Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 229    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemyslím si, že se jednalo o nákup, který by nemusel posuzovat ÚOHS, možná se o tom jenom tolik nemluvilo. Zkusil jsem teď pár dotazů na strýca Googla a nenašel jsem nic.
I tak si myslím, že by to měl antimonopolní úřad zkoumat, protože se takovým nákupem podstatně mění relevantní trh.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6163
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Vzhledem k tomu, jak dlouho trvá uzavření smlouvy na třetí várku trolejbusů (Bozankaya), a že před pár dny Škoda sežrala Cegelec, by mě celkem zajímalo, jak to nakonec skončí.

Řekl bych, že bude záležet na nastavení smlouvy mezi Cegelecem a Bozankayaou. Jestli by se Škodovce rentovalo zaplatit sankce za odstoupení Cegelecu z kšeftu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Překvapilo mě, že spojení Škody a Cegelecu nemusel posuzovat ÚOHS..


Offline
7155
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k tomu, jak dlouho trvá uzavření smlouvy na třetí várku trolejbusů (Bozankaya), a že před pár dny Škoda sežrala Cegelec, by mě celkem zajímalo, jak to nakonec skončí.


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to souhlasím, že ty cancoury můžou dát v součtu slušnou délku, jenom tvrdím, že dohromady netvoří síť v klasickém smyslu, kdy kabely a trafa napájí víc různých úseků.
Jinak mě ještě baví, jak si Praha soutěží trolejbusy stylem, co linka to originální výrobek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

638
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
No, to sice jo, ale takovy cancour trolejbusove trate v Praze udela 5 km jako nic ;) Tak jeste par cancouru a na km to muze byt tretina toho co je v Brne clovek ani nemrkne ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Byl bych klidný, Praha má jednotlivé linky, ne síť jako takovou. Pokud má někde výhybky, pak snad možná jenom v garážích nebo někde na nabíječkách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6915
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit ve vláknu Tramvajové tratě píše:
Když už tu byla řeč o parciálních rozjezdech, tak bych nejprv zadrátoval pár dalších úseků nejen na A-67 a pak teprv uvažoval o parciálech na některých linkách. Bohužel nemáme parciální kloubáky, takže linky jako N91, N96 a třeba N99 musí zůstat v naftě.

Tak pokud by si DPMB chtěl udržet nějaké nej trolejbusové dopravy, co se rozsahu sítě, či počtu vozidel týče, měl by si pohnout. Praha docela šlape na paty.


Offline
7155
27 úno 2010 07:40
3216: https://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=4595


Offline
Uživatelský avatar

3700
28 úno 2006 19:00
U Milošů na zahradě stojí nějaká 14Tr. Nevite, proč tam je? (Pokud to zde bylo, omlouvám se a nejde mi vložit obrázek).


Offline
Uživatelský avatar

760
21 lis 2010 09:08
Trakční baterie ale nejsou umístěny ve věži. Tam je umístěn kompresor, který se kvůli trakčním bateriím nevleze do zadní schrány.

_________________________________
Obrázek


Offline
16
11 dub 2019 08:54
Ale baterie ve věži na jedné straně vozidla taky ovlivní jízdní vlastnosti vozidla... když si vzpomenu jak se v zatáčkách naklápěl Perun kvůli věži s bateriemi za řidičem.


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Ano, spletly se mi dvě věci do jedné. Baterky na střeše zvýší těžiště, tudíž sníží stabilitu.


Offline
7155
27 úno 2010 07:40
Když snížím těžiště, tak stabilitu zvýším, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Navíc baterie (a vůbec jakákoliv zátěž) na střeše vozu sníží těžiště, a tudíž stabilitu vozu.


