Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Možná červená a šedá, ale ke skořepinám přirozeně obepínajícím ##MLUVÍM SPROSTĚ## to má fakt daleko, člověk s menší postavou v tom fakt klouže, pokud jde o ty sedačky, co jsou v Solarisech.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
sarcastic Když už se tu pláče a hromuje nad těma sedačkama, tak se upřímně bavím představou, jak někdo rve staré sedačky z "té trojky" do Varia, fakt retro. :mrgreen:

Zas ve všem se nemusíme opičit po Práglu. sarcastic Sice původní sedadla to nejsou, ale červené a šedé celoplastové jo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
sarcastic Když už se tu pláče a hromuje nad těma sedačkama, tak se upřímně bavím představou, jak někdo rve staré sedačky z "té trojky" do Varia, fakt retro. :mrgreen: Jinak se mi paradoxně sedí mnohem líp v Sorrybusu (nezáleží na trakci), než v Solarisu, kde v té sedačce tak nějak kloužu na všechny strany.
Dřevěné sedačky v Prahe jsou fakt mor, už se mi z nich povedlo párkrát spadnout cizímu protisedícímu člověku do klína, fakt trapnost!
Jinak fakt nechápu, proč v tom množství busů, trolejbusů a šalin musí mít podnik v každé čtyřkusové sérii jiný sedačky, asi pozůstatek VUTBR (Výzkumný ústav tramvajový), kde bylo těch netypických vozidel asi snad víc, než sérií.
crazy

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Když se nakouslo tohle téma, stejně se mi nejlíp sedělo ve starým Ikarusu.
Už se těším na muzejní noc. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Johny Fontane píše:
peno: tak ono to není jenom o to. kamarádka si takto jednou sedla na sedačku, která byla pomočená... a to prostě není na látce vidět. A bohužel, jediný způsob, jak takovýmto situacím v MHD předejít je, že by v každém voze byl průvodčí, což je v dnešní době ekonomický nesmysl...

Znečištěné čalouněné sedadlo je holt riziko se kterým se musí počítat. To, že občas někdo narazí na špinavé čalouněné sedadlo, nepovažuju za legitimní důvod k tomu, aby se zhoršilo cestování všem plastovými sedadly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
kdyby všude dali sedačky Kiel, nemusí nic řešit. Ale ne, oni nakoupí Stery, zjistí že jsou na h*, a pak je zkusí milionkrát vylepšit, až budou stejně zasr* jako čalounění a stejně nah* jako původní stery... Lose-lose řešení.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
61
13 zář 2016 09:04
peno: tak ono to není jenom o to. kamarádka si takto jednou sedla na sedačku, která byla pomočená... a to prostě není na látce vidět. A bohužel, jediný způsob, jak takovýmto situacím v MHD předejít je, že by v každém voze byl průvodčí, což je v dnešní době ekonomický nesmysl.

Revizoři vyhazovat mohou, ale jak často ho potkáte? A jelikož ta nejhorší individua jsou nepostižitelná, tak i když ho vyrazí, tak si prostě počká na další spoj...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Chat-Maniac: Z důvodů lenosti DP je pravidelně čistit, desinfikovat a opravovat. Proto raději uděláme z MHD socku, aby se ušetřilo. Ale pravda, mohlo být i hůř. Stačí se podívat do Prahy na ty dřevěné sedačky v první sérii 15T. Jsem rád, že toto se v Brně neuchytilo, protože proti tomu jsou i ty Stery zlaté.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No to je zase jednou kvalitní příspěvek. Můžu znát zdroj informace, kde se uvádí, že se nějak navyšoval počet revizorů v posledním roce/dvou?

