Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
No hlavně, že konečně aspoň klima...


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
OK, díky za opravu. I když bych rothodne bral raději další Urbany...


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Stanik: nikoli SOR uz je podepsany. 16 kusu, sedacky s latkovou casti.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Sólo bude Sor, viz. zpravodaj květen 2017 http://dpmb.cz/cs/download-section/10


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Vario1523... Tak z toho logicky vyplývá, že půjde o sólo i kloubové Urbanwaye. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Jak se vůbec přišlo na to že ty sóla budou SORky? Podle věstníku veřejných zakázek vyhrál Zliner, a Zliner už SORky nedodává. Na jejich stránkách http://zliner.cz/ jsou v sekci ''Prodej nových autobusů'' uvedeny pouze firmy IVECO a Rošero First.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Vše Slatina, Medlánky zůstanou na naftě.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A už se ví jestli půjdou všechny vozy do Slatiny nebo Medlánky se také dočkají CNG vozidel, vč. plničky? Jinak u té SORky mě to také zajímá, jak to ta bylo ošetřený.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Tak to by mě zajímalo, jak mohly SORky projít výběrovým řízením, když nesplňují podmínky zadávací dokumentace. Zejména myslím stanovenou maximální výšku 3,30 m (SORky mají 3,34 m). Mohlo by být zajímavé v tom trochu zašťourat 8-) .

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
manil píše:
Vážení, nejspíš si nikdo nevšiml, že se ještě nikde neobjevilo oficiální vyhodnocení výběrového řízení, takže vše, co se objevuje níže, jsou jen spekulace.
Z informací dostupných na internetu lze zjistit následující:
- VŘ je vypsáno na 44 kloubů a 16 sól
- je požadována klimatizace do prostoru pro cestující
- jsou požadována celoplastová sedadla

Jen pro doplnění - do těch 16 SORek bude doplněno na část vodorovné plochy sedačky čalounění, do 44 Urbanů pak zřejmě taky.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jel jsem loni Urbanwayem v Lyonu a bylo to moje asi nejhorsi svezeni za cely rok. Strasne dilenske zpracovani, strasny technicky stav, zlate Brno a jeho tehdejsi CityBusy.


Offline
Uživatelský avatar

144
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Tomáš N: Je to pravda, výroba byla přesunuta na přelomu loňského léta a podzimu, Urbany se dělají již pouze v Annonay :)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Údajně Urbany se v Mýtě už nedělají a dělají tam jen Crossy a ve Francii právě Urbanwaye (Agentura JPP).
Nevím, co je na tom pravdy.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Kloubová!!!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Resite hnede vykaly. Jakmile "to" neni Karosa 700, nelze o "tom" mluvit jako o autobusu.


Offline
Uživatelský avatar

144
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
M, prototyp401: jde o jinou verzi Urbana, nez jaka jezdi treba ve Zline
Ve Zlíně mají variantu s motorem Cursor, zatímco Blava má verzi s motorem Tector, který má jiné uspořádání než Cursor a neumožňuje tím pádem zástavbu do svislé pozice.

Brněnský nepříjemně duní...
Tohle nezáleží ani tak na tom, odkud to auto je, ale jde o "vlastnost" E6 motorů na CNG od Iveca - taková Sorka, která má taky Cursor, duní ještě víc. Ty motory jsou oproti E5 verzím docela zpřeházené, kvůli čemu přesně to tak duní bohužel netuším :/

Trochu větší vrzání Urbanů z Mýta bohužel souvisí s tamní orientací primárně na Crosswaye, kde vzhledem k množství objednávek na Crossy jsou Urbany tak trochu výběhovým typem. On ten rozdíl mezi fabrikami byl patrný třeba i Citelisů - zatímco většina brněnských sólo Ciťáků byla z Annonay, tak klouby byly z italského Valle Ufita a je to na zpracování docela poznat. Což teda bohužel nic nemění na až trochu úchylce Frantíků narvat plastové dekly i tam, kde to nikdo jiný nepouživá (viz třeba stropní obložení).

