Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
Ještě jsem zapomněl napsat, že t-37 by samozřejmě jezdila komplet jen do Kohoutovic, náhradou by byla právě t-29.

Otazka zni cemu by to pomohlo. Napadaji me pouze dve nevyhody: (1) ztrata primeho spojeni z casti Kohoutovic ke Kampusu a (2) potreba o jednoho ridice a jede vuz navic. Usetreni "klouboveho vozu" bod (2) zdaleka nevyvazi.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Parciální 26Tr dostaly vlastní číselnou řadu a naopak 31Tr a 27Tr navázaly na číslování předchozích NP kloubů, dalo by se tedy čekat, že 32Tr budou číslovány od 3311 a TNS od 3065.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
792
25 led 2006 09:46
Tak ono hlavně jsou uzavřena VŘ až na 40 trolejbusů 32 Tr a až na 40 "stavebnic" TNS12, což jsou shodné kastle, a těžko bude někdo nyní soutěžit něco dalších. Nových sóĺ je potřeba cca 60, navíc 7,5 mil. Kč za TNS12 proti nějakým 12 mil. Kč za 32Tr je dost pádný argument (ty 2,5 mil. Kč za montáž neberu v potaz, neboť jde o investici ve vlastní režii DPMB, odpovídající nákladům na GO, a ty mechaniky si DPMB platí stejně, ať dělají GO nebo novostavby). Samozřejmě TNS 12 bude skřípat stejně jako autobus, protože kastle příjde ze SORU už hotová. Jde jen o montáž výzbroje.
Spíš bude zajímavý konečný poměr 32Tr a TNS 12. A ze šotoušského pohledu i přidělená evidenční čísla. Pokud neznám konečné počty, asi by to chtělo dvě řady. U 32Tr pokračovat v řadě parciálů od 3311 a u těch TNS 12 buď navázat na 21Tr nebo jít od 3101.


Offline
1465
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Eda - no asi takhle, on to samozřejmě starej vůz je, a křáp to taky je, byť svým svébytným devadesátkovým stylem - ostatně snad právě proto buďme v Brně hrdí na to, že jsme to naučili takhle spolehlivě jezdit.
To slovní spojení "starej křáp" vnímam spíš tak, že se to hodí takto pojmenovat mezi námi děvčaty. Do polooficialního "videostěku" bych volil nějaky profesionalnější výraz. Šlo by vylučovací metodou vyhodnotit, co má nový vůz proti starému z hlediska cestujícího za plusy. Mě z toho vychází právě to stáří a klimatizace. Nic moc víc, dál by totiž bylo silně diskutabilní a víme, že v lecčems by jednadvacítka byla minimálně "rovna". Už dávno například lidi neslyší na "100%" nízkopodlažnost, neboť počínaje Citybusem jsme je nutili lozit uvnitř vozu po prolézačkách a oni už ví, že nula schodů ve dveřích rovnâ se schody jinde a horší, na což zrovna ausgerechnet SOR je expert.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
59
19 úno 2013 13:02
K novym trolejbusum SOR......ja jen doufam, ze nasim mechanikum se podari dilenske zpracovani, protoze autobusova obdoba tehoz je otresna. Vsechno vrže, skřípe, klepe. Vypodlozeni slozenyma novinama jen kvete. Otazka, jestli ta skladacka to umozni. Se Solarisem v jakekoliv verzi se to neda srovnat.
Navic vyhled nic moc, ale s tim se musime popasovat.
Taky se modlim za jinou verzi kabiny, u autobusu je pro trpasliky a radeji si nebrat ani mobil, neni kam dat.
Jo a kdyz jsem to rozjel na 90 km/h kolem Globusu do Lelekovic, tak tam tahlo jak na motorce. Je fakt, ze s trolejbusem SOR se tak nerozvasnim, bo nase trolejove vedeni je spolehlivy omezovac rychlosti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ondro, mi bylo jasný, že to v šotokruzích bude dost kontroverzní :-) Jako já mám 21 a 22 Tr taky nostalgicky rád. Dost jsem se toho v nich najezdil a troufám si tu řadu označit za pro Brno typickou, legendární a na svou dobu pokrokovou.

Ale je prostě čas posunout se dál.

Původně jsem chtěl, aby na videu byla čtrnáctka, ale tu se nám nepodařilo odchytnout.


Offline
1465
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Edo Edo... ten starej křáp na videu tu v Brně odjezdil 20 let a milion km. Jako asi skoro každej z těch 64 kusů. To nedokázaly zdaleka ani všechny 14Tr a už vůbec ne 9Tr, které svojí legendárností a bájnou spolehlivostí vyplnily nejednu historku ze zlatého fondu šotouškých bajek a básní. Čili i když vím, v jakém kontextu to je myšleno, máš od mě za slovní spojení "starej křáp" jedno pomyslné zdvižené obočí :)
Navíc sis vybral vůz po SO plus a "demodernizaci" na 21TrGTO, ten tu s námi ještě pár úterků bude :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Alanis píše:
Snad to skončí jen u těch 2ks, které se uklidí třeba na 32 a podaří se nakoupit něco pořádného, co by odpovídalo tomu, že jsme pořídili 10 26Tr a 40 božích 27Tr.

