Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 33    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Další
Autor Zpráva
Offline
520
03 dub 2006 14:42
Stalo se něco s 2318? Už jsem ji delší dobu neviděl a ani ve vypravenosti není? Ď


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Při délce 19,5 m by snad neměl mít problém.


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
No je otazkou, jak by zvladal takovy linky jako44/84, kde by bylo neco kapacitnejsiho potreba.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Skor by som sa bal ci nie je pre Brno az moc nizkopodlazny...

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Není moc dlouhej?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
pepola píše:
No,moc si neumím představit,jak bych se s tím v Brně motal...Blavu jsem viděl takříkajíc "z rychlíku",ale když tam mají patnáctimetry Solárka,tak jsou tam zřejmě velkorysejší vozovky.Btw. Dával jsem odkaz i na video o tomto busu na K-rep... Konec offtopic


Prečo? Hlavné cety sú u nás (BA) rovnako široké ako v Brne. A navyše ten meďák jazdil už aj po sídliskových užších cestách. Podľa mňa by capacity nemal žiadne väčšie problémy na a-44 ani 84. A snáď aj a-60 by zvládol, pokiaľ by boli "upratané" busy v obratisku na Zvonařke. Dosť aj záleží aký skúsený vodič s tým jazdí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Angel píše:
Na imhd.sk jsem našel zajímavé foto net kavárny - http://imhd.sk/ba/index.php?img=15868&typ=gm Co to udělat v Brně třeba z 741?

Postrádalo by to atraktivitu, jakou Ikarusy vzbuzují.

V Ústí nad Labem bylo v úvaze uspůsobit jako kavárnu z odkoupené T2R z Liberce. Nyní je v plánu z ní udělat "pomník", zatím však ale stojí na dvoře autobusové vozovny.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Angel: V Praze na Václaváku je zas restaurace ze dvou historických šalin.
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041011


Na imhd.sk jsem našel zajímavé foto net kavárny - http://imhd.sk/ba/index.php?img=15868&typ=gm Co to udělat v Brně třeba z 741?


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
miropiro píše:

No superrr, Capacity už v Bratislavě? V Brně by taky udělal parádu! A ne zrovna malou...

No,moc si neumím představit,jak bych se s tím v Brně motal...Blavu jsem viděl takříkajíc "z rychlíku",ale když tam mají patnáctimetry Solárka,tak jsou tam zřejmě velkorysejší vozovky.Btw. Dával jsem odkaz i na video o tomto busu na K-rep... Konec offtopic


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Janatak: Jo, především s klackama na 26 - pokud by teda projel zastávkou na Mendláku směrem do Lískovce. :-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
V Brne nic takoveho nebude, protoze tu bylo je a bude jen karosa, nyni iveco a jeho citelis :-(((( obalkovy system vyberoveho rizeni v Brne vzdy obstoji


Offline
Uživatelský avatar

3983
25 led 2006 16:11
všudezdejší
miropiro píše:
Není to sice z Brna, je to z Blávy, kde testují kloubový autobus s kapacitou 193 cestujících!
http://aktualne.centrum.sk/domov/doprava-a-bezpecnost/clanek.phtml?id=1152052


No superrr, Capacity už v Bratislavě? V Brně by taky udělal parádu! A ne zrovna malou...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Není to sice z Brna, je to z Blávy, kde testují kloubový autobus s kapacitou 193 cestujících!
http://aktualne.centrum.sk/domov/doprava-a-bezpecnost/clanek.phtml?id=1152052

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
rt6n1: Taky bych to cekal. Ale kvuli naplnenosti busu (vzadu byla vic nez pulka cestujicich) se jine misto nez v 1. dverich nenaslo (ze se vubec nejake naslo...)


Offline
Uživatelský avatar

310
11 srp 2007 10:56
ten 4. bych spíš strčil na plošinu ke třetím dveřím.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Kdybych to nevidel, neuverim: do 2603 na 04401 (odj. 17.51 z Mendlaku) se vesly 4 obsazene inv. voziky - od Halasova nam. dva na plosine (kde se s nimi pocita), treti se na Kociance vtlacil do druhych dveri a 4. vozik u Semilassa do prvnich dveri :shock: . Kvuli 15 min intervalu bus totalne naslapany i kdyby vozickari nejeli, zpozdeni ze 2 min na St. Osade narostlo na 10 u Semilassa.
Jako vyvrcholeni vseho nas jeste u KP nadrazi predjizdela a-81 s obsazenosti 1 ridic + 1 cestujici.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
No, ja si teda na moji sedacku v citelisu 18m stezovat nemuzu. :lol:
Nejpohodlnejsi sou asi ty sklapeci, ale u tech v predni casti vozu potom nedosahnu nohama na zem. V zadni nevim, mockrat sem s tim busem vzadu jeste nejel.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
817
25 led 2006 09:46
Tak už je mi to jasné:



