Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 333 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
26
04 črc 2005 02:36
Se radši ani neptejte...
mauricio píše:
neví někdo, jaký je rozdíl mezi minibusem a midibusem?


Dělí se to podle počtu cestujících.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
neví někdo, jaký je rozdíl mezi minibusem a midibusem?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No myslim ze nizkopakacitni vozy se uz nakupuji.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Já si myslím, že by to hlavně chtělo víc nízkokapacitních busů, aby se daly využít na méně vytížené linky a spoje. Dokonce i v Brně by se využily. A po malých obcích klidně i Peugeot Boxer. Momentální stav, kdy poloprázdná Vrakosa (anebo i nový, ovšem "klasicky velký" autobus) objíždí dvacet dědin, aby se trochu vytížil, se mi moc nelíbí, protože potom cesta na 40 minut trvá dvě hodiny (a to výrazně nahrává IAD).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
Solaris LE ... no, já sem s tím teda nejel, ale prej je to bomba, alespoň podle ostravských šotoušů. Otázka je ovšem cena, co sem slyšel, je dost drahý.

Cenove by to melo byt srovnatelne s novou kratkou karosou B9xx a sorem BN12. Cena je dana tim, ze se pouzije zadek z vysokopodlazniho autobusu a nemusi se resit slozite umisteni motoru a prevodu k zadni naprave.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
SOLARIS LOW ENTRY 12 je opravdu ideální alternativou v nákupu busů pro příměstské linky. Jel jsem s ním v OV a jízda byla parádní. Interiér klasika, zadní zvýšená část je dobře průchozí a zadní úzké dveře zcela dostačující.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no podle mých info je u řady 950 taky problém ten, že to konstrukčně vyhází stále z řady 700 a tudíž krapet zastaralé. A další problém je z již zmiňovaným motorem. Co sem slyšel, letos (nejpozdějc příští rok na jaře) se má oficiálně ukončit výroba řady 950 a nadále by se měla vyrábět jako kdysi řada 800 pro jisté trhy. Ale je to spíše agentura JPP.

Ty citelisy budou příští rok dodány jako výměna za B951 a B961 hádám.

Solaris LE ... no, já sem s tím teda nejel, ale prej je to bomba, alespoň podle ostravských šotoušů. Otázka je ovšem cena, co sem slyšel, je dost drahý.

Já teda Citybusy nemám rád, ale pořád radši to než Sor BN12. Nevím jak takový Citaro, nikdy sem s tím nejel, možná by to za zkoušku stálo.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mam rad krizovky, takze si to prelustim :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Roman píše:
co řikate na SOLARIS URBINO 12 LOW ENTRY ,interier je hnus nablity :-x :twisted: ne

Nablitý interiér? :lol: To je nějaká nová metoda stavby vozů? Jako třeba lepená skla, tak nablitý interiér?
Nechceš psát radši anglicky? To jsi dal bez chyby, tady ti bude doufám každej rozumět :wink:


Naposledy upravil manil dne 14 zář 2005 21:48, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Honza píše:
Pochybuju, že je KAROSA přestane vyrábět v dohlédné době. Pokud má odbyt, tak proč ? Blbá otázka: Má kloub citybus kromě nízkopodlažnosti ještě jinou výhodu ? Já bych spíš očekával, že představí ještě kloubový citelis a pak...


Problem je v tom jaky motor do nej zastavet. Tusim ze do nej nejni motor s Euro4-5 . Ty co jsou k dispozici jsou drahy a B961 by se priblizila Citybus18 .


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Rozhodne lepsi jak citybus a citelis. Navic vhodnejsi na delsi trasy


co řikate na SOLARIS URBINO 12 LOW ENTRY ,interier je hnus nablity :-x :twisted: ne


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Pochybuju, že je KAROSA přestane vyrábět v dohlédné době. Pokud má odbyt, tak proč ? Blbá otázka: Má kloub citybus kromě nízkopodlažnosti ještě jinou výhodu ? Já bych spíš očekával, že představí ještě kloubový citelis a pak...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
adam_r píše:
Roman píše:
2006 se predpoklada nakup 15 niskopodlažich autobusu,myslite že to budou CITELISI :-)

DPMB ma smlouvu s karosou, a ta nic jineho uz nebude dodavat. Takze na 99% ano.


