Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 224 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm prvne se z recese zadalo e.c. do palubaku, yby to netisklo samy 0000 kvuli revizorum. Pak se druhy den spachalo i to na cele vozu .

P.S. osobni rozhovor s pachatelem


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymní : já teda mám jiné informace... a podle nich má adam_r pravdu.


adam_r píše:
mendl-man píše:
Zajímavý je že na jízdenku to tiskne 3609 - protože,pokud vim,tak nalepení čísla 3609 byl jen recistický kousek nejmenovaného zaměstnance DP :-P


Do te 25Tr byl dan brnesky BUSE pocitac, a zamestnanec DPMB, co ho tam daval, v nem naprogramoval po vzoru kolegy inv.cislo 3609. 8-)


Evid. cislo bylo nalepeno podle zadani v pocitaci BUSE. Vase logika je uchvatna


adam_r píše:
mendl-man píše:
Zajímavý je že na jízdenku to tiskne 3609 - protože,pokud vim,tak nalepení čísla 3609 byl jen recistický kousek nejmenovaného zaměstnance DP :-P


Do te 25Tr byl dan brnesky BUSE pocitac, a zamestnanec DPMB, co ho tam daval, v nem naprogramoval po vzoru kolegy inv.cislo 3609. 8-)


Evid. cislo bylo nalepeno podle zadani v pocitaci BUSE. Vase logika je uchvatna


mendl-man píše:
No nevim,jestli měl zelenou bundu,ale je to možný... Já jsem to taky ze sedadla fotil mobilem,takže jestlis tam viděl někoho kdo tohle dělal,tak jsem to byl asi já :wink:


Jo tak to jsi byl ty.Na Osové jsi to taky fotil mobilem.Vystupoval jsi na Kamenným Vrchu a ten kamarád jel dál.Más takovou mensí afinu :-D ?


No nevim,jestli měl zelenou bundu,ale je to možný... Já jsem to taky ze sedadla fotil mobilem,takže jestlis tam viděl někoho kdo tohle dělal,tak jsem to byl asi já :wink:


mendl-man píše:
Tak i já jsem se dneska svezl tou naší opěvovanou a skvělou 25Tr :twisted: - tady jsou mé dojmy :wink: :
Vyrazil jsem 13:54 z Osový, v půlce kopce k nemocnici (přesněji na zastávce školního autobusu) jí chcípl motor. Stáli jsme tam asi dvě minuty a pak řidič doslova krokem vyjel ten kopec (nevim jestli na dieselagregát) - každopádně jízdní doba Osová-Nemocnice Bohunice 7 minut. Kdyby ta herka nechcípla v tom kopcu,ještě bych stihl SlintyHnus na garantovaným NP kurzu na x37 na Čtvrtích :-? Tak jsem jel na Kameňák,kde mi ujela x35 :roll: ,takže jsem jel 22Tr na x25 zase na Čtvrtě a z vlastní blbosti nastoupil do příšerně narvaný 7225 na x37 :evil:. Zajímavý je že na jízdenku to tiskne 3609 - protože,pokud vim,tak nalepení čísla 3609 byl jen recistický kousek nejmenovaného zaměstnance DP :-P


Nesdel naproti tobe kluk v zelené bunde a vedle teba nejakej kamarád??Jestli jo tak jsem te videl... :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mendl-man píše:
Zajímavý je že na jízdenku to tiskne 3609 - protože,pokud vim,tak nalepení čísla 3609 byl jen recistický kousek nejmenovaného zaměstnance DP :-P


Do te 25Tr byl dan brnesky BUSE pocitac, a zamestnanec DPMB, co ho tam daval, v nem naprogramoval po vzoru kolegy inv.cislo 3609. 8-)


Já taky.V 13:59 Z Osové.Mezi Osovou a Pod nemocnicí jel na naftu nebo na co to jezdí a pak jeste nazpátek a to mu na Hlavní spadly faje :shock: ...SLINTYHNUS alias SLINTYTRUS :-D !


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
No já sem dnes jel z české v 12.41h.Ta 25Tr jezdí na vložených spojích, takže půlila interval 20 min. na polovinu.Proč to říkám? Protože už v Jundrově se lepila předchozí 21 Tr na zadek.Tak je rychlá :twisted: ale i tichá.V Komíně spadly sběrače, tak sme jeli kousek na dieselagregát a potom opět na elektriku.Od Veslařské až po kameňák(kde sem vystupoval)sme neustále dojížděli tu 21Tr 3034 před náma.Asynchronní výzbroj a motory ze Škodovky sou fakt perfektní. Ale :!: interier je bophužel hrůza:Stropní obložení jako po restylingu u 7615-7620, sedačky u sebe že si tam snad ani trpaslík nesedne u zadních dveří schod, takže vozíčkáři mužou jen do přední části.Žádný Citácký vrzání čí praskání sem nepostřehl.Nebýt toho že karoserie cityBusu je stará 10 let a blbýho místa na nohy to nebylo až špatný.Do Brna bych ho ale nechtěl rači Soláris trolínno 18m s agregátem a i nějaký Trolínna 15m na t-33,37.

