Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 80 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83  Další
Autor Zpráva
Ona mohla být viděna v zásadě všude po městě, jezdila už předevčírem, včera a dneska rovněž - zlobila jízda a el. brzda (vadný regulátor). Tou skácelkou jsme jeli na Srbskou, už po předchozím vychytání pohonů na trati (s mezichcípnutím v Kohoutovicích). Tož jede to pěkně, v provozu nechť si pak povšimne substrát opět dalších a dalších odlišností od ostatních vozů. V DP nedopustíme dva vozy stejné! :mrgreen:


Offline
21
01 dub 2006 20:38
V čase 10.19 projížděl křižovatkou Purkyňova-Skácelova opravený kloubák 3505


Rekonstrukce 3258 je téměř dokončena,vyjet s cestujícími má nejpozději v dubnu


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Nevíte prosím jak probíhá reko 3258???


To je ten samej případ jako výjezd z vrat vozovny Komín. Zasatavíš na přednosti v jízdě a ozve se ti pípípípípípíp.... Naštěstí je to trochu z kopce.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
adam_r píše:
Na tom Mendlaku zustal stat na vyhybce v miste, kde je trolej prerusena, aby nedoslo ke zkratu + a -. Prehozenim praveho klacku na stopu od Pisarek se to spravi. Na tech vinohradech je to otazka, z jakeho duvodu to bylo.

Tak jsem to vcera na Mendlaku taky videl. Pokud ridic solo 14Tr (mozna i 21Tr) zastavi celem u oznacniku nastupni zastavky, tak mu levy klacek zustane presne v izolovanem miste bez proudu.


Za trolejbusem nedobrzdil autobus a promáčkl mu zadní čelo. Mělo by to být v opravě.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Hned po rekonstruci :cry: :cry:


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Nevíte proisím někdo něco víc k pondělní nehodě 3257?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Dan píše:
Musím se s váma podělit o zážitek z dnešní t-26.Čekám na příjezd na Mendláku přijíždí 3506 nastoupim.Ujedemem metr a najednou:píííííííííííííííí.
Vypadl proud.Řidič přehozoval chvlku faje a jel dál.Na Pálaváku stál u videosatu odstavenej 3507 a zase vypdl proud.Že by se stalo něco :?:

Na tom Mendlaku zustal stat na vyhybce v miste, kde je trolej prerusena, aby nedoslo ke zkratu + a -. Prehozenim praveho klacku na stopu od Pisarek se to spravi. Na tech vinohradech je to otazka, z jakeho duvodu to bylo.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Musím se s váma podělit o zážitek z dnešní t-26.Čekám na příjezd na Mendláku přijíždí 3506 nastoupim.Ujedemem metr a najednou:píííííííííííííííí.
Vypadl proud.Řidič přehozoval chvlku faje a jel dál.Na Pálaváku stál u videosatu odstavenej 3507 a zase vypdl proud.Že by se stalo něco :?:


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
MatlJ píše:
Na které lince jede že bych si udělal nějaké foto???

t-26


Offline
Uživatelský avatar

361
27 pro 2005 18:05
Brno-Vinohrady
Na které lince jede že bych si udělal nějaké foto???

Filip Daněk píše:
Dnes jsem viděl 3260 s BUSE a musím říct že nic moc :cry: :cry:


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Verusha píše:
Pro fotiče: poslední možnost vyfocení vozu 14Tr s původními maticovými transparenty Metra Blansko v hranaté nástavbě máte dnes a zítra. Zítra večer zatahuje vůz 3259 do vozovny Komín a v úterý ráno mu provedeme výměnu transparentů Metra za transparenty Buse BS 110, vyzískané z vozu B731 č. 7413. Krabicoidní nástavba stejně jako u vozu 3260 zůstane.
Dnes jsem viděl 3260 s BUSE a musím říct že nic moc :cry: :cry:


Pro fotiče: poslední možnost vyfocení vozu 14Tr s původními maticovými transparenty Metra Blansko v hranaté nástavbě máte dnes a zítra. Zítra večer zatahuje vůz 3259 do vozovny Komín a v úterý ráno mu provedeme výměnu transparentů Metra za transparenty Buse BS 110, vyzískané z vozu B731 č. 7413. Krabicoidní nástavba stejně jako u vozu 3260 zůstane.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
to POD je i v Plzni, myslím, že v Brně by vypadalo dost zvláštně a nezvykle (ale člověk si zvykne...)


No, aspoň že jim to teda jezdí, když už nic. Ale třeba teď nám z Husovic vrátili námi zapůjčenou 3278 a při ohledání stavu vozu se nám chtělo hořce zaplakat.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Verusha píše:
No, tím bych se u Husovické skvělé senzační nejlepší vozovny moc neorientoval, dlouho po dodání vozů 3193 - 3196 v září do Husovic jezdily tyto s nálepkou "trolejbusy Komín" 8-)
Některé ještě jezdí ( 3193, 94)


Zlaťák - protože DP!!! Navrženo to bylo, stejně jako montáž staniční brzdy do 15Tr nebo podobné vychytávky. Chtěli jsme na vůz 3504 nebo 3505 dát alespoň "stop" tlačítka na madla ve stylu Karos, ale vzhledem k tomu, že by to narušilo zavedené móresy u 14 a 15Tr, jsme od toho upustili.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
jo fotky jsou ze stránek http://www.imhd.sk


No, tím bych se u Husovické skvělé senzační nejlepší vozovny moc neorientoval, dlouho po dodání vozů 3193 - 3196 v září do Husovic jezdily tyto s nálepkou "trolejbusy Komín" 8-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Proč se při rekonstrukcích nemontuje na staré trolejbusy poptávkové otevírání dveří? (narozdíl od tramvají)


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Verusha píše:
3257 a 3258 by již měly být husovické.
Za oknem má mám dojem TROLEJBUSY HUSOVICE


3257 a 3258 by již měly být husovické.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Dneska sem :shock: spatřil 3257 na t-26 a to tam nejezdilo 3257 je slatiňák
no jestli to nebude jako s tím 3262


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2057 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 15:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]