Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 29    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
adam_r píše:
V takovou chvili ale muzu klidne na trhacky nasadit rovnou autobusy. A vyjde to vyrazne levneji (nemusim udrzovat draha vozidla) a "ekologicky" nastejno.

ekologicky lepe. Abusy pracuji pouze s jednou premenou energie, kdezto trbusy s agregatem se 3..
(abus tepelna -> mechanicka), (trbus tepelna -> mechanicka -> elektricka -> mechanicka). Navic spotreba u pomocnych pohonu bude pti plnym zatizeni klidne i dvojnasobna oproti abusu ve stejnym rezimu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Ives píše:
No já bych řekl, že funkce agregátů je někde jinde, a to, že ve špičce pracovních dnů se nasazují deaselagregáty, aby ulevily přetížené trolejbusové síti, jak tomu bylo v Lausanne.
V takovou chvili ale muzu klidne na trhacky nasadit rovnou autobusy. A vyjde to vyrazne levneji (nemusim udrzovat draha vozidla) a "ekologicky" nastejno.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
PvvS píše:
No pokud jsou an to dimenzovany menirny a je domluveny dostatecny odberovy strop , tak neni duvod k nasazovani agregatu. Navic by se tim jenom zlikvidovala jedina vyhoda hustyho trbusovyho provozu a to cistota a tichost provozu.


No s tou tichostí bych raději pomlčel, aspoň do doby, co budou jezdit starý 14Tr s Rábou :lol: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No pokud jsou an to dimenzovany menirny a je domluveny dostatecny odberovy strop , tak neni duvod k nasazovani agregatu. Navic by se tim jenom zlikvidovala jedina vyhoda hustyho trbusovyho provozu a to cistota a tichost provozu.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No já bych řekl, že funkce agregátů je někde jinde, a to, že ve špičce pracovních dnů se nasazují deaselagregáty, aby ulevily přetížené trolejbusové síti, jak tomu bylo v Lausanne.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ja jsem taky odpůrce pomocných agregátů. Když už jich někdy v budoucnu bude hodně, tak začnou padat názory, že jsou zbytečné manipulační trolejbusové tratě, zruší se, a tak to bude pokračovat dál, až se zruší celý trajfový provoz.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
V pomocnym pohonu nevidim az nejaky zvlastni vyhody. V beznym provozu se akorat vozu tuna nebo vic mrtvy vahy bez ucelu navic, dalsi pomucky, jako automaticky zberace zase prodrazuji vuz a pro pravidelny provoz vyzaduji upravy site ( instalace strisek).
A moznosti, kde se pohon vyuzije neni az tolik. Vetsinou je jednodussi tam poslat par autobusu. Cena investovana do pomocnyho pohonu se tezko vrati, vetsinou se spise jenom bude prodrazovat. Tyto voz ymaji problem v zime, kde abusovy pohony jsu aspon cast dne v provozu, tyto promrzaji az do stadia, kdy je neni mozne zprovoznit bez delsiho odstaveni v teple. Upravy vozu a slozitost vyzbroje a oprav je dalsi problem. Mozna by to melo cenu v nekteryc mestech, kde by meli abusovy a trbusovy provoz spolecny. V pripade oddelenych provozu a skladovych hospodarstvi se akorat navysuji skladovy zasoby. Navic spotreba u pomocnyho pohonu je temer dvojnasobna oproti shodnemu abusu. To by jenom zvysilo , uz tak vysoky naklady na kilometr. Tim by se akorat napomahalo odpurcum trbusu.

Je sice pekny , ze ridic si v pohodli nastartuje motor, objede kus cesty a pak pokracuje na proud, ale nejvetsi problemy v doprave (poruchy vyzbroje, zacpy na trase , preplnenost) to nevyresi.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Mam takovy pocit ze v Plzni maji jen 3 24Tr bez dieselu...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
To jsou ale všechno drobné položky. Dieselagregát a poloautomatické sběrače u trolejbusů, případně klimatizace ovlivní celkovou cenu daleko výrazněji.. Asi polovina DP na území bývalého Československa nakupuje trolejbusy s agregáty...
V tomhle smeru je potreba si polozit otazku, jestli ten agregat opravdu potrebujeme. Krome nakupni ceny to prodrazi take udrzbu slozitejsiho vozu. Ostrava, Opava, Presov, Usti nad Labem, ... maji taktez vozy bez agregatu. Plzen ma nektere 24Tr s agregatem a nektere bez. V Bratislave diky poruchovosti agregatu nasazuji na trolejbusovou linku na Dlouhe dily (nebo jak se to pise) obcas ikarusy 280 (asi pred mesicem byl dlouhodobejsi prumer 1 poradi denne). Duvodem je nezatrolejovane obratiste. Pry se uvazuje o jeho dodatecnem zatrolejovani.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Jen doplnim ze nase verze jak busu tak trbusu jsou jedny z nejvyssich tzn. napr mlhovky, uzavrena kabina, na prani otackomer apod...