A mimochodem, Urbany se už pár měsíců montují opět pouze v Annonay, takže by to mohlo byt lepší :).


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Aha, tak to moc nevim, proc je tam to schodiste - jde o jinou verzi Urbana, nez jaka jezdi treba ve Zline - ve Zline je bez zadniho okna a sedacky rozmisteny v zadni casti na chlup stejne jako v Citelisu, klasicky na jednom schodu (nebo jako vzadu v Urbanech v Brne)...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Peno:
a právě ta třídveřová Sorka v městském provedení žádné podélné sklopné sedačky nemá, tak stejně je nemusely mít naše vozy, v dnešní době je vše o dohodě a o objednání, to že bereme základ a to ten nejvíc okleštěnej je druhá věc, já jen říkám, že to jde i jinak a mám to potvrzené přímo od Soru.
Zde trolejbus v Bratislavě, já tam ty podélné sedačky nevidím:
http://imhd.sk/ba/media/gn/00116126/Int ... Tr-SOR.jpg

prototyp401:

bohužel musím s tebou souhlasit, jel jsem Ivecama v Paříži a je to trochu lepší než u nás. Ten rozdíl je tam skutečně znát. Ve zlíně jsem MHD nikdy nejel, tak nevím. Fakt je ale ten, že naše Urbany vrzaly a rachotily hned od dodání.
Zde bych jen doplnil k Urbanu, jak píšeš nedostatek u předních sedadel, tak já bych rád dodal ještě foto zadní části u dieselu-zde Bratislava, je tam schodiště jak hrom.
http://www.buspress.eu/wp-content/uploa ... lava-4.jpg


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Při jízdě brněnským Urbanem mám občas pocit, že se vůz rozpadne za jízdy. U Soru už ten pocit není tak výrazný. U Solarisu naopak není.

Jo, my si ale opět objednáme rozpadající se vergly, nyní v kloubové variantě. Na Brno dobrý.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jak jsem tady kdysi psal - Urbanwaye jsou podle mě hodně dobré vozíky (i když Solaris je samozřejmě lepší). Je ale rozdíl asi tak milion procent, když jedu brněnským CNG z Mýta a třeba zlínským nafťákem vyrobeným téměř komplet přímo ve Francii. Brněnský nepříjemně duní, třepe se, špatné posezení, neskutečně vrže - už od chvíle, co jsou ty vozy nové, tak působí strašně lacině.
Ve Zlíně se dostal mezi řidiči mezi nejoblibenější autobus - dáno nejvýkonějším motorem ze všech vozů, které tam jezdí - stačí pošimrat plynový pedál a hned to jede skoro samo, a celkově kvalitním zpracováním - nic nevrže, řidiči jsou spojeni i s jízdními vlastnostmi po všech směrech (jediné co jim vadí, že vozidlo ukazuje rychlost na dvou místech - na tachometru klasicky "pod volantem" a pak na tachografové jednotce nad hlavou řidiče - souvisí asi s tím, že jsou vozy z Francie a pravděpodobně ten horní tam byl dodán kvůli tomu, že ten klasický integrovaný u nás nebyl homologován) - a řidičům vadí, že cestující pak mají příliš velký přehled, pokud stojí vepředu, o tom, jak rychle jedou. U cestujících je taky oblíbený - hodně pohodlné sedačky (http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/ ... 7259#photo), klimatizace, přední polovina je docela dobře uspořádaná (zadní - tak tam je to pořád stejné od Citibusů a není tam co vymyslet s touto koncepcí vozu) a působí docela "luxusním" dojmem, dá se říct skoro nádherné vozy, co jsem se tak bavil náhodně s některými lidmi, že každý pozná, když jede "tím novým". Závěrem tedy je to, že co si kdo objedná, to má. A DPMB na mě dlouhobě působí tak, že i když má k dispozici velký objem financí, tak šetří na nesprávných místech.
Jediná nevýhoda naftových Urbanů jsou sedačky nad pravým předním kolem, které jsou tam umístěny asi takto: http://www.auto-impex.sk/userdata/userf ... llery6.jpg (kvůli nádrži s močovinou) - tady vítězí CNG verze.