Si řikám, že možná těch 5 z nich budou kloubový 18m Citelisy, protože má přijít 10 sólo NP vozů a 5 kloubáků mělo být původně B961E. Že by záměna za Citelisy nebo Karosa přestává B 9x vozy vyrábět? Stejně nejsem rád, že se Brno rozhodlo pro Ciťáky a ne pro solárisy, MANy, Citára :-( . Už je tady těch Ciťáků dost a je to taky vidět v provozu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Roman píše:
2006 se predpoklada nakup 15 niskopodlažich autobusu,myslite že to budou CITELISI :-)

DPMB ma smlouvu s karosou, a ta nic jineho uz nebude dodavat. Takze na 99% ano.


2006 se predpoklada nakup 15 niskopodlažich autobusu,myslite že to budou CITELISI :-)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dnes pred 10h sem zahlidl 706 RTO s vlekem v pisarkach...nezna nekdo blizsi ucel teto jizdy?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Poptávka bude asi fungovat až na Citelisech...odstranit tu fr. kravinu asi dá moc práce...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kdy se má vlastně zprovoznit ta poptávka na citybusech?

Fixi píše:

Pro všechny příznivce cedulí:

7365 a -54
7360 a -52


potvrzuji tento výskyt cedulí, 7360 sem neodolal a svezl se z Žebětína - oprvadu silný zážitek. Doporučuji všem milovníkům koní, protože vyklající se sedadla a další a další věci včetně palubky, která držela snad jen silou vůle (prostě šrot) tomu dodává tento styl.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Očekávám řadu 30...to je 6 busů.

Pro všechny příznivce cedulí:

7365 a -54
7360 a -52

2309 na a-60!!!


Offline
Uživatelský avatar

105
24 čer 2005 19:12
Prý se má stahovat jedna z řad Citybusů. praská tam údajně nějaký plast (výrobní vada)nebo co, víte něco bližšího? Mají putovat zpátky do Karosy, což při zvýšeném počtu garantů bude zajímavé :-?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
LADA píše:
Radek Havlík píše:
Dnes jsem viděl 7450 na lince 78 s kurzem 09501 řidič zapoměl vyměnit kurs když jel s nočního spojení


Milý pane Havlíku určitě to nebyla 09501,ale 09401.Jel jsem sním včera dom a na tomto kursu byla 100% 7450.Dnes na 60073 2310?nevíte někdo co je to zač?Viděna asi 14:15 na křižovatce Tržní-Spáčilova.Ještě z pondělka:21tr na odstavné ploše.7479 měla odmontovanou půlku prostředních dveří směrem k zádi vozu.dnes na a-72.Slátinské Áčko zozkopáno,bagr atd.(přacoviště lehké údržby).táké pondělí.Zdraví LADA


jo vlastně máte pravdu :roll:

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
Hm z češtiny mám dvojku... :!:


trojku...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ono, když se podíváte na a-P26, tak vše je kurzováno jinak.


nehadejte se tu

je to tak ze kdyz ma ridic nocni 09901 a strida na nadru ridic trhackar pokracuje s kurzem 09901 a dokonci noc, prejede treba na linku 40 ale porad ma dokud nezajede do garaze stejny kurz, to zanemna ze treba vuz 2301 na lince 40 ma kurz 09901 a je to uplne v poradku, pak zajede do garaze, pac ma trhacku tak odpoledne prijde a pokracuje na lince 40 ale uz s odpolednim kurzem treba 04009 tak to proste je :-))

kdyz ridic prejizdi treba z š85 na 40 a pak na 47 taky nemeni kurz to by v tom byl peknej bordel ne?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8871 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 06:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]