Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak konkrétní časový údaj po mně fakt nechtěj. To nevím. Už proto, že jsem je dřív nevyužíval v takovém měřítku, jako teď. Tuto informaci jsem načerpal už před časem v nějaké internetové diskusi, kde se někdo ptal, proč jsou nočáky ukončeny dříve a bylo mu odpovězeno, že je to kvůli hluku. Já jsem to chtěl spíše použít jako vzor pro snadno představitelnou ukázku mého názoru na věc, ne na to, abych tu ukazoval svou paměť nebo se tu “hrabal“ v detailech......

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Byl to jeden z argumentu, proc jezdit do vzdalenejsich mist na nekterych linkach, jen jednou za hodinu

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Kdy byly noční linky zkráceny kvůli hluku?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Jen malá technická - v tom roce 2008 opravdu nikdo moc neočekával, že se problémy potáhnou takto dlouho...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
mně v našem státě celkově nejvíce irituje to, že se vždy a všude “šmelí“! Naprosto ve všem. V kauzách s potravinami, v argumentech, proč je změna dopravy k horšímu, atd. atd.....Každý se jen hloupě vymlouvá....Všechno je vyloženě křivácké lhaní. I například to, že byly zkráceny noční linky kvůli “hluku“, ale přitom to bylo kvůli zoufalé snaze vymyslet způsob úspory....Argument s hlukem je např. v případě linky 98 do Žebětína vyloženě nesmysl. Tam jsou jen novostavby, kde všichni stejně mají plastová či jiná moderní okna a dveře, která propustí minimum hluku.....S takovým způsobem úvahy o takových věcech k žádnému pokroku nikdy nedojde....Technický pokrok totiž není v tom, že když vlastníme hlučná a neúsporná vozidla, tak prodloužíme interval třeba na 3 hodiny, vozy odstavíme do garáže a menme si pak ručičky, jak jsme na to vyzráli.....Technický pokrok je v tom, že za každé uspořené peníze zakoupíme třeba jedno úspornější, modernější, ekologičtější a tišší vozidlo a čím víc jich budeme mít, tím více budeme postupně interval zkracovat.....Tímhle si vůbec nestěžuji. Na všechno se dá zvyknout. I třeba na to, kdyby v PD zvedli interval jedničky z 5 na 7/8 minut. Ale potom bychom se nemohli nazývat moderní vzkvétající společností 21. století...[a když nastane krizová finanční situace, milejší by mi bylo, kdyby se narovinu veřejně řeklo: došly nám peníze, momentálně nemáme za co jezdit, nová vozidla si nemůžeme dovolit a tenhle stav bude asi na dlouho. Buďte prosím shovívaví a prodloužení intervalu přijměte s pochopením]. Tohle bych fakt přijmul s největším pochopením. Narozdíl od šaškování s hlukem, jakožto: “prodloužení intervalu je pro vaše dobro, abyste mohli v klidu spinkat“, což je na první pohled směšné.......Asi takhle podobně by vypadal můj názor na dost věcí dotýkajících se společnosti jako celku...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
...jako Sovětská armáda, dočasně umístěná na území ČSSR. Takže to bude 22 let...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ajo vlastně, ono to mělo být dočasně, to jsem úplně zapomněl, na to se asi všeobecně spoléhalo :-)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokud se pamatuju tak tehdy byla v běhu vlna krize 2009, takže se argumentovalo nutností šetřit... Po 20. hodině a o víkendech se dočasně prodloužily intervaly v méně exponovanou dobu... Docela se divím, že lidi i u tak nepříjemné věci zapomínají na to, jak vehementně se tvrdilo že to tak má být jenom rok, zatímco se to řídí typickou jednotkou dočasnosti 1 furt... Skoro si až říkám, jestli jsem tehdy neměl slyšiny...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Neviděl bych to jako problém nedostatku garantovaných přestupů, to by byl kolikrát opravdu problém vymyslet. Ale po nějaké změně JŘ tuším tak dva-tři roky zpátky se v době mezi 20-23 ubralo opravdu hodně spojů. Argumentovalo se tehdy tím, že jsou potřeba v jinou dobu a protože zachování vozkm. Před touto změnou se pohodově cestovat večer dalo.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
niximor: Jak chceš udělat garantovanou návaznost na zastávce, kde na sebe řidiči jednotlivých vozidel nevidí? To není případ jen přestupu bus-tram u Vozovny Komín, ale třeba také Konečného náměstí (tam to zase vadilo mně) a dalších.

Další otázka: Jak chceš udělat garantovanou návaznost někde, kde jezdí více linek? Například u té Vozovny Komín by se někdo mohl usmyslet, aby tam na sebe čekaly tramvaje, a-44, a-84 a a-67, pak si někdo vymyslí, aby v Pisárkách na sebe čekaly tramvaje, okružky a t-26 s t-37, k tomu aby na ně ještě čekala a-52... Už jen to by byl dost problém udělat, a i kdyby, tak to způsobí to, že naopak nebudou návaznosti na Přívratu, Semilassu, Lesné, Staré osadě atd. A kdyby ještě třeba někdo chtěl, aby na České a na Nádraží všechno čekalo na všechno, tak to si fakt nedokážu představit.