Člověk tak nějak doufal že hůř už nebude a v nastaveném standardu se bude pokračovat. A teď se do toho takhle hodí vidle.

27Tr jsou celkem fajn, ale zas bych je neglorifikoval. Například absence plošiny pro kočárek v zadním článku je dost pitomá. V situaci, kdy X let byl problém cokoliv vysoutěžit kvůli vzájemnýmu boji výrobců, by byla kravina neodebrat 32Tr a skládačky v plným rozsahu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, jezdím občas s MANem Lion´s regio, co teď koupila BDS pro linky v Jihomoravském kraji, ten interiér je hodně těsný, sedačky hodně tvrdé, oproti Crossu s měkkýma vysokýma sedačkama je to vyloženě tvrdé polyuretanové prkno. Sedačky mají moc malé rozteče na šířku, i na délku, na čtyřce si čtyři dospělí nesednou kvůli kolenům, ale jízda je s tím jinak fajn, neřve retardér, odpružení vozu je fajn tak akorát, SORka je tvrdší a uřvanější, nejen při řazení, hlavně při puštěném retardéru.
Takže by mě zajímaly výhody interiéru toho Ebusu. S městským MANem od BDS na 48 jsem ještě nejel, tak nedokážu posoudit, jestli je v něčem lepší.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
16
11 dub 2019 08:54
Taky kdo jiný ty stavebnice měl vyhrát, když podle zprávy ÚOHS o to VŘ nikdo jiný než SOR neměl zájem. Jinak interiér mi teda u SORu NS nepřijde parádní, o něco lepší než NB je, ale třeba ebus MANu má interiér mnohem, mnohem lepší.


Offline
Uživatelský avatar

389
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Co je na nových krátkých SORkách tak strašně špatného? Jde o velmi slušné vozy s parádním interiérem, posun vpřed oproti NB je obrovský. Už jsem to tu psal mnohokrát, ale u SORek se mi líbí hlavně umístění motoru vzadu. Interiér 26Tr (Solarisu) je s tou bednou v prostoru pro kočárky příšerný.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
A nebo se místo vlhkejch snů o Solárkách někdy v budoucnu nakoupí všech 40 stavebnic a budou se moc vyřadit všechny 14Tr a 21Tr. Ono udržovat 20 a více letý vozy v provozu nebude ani levný, ani rozumný. I těch 40 je málo.

Navíc čekat Solárka v okamžiku, kdy na sólo vozy Schadewerk dává turky a základní podmínkou výběrka je cena, tak to je hodně mimo. Stačí se podívat na pár posledních výběrek na sólo vozy. Ostrava - turci, Opava -SOR, Zlín - SOR.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Snad to skončí jen u těch 2ks, které se uklidí třeba na 32 a podaří se nakoupit něco pořádného, co by odpovídalo tomu, že jsme pořídili 10 26Tr a 40 božích 27Tr.

Člověk tak nějak doufal že hůř už nebude a v nastaveném standardu se bude pokračovat. A teď se do toho takhle hodí vidle.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, je to tak :-)

https://www.facebook.com/eda.cz/posts/10225164771924104

Do 4 měsíců tu budou komponenty pro první vůz, do konce roku by mohl být smontovaný.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
https://zdopravy.cz/sor-doda-do-brna-az ... am-110880/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dle informací na facebookovém profilu DPMB vyhrál výběrové řízení na stavebnice trolejbusů SOR s TNS12.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Protože mi nedošlo, jak je dvanáctka se čtyřicítkou blízko, dokonce až někam k Úzké v souběhu, každopádně čekám, že po odklonění osmičky na kampus bude asi větší zatížení šalin, než padesátky, minimálně do kampusu určitě.
Jinak jsem tou padesátkou párkrát jel, když byl zavřený Dornych a nebylo to zas tak pomalé spojení, jak by člověk čekal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Proč by jezdili na přestup 12+40, když tu 40 samotnou mají blíž?


Offline
2694
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: nesouhlasím, padesátka v celku dává větší smysl, než přestup navíc, když někdo chce jet třeba z Přízřenic na přehradu nebo od Komárova (a jižních částí města) na Zoo.
Co vím, tak padesátku využívá dost mediků, protože v Komárově na Lomené je celý komplex kolejí a je odtamtud jednodušší jet na kampus, než přestupem 12+40 nebo na hlavní nádraží 12+8, až bude šalina na kampus.
Jinak se poslední dvě stránky bavíme na jiné téma, od kterého je zde vlákno o linkovém vedení, takže bych to uklidil spíš tam.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Asi myslíš bránu pro auta. Vedle ní jsou dveře pro návštěvy.