Jinak na x37 se vyskytují CityBusy míjely sme 7619 a v provozu i poslední jezdící komínská 14Tr 3195 na t-36.


Tak i já jsem se dneska svezl tou naší opěvovanou a skvělou 25Tr :twisted: - tady jsou mé dojmy :wink: :
Vyrazil jsem 13:54 z Osový, v půlce kopce k nemocnici (přesněji na zastávce školního autobusu) jí chcípl motor. Stáli jsme tam asi dvě minuty a pak řidič doslova krokem vyjel ten kopec (nevim jestli na dieselagregát) - každopádně jízdní doba Osová-Nemocnice Bohunice 7 minut. Kdyby ta herka nechcípla v tom kopcu,ještě bych stihl SlintyHnus na garantovaným NP kurzu na x37 na Čtvrtích :-? Tak jsem jel na Kameňák,kde mi ujela x35 :roll: ,takže jsem jel 22Tr na x25 zase na Čtvrtě a z vlastní blbosti nastoupil do příšerně narvaný 7225 na x37 :evil:. Zajímavý je že na jízdenku to tiskne 3609 - protože,pokud vim,tak nalepení čísla 3609 byl jen recistický kousek nejmenovaného zaměstnance DP :-P


Tak s autem to dokáže každý.. Ale použít MHD a stihnout fotit na každé zastávce, tak to už by bylo skutečně obdivuhodné :-D


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tak 25Tr skutečně jezdí na x25 - na K-reportu jsou uvedeny tyto odjezdy :
pracovní dny :
Česká: 8.21, 10.41, 12.41, 14.48, dál jezdí taky, ale ty časy nevím
Osová: 9.52, 11.52, 13.54

Sobota+neděle
Česká: 6.53, 8.46, 11.01, 12.45, 14.46, 16.46, 19.01, 20.45

Ty údaje zřejmě platí, dnes jsem jel z České na Čtvrtě v 10.43 (ještě teď si rovnám nohy :-() - jinak nárustovým jízdním dobám moc nevěřte, různě se po cestě jede na diesel a pak nasazuje atd., takže na celou trasu počítejte spíš hodinu než 48 minut. Myslím, že ve špičkách ji musí další spoj t-x25 spolehlivě dojet.

A po cestě je samozřejmě mnoho fotografů, vyskytl se rekordman, který dokázal při jedné jízdě trolejbusu udělt snímek na zastávkách Vozovna Komín, Veslařská, Glinkova, Stamicova, Voříškova, Bellova, Talichova, Jírovcova a Oblá. Takže pokud je někdo z vás ten tajemný muž v bílém Passatu, máte můj obdiv :lol:


Takže odjezdy 25Tr z České směr Osová (linka x25): 6.31, 8.21, 10.41,
12.41, 14.48, 16.38, 18.45 a 20.40. Odjezdy z Osové si určitě každý umí spočítat sám :-) Toto platí jen pro pracovní dny.


pd píše:
Měl by být odedneška na x25 (prý mimo pořadí), ale jestli tam fakt není, tak nevím...


Je to v ROVNOSTI o tom SLINTYTRUSU,kterej je na t-x25 :-x :evil: !!!


Měl by být odedneška na x25 (prý mimo pořadí), ale jestli tam fakt není, tak nevím...


Ahoj lidičky nevíte kde ten zasr........ :twisted: citytrolejhnus jezdí koukám celej den z okna na trasu x25 a velký hovno......a až se s ním svezu tak přestoupím do něčeho lepšího abych se uklidnil :idea: :arrow: .............Škoda 22tr :oops:


Mno přestup z okružních 44/84 na d1 je na Bráfově, využití busů pro Jundrovské mi připadá trošku luxusní, stejně většina lidí v Jobsku bydlí mimo dosah Veslařské, naopak těch 5 min. navíc se mi opravdu zdá dost.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil : ale to by se asi minulo účinkem posílení a-50, které je potřeba z Osové a od nemocnice Bohunice (jednodušší by bylo prodloužit a-69 k zastávce Kohoutovice hájenka, takhle by tou linkou v úseku Osová - Nemocnice Bohunice jelo i více než 5 lidí). Výhodou trolejbusu by bylo, že z Osové nebo od nemocnice by bylo přímé spojení ke všem zastávkám v Kohoutovicích, nejen na Bellovu...

Titlis : myslel jsem samozřejmě průjezd přes Kroftovu a Veslařskou, časově to vychází takto :
přes Žabovřeskou : Přívrat - Pisárky = 8 min.
přes Jundrov : Přívrat - Pisárky = 13 minut
Uznávám, že by to byl asi problém :cry: , pro mě je ale otázka, jestli to nevyváží jedno přestupní místo na tramvaje do Bystrce - těžko říct....