To jsou ale všechno drobné položky. Dieselagregát a poloautomatické sběrače u trolejbusů, případně klimatizace ovlivní celkovou cenu daleko výrazněji.. Asi polovina DP na území bývalého Československa nakupuje trolejbusy s agregáty...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jen doplnim ze nase verze jak busu tak trbusu jsou jedny z nejvyssich tzn. napr mlhovky, uzavrena kabina, na prani otackomer apod...

U trbusu je povazovano za standart klasicke sberace + stahovaky, bez dieselu...tzn. ze brneske vozy budou jedny z nejlepsich pokud nepocitam klimatizaci...jinak diky bohu za posuvna okna (doufam ze tech velkych rozmeru)...snad se to stane standartem (stejne jako mala vyklopna okna na zamek v pripade namontovani klimatizace)...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Janatak: Celovozové klimatizace se v Brně snad nedočkáme, ale ty 25Tr mají mít posuvná okna, takže by to mělo být lépe větratelné, než obyčejný CityBus. Škoda, že to není jak v Bratislavě, kde na základě stížností cestujících na nevětratelnost 25Tr objednali na v další dodávce celovozové klimatizace.

Kapusta: To nevím, ale odhaduji, že oproti plné výbavě může být rozdíl cca 1 mil. na vůz.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak chybějící klimča by mohl být problém, ten zbytek by tak nevadil...máme pomocnejch stop v Brně mraky. Problém by mohl být tehdy, pokud zácpy a tím chybějící možnost objezdu...


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
manil píše:
ad 25Tr: ... Bude se jednat o nejočesanější verzi, tedy bez agregátu s manuálními sběrači, bez klimatizace ...

O kolik je taková verze levnější?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad 25Tr:
Jak píše M, 3 kusy, které by měly být dodávány v září a říjnu. Bude se jednat o nejočesanější verzi, tedy bez agregátu s manuálními sběrači, bez klimatizace...
Různé zroje hovoří o tom, že se bude (minimálně v případě jednoho kusu) jednat o vůz s upravenou výzbrojí (ve stylu plzeňské 24TrBT 507).

ad zapůjčená 24Tr:
Dnes stála asi od 9:30 hodinu na parkovišti u Internacionálu, kde byla předvedena pozvané odborné veřejnosti. Ihned po příjezdu do vozovny Komín naložena na trajler a odvezena zpět do Plzně.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pošli je manilovi do galerky: manil.bmhd@centrum.cz


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Mam fotky 24tr u internacionalu tak pokud nekdo chcete poslu vam je


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
jj mely by to byt 3 kusy 100% nizkopodlaznich 25tr


Offline
487
13 čer 2004 23:04
Jirik píše:
Ano budou, měli by být 3 kusy.


Muze byt vice smlouva je postavena 3 kusy urcite + 4 opce. Po otevreni krizovatky v Pisarkach bude asi potreba trolejbusu vetsi, predoppkladam castecne vyuziti opce na 1 - 2 kusy.


Offline
Uživatelský avatar

872
07 čer 2006 12:14
Brno
Zdeněk píše:
budou teda letos nějaký ty 25Tr? v různých zdrojích sou různý počty


Ano budou, měli by být 3 kusy.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
budou teda letos nějaký ty 25Tr? v různých zdrojích sou různý počty


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
vyrabi. Problemem byva cena , vaha a poruchovost dilu. Takzvany duobusy zapricinily v nekolika mestech upadek a ukonceni trolejbusovyho provozu. Ridice nic nemotivovalo jezdit na elektrinu, pac nafta byla stejna. Navic pri poruse elektrovyzbroje se nemusela opravovat a jezdilo se s tim jako s autobusem. Vetsina vozu nakonec skoncila po odebrani vyzbroje jako autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
PvvS píše:
Zakladem je elektricka vyzbroj , bez te to nastesti nejede. Diesel je spojen s generatorem, ktery napaji standartni vyzbroj.

Díky.

Tak mě napadá, proč se asi nevyrábí autobusy s hybridním pohonem? :-k


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kapusta píše:
Tenhle příspěvek je "mimo téma", takže pokud to admini uznají za vhodné, klidně ho můžou smazat.
Jak je to s pomocným spalovacím motorem u trolejbusů typu 24Tr/25Tr? Jsou to jen autobusy s elektrickou výzbrojí navíc nebo mají hybridní pohon? Děkuji za odpověď.


Zakladem je elektricka vyzbroj , bez te to nastesti nejede. Diesel je spojen s generatorem, ktery napaji standartni vyzbroj.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Jelikoz sem prijde aspon nekolik zastupcu teto vyvojove vetve, tak je na case zalozit jim vlastni vlakno.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 701 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]