Podotýkám, že celou dobu mluvím o době po 20. hodině do ukončení provozu.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Mám obavu, že požadavek města jsou na nočních linkách busy řady 900 a nikoliv 700.
A samozřejmě za vysokopodlažní vůz na garantu hrozí od města nebo Kordisu postih, rovněž za nedodržení garantované kasy. Tohle se stávat nesmí.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Je fakt, že pokud je dobrá návaznost, tak interval 15 minut není problém. Občas jezdím z centra večer tak, že jedu jedničkou z hlaváku na Pionýrskou, kde krásně (asi do 3 minut) navazuje trolejbus na Lesnickou a tam prakticky hned navazuje linka 46. To je dobrý příklad spojení a jistě by se našly i další dobré příklady, ale zkušenost niximora ukazuje, že cestovat večer mezi dvěma sídlišti může být problém.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Přesně tak, cestovat v Brně městskou dopravou je za trest. I proto letos opět volím osvědčené IGK.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Přesně tak, cestovat v Brně večer mezi osmou a jedenáctou je za trest. I proto již MHD letos téměř nejezdím :-(


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
jasne, kdyz by jela :) jenze ona ma vecer interval 20 minut, a kdyz se trefis spatne... jako jo, mel jsem fakt smulu na casovani, nicmene u rozjezdu se proste tohle nestane... takze kdyz to jde, tak si radeji uz na rozjezd pockam, nez cestovat tesne pred rozjezdy.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A co zkusit jet třicítkou a přestoupit na Podlesí?


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
V case rozjezdu s tim nevidim problem, tam se skutecne da vsechno naplanovat.

Naprosto katastrofalni situace je ale vecerni provoz. Neni neobvykle, ze z 20 minutove cesty, kdy jsem v nejakem dopravnim prostredku, padne nejmene 15-20 dalsich minut jenom na to, ze cekam az prijede nasledujici spoj. Typicky pripad spojeni Reckovice - Bystrc, pokud nechci jet okruzni jizdu centrem. Dojedu na Semilasso, 44 samozrejme prave ujela. Nez prijede dalsi, je to 10 minut. Dojedu na Vozovnu komin, kde jsou sice krasne garantovane prestupy z d-3 na d-1, ale z a-44 uz zadny garantovany prestup neni, takze obvykle prijizdi 2 minuty po odjezdu saliny - mame z toho dalsich 8 minut cekani. Mimochodem popisuju zcela realny pripad co se mi nedavno (v pracovni den, bez nejakych vyluk po ceste) povedl. Kdyz k tomu pripocteme studene pocasi, tak ta okruzni jizda d-1 nakonec vychazi lip.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: dříve možná ano, ale při dnešním stavu kolejí v Brně by zcela jistě šaliny rychlejší nebyly.

Btw. a nevím, jaký opruz je interval 30 minut na okraji města. Za prvé s tím člověk počítá, když se tam stěhuje (je to na okraji, tak tam zkrátka 5minutový interval nebude) a za druhé cestu si lze naplánovat tak, aby mi to navazovalo a problém s 30minutovým taktem je ten tam.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Asi se to hodí sem. Psal jsem Radimu Jančurovi reakci na jeho přednášku, co jsem našel na YouTube, že opruz je spojení do okrajových částí města Brna jednou za 30 minut po deváté hodině večer.

Dostalo se mi odpovědi:

Jančura píše:
máte pravdu, brněnské MHD v noci nefunguje tak dobře jako dříve, busové rozjezdy jsou pomalejší, než tramvajové...

No já nevím, má někdo pocit, že tramvajové rozjezdy byly rychlejší?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Docela běžná praktika. A nebo se také občas najíždí kilometry na nízkopodlažkách tam, kde to je úplně k ničemu. Viz. sobotní 2/99 a vůz 2622. Hlavněže se místo toho velice složitě šetří dosluhující 2301-2304, 2329 a 2330. Např. ta 2330 by naopak už měla jít nejlépe do šrotu, protože je už na první pohled v kritickém stavu. Tak by ji právě měli posílat na kurzy typu 2/99, takřka už jen “na zničení“ a ty nízkopodlažky vypravovat jen tam, kde to má užitek (denní exponované linky => invalidé,kočárky)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
No jo, raději jezdí na negarantované 2/54.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Jsou na tom špatně: 7649 + 7628 stojí na vadné převodovky a 7806 je na Céčku...


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Chci se zeptat-to jsou Medlánky na tom tak špatně s nízkopodlažními busy,že na linku ,kde jsou ráno garantovány 2 nízkopodlažní spoje,se vypraví jen vysokopodlažní busy?Před 2 týdny se to stalo na lince 70,dneska ráno se situace opakuje.Nechci z toho dělat aféru,ale bojím se,aby DPMB z toho neměl p**ser,když bude chtít nastoupit nějaký vozíčkář a přijede mu vysokopodlažka.
Jinak tyto informace mám ověřený,že se na lince 70 objevily nízkopodlažní busy až v pozdě ranních hodinách(aby nedošlo k omylu,že jsem si to vymýšlel).Třeba na spoji,který vyjíždí v čase 7.09 z Ořešína,byla ráno vypravena 74xx(B731).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Na té dodávce se uvolnila (údajně kvůli závadě) boční výklopná vrátka a rozbila to okno na busu. :)


Offline
86
17 zář 2011 08:58
Kdyz se dari:
- jsem jel na Lesnou a dosla mi nafta. Von me ten blbec poslal s prazdnou a museli me odtahnout na tyci. A ted jedu zaskakovat za kolegu, co ztratil doklady.

(jsme jen lidi :D )

_________________________________
Občas je na co se dívat


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8871 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 lis 2024 11:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]