Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pokud bychom se rozhodli pro Citara (případně Connecta), nebo Solaris, které mají i 15metrové verze, tak by se o části autobusů v této délce dalo uvažovat. Rozhodně ale ne všechny 15m! Jen menší část.

Jinak: Nejradši bych v Brně viděl třídveřový Crossway LE, ať už plyňák, nebo nafťák. Zajímavá možnost u něho je i 12,8metrové provedení, i když hlavním argumentem je především cena. Co je lepší? 2 Citybusy, nebo 3 Crossy LE? Pro mně je odpověď jasná...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
než Tedom, to už radši i ten Citelis
možná je na čase spíše kupovat 15M vozy, na linky typu 50 nebo 60 kapacitně ideální vozidlo, horší to bude se zastávkovým prostorem...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Z plyňáků bych nejradši Tedom nebo Solaris ve 12m verzi...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
No chci viděl a slyšet Citibusy+Citelisy po stejně tak dlouhé době,jakou se provozují B732, pokud toho ovšem budou schopny. Mě by se subjektivně jako plyňáky v Brně líbily Tedomy nebo třídveřové Crosswaye LE v verzi urban. :-)

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Angel: normovanej? V Cityhnusu ať si sedne kdokoliv normální (krom malých dětí), tak má problém s místem na většině sedaček. O vypružení škoda mluvit, jako by tam nebylo. Nehorázně mě rozčilují ty zatracený plasty co se třepou po přejetí každýho kanálu. Nesnáším tyto autobusy a čert nám je byl dlužen. Odjezdům nízkopodlažních busů se vyhýbám jak jen to jde. Nejhorší je, že to cpou i tam kde to není psaný. hlavoudozdi


mrakicio píše:
něco, co bude lépe odpružené, něco, co bude celonízkopodlažní a něco, kde si budu moci sednout, aniž bych se bál, že se mi tam nevejdou kolena


No odpružené je pokud vím všechno, ale na brněnském tankodromu to prostě asi lepší nebude, celonízkopodlažní vozdilo je dražší než částečně nízkopodlažní(myslím si že to úplně stačí a dobrým příkladem je 21/22Tr) no a pokud nejsi "normovaný" tak máš dvě možnosti - buďto stát nebo změnit normu.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mauricio, doporucu jedine elektricky koleckovy kreslo.

Jinak je vcelku jedno co vyhraje, pac pri tom mnozstvi vozu (divny je ze to cislo neni delitelny 4 :twisted: ). Tady uz se da vytvorit solidni soucastkova zakladna a i by se zaroven dalo vyrobci naparit vybaveni dilen(dianostika, pripravky).


Offline
9986
15 led 2005 23:41
klasickej přístup šotouše....
cokoliv, jen ne to, co tu už je, je potřeba mít více typů

já bych spíš něco praktického, kde mě nebudou ohrožovat dveře, kde nebudou madla mimo dosah ruky, něco, co bude lépe odpružené, něco, co bude celonízkopodlažní a něco, kde si budu moci sednout, aniž bych se bál, že se mi tam nevejdou kolena


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Izidor píše:
Dnes v Českém Rozhlasu (Brno i Radiožurnálu) šly ve zprávách opět informace o plánovaném nákupu 115 plyňáků do Medlánek (zahájení provozu prý 2010). Výběrové řízení bude vypsáno i na dodavatele plynu.Interview poskytoval i sám velký Béďa :-)


Mohli by vyhrát Solarisy ať máme víc typů (nic proti CITELISŮM)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Eda píše:
Můj názor na Ekobusy je, že je nesmysl budovat v Brně něco takového, když tu máme trolejbusy.


Tahle úvaha mi přijde naprosto zcestná. Stavba plničky přece není tak investičně náročná záležitost a každý km pak stojí méně a méně. Nikdo přece nemluví o tom, že plynové autobusy mají trolejbusy nahradit. Dokud je provoz "pod dráty" ekonomicky rentabilní, není důvod je rušit. Jsou prostě relace, kam se trolejbus nebude hodit nikdy (třeba do Útěchova) a tam je pak CNG provozně výhodnější a mírně ekologičtější.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Sice tramvaje a trolejbusy by měly být prioritní, nicméně autobusy nikdy úplně nenahradí. Proto nelze zapomínat ani na vozový park autobusů. A pokud je dokázáno, že by CNG autobusy byly v provozu do budoucna výhodnější a bylo by pro ně vybudováno odpovídající zázemí, proč ne...


