Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Igor Mauricio píše:
Takze pokud jedu po dalnici svym obvyklym tempem 215 a nekdo mi to tam posle pred cumak, tak si za to mohu sam, protoze nejedu 130, a tudiz nejde o omezeni ani ohrozeni? Aha :mrgreen:

Tak jsem to úplně nemyslel. Nemůžu ti samozřejmě vjet pod čumák. Jde o to, že jsi byl tak daleko, že jsem neměl šanci tě vidět před započetím předjíždění, ale vlivem své vysoké rychlosti jsi mě dojel. Potom bys v případě nehody byl viníkem ty. Btw. to je tvé obvyklé dálniční tempo? To se máš čím chlubit.
Igor Mauricio píše:
Pokud jde o predjizdeni, tak snad kdyz vim, ze na to nemam, tak to nedelam. O pouziti zrcatka nemluve, to by mel byt samozrejmost, bohuzel neni. O tom, zda by se nemel zavest zakaz predjizdeni vozidly nad 3,5t se vedou spory uz dlouha leta, ja osobne nevidim jediny duvod, proc by melo mit jakekoliv vozidlo nad 3,5t povoleni predjizdet. Pomineme situaci, kdy vozidlo s omezovacem na 80 (90,95,100…) dojede na dalnici osobni automobil, jehoz zahrivac sedacky neumi jet vic 80, ale pak lze uvazovat o objizdeni prekazky, a predevsim o sebrani vodicskeho opravneni dotycneho zahrivace v osobaku, protoze evidentne neovlada sve vozidlo a je nebezpecny sobe i okoli, tj. nema za tim volantem co delat

Proč bych na to neměl mít, když jedu o 10 km/h rychleji? Výkon na to mám, akorát omezovač mě nepustí na víc. Pořád jsem se nedozvěděl tu definici pomalého předjíždění. No a proč mají vozidla nad 3,5 t povolení předjíždět? No tak třeba proto, aby ses jakožto řidič kamionu nemusel někomu celou cestu lepit na zadek.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Takze pokud jedu po dalnici svym obvyklym tempem 215 a nekdo mi to tam posle pred cumak, tak si za to mohu sam, protoze nejedu 130, a tudiz nejde o omezeni ani ohrozeni? Aha :mrgreen:

Profesni zpusobilost a psychotesty pro Becksre je fajn napad, ale jak se ukazuje u CEckaru, je to vec zcela zbytecna. Echt magora to asi odhali, ale bezny vychovavace a ridice se syndromem “ja jsem kamionak, kdo je vic” nikoliv.

Pokud jde o predjizdeni, tak snad kdyz vim, ze na to nemam, tak to nedelam. O pouziti zrcatka nemluve, to by mel byt samozrejmost, bohuzel neni. O tom, zda by se nemel zavest zakaz predjizdeni vozidly nad 3,5t se vedou spory uz dlouha leta, ja osobne nevidim jediny duvod, proc by melo mit jakekoliv vozidlo nad 3,5t povoleni predjizdet. Pomineme situaci, kdy vozidlo s omezovacem na 80 (90,95,100…) dojede na dalnici osobni automobil, jehoz zahrivac sedacky neumi jet vic 80, ale pak lze uvazovat o objizdeni prekazky, a predevsim o sebrani vodicskeho opravneni dotycneho zahrivace v osobaku, protoze evidentne neovlada sve vozidlo a je nebezpecny sobe i okoli, tj. nema za tim volantem co delat


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MNadenicek a OndraK: S oběma posledníma příspěvkama naprosto souhlasím.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
mnadenicek píše:
Ale je jasný, že ten paragraf je v tomto problém nekonkretní a bezzubý, ostatně jako spoustu dalších...

To není úplně pravda. Pokud ten, komu dáváme přednost, jede přes limit a omezíme ho, nebere se to jako nedání přednosti. Ale se zbytkem souhlasím.

Ondra K. píše:
Co se týče chování řidičů, ono by nebylo od věci zavést profesní způsobilost a pravidla pro pracovní režim i pro řidiče skupiny B.

Souhlasím.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče chování řidičů, ono by nebylo od věci zavést profesní způsobilost a pravidla pro pracovní režim i pro řidiče skupiny B.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Já si to vykládám ve smyslu neomezit - předjet tak rychle (dle možností auta a řidiče ideálně nejrychleji), aby ten vzadu nemusel měnit rychlost jízdy.
Ale platit by to mělo do nějaký rychlosti toho případně omezenýho. Když někdo valí 160 a dojede dědu ve Felicii, co předjíždí kamion rychlostí dejme tomu 120, bo si víc on (do kopce i to auto) netroufne, ale v pohodě by to stihl, kdyby ten drak v zrcátku jel 130...v takovým případě si myslím, že může chvílu počkat bez nadávek a bez lepení se na zadek tý Felicie a sám uznat, že na volnej levej pruh v tomto případě nemá vyloženě nárok.
Ale je jasný, že ten paragraf je v tomto problém nekonkretní a bezzubý, ostatně jako spoustu dalších...


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
§ 18 Zákona o provozu na pozemních komunikacích
(2) Řidič nesmí
...
b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.

No... A koho prosím pěkně omezuju, když ve zpětném zrcátku vidím, že široko daleko za mnou nikdo není?

Už vidím, jak jedeš 30 km po dálnici za kamionem, který jede 80 km/h, když máš v dodávce omezovač na 90 km/h. To bych tě chtěl vidět.

Také by mě zajímala definice "pomalého předjíždění".


