Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 26    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 26  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
stuřík píše:
JM: Zas z pohledu bezpečnosti silničního provozu je to dobře ;-).
Větší blbost jsem už dlouho neslyšel, budu-li namáčknut při návalu při prudším brzdění davem na turniket, tak šofér stejně přes mě houby uvidí, protože žlutá "stát ne!" zóna je daleko jinde. To by ten turniket musel být umístěn jinde, aby plnil funkci pro bezpečnost silničního provozu


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
stuřík píše:
... Turniket funguje z jedné strany (zevnitř) jako zábrana, z druhé strany se dá využít i na nějaké příměstské lince a otevřít právě jen přední polovinu prvních dveří a zkontrolovat lidem lístky...

Třeba se dočkáme i doplnění kasy (časem).
JM: Zas z pohledu bezpečnosti silničního provozu je to dobře ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
manil píše:
Osobně se mi ten turniket také těžce nelíbí. ... Současně se mi nelíbí ani možnost volby, které křídlo si řidič otevře. Je jasné, že většina toho bude (vy/zne)užívat a z plnohodnotných dveří o šířce 1200 mm se stane 600 mm s tyčí a turniketem. Jednou máme ve standardech zakotveno, že přední dveře jsou využitelné pro výstup a nástup, tak proč to nějakým technickým opatřením omezovat...
Je tady i otázka, kdo něco takového může schválit. V době, kdy se bazíruje ve stavebnictví na dveřích otevíraných ven mimo uzavřené prostory z důvodů požární bezpečnosti a v dopravě z téhož důvodu, popř z důvodu bezpečnosti, na počtu nouzových únikových otvorů, si najednou "někdo" schválí něco, co omezuje nejen výstup, ale i nouzový únikový otvor. To je pomalu stejný nedostatek, jak kdyby u těch dveří nebylo nouzové otevírání pro případ vyžadující únik při nemožnosti asistence řidiče


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Tak potom se nabízí otázka, na co tam ty dveře vlastně jsou, když jimi cestující podle tebe nesmí nastupovat...


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
xxx:
Karlos píše:
Kvůli lepšímu výhledu do bočního zrcátka, aby měli přehled o nástupu/výstupu cestujících ve všech dveřích

Toto se týká všech vozů s výklopnými dveřmi - otevřené přední dveře zamezují ve výhledu na druhé a třetí, přičemž v DP jde všechny Karosy (pouze výjimečně lze seřídit nějak rozumně), zmíněné Crosswaye LE, ale pak i T3R, T6 a K2R s výklopkami (tam se proto instalovaly kamery, že)...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Osobně nechápu, proč všechny brněnské autobusy mají možnost neotevřít první dveře, proč tam raději není tlačítko na otevření všech dveří tak, je to u šalin. Takhle toho řidiči často zneužívají a někteří přední dveře zásadně neotevírají.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Wall: Pokud to vztáhneš jen k Solarisu, tak máš pravdu, ale co se týče třeba Crosswaye LE, ta na 100% souhlasím s Karlosem, dělám to taky.


Offline
Uživatelský avatar

95
20 pro 2008 19:27
Brno
Karlos píše:
Kvůli lepšímu výhledu do bočního zrcátka, aby měli přehled o nástupu/výstupu cestujících ve všech dveřích

Takhle může odpovědět někdo kdo bus nikdy neřídil ! Do venkovního zpětného zrcátka vidíš přes čelní okno.
Zeptám se jinak, proč jsou přední dveře prosklené? Že by pro to aby řidič na křižovatce se díval na vaše záda?
Jak by se Vám líbilo kdybych si Vám někdo neustále stoupal např. před monitor, případně jakkoliv bránil vašemu pohledu na vykonávanou činnost. Tady žádný žlutý podlahy nepomůžou.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Kvůli lepšímu výhledu do bočního zrcátka, aby měli přehled o nástupu/výstupu cestujících ve všech dveřích

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Proč vlastně šoféři busů dělají takové fóry s těmi předními dveřmi, odmítají je otevírat a honem rychle je zase zavírají?