A ty plyšový podsedáky se, jestli si dobře pamatuju, z nějakého důvodu měnily/přestaly se objednávat. Z jakého asi...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Zajímalo by mě, který příbuzný někoho z vedení DP si stěžoval na nepohodlnost sedaček, že si na nových busech můžeme dovolit ten luxus látkového potahu sedací části? :) Já s tím samozřejmě souhlasím, neboť na STER se sedět fakt nedá. Sedadla Kiel nejsou špatná, ale prostě v chladném počasí je na nich zima. Jen mě mrzí, že se vedení nemůže rozhodovat podle rozumu. Už ve zkušebním provozu, když se koupilo těch 6 CNG Citelisů a 6 SORů, tak bylo zjevné, co je to za sedačky a jak pohodlně se na nich bude sedět. A tak se jich raději koupila rovná stovka. Do Varií se taky nacpala ta plastová sedadla. Možná kdyby někoho napadlo tam dát z původních vozů T3/K2 sedadla s čalouněným podsedákem a zbytkem z plastu/laminátu či co je to za materiál, mohli ušetřit a zároveň být o krok vpřed.
Možná, když tak vzrostl počet revizorů, by nebylo od věci platícím cestujícím nabídnout slušná čalouněná sedadla a snažit se více vyhazovat bezdomovce. Není tajemství, že v zimě jezdí na dlouhých linkách jako je d1, a44/84 apod. Ale za to samozřejmě nejsou prémie a je to "špinavá práce". Tak pokud to někdo z vedení čtete, zamyslete se nad tím, na kom se má šetřit, zda na platících, anebo budeme vyhazovat neplatiče...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Někde jsem četl, že nové busy do Medlánek budou v naftě kvůli tomu, že se na základě dohody s HZS můžou využívat jako evakuační a tam se požaduje "operativnější" palivo. Logiku to každopádně má.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Do budoucna se počítá s CNG (Slatina) a nafta (Medánky)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Nevím, jestli jsem to dobře pochopil - Medlánky budou pouze teď stále na naftě (v rámci dodávky na 60ks vozidel) a při příští dodávce budou i zde CNG, nebo jestli nové autobusy budou vždy CNG (Slatina) a nafta (Medánky) i v budoucnu? -Jsem nechápavý člověk... :D

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Já ty sedadla vidím tak, že u STERu je látková sedací část nutnost, na tom se sedí dost nepohodlně. Oproti tomu když si sednu na Kiel, tak to je úplně jiné posezení a nepadám v zatáčce do uličky. 2 plastová sedadla, ale rozdíl je alespoň podle mě jako nebe a noc... biggrin

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
10
09 úno 2015 22:32
Ondra K. píše:
Osobně, považuju za úspěch už jen zavržení plastu. Co se týče mého pohledu na nové autobusy, tak Urban nepotěší, ani neurazí, ale ty Sory mě díky čtyřem dveřím fakt štvou.



Podle mě je úspěch že ve vozidlech DPMB v roce 2017 je "konečně" celovozová Klimatizace :D 8-)


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Čtvery dveře to sice má, ale poněkud často se setkávám s tím, že tlačítko otevírání na jedněch z nich je přeškrtnuto ať už zevnitř, či zvenku kvůli nějaké poruše. Celkem "běžná" je i situace, kdy se otevírá jen jedno křídlo některých dveří. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ten interiér je právě důsledek těch dveří navíc. Pochopil bych 5 dveřové 31Tr na t-25/26 a snad i 4 dveřové NBG 12 na a-67, ale jinde ty dveře navíc dělají akorát ostudu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Hlavně ten interiér...! hlavoudozdi :-s :pray: ](*,) #-o (promiňte to množství smajlíků)

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně, považuju za úspěch už jen zavržení plastu. Co se týče mého pohledu na nové autobusy, tak Urban nepotěší, ani neurazí, ale ty Sory mě díky čtyřem dveřím fakt štvou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Dle mě by na sedačkách byla lepší koženka, ale co už.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
ms123: to si děláš jako srandu? Samozřejmě že čtyř dveřové. ](*,)


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Brno bude mět Urbanway 18CGN 3 nebo 4 dveřový?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A v těch nových Urbanwayích a SORech tedy bude co za sedačky? To samé co v těch starých, jen s látkou?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Urbanwaye budou mít látkovou sedací část taky, stejně tak jako letošní Varia. Prvním vozem s látkovou sedací částí bude LF2 1126, sedadla zůstanou Kiel Ideo10.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 23:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]