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
B1: Přesnětak a hlavně, proč předjíždí, když nevalí o moc rychleji, třeba aspoň těch 110 a už trošku rozjetej, ne že se zařadí do levého a teprv začne pomaličku zrychlovat. Chápu, že některé dodávky se slabším motorem jsou líné, ale proč tím vytváří zbytečnou kolonu a třeba aspoň z té blbé Kývalky na město trochu nepřidá? Co mi teda vadí mnohem víc, na co taky trochu narážím, je to řazení z pruhu do pruhu a nepředvídatelný styl jízdy, což třeba na Kývalce bývá neskutečný problém. Někdo jede od Rosic a než aby se rozjel tím plynule odbočujícím připojovacím pruhem na minimálně stovku, tak jede sedmdesát a pak mezi kamionama zahučí rovnou do levého. :evil: To je fakt na tečku mezi světla, když v tom pruhu zrovna valíte 130 - 150, než člověk začne brzdit do kolon na město, tak chvíli může jet i dost rychle, nebo obráceným směrem na Brno-západ, taky je delší rampa od přivaděče, připojovací pruh od města na Prahu a lidi jsou schopní tam místo stovky nebo devadesátky jet šedesát a párkrát jsem už zažil, že někdo vyloženě zastaví na konci připojováku a čumí! :evil: :oops: To fakt není bezpečný styl, který nikoho neohrožuje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
§ 18 Zákona o provozu na pozemních komunikacích
(2) Řidič nesmí
...
b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně pomalou jízdou a pomalým předjížděním.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Případně v protisměru, je-li to na dvouproudovce


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
...kamion předjíždí o deset kilometrů rychleji, než jede on a tak. :evil:

To se nesmí, předjíždět dodávkou kamion, když neohrozím, ba ani neomezím vozidla jedoucí za mnou?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, na dálnici dokážou udělat pořádný zlo, takoví dodávkáři, co nedrží odstup, řadí se pomalu nebo nepředvídatelně, kamion předjíždí o deset kilometrů rychleji, než jede on a tak. :evil:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Spíš jedna dívka a žádný borec. :mrgreen:

No, ještě jsi zapomněl na speciální kategorii "dodávkáři", to je asi tak číslo 6 podle pořadí.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pobavilo, takže tři dívky a dva borci, jo? :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Do dvojky. Ono v jedničce je málo lidí, tam řadím jen ty, kterým půjčím autobus a jdu v klidu spát s tím, že se nic nestane, a pokud ano, tak si sami poradí. Plus s ničím nevyjebávají, nemají problémy s únikem tržby či nafty, nešmelí, neřeší blbosti, umí si vyměnit žárovku, nestojí za jízdy na spojce a obecně mají na řízení cit a do čeho sednou, to bez problémů a bez závad odvezou. Nejsem moc náročný, ale takových lidí znám, že bych je napočítal na prstech jedné ruky. A z toho víc jak půlka jsou dívky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Můžu dotaz? Na kterém pořadí by jsi se ohodnotil v této tabulce? :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
M - osobně dělím řidiče, řazeno dle kvalit, na:

1) řidiče (boužel jsem už dlouho žádného nepotkal)
2) ovladače volantu (průměr, tj. nenadchne, neurazí)
3) zahřívače sedačky (neumí jezdit a ještě se vším vyjebává)
4) držitele vodičského oprávnění (nezvládá základní dopravní předpisy, nemá odhad na velikost vozidla)
5) kamioňáky (samostatná kategorie)

Kus, o kterém mluvím, spadá do kategorie 3), ale jak vidno, může být i hůře. Ovšem už ne o moc.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Igor Mauricio: to snad neni ani možný, aby toto někdo dokázal, to nečuměl na budíky probůh? :-(


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Hlubsi poslani samozrejme ma

https://www.igormauricio.cz/historicke-autobusy.html

Jenom jsem si na to pujcil ridice od jednoho zluteho prostejovskeho dopravce, a ten utavil motor takovym zpusobem, ze se roztekly i hadice. Takze to ceka, az si to servis odtahne na dilnu.


Offline
126
18 srp 2019 17:01
Pupa píše:
Na Olomoucké stojí pod mostem odstavená SORka, původně DP Bratislava ev. č.3412.

Co tam dělá? Budou z ní díly do 31Tr, nebo má nějaké hlubší poslání?


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Na Olomoucké stojí pod mostem odstavená SORka, původně DP Bratislava ev. č.3412.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Však jen ať se to tady pravidelně opakuje, ať je vidět, jak nekompetentní jsou ti, co o těchto nákupech rozhodují.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
jara255? nevím, protože je to pořád dokola každej rok a bude to tak několikrát ještě i tento rok a následující znova? Přitom všichni znáte důvody, znáte problémy a odpovědi znáte taky, tak proč pořád dokola jak kolovrátek?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Protože by museli přiznat, co koupili za střepy. Což pokud vím, potvrdila i ta studie a potvrzují požadavky v následných výběrových řízeních. A koneckonců to potrzuje i přítomnost těch posledních Crosswayů.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
M píše:
jara 255:
Nastup do DP a zkus si to, lepší než tyto kecy zde...
když jsem zapnul klimu, bus se o 50% zpomalil, a valil jsem do zpoždění jak hrom

Nemusíš se hned čílit, když jako nezasvěcený interní problematikou se zeptám, pro tebe infantilním dotazem! Problémy má každé řemeslo, proto chtěl jsem odpověď někoho, kdo je tou problematikou opravdu obeznámen. Ano, tvá odpověď dává smysl, škoda jen, že odpověď vypnutá klima je z důvodu nedostatečného výkonu motoru nezazní z oficiálního infocentra DP.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 23:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]