Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 58    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 58  Další
Autor Zpráva
Offline
2818
01 úno 2006 10:39
No jo no, o plynových Mercedesech nebo MANech si můžeme jen nechat zdát, kdo s tím někdy jel jako řidič, ten pochopí. A kdo s tím jel jako cestující taky pochopí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Ony i ty deset let staré Citelisy svítily už od začátku jako vánoční stromečky, to se neboj. A to není porucha, ale vlastnost. Proto ty zgarby kupujeme pořád dál dokola.
A jezdí se s nima proto, že by jinak nebylo s čím jezdit sarcastic sarcastic sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
61
13 zář 2016 09:04
M: "sice všechny chyby a varovná hlášení atd svítily celou službu jako u všech vozů"

omlouvám se za možná hloupý dotaz, ale jak je možné, že u prakticky nových vozů, které jsou ještě v záruce, může být standard že svítí chybové a varovné hlášky a normálně se s tím jezdí?

to mi hlava nebere, to se tak moc zanedbává údržba, nebo je to nějaká sw chyba?

u 10let starých Citelisů tomu rozumím, ale tady fakt ne...


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
To fakt stačilo jenom upravit SW? Tam nebyl špatnej měnič nebo tak něco? A v čem teď je ten software jinej?


Offline
315
01 dub 2007 14:10
M píše:
Ať nepíši jen negativa, dnes jsem měl v noci 2008 a byl jsem mile překvapen, sice všechny chyby a varovná hlášení atd svítily celou službu jako u všech vozů, ale vůz jel neskutečně dobře, muselo tam dojít k nějaké úpravě, ať už vyměnily, opravily, upravily cokoli, palec nahoru, do kopců to jelo jako se starou Karosou. Takže jsem byl mile překvapen. :applause:

Ano, o víkendu proběhlo přehráni SW převodovky, ale i tak některé vozy jedou stále špatně.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Ať nepíši jen negativa, dnes jsem měl v noci 2008 a byl jsem mile překvapen, sice všechny chyby a varovná hlášení atd svítily celou službu jako u všech vozů, ale vůz jel neskutečně dobře, muselo tam dojít k nějaké úpravě, ať už vyměnily, opravily, upravily cokoli, palec nahoru, do kopců to jelo jako se starou Karosou. Takže jsem byl mile překvapen. :applause:


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Děkuji za vysvětlení. :-)


Offline
Uživatelský avatar

137
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Tomáš N: Sem tam to zapnutý bylo, konkrétně u 651 je spíš problém, že ta klima (Spheros Citysphere) to ani moc nemá reálně šanci uchladit - každá ta jednotka má výkon 3,8 kW, takže 7,6 kW, zatímco plnohodnotná klima (třeba Eberspächer Šutrák v Urbanech) má výkon okolo 30 kW a víc, včetně těch brněnských, kde i těch 30 kW byl minimální výkon požadovaný ve výběrovém řízení.

Ta 7651 byla schopná se celkem vychladit, ale víceméně za podmínky, že to auto stálo a nebyly v něm lidi, za běžného provozu už fakt přestala stíhat.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
K těm okýnkům, nálepky dostal i Citelis 7651.
K tomu mě napadá jedna věc. Ještě jsem nezažil, že by byla někdy v tomto voze zapnutá "klimatizace". Zapíná se vůbec?
Příloha:
7651.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
7660 přesunut do Medlánek.
Jinak jak zde byla řec o km-rozdílech, tak se to dá znázornít třeba u těchto dvou vozů, kde je rozdíl 300 000 km:
7661- cca 830 000 km
7665- cca 530 000 km
Stav k 8/2018. U toho 7661 je to až k neuvěření, kde se takové číslo vzalo.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pozitkar píše:
Jo jo, včera som to videl v 2038. A musím uznať, že na to, ako nechutne bolo vonku, klimatizácia naozaj funguje skvele a v buse bolo veľmi príjemne. Bohužiaľ zážitok z jazdy kazili rozvrzané plasty v interiéri, po troch týždňoch provozu nepochopiteľné.

Taky jsem si toho všiml v sobotu ráno v 7108. A jel jsem před osmou ráno z Lesné. V tu chvíli ještě žádné příšerné horko, přesto řidič klimu pustil od Brechtovy :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
"Neotevírejte okýnka, jinak se zvětší aerodynamický odpor a vůz do kopce nejede už vůbec"

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
SOR 7103 už to má taky. Že jim to trvalo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Lukáš S.M.P.D. ... Úspěch, že se k těm nálepkám DPMB vůbec podařilo "dokopat"... mj. v SORkách se už objevují rovněž.


