Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 224    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 224  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3574
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
Po drátech? (Které by se v úseku AS--křižovatka Řípská/Tuřanka -- 600 metrů a po Bedřichovické do smyčky -- 800 metrů samozřejmě natáhly taky.)

A pak by mohla být půlka N96 trolejbusová ;-)


Offline
271
21 dub 2009 20:30
goldfinger píše:
Takže pápá šalině na Haškovu. Možná by bylo lepší ty dráty natáhnout po západní straně sídliště.


Hele, když už tak všechno o Lesné víš, mohl bys konečně zareagovat na tento dotaz?


Offline
2706
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Po drátech? (Které by se v úseku AS--křižovatka Řípská/Tuřanka -- 600 metrů a po Bedřichovické do smyčky -- 800 metrů samozřejmě natáhly taky.)


Offline
Uživatelský avatar

2409
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
A jak by ty trolejbusy přejížděly mezi AS a sídlištěm?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1942
07 dub 2006 09:03
Takže pápá šalině na Haškovu. Možná by bylo lepší ty dráty natáhnout po západní straně sídliště.


Offline
2706
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jestli je v plánu zatrolejovat celou 77, tak proč ne. Ten interval mimo špičku se moc neliší od 38/39 atd.
Nehledě na to, že bych si uměl představit závleky 31 po vzoru někdejší 133.


Offline
Uživatelský avatar

3627
28 úno 2006 19:00
P. Haluza píše:
No právě že smysl by to mělo, pár trhačkových kurzů tam je a i ty přejezdy mezi 77 a 33 by tím šly pokrýt.

No, myslel jsem to tak, že tahat tam dráty jen kvůli "udržovacímu dennímu" intervalu, když tam najíždí nárazově spousta jiných vozů, se mi zdá nerentabilní.
Můj názor.


Offline
2706
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No právě že smysl by to mělo, pár trhačkových kurzů tam je a i ty přejezdy mezi 77 a 33 by tím šly pokrýt.


Offline
Uživatelský avatar

3627
28 úno 2006 19:00
Myslím si, že tahat trolejbus na Černovickou terasu při "nárazovitosti" odvozu do/z lokality nedává moc smysl.
Teď je to vlastně řešeno hlavně trhačkami a přejezdy z jiných linek.


Offline
271
21 dub 2009 20:30
DPMB zadal zpracování studie na nové trolejbusové tratě na Černovickou terasu a na Lesnou


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6659
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Že já tam ten rok vůbec psal... :-D Opraveno i tady na 2023. Díky.


Offline
Uživatelský avatar

3574
08 čer 2005 23:12
Eda píše:
A pro info: oficiální rozlučka s vozy 22Tr v Brně proběhne dne 22. 1. 2022. O podrobnostech budeme informovat.

To jsme trošku prošvihli... #-o


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6659
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Vydali jsme na BMHD souhrnný obsáhlý článek k provozu vozů 22Tr:
https://www.bmhd.cz/clanky/22tr

Díky všem, kdo se na článku jakkoli podíleli.

A pro info: oficiální rozlučka s vozy 22Tr v Brně proběhne dne 22. 1. 2023. O podrobnostech budeme informovat.


Offline
14
11 dub 2019 08:54
To by to dopravní podniky musely v podmínkách VŘ definovat jinak nebo nějak hodnotit bezbariérovost interiéru. Tak, jak to je teď, jsou třeba v SORech vzadu "schody do nebe", ale holt podmínky VŘ na nízkopodlažnost splnily.


Offline
Uživatelský avatar

1549
10 čer 2006 20:45
Brno
Jara: pro následný pohyb ve vozu by to rychlejší sice být mohlo, ale takti je zase rychlejší nástup a výstup na zastávkách

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

319
31 kvě 2016 10:01
Brno
Může mi někdo vysvětlit trend u nízkopodlažních vozů (TBUS, BUS, TRAM), proč jsou řešeny tak, že je nástup sice 100% nízkopodlažní, ale tam, kde není konstrukčně možné zachovat nízkou podlahu (zejména prostor od prostředních dveří do zadní části vozu), je stejně podlaha z obou stran obklopena zvýšenou podlahou, na které jsou umístěny sedačky. Nebylo by pohodlnější i pro následný pohyb ve vozu, kdyby tento schodek si cestující odbyl už ve dveřích a dále by byla rovná podlaha?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6052
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli v Solarisu nějak nemodifikovali umístění motorů a v obou článcích bude místo plošiny na stání škatule s trakčákem, tak bych takový trolejbus snad ani nechtěl a radši bych se smířil s tím, že klasická jednomotorová 27Tr má problém vyjet zasněžený kopec. Zatímco větší množství sněhu napadá v Brně tak jednou ročně a to ne každý rok, mizerný interiér bude cestující prudit trvale. Nemluvě o tom, že uspořádání interiéru i jednomotorové 27Tr je zase o něco horší jak třeba u 25Tr, která měla trakčák mimo plošinu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3179
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jistě že dá :)
https://zdopravy.cz/skoda-group-doda-do ... tr-128436/

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1706
22 led 2006 12:56
Brno
Dá se v dnešní době pořídit ještě t-bus, který bude mít hnaných víc náprav (samozřejmě by to bylo za příplatek)?


Offline
Uživatelský avatar

3900
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
Samý lepší auta tam stály; asynchron je na sněhu taky pěkně zrádný, na EDB se umí krásně utrhnout.


Já s tím taky nijak nedivočil, na sněhu po Veslařské to jelo pěkně v klídku. A na trojbojové lince 35/38/39 bylo kupodivu v pohodě projetelno.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1334
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Netrklo nikoho nic, ponaučení z ledovky 2014 bylo jak vidno rovno nule.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
262
07 kvě 2011 12:50
Samozřejmě beru to , že brzo ráno vyjedou vozy, ale jak přicházejí první zprávy o nesjízdnosti, tak by to mělo vypadat úplně jinak, podle mě zastavení vypravování a počkat než to neposypou. Stejně ti lidi čekali, tak ty trajfy kłidně mohli bejt doma a ne blokovat ulice. Jo politika města Brna se tady projevila na plný čáře ( nevyjede vůz , tytyty dopravní podníku) .. Třeba už někoho trkne, že takhle to asi nejde dělat při další kalamitě.


Offline
262
07 kvě 2011 12:50
Jo však služba 6:21 - 10:48 a stihl jsem vyjet jen k nemocnici, tam jsem se sekl, protože solárka neprojela kopcem a jak jsem jel zpátky , tak to akorát vyšlo na cestu do vozovny.
Nechápu tu logiku toho, že v takových podmínkách se ty vozy vůbec pustí ven. Kdyby nebyla včera 22 tr, tak bych v tý vozovně radši zůstal jako záloha, dávalo by mě to teda větší význam než vyjet s vozem se kterým uvíznu na kluzké rovince, ale na to to jsem samozřejmě malej pán, ale aspoň mám snahu u toho přemýšlet.


Offline
1334
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Samý lepší auta tam stály; asynchron je na sněhu taky pěkně zrádný, na EDB se umí krásně utrhnout.

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
Uživatelský avatar

3900
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já v tý koloně na Veslině stál jako třetí s 3064. Sypač dojel až někdy po dvou hodinách stání...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5584 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 224  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 úno 2023 16:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]