Offline
16
11 dub 2019 08:54
Je to tak standardně v případě TNS 12 s výzbrojí Cegelec a Rail, taky u TNS 18 s Cegelec pro Prahu, jen Škoda používá věž. Někdo nedávno na k-r v pražské diskuzi psal, že škodovácká výzbroj je těžší a proto u prešovských TNS 12 se místo výzbroje Cegelecu dal Rail a ne Škoda, aby zůstala zachována kapacita vozu (asi podmínka jejich VŘ/smlouvy?), která by se s věží místo sedadel v případě Škody snížila jako u bratislavských TNS 12, které měly původně mít Cegelec, ale mají Škodu s věží vzadu.


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Myslím že baterie na střeše vychází kapacitně menší.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

377
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
OndraS píše:
Netřeba se rozhlížet do interiéru; místo pro kisnu trakčních baterek by bylo na střeše ve stejném prostoru, jako mělo Acumario, tzn za trakčním kontejnerem. Tedy na tomto snímku vidět oddělanou plentu a za ní trakční kontejner, dále vzadu na střeše za transparentem by ta kisna byla.


Jestli je tohle technicky možné, potom teda nechápu, z jakého důvodu se tohle řešení nenabízí standardně, jelikož dnes převládající řešení, tj. zástavba akumulátorů do věže v interiéru, je z hlediska kapacity (sedících) cestujících docela dost omezující.

OndraS píše:
Ale nedává mi smysl dělat všechny trolejbusy ausgerechnet parciální, když nyní horko těžko vymýšlíme využití pro stávajících 30 a výhledových 50 vozů.


To časem na stole být může, samozřejmě ne za současného stavu (linka 43 + výluky), ale jen za předpokladu realizace v článku zmiňované možnosti výstavby nových tratí. Se současným tempem to teda spíš vidím na dobu, kdy 32Tr/TNS budou dávno v Sokolnicích.... sarcastic

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
2693
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
O Máriích je lepší článek tady, na Zdopravy zrovna melou jenom tiskovou zprávu DPMB bez hlubšího propojení s realitou:
https://www.cs-dopravak.cz/trolejbusy-s ... schvaleny/

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Netřeba se rozhlížet do interiéru; místo pro kisnu trakčních baterek by bylo na střeše ve stejném prostoru, jako mělo Acumario, tzn za trakčním kontejnerem. Tedy na tomto snímku vidět oddělanou plentu a za ní trakční kontejner, dále vzadu na střeše za transparentem by ta kisna byla.

http://foto.bmhd.cz/f/359/3582/358154.jpg

Ale nedává mi smysl dělat všechny trolejbusy ausgerechnet parciální, když nyní horko těžko vymýšlíme využití pro stávajících 30 a výhledových 50 vozů.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
Mezi TNS12 a 32Tr je nějaký rozdíl? :D
Ano. Prostor u zadních dveří.
https://foto.bmhd.cz/f/369/3683/368254.jpg
https://foto.bmhd.cz/f/359/3582/358161.jpg


Offline
Uživatelský avatar

2561
13 črc 2009 13:42
Jakub S. píše:
Pokud porovnám TNS12 a 32Tr zpohledu interiéru...

Mezi TNS12 a 32Tr je nějaký rozdíl? :D


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
TNS12 jsou konečně schváleny. Dle článku se uvažuje o doplnění akumulátorů (aktuálně ve stádiu prověřování), údajně by na to vozy měly být připraveny. Pokud porovnám TNS12 a 32Tr zpohledu interiéru a kisen pro jejich potenciální umístění, nejsem si jistý, kam ty akumulátory dají, případně jaký dojezd budou nabízet.
https://www.cs-dopravak.cz/trolejbusy-s ... schvaleny/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Málokdo si toho asi všiml. Došlo k přečíslování pracovních vozů na 4703 a 4704. Zatím administrativně, budou i přelepeny.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1463
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3042 je například v prohlídce; sice nechápu zrovna tento vůz, zatímco např. 3061 se odstavila, vychází to z toho, že se bez části těch 21Tr zatím neobejdeme.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5713 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 kvě 2024 01:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]