Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 62 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
jenom pro upřesnění ... ty SPZ jsou pro testovaná vozidla .... ale jinak mlčim :-)

_________________________________
Jakub


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Taky jsem četl v MF DNES, že má jezdit po brněnských památkách po hodině a půl Mave, ale ne DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Firma Mave má trochu hokej v nasazení jejich autobusů:
DPMB a.s. za uplynulé období převzal již čtyři naše speciální autobusy pro převoz vozíčkářů. Jsou nasazeny na lince 91.

Oficiální stránky výrobce ZDE


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
7505


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Zůstane se u 5 ks Mave nebo se bude něco přiobjednávat? Asi jen moje přání...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
nové Mave 05 právě teď vjelo na výstaviště s převozními RZ

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Tak už je oficiálně zveřejněn výsledek soutěže na 25 nových autobusů, vyhrála firma TEZAS, což je dealer Karosy. Nabídka byla pouze jedna, cena za kus je 4.895.000 CZK.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Crosswaye LE je (bylo) možno pořídit dokonce levnějni než BN12. Což byl zřejmě důvod jejich poměrně masivního rozšíření v minulých dvou letech. Nisméně je nutné uvážit, že stejný autobus nebude pro dva dopravce stát stejnou cenu, vždy bude záležet na velikosti dodávky a dalších okolnostech.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Ale tady takové autobusy nenajdeš. A snad se moc nebudu plést, když řeknu, že sem ani nebyly nabídnuty do soutěže.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ani 100% nízké podlahy nebrání k tomu, aby autobus měl sedadla dobře dostupná. Stačí se podívat k sousedům, kde jezdí autobusy s 100% nízkou podlahou a sedadla mají (především nad koly) níž než u nás. Typ ale po mně nechtějte, tolik zase zahraniční MHD nesleduju.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Na co 100% nízkopodlažní autobus, když se v něm člověk nedostane k sedadlům a nakonec na něj ani nevysedne, protože je výš než dva schodky.

Ideálem je podle mě karoserie a uspořádání trolejbusů 21Tr. Myslím, že se tento typ vyráběl i jako autobus. Co vlastně bylo důvodem k vyřazování a jejich masovému nerozšíření?

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M píše:
Spis jde o to, ze sas musi byt novy vozy, ikdyz totalne nevhodne pro Brno, pouze a jen od Irisbusu ci Karosy, jiny vyrobce proste neuspeje a nikomu to neni divny...


není to třeba taky o tom, že jinej typ vozu, jinej výrobce znamená i jinou technologickou základnu, jiné náhradní díly a tak podobně? Nevím, ptám se...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
no jo, ale je rozdil mit za asi 5 mega LE bus nebo 100% Nizkopodlazni bus...ja bych si vybral ten 100% nizkopodlazni.... nekdo asi ne


Offline
9986
15 led 2005 23:41
David Jaša píše:
Mimochodem jak vychází cenově NB12 oproti Crossu LE?

Pokud se budeme bavit o základní verzi, tak je cenový rozdíl prakticky zanedbatelný. Doby, kdy bylo Iveco nejdražší na trhu, jsou už pryč. Nicméně důvod, proč někteří dopravci kupují SOR je ten, že provozní náklady jsou u Soru üplně někde jinde, než u Iveca (Mercedesu, Solarisu...). Pokud bereme ale čistě pořižovací náklady, vyjde to dnes už skoro na stejno.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
no az se budete splhat uzkyma 3tima dverima do Le busu jak po zebriku a vzadu budete sedet s nohama skoro nad hlavou, to bude parada...
A ridici busou jiste tez nadseni az vsici polezou sirokyma prednima dverima, pac uzkyma zadnima do hromady schodu se nikomu nebude chtit...

pokud mela ve vyberovym rizeni - vysledek jsem zatim nikde nenasel - rozhodovat cena, pochybuju ze cros.. je levnejsi nez Sor.

Spis jde o to, ze sas musi byt novy vozy, ikdyz totalne nevhodne pro Brno, pouze a jen od Irisbusu ci Karosy, jiny vyrobce proste neuspeje a nikomu to neni divny...


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
miropiro píše:
Nu však jo, na normální silnici je Citelis v pohodě, ale jak jede po kočičích hlavách nebo po kolejích, tak to vypadá, že se za chvíli rozpadne. Přitom mi ale říkal jeden řidič, že kdyby se Citelisy "sbouchaly" lépe, tak bychom tohoto zážitku byli ušetřeni.


To je přesně ono, na rozbitý silnici bude i Citáro rachotit. Stejně jako Anitry/Poršata na křivých kolejích. Mít tu kolejiště jako v Curychu, jedinej problém s těmi šalinami bude rozmístění sedaček v interiéru. To stejný se silnicemi.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Nemají nízkopodlažní autobusy menší tuhost karoserie, než normální? U normálních totiž tvoři část pod podlahou jakousi prostorovou konstrukci a toho jsou nízkopodlažní kousky "ušetřeny".


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nu však jo, na normální silnici je Citelis v pohodě, ale jak jede po kočičích hlavách nebo po kolejích, tak to vypadá, že se za chvíli rozpadne. Přitom mi ale říkal jeden řidič, že kdyby se Citelisy "sbouchaly" lépe, tak bychom tohoto zážitku byli ušetřeni.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nemám nic proti novým autobusům. Od nového autobusu ale jako cestující čekám, že se nebude rozpadat (nedávno, když jsem projížděl v jednom z citybusů okolo pivovaru na Mendlák, jsem zase uvažoval, jestli mi ty plasty ze stropu spadnou na hlavu, nebo ne) a že nebude mít debilně uspořádaný interiér. Případně, pokud bych to měl zobecnit, že bude nízkopodlažní (mě osobně schody zatím opravdu netrápí). Dvě prvně jmenované podmínky Citelis (Citybus) ani městský Crossway LE nesplňuje. Tedy si o tom, snad logicky, myslím, že je to krám.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
71
11 zář 2006 23:20
Konečně jsem po pročtení diskuzí na téma nové vozy pro ČD, Railjet, DPMB...dosaďtě, co chcete, pochopil termín "šotouš", je to člověk, který brečí nad vyřazováním starých vozů a nadává na nové, přičemž se toto vnímájí posunuje spolu se stárnutím vozového parku. biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Crossway nebo citelis, zmetek je to tak jak tak...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mám docela v živé paměti, jak zde všichni nadávali, že se do Brna kupují pouze nepohodlné, nevzhledné, nedostačující atd... Citybusy/Citelsy a teď najednou všichni brečí, že se už Citelisy do Brna nedodávat nebudou :sad: Mě osobně připadnou Crosswaye LE jako docela vhodná , dostačující a levná obnova vozového parku v době ekonomické krize wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem jak vychází cenově NB12 oproti Crossu LE?


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Eda píše:
Co je lepší, 20 Citelisů, nebo 25 Crossů LE?

Aspoň to tu bude obnovené rychleji, byť ta vozidla nejsou zcela ideální. V omezeném počtu ty vozy najdou rozumné uplatnění.

Víš, já se bojím jednoho. Že se zjistí, že LE vozy vlastně stačí a bude se v jejich nákupu pokračovat. A to už pak bude lepší těch 20 Citelisů...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Co je lepší, 20 Citelisů, nebo 25 Crossů LE?

Aspoň to tu bude obnovené rychleji, byť ta vozidla nejsou zcela ideální. V omezeném počtu ty vozy najdou rozumné uplatnění.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1890 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 23:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]