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Já bych ten dopravní proude nepřeceňoval, spíš bych to viděl na oddělené linky t-28 Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Osová (provázaně s a-50 a t-37) a t-34 Mendlovo nám. - Optátova - Přívrat - Česká, se zajížděním na Vychodilovu (samozřejmě jako náhrada za a-61). Nicméně, i když jsem příznivcem trolejbusů, za výrazně levnější variantu náhrady a-61 bych považoval vedení 44/84 přes Jundrov - místo motání se po Žabovřeskách by autobusy jezdily do rozumného přestupního místa Vozovna Komín, odlehčily by a-67 a časově by to vycházelo dost podobně. Dosud to nebylo možné kvůli obtížnému odbočování v křižovatce Pisárky, ale tento problém v roce 2007 zanikne. A vzhledem k tomu, že na rekonstruované křižovatce by měl být přestup z trolejbusů na a-44/84 víceméně bezproblémový, myslím že zachování t-x25 by bylo zbytečným luxusem.

A když jsme u té x-25, neodpustím si jednu poznámku - proč o víkendech zajíždí na Vychodilovu t-36 a ne t-x25? Z České do Kohoutovic tím stejně jezdí málokdo a takhle by remcající důchodci z Vychodilovy měli i při závlecích pouze z centra přímou návaznost na d-1 k Hlavnímu nádraží ! Argument, že t-x25 je provizorium, neberu - 3 roky jsou dlouhá doba a po jejím zrušení se stejně bude muset Vychodilova nějak řešit, protože samotná t-36 stačit nebude.


K té t-28 - myslím, že by bylo lepší něco jako t-28 Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Mendlovo nám. a t-35 Mendlovo nám. - Kamenný vrch - Kohoutovice - Mendlovo nám., a na Osovou zachovat t-25. Ale asi by se to zase nelíbilo radním v Kohoutovicích a Lískovci :-|


Já bych okružní busy už raději nikam nevláčel, aby sk zachovaly svou atraktivitu jako přímé a rychlé spojení bez nutnosti cestovat přes centrum. Obávám se, že by se ten jundrovský závlek mohl minout účinkem. Ale pro upřesnění bych rád věděl, zda ve svém návrhu opravdu uvažujete trasu identicou s a-67, nebo by okružní busy odbočily kolem Opelu zpět ke Kozákovi (84), resp. by z okruhu zamířily k Opelu (44).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já bych ten dopravní proude nepřeceňoval, spíš bych to viděl na oddělené linky t-28 Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Osová (provázaně s a-50 a t-37) a t-34 Mendlovo nám. - Optátova - Přívrat - Česká, se zajížděním na Vychodilovu (samozřejmě jako náhrada za a-61). Nicméně, i když jsem příznivcem trolejbusů, za výrazně levnější variantu náhrady a-61 bych považoval vedení 44/84 přes Jundrov - místo motání se po Žabovřeskách by autobusy jezdily do rozumného přestupního místa Vozovna Komín, odlehčily by a-67 a časově by to vycházelo dost podobně. Dosud to nebylo možné kvůli obtížnému odbočování v křižovatce Pisárky, ale tento problém v roce 2007 zanikne. A vzhledem k tomu, že na rekonstruované křižovatce by měl být přestup z trolejbusů na a-44/84 víceméně bezproblémový, myslím že zachování t-x25 by bylo zbytečným luxusem.

A když jsme u té x-25, neodpustím si jednu poznámku - proč o víkendech zajíždí na Vychodilovu t-36 a ne t-x25? Z České do Kohoutovic tím stejně jezdí málokdo a takhle by remcající důchodci z Vychodilovy měli i při závlecích pouze z centra přímou návaznost na d-1 k Hlavnímu nádraží ! Argument, že t-x25 je provizorium, neberu - 3 roky jsou dlouhá doba a po jejím zrušení se stejně bude muset Vychodilova nějak řešit, protože samotná t-36 stačit nebude.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Sice je to teď trochu off-topic, když už ale x25 nemá svou diskuzi tak dám ten návrh sem.Co by ste řekli zachování x25(třeba pod číslem 29) po dokončení křižovatky? Česká-Přívrat náhrada za t-34,Přívrat-Optátova spojení Komína s Českou,Přívrat-Kohoutovice snad využívaný spojení těchto oblastí a konečně Bellova-osová posila(potřebná) pro narvanou a-50.Myslím že by se šikla. Většina lidi s ní pochopitelně na Českou nejezdí, rači použijou x37 na mendlák+tram, ale je docela využitá i tak.Mohl by to být novej přeparavní směr a spojení Žabiny-Jundrov-kohoutovice by se mělo zachovat.Z České jede dost lidí do Jundrova, ale prázdná není ani dál.A co se týče posily pro a-50, tak ta je potřeba.Určitě je to tohle je docela dobrej nápad. navíc by se využili traťe na Veslářské a Chironové.
jhen by to chtělo nakoupit nějaký nový vozy, nejlíp Solárisy Trolína 12m s dieselagregátem, jestli je možno ho mýt i v solárech.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pd: já to nemyslel nijak zle, jen jsem odkazoval na pramen této informace...

Tram : naopak by se snad mělo vyzkoušet, jestli ty kopce doopravdy nevyjede, od toho zkušební provoz je, proto mi t-26 a t-x25 přijdou jako docela logické umístění


ds píše:
Jojo, taky jsem to na k-reportu četl :lol:

Všichni třeba K-report nečtou...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5705 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]