Já tam v posledních letech bohužel byl dost často jako návštěva, ale já to teda mám v pěší docházkové vzdálenosti.


Offline
Uživatelský avatar

6916
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert píše:
Smysl zastávky Stará nemocnice je v přístupu ke vzdálenějším budovám areálu, infekční, nukleárka, rehabka. Plus ulice na druhé straně od Jihlavské.

Já když tam jednou či dvakrát byl, tak ta brána byla zavřená. Musím přiznat, že to bylo o víkendu, na druhou stranu to nedává smysl (mít to o víkendu zavřené vzhledem k ne/přístupnosti areálu).


Offline
792
25 led 2006 09:46
Tu linku 29 bych rád viděl v parciálech až do Bystrce ZOO. Pak je samozřejmě otázka, co s linkou 50. Buď ji z Komárova ukončit v terminálu v Lískovci, do Bystrce třeba ve špičku vést v trase E50, případně od Kampusu vést jinam - třeba spojit s linkou 61.


Offline
7156
27 úno 2010 07:40
Smysl zastávky Stará nemocnice je v přístupu ke vzdálenějším budovám areálu, infekční, nukleárka, rehabka. Plus ulice na druhé straně od Jihlavské.


Offline
Uživatelský avatar

6916
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert píše:
S linkou 61 se myslím můžeme rozloučit. Ta nebude mít smysl.

Tak je otázka, jak se s linkovým vedením v této oblasti naloží. Linka 40 obsluhuje Starou nemocnici (tuto zastávku jsem nikdy nepoužil, a tak neznám její smysl/vytížení), naopak linka 61 jede přes Kamenici, kterou využívá hodně lidí. Zaměstnanci ICRC, Ceitecu, MUNI, FNB. Tato zastávka si zaslouží lepší obsluhu, než pouze 69. A je otázka, zda by bylo možné trasovat linku 40 přes Kamenici.
(nebo prohodit 40 přes Kamenici a 69 přes Starou nemocnici?)


Offline
1075
09 lis 2006 18:16
Emperror:
1) nevím, jestli je šťastné rušit posily linky 25. Osobně nevěřím, že bude mít nějaký extra velký úbytek cestujících. Pro severní část Brna bude stále nerychlejší a nemyslím si, že ji využívalo velké množství cestujících s přestupem na linku 1 směr nádraží. K tomu si přidejme i ukončení linek 405/406 u nemocnice místo na Mendlově náměstí a předpokládané ukončení linek 401/402 (viz bod 3) - tedy další cestující pro linku 25. Ano, posily na lince 26 asi nebudou třeba, respektive bude třeba posílit spojení k nemocnici
2) za mne dvě linky po 10 minutách k terminálu Starý Lískovec jsou zbytečné. Navíc nevěřím, že zrovna bude existovat silná poptávka po spojení Kohoutovice - vlak ve Starém Lískovci. To spíš s nějakými průmyslovými oblastmi Brna.
3) Nevěřím, že o víkendu a večer bude existovat spojení Starý Lískovec, smyčka - hlavní nádraží (maximálně jako prohození s linkou 8, protože naopak u nemocnice nebude v této době poptávka). Vozilo by to zbytečně vzduch. Z těchto důvodů si myslím, že budou sběrné linky ukončeny u nemocnice (v případě 401/402 to bylo zde i potvrzeno, že se s tím počítá), je tedy možné, že linka 69 z Bosonoh pojeden přímo k nemocnici bez závleku do Starého Lískovce ( a Lískovcem bude projíždět nová linka). Možná naopak ukončí na Kyjevské linku 51. Uvidíme.
4) Nabízí se ukončit u nemocnice i linky 403/404 a mít tedy konečně jednotný přestupní bod (na Labskou už nebude takový tlak vést nějakou linku, max. nějaké školní speciály)
5) Linka 40, tady jsem sám zvědavý, přeci jen obsluha zastávky Stará nemocnice, Spielberk Office (tu lze zajistit prodloužením jedné z linek z Úzké - a-49,a-77) a také spojení Ústřední hřbitov (regionální linky) - nemocnice. A nově zbudovaná zastávka Krematorium. Ale upřímně, nevím jestli je to zrovna na kloubový autobus. Také trochu zbytečně duplikuje šalinu v Komárově. Mám takové tušení, že se s tím něco udělá víc (bude tlak na úspory)- Např. již dávno uvažované spojení linky 40+50 a zbytek obsluhy pořešen úpravou/prodloužením ostatních linek.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 kvě 2024 15:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]