Offline
97
07 srp 2013 14:49
Jo jo, včera som to videl v 2038. A musím uznať, že na to, ako nechutne bolo vonku, klimatizácia naozaj funguje skvele a v buse bolo veľmi príjemne. Bohužiaľ zážitok z jazdy kazili rozvrzané plasty v interiéri, po troch týždňoch provozu nepochopiteľné.


Offline
Uživatelský avatar

220
19 led 2011 14:26
Některé 18M Urbanwaye už vozí pod okny nálepky o klimatizaci. :dancing:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
http://www.smpd.cz


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Takže je výkon motoru u 18 m stejný jako u 12 m? To je trochu divné ne? Škoda, že se DPMB nepoučil od Citelisů. Tam výkon také nestačil. Díval jsem se, že v Olomouci stále jezdí Solarisy 18 m z roku 2004. Zajímavé by bylo srovnání najetých kilometrů oproti našim Citelisům. Vypadá to, že Solarisy vydrží déle.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Kuba J: vzal jsem to v navodu k použití co máme na intranetu a co je v každém autobusu.


Offline
Uživatelský avatar

33
11 bře 2013 20:01
M píše:
Agent s teplou vodou: bohužel to dělají všechny kloubové Urbany, jedeš do kopce jak hlemýžď a stále řadí 1 2 1 2 1 2 jsi u toho jako pako a nic nenaděláš.
Jenda: máš jen dvě možnosti, jedním tlačítkem zapneš, nebo vypneš. Když zapneš v zimě - topí, když zapneš v létě - klimuje. To je vše, nastavit si teplotu méně či více můžeš jen ofuk na sklo a do kabiny řidiče.
Ondras.To já taky nechápu, proč prostě v Brně nemůže vyhrát výběrko nějaký normální stroj, pořád se tlačí ty stejný zgarby, Citelisy se neosvědčily, vyřazují se dřív než staré karosy, přesto ty krámy koupíme znova? Tím, že tomu dám nový xicht a jméno, tím z toho nový vozidlo neudělám. A to podle návodu k použití se u CNG vyrábí 4 druhy motorů, my máme ten třetí nejsilnější, dělá se 154, 200, 213 a 180kW , my máme ten 213 kW, nedovedu si představit ten nejslabší, pravda ovšem je, že to řadí uplně mimo reralitu. Uvidíme, až se povede s výrobcem vyladit převodovka, ( a další problémy ) zda se to zlepší.

No ale ve specifikacích k Urbanway 18 CNG na webu Iveca vidím v nabídce jen jeden motor 243 kW - odkaz. Ten 213 kW mají jako jediný psaný u 10m a 12m CNG.


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
A jde o decibely jako takové, nebo spíš o jinou frekvenci zvuku? Mně totiž hlučné nepřijdou, jen znějí jinak. Je fakt, že pocházím z města, které šlapalo v CNG cestu všem ostatním, tak to možná vnímám jinak. Ale nezdá se mi, že by uřvané devítky byly tišší.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zlaťák píše:
Mně teda strašně vadí, jaký dělají plynové autobusy randál. Máme pod okny zastávku a zejména noční rozjezdy jsou lahůdka.


Souhlas. My teda pod okny zastávku nemáme, ale silnice vede do celkem prudkého stoupání a to je potom řev od motoru...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mně teda strašně vadí, jaký dělají plynové autobusy randál. Máme pod okny zastávku a zejména noční rozjezdy jsou lahůdka.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Tak to držím pěsti, aby se vady vyřešily. Doufám, že se řeší též provoz klimatizace - aby vůz se zapnutou klimatizací jel a řidiči ji neustále nemuseli vypínat.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
S emisní normou to nemá nic společného. Lze říci, že je to vada, která je nyní řešena výrobcem vozidla společně s výrobcem převodovky.


Offline
312
21 dub 2009 20:30
Čistě laický dotaz: nemůže být ta lenost CNG kloubů způsobena podmínkami EURO 6 a tomu odpovídajícímu nastavení motoru a/nebo převodovky?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1450 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 58  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 16:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]