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Osobně se mi ten turniket také těžce nelíbí. Prostor, kde cestující nemají stát, je jasně vymezen žlutou podlahou. a v případě, že se tam někdo postaví, přece není problém, aby dotyčného řidič slušně poprosil, aby si stoupnul jinam. Osobně to na tramvaji dělám taktéž, nevidím-li přes přední dveře přes lidi ven a nikdy jsem neměl problém.

Současně se mi nelíbí ani možnost volby, které křídlo si řidič otevře. Je jasné, že většina toho bude (vy/zne)užívat a z plnohodnotných dveří o šířce 1200 mm se stane 600 mm s tyčí a turniketem. Jednou máme ve standardech zakotveno, že přední dveře jsou využitelné pro výstup a nástup, tak proč to nějakým technickým opatřením omezovat...


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Celkový pohled na kabinu řidiče a prostor prvních dveří. Sice tam turniket není moc dobře vidět, ale je tam, otevírá se pouze "vlevo za tyč."

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No vypadá to tak, že se bude muset někdo obětovat, vzít foťák a jít to nafotit. A když to někteří ani tak nepochopí, vypnout jim počítač a donutit je se do těch jezevčíků jít podívat... Ať příště ví, o čem tu melou...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Zda se, že jsem to nenapsal dost pochopitelně, ano předními dveřmi se dá normálně vystoupit pokud se otevře levé křídlo dveří. To je to které nevede do turniketu.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
JM: To záleží na řidiči, jak si ty dveře nastaví. Ale pokud má nastavené otvírání pouze 2. půlky dveří, tak ani po poptávce se ta 1. polovina neotevře.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Díky! Asi jsem tu otázku špatně položil, obrázek je jasný, ale ...

Dá se vystoupit předními dveřmi ?


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
J*M*: Odpovědí je obrázek o trochu níže...nejde.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ještě jsem na svých cestách na ten polský zázrak nenarazil, tak možná blbá otázka - dá se vystoupit předními dveřmi přes ten turniket?


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Pavel píše:
A jak je to u nevidomých osob, kteří musí nastupovat předními dveřmi. Pochybuji, když na něco takového narazí, že jim bude jasné, že se tím dá projít.
Ta závora nemá takovou tuhost. Takže když do ní narazíte, tak už jí procházíte. Něco jako ve starších supermarketech.

agent_s_teplou_vodou píše:
Už jsem teda viděl elegantnější způsob, jak vyhnat cestující z řidičova výhledu
Kde asi, že by v brněnských 22Tr?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Myslím,že to moc dramatizujete a zbytečně moc řešíte, přitom je to tak jednoduché, jsem mimo zóny 100 a 101, otevře pravou půlku dveří a lidé chodí přes turniket, jsem v Brně otevřu levou pulku dveří a lidé chodí volně, když půjde nevidomý, nastoupí levou polovinou bez problému, když nastoupí v zóně mimo Brno, upozorním ho na turniket aby obyčejně pročel, že se to za ním zavře, žádný problém v tom není. Když přijedu někam kde je hafo moc lidí, otevřu oboje poloviny a ať lezou kudy chcou, po ukončení nástupu je upozorním že musí všichni projít za turniket a ta plocha u pravé poloviny dveří musí být volná, opravdu žádné drama, žádný problém, snad to konečně všichni pochopí.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
A jak je to u nevidomých osob, kteří musí nastupovat předními dveřmi. Pochybuji, když na něco takového narazí, že jim bude jasné, že se tím dá projít.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
A taky tam může být ta gumová/plastová plácačka, která nikoho nezraní ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Znovu opakuji, že tam může být jenom ta nerezová trubka.


Offline
16
01 led 2010 14:43
Koukám, že nemá cenu s některýma řešit bezpečnost dopravy spočívající v dobrém výhledu řidiče :D


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Tak potom je tam teda úplně k ničemu. To tam může být jenom ta nerezová trubka, aby se zabránilo bránění ve výhledu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 642 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 26  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 19:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]