třeba rád, že zmizely červený tlačítka, co někde byli hned vedel zelených, to byl uplný nesmysl. Ale smysl červených tlačítek vidím spíš jako doplněk pro cestující co sedí daleko od dveří, zejména na sedadlech pro důchodce, aby nemuseli za jízdy běhat ke dveřím, zmáčknout pak tlačítko zelený mě asi tak nevadí, ale nemám na to extra vyhraněný názor, klidně ať to otevře dvoje nejbližší dveře..


Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
No ale tohle není problém jenom urbanů. Naopak u nich mně to naklápění přijde docela rychlé. U sorky to na první stisk většinou nereaguje, na druhý se to nejdřív začne všelijak vrtět, a než se to pomalým tempem konečně naklopí, tak už tam všichni jsou. A crossway se mnohdy nenaklopí vůbec.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7597
17 pro 2006 22:32
Brno
Máš pravdu, já s tím neustále bojoval sarcastic
Buď mě zdrbaly ženský, že jim neotvírám okamžitě střelhbitě dveře v jedné nanosekundě, nebo zase, že jsem jim nenaklonil vůz, i když jsem to tlačítko málem rozmačkal. Když jsem otevřel dveře a pak až začal naklánět, než se ta moderní elektronika rozmyslela, byli všichni už dávno venku :roll: Joo, moderní vozy... Ciťák se naklonil hned a hotovo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
To sice není, ale je to detail, který se dal do dodávky dalších sérií doladit. Místo toho v novějších urbanwayích červená tlačítka nepředvolí žádné dveře. Dokonce ani tlačítko pro výstup s kočárkem. Tak já nevím, jestli si žabožrout myslel, že paní s kočárkem poleze oknem, když to zapojoval... Aby to bylo dotažené k dokonalosti, tak při naklápění vozu nejdou dveře otevřít vůbec. Takže cestující zmáčkne tlačítko pro výstup s kočárkem, zastavím, uvolním dveře, začnu naklápět, cestující může mačkat jak chce, co chce, a dveře se neotevřou. Tomu říkám výborné řešení! Od doby, co jsem takhle paní s kočárkem na několik sekund uvěznil v autobuse, načež se na mě škaredě podívala do špíglu a nadala mi, jak kdybych je tam držel schválně, otevírám pokaždé, kdy mi na palubce bliká kočárek, všechny dveře. Vskutku efektivní.

mnadenicek píše:
No možná právě kvůli tomu, že někdy nelogicky předvolí vzdálenější, resp., když je tlačítko někde mezi, tak předvolí buď oboje nebo jedno - to pak může být pro dveře, co autor stisku nečekal a pokud na to bude soplíhat, tak než se probudí a zmíčkne ještě to zelený...já nevím, já bych na to lidi nezvykal...nebo bych pak neměl 2 typy tlačítek, ale třeba na místech pro důchodce a pod. se hodí mít po ruce stopku..

V zadní části vozu už je to zapojené logicky.

I kdyby tlačítko, které je na rozhraní, mělo předvolit dvoje dveře, tak co? Otevřou se jedny dveře navíc. Lepší, než když se neotevřou žádné. Anebo ať tlačítka na rozhraní klidně nepředvolují žádné dveře a ať tak fungují třeba jenom ta, která jsou dveřím přímo naproti. Proč ne. Pořád lepší než současný stav u většiny vozů.

Přijde mi, že to, co jsi napsal, je jenom hledání důvodů, proč to zrovna u nás fungovat nemůže.


Offline
7439
27 úno 2010 07:40
xxx píše:
*Tlačítko nad levým předním kolem předvolí nelogicky 2. dveře, ačkoliv jsou nejblíže 1.

Což je vskutku výborné řešení, to máš pravdu... sarcastic


Offline
500
24 lis 2017 11:40
No možná právě kvůli tomu, že někdy nelogicky předvolí vzdálenější, resp., když je tlačítko někde mezi, tak předvolí buď oboje nebo jedno - to pak může být pro dveře, co autor stisku nečekal a pokud na to bude soplíhat, tak než se probudí a zmíčkne ještě to zelený...já nevím, já bych na to lidi nezvykal...nebo bych pak neměl 2 typy tlačítek, ale třeba na místech pro důchodce a pod. se hodí mít po ruce stopku..


Offline
Uživatelský avatar

2676
13 črc 2009 13:42
Někdo si na konečné hraje se sběrači, někdo si jde koupit svačinu, někdo si hraje s dveřmi...

Měl jsem Urbanway 12M CNG a na konečné jsem si vyzkoušel, jak fungují červená tlačítka, co jsou na madlech po levé straně vozu. Možná jsem objevil Ameriku, nicméně jsem došel k zajímavému zjištění.

Červená tlačítka na madlech i na bočnicích předvolí nejbližší* dveře, ovšem pouze tehdy, dokud nejsou uvolněné dveře. Po uvolnění dveří už červenými tlačítky na levých madlech a na bočnicích dveře otevřít nejdou. I tak je to za mě výborné řešení. Věděl jsem, že to tak některé vozy měly, ale nebyl jsem si jistý, jestli to byly tyhle urbanwaye, nebo jestli to nebyly už citelisy.

Nabízí se otázka, proč to takhle nefunguje u všech vozidel. Jako proč v kloubovém urbanwayi cestující musí zmáčknout nejprve červené tlačítko (nemá-li zrovna po ruce zelené) a potom ještě znovu zelené, když v úplně tom stejném, akorát krátkém urbanwayi už zelené tlačítko mačkat nemusí? Abychom z lidí dělali blbce?

A jak to, že v normálních městech (tuším Plzeň, Praha, Blava...) předvolení dveří tlačítky na levých madlech funguje, ale v Brně to tak, s výjimkou několika (desítek) vozů, fungovat nemůže?

*Tlačítko nad levým předním kolem předvolí nelogicky 2. dveře, ačkoliv jsou nejblíže 1.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Však schéma Drak taky nejspíš vzniklo v malování a nikoho to netrápí :-D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1475 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 úno 2025 13:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]