EDIT: stejně jako někdo říká, že Solaris má vepředu klasickou dvojsedačku - ve Zlíně jezdí vozy 26/27 Tr v kastli Solarisu a vpředu mají přesně tu 1.5 sedačku, jakou mají v Brně Sory. Takže je to opět u toho, že co si kdo objedná, to dostane. Iveco ale teda s 1.5 sedačkama nějak neoperuje no, ale nevěřím tomu, že na přání by se s tím nedalo něco dělat u větší zakázky. Tím jsem sice nechtěl říct, že Iveco může dodat uplně jiné uspořádání interiéru, ale jde o to, co DPMB požaduje...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
M píše:
Co se týká podélných sedaček, když by si je DPMB neobjednal, nebyly by tam, chápeš?

Nevím jak u NB, ale u BN12 prý variantu bez podélných sklápěček nelze, to lze jen u CN12, ale ta jaksi neexistuje ve třídveřové variantě, takže do městského provozu nevhodná. Což ale bohužel platí i pro NB a BN s podélnými sklápěčkami. Ale i kdyby nakrásně u NB odstranit šly, nic to nemění na tom, že standardní varianta je zprasená. To je totéž, jako by výrobce osobního auta dodával do každého vozu mříž za přední sedačky a teprve na přání ji nemontoval.

Robert píše:
Ja zas ty Urbani sedacky na kolech s trubkami kolem nemuzu ani videt. Tak blbe se neleze nikam jinam.

A když už tam člověk vyleze, tak se tam stejně nedá pořádně sedět. Zlatá jeden a půl sedačka u SORů.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mr. Smooth píše:
Musím zopakovat svůj názor, který asi nikdo další nesdílí, ale jako takové malé bezvýznamné plus pro iveco je prostě nejlépe vyřešená přední část za řidičem - široký prostor na stání a sólo sesle na kolech. Jiní výrobci tam nas...u dvousedačky na obou stranách nebo nějaký 1 a půl paskvil.


Tak právě sólo sedadla v Urbanwayi jsou ta největší zbytečnost. Jsou dané v prostoru kde můžou být krásně dvousedadla, viz třeba Solaris. Ono toho místa k stání tam tolik navíc nebude. Kdyby tam aspoň dali pořádné 1,5 sedadlo, jako je v SORu, tam se pohodlně vejdem i s přítelkou a není tam zbytečné zábradlí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
Prostřední dveře uprostřed skříně vozu nemá aní dvanáctimetrový Solaris, ani MAN, ani Mercedes a ani ten Urban, proč by to měl mít Sor? Nový Sor ale má.
Je vidět, že stále patříme spíš na východ, na západě preferují maximální počet sedadel pro maximální pohodlí cestujícich, většina autobusů je 2+2 od začátku vozu až do konce, zde se bohužel stále nachází lidé, kteří by nejradši viděli vozidla uplně bez sedadel, čím víc místa k stání, tím líp. Dle mě je to špatně.

Poměr míst k sezení a stání musí být v souladu s přepravní kapacitou linky a hlavně s povahou linky. Na linkách s velkou výměnou cestujících (typicky okružky) je interiér 2+2 prostě ke škodě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ja zas ty Urbani sedacky na kolech s trubkami kolem nemuzu ani videt. Tak blbe se neleze nikam jinam.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Prostřední dveře uprostřed skříně vozu nemá aní dvanáctimetrový Solaris, ani MAN, ani Mercedes a ani ten Urban, proč by to měl mít Sor? Nový Sor ale má.
Je vidět, že stále patříme spíš na východ, na západě preferují maximální počet sedadel pro maximální pohodlí cestujícich, většina autobusů je 2+2 od začátku vozu až do konce, zde se bohužel stále nachází lidé, kteří by nejradši viděli vozidla uplně bez sedadel, čím víc místa k stání, tím líp. Dle mě je to špatně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Kari a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 23:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]