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Rop: Ale je přece naprosto logické, že "pár autobusů" stojí oproti nové tramvajové trati "pár kaček". Jak dlouho se uvažuje o protažení linek 25 a 26 z Novolíšeňské na Jírovu? Je to v podstatě jen kousek ale skutek utek.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Pod to se můžu podepsat taky ... radši bych viděl víc tramvajových tratí a trolejbusových než pár autobusů navíc ...

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Můj názor na Ekobusy je, že je nesmysl budovat v Brně něco takového, když tu máme trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Kdyby náhodou tak doufám že výběrové řízení vyhrají Solarisy 12,15 i 18 ať tu máme víc typů :-k


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Protože toto jsou lacinější politické body. A vzhledem ke zkrouhnutí dotací DP, o které se zasloužil právě zeleňásek Ander, o nějakých ekologických zájmech této strany dost pochybuju.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
488
07 úno 2006 10:26
XMko píše:
http://zpravy.idnes.cz/martin-ander-ekologickemu-brnu-chybi-setrna-hromadna-doprava-ptk-/brno.asp?c=A080327_191203_brno_taj

Takže nakonec asi plyňáky přece jen budou.


jj, má to politickou podporu:-) Jen osobne nechápu proč zelení radej netlačí na rozšiřovaní tramvajové síte...


Offline
Uživatelský avatar

14
15 lis 2007 00:57
Brno
http://zpravy.idnes.cz/martin-ander-eko ... 3_brno_taj

Takže nakonec asi plyňáky přece jen budou.


Offline
Uživatelský avatar

206
15 led 2008 20:51
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... e&sid=4337


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://ekonomika.ihned.cz/c1-23346755-v ... pristi-rok


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
Jebo: MB Citaro CNG i Solaris Urbino CNG byly pred casem testovany v Brne...stacilo prijet :wink:

_________________________________
děckama nezatopíš a důchodci nehoří....

http://astroh.wz.cz - web konečně doplněn a zaktualizován, blog...


Jsem z Vysočiny, ale mám zkušenosti hlavně z Pražskou MHD, protože jsem tam často:
K tématu:
SOR BN12: plynovou verzí jsem se svezl u Connexu Praha, ale nic moc. Velmi líně se rozjíždí a zvuk motoru je prakticky stejný. Po dvou dnech provozu měl technickou závadu, musel být týden opravován. Může to být náhoda, ale.... V každém případě je nejlevnější a to ne kvůli Low Entry. Toho bych nebral.

Tedom 123G: Také jsem se s ním svezl, když byl loni zapůjčen u Connexu Praha. Je o dost lepší než SOR, ať už designem nebo hlavně tichostí motoru. Proti dieslu je to obrovskej rozdíl. Pokud DPMB koupí Tedomy, rozhodně nic nezkazí

Karosa Citelis: Citelisy známe všichni dobře. Sice už těch NP Karos je dost (když počítám i Citybusy), ale 10 Citelisů by neškodilo z hlediska komparace, ale pak už něco jinýho...

Mercedes Citaro: BUSy jsou to velmi pohodlné, pěkně vypadají. Klidně bych je bral, jako CNG jsem je ale zatím nikde neviděl.

Solaris Urbino 15: Solarisem jsem jel jedinkrát v životě a to kloubáčem (18M), když ho měly zapůjčený ČSAD Střední Čechy. Jízda opravdu skvělá. Pokud Urbina tak bych bral 12M i 15M. CNG jsem neviděl.

Myslím, že to bude hodně těžký výběr...


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
pd píše:
19 košických CNG Tedomů má stát nějakých 130 mil. slovenských korun, což je zhruba 5,5 mil. Kč za kus.

TEDOM


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Izidor píše:
Jak si to stojí cenově navzájem náhodou nevíš;v našich podmínkách to bude hrat zřejmě značnou roli.
Proto vzniklo Nové Conecto - jednodušší a levnější varianta Citara. Udělat z něj CNG už asi nebude problém.


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Já jsem hlasoval pro Mercedes CITARO ale chtel bych v 15 metrové verzi, už jsem ji viděl v děčíně, a zdála se mi slušná!!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1893 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 15:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]