Dobrý den,

rád bych se zeptal, proč jsou v kloubových autobusech Citelis a trolejbusech 25Tr použita naprosto nepohodlná sedadla s příliš kolmým sklonem opěrky. Zejména díky ohybu horní části opěradla směrem vpřed se na nich prakticky nedá sedět. Dle vyjádření výrobce (viz níže) jsou tato sedadla určena pouze do prostor s omezeným prostorem. Všechny předchozí typy nových i rekonstruovaných vozidel mají použita sedadla C.I.E.B Kahovec řady 600 s vyhovujícím sklonem opěrky, a to včetně prototypu trolejbusu 25Tr, který v Brně jezdil zkušebně.

Bude možné u následujících dodávek ze strany DPMB požadovat použití většího podílu těchto sedadel se standartním sklonem opěrky (nebo je výrobce tak nepružný, že by tomuto požadavku nebyl schopen vyhovět)? Další možností by bylo použití jiného typu sedadel též s kolmým, ale jinak tvarovaným opěradlem, třeba STER použitých na voze Citybus evod. č. 7615, či na autobuse SOR BN12 provozovaným na lince 71. Též by mě zajímalo, do jaké míry je při výběrových řízeních na dodávky vozidel MHD hodnocena jejich vhodnost zhlediska komfortu cestujících, provozní spolehlivost a náklady na údržbu. Bohužel dodávky vozidel MHD v roce 2007 (tramvaje 13T, trolejbusy 25Tr a autobusy Citelis 18M) dokazují, že tato hlediska jsou, mírně řečeno, velmi podceňována.

S pozdravem

Odpověď:

Dobrý den,



Děkujeme za náš zájem o vozidla DPMB. DPMB přednostně požaduje do vozidel sedadla co nepohodlnější pro cestující, ovšem za podmínky plnění platných norem a legislativy. Standardem jsou pak sedadla výrobce C.I.E.B. Kahovec, která jsou osvědčená a pro DPMB i z hlediska jednotnosti vozového parku a náhradních dílů výhodná.

Situace ohledně autobusů (a trolejbusů) z dodávky v roce 2007 je následující – vyjádření výrobce Iveco CZ:

1) Vozidla do normy Euro3 (včetně) měla výjimku z předpisu EHK 36 a proto zde nemusela být 100% dodržovaná vzdálenost mezi sedadly, tudíž mohla být použita sedadla s větším sklonem opěr (ač to přinášelo zase řadu nepříjemností s prostorem pro nohy u větších osob)

2) Vozidla s normou Euro4 již výjimku z normy EHK 36 (resp. ECE2001/85) nemohou mít, proto jsme museli z prostorových důvodů přejít na sedadla se strmější opěrou, abychom splnili uvedenou závaznou normu. Je dáno koncepcí a rozměrem vozidel, rozmístěním sedadel a požadavky zákazníků, že to muselo být provedeno téměř u všech sedadel

3) Jedná se o městské vozy a není zde kladen důraz na komfort sezení, jako je tomu např. u dálkových autobusů vzhledem k přepravním vzdálenostem.

Nesouhlasím s tvrzením, že se na těchto sedadlech "nedá sedět". V městských vozech je tento druh sedadel běžně používán právě z důvodu dosažení kompromisu na maximální počet sedících a stojících cestujících a splnění normy.



S pozdravem


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Aha, divam se ze to byly ŠM 11 z roku 1976.No, navrat po vice nez triceti letech :applause:

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
johnny05 píše:
Copa je ta rimska II u evidencniho cisla v evideci Citelis 18m?

Znamená to že toto ev.číslo se v Brně vyskytlo podruhé..jakože to není první vůz s tímto ev.číslem


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Copa je ta rimska II u evidencniho cisla v evideci Citelis 18m?

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Potvora mala schovana, mas recht, je tam.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

2
31 říj 2007 16:26
Brno
no ja myslim, ze blokace tocny v citelisu je. A hlavne uz to ma antiblb system, takze pri couvani ho nezlomis - zablokuje kola pri urcitem uhlu a da se pokracovat jen dopredu.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Není 2319 nebo 2320(nebo oba)Ve Zlíně?Nějak dlouho nejsou k vidění na tratích...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 816 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 lis 2024 11:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]