Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 17    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Já jsem taky vyrazil do terénu :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
54
20 úno 2010 23:23
Dokumentační foto z dneška. :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak asi proběhne rovnou pitva, ted se posunul na Tvrdého pred soudni lékařství.:-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
3303 stoji pred KVOP a nevypada uplne v cajku...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já trochu navnadím obrázky... :-)

3301
Příloha:
20180327_174816.jpg


3302
Příloha:
20180327_175021.jpg


3303
Příloha:
20180327_175608.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
030 09 04:35 Vozovna Komín 04:51 BYSTRC, Černého 5,519
030 09 04:56 BYSTRC, Černého 05:20 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 05:26 Královo Pole, nádraží 05:51 BYSTRC, Černého 8,752
030 09 06:13 BYSTRC, Černého 06:37 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 06:42 Královo Pole, nádraží 07:08 BYSTRC, Černého 8,752
030 09 07:15 BYSTRC, Černého 07:40 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 07:43 Královo Pole, nádraží 08:09 BYSTRC, Černého 8,752
030 09 08:23 BYSTRC, Černého 08:48 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 08:56 Královo Pole, nádraží 09:22 BYSTRC, Černého 8,752
030 09 10:03 BYSTRC, Černého 10:28 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 10:36 Královo Pole, nádraží 11:02 BYSTRC, Černého 8,752
030 09 11:23 BYSTRC, Černého 11:48 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 11:56 Královo Pole, nádraží 12:22 BYSTRC, Černého 8,752
030 09 12:43 BYSTRC, Černého 13:08 Královo Pole, nádraží 8,380
030 09 13:16 Královo Pole, nádraží 13:42 BYSTRC, Černého 8,752


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Prosím o vypsání kurzu 03009. Děkuji


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Takže, předběžně naplanovaná premiéra: čtvrtek, linka 30, kurs 9, a jen dopoledne. Vůz s nejvyšší pravděpodobností 3301. Poslední odjezd 13:16 z KPN, po dojezdu na Černého bude vyměněno za běžný vůz tj. 21Tr. Důvodem je nezaškolení zatím téměř žadného řidiče, ten ranní bude mechanik z volna.
Informace bez záruky, může se to změnit.
Prosím o omezení dotazů na tohoto kolegu; dotazy typu "jak to jede" a "kolik to vydrží na baterky" atd. jsou zatím bezpředmětné, a tak ho jimi nezatěžujte, přičemž mějte na paměti, že na to se chce zeptat každej a že se na to ptalo ten den už 15 lidí. Kolega navíc bude provádět různou agendu, zapisování údajů atd. Děkuji, předpokladám že to chápete.
Focení povoleno 8-) ostatně proto to sem píšu, se svolením kolegy, který už pár premiér odjezdil a na případné ultrašoto je zvyklý ( lépe řečeno imunní :mrgreen: )

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Myslím, že lze jen těžko propracovat projekt takového druhu z pozice jednotlivce, který ani nemá ke všemu přístup. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak bychom mohli nechat všechno dělat nadšence a ušetřilo by se za projekční činnost. Je trošku škoda, že damenavas nemá nějakou kategorii, kde by bylo možno dávat projekty, jejichž cílem prozatím není přímo realizace, ale spíše diskuse nad tím, zda to lidi chtějí, nad výhodami a nevýhodami. Bez nějakých předpokládaných cen atd. Pokud by takový projekt získal podporu, mohl by se jím začít zabývat někdo kompetentní.
Mně osobně se líbí jakákoli myšlenka na větší využívání parciálních trolejbusů. Samozřejmě v počtu 10 vozů to není otázka blízké budoucnosti, ale proč o tom nezačít ve výhledu uvažovat? Vždyť i zde na fóru již zazněly úvahy o zatrolejování okružek nebo linky 67. Pokud linka jede z x % pod dráty, nevidím nic špatného na nápadech, jak již stávající infrastrukturu v podobě trolejového vedení ještě více a efektivněji využít. Když už nejsme schopní využít dotace na nové tramavjové tratě (jako bohužel nyní prodloužení trati ze Stránské Skály), tak by se aspoň výhledově hodilo vyškemrat peníze na větší počet parciálů. Projekt mnadenicka jistě nese celou řadu otázek a myslím, že bychom se u něj nevyhnuli "potížím růstu", ale jako idea mi to příjde dobré. Snaha ztišit dopravu v noci je fajn a v tomto případě je to pořád o mnoho rozumnější prostředek než stavění protihlukových stěn uprostřed ulice.


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Robert píše:
Tak jsou veci, co jednoho nenapadnou, ale druheho ano. A jak jinak nez zverejnenim se k tomu ten druhy dostane?


To máš pravdu, ale tak nějak jsem doufal, že tyhle věci (zjišťování skutečností a možností) dělají navrhující před vystavením na damenavas..


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Plyňáci všeobecně více duní. Jsou ale ekologičtější než Karosy.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
b1 píše:
Edit: Ono už se taky nějakou řádku let praktikuje, že na nočních linkách jezdí převážně novější vozy (tj. s tišším motorem a novější emisní normou).


Opravdu? Že jsem si toho v Brně nijak nevšiml, pořád jezdí na nocích obrovský počet Karos.
A co se týče třeba nových Urbanů, tak v noci jsou tyto vozy slyšet na stovky metrů daleko. Urbana jsem poznal nedávno u nás, kde obvykle nejezdí (nějaká záloha), jen podle toho hluku, kterým by trumfl i většinu zdejších Karos (při rozjezdu).

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
"Tiché noční rozjezdy" se určitě dají vyřešit monhem efektivněji, než posílat tam trolejbusy, které by tam stejně jezdily jako autobusy. ](*,)

Edit: Ono už se taky nějakou řádku let praktikuje, že na nočních linkách jezdí převážně novější vozy (tj. s tišším motorem a novější emisní normou).


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Netvrdil jsem, že je vše promyšlený a bez komplikací. Proto jsem rád, že se k tomu vyjádří i jiní lidi, co o tom ví zase svoje a vidí to z jiných úhlů pohledu. Jeden člověk všechno promyslet dokonale nemůže.
S kurzama to trochu asi zacvičí, ale jak už jsem říkal, návrh musí a budou posuzovat lidi co o tom něco ví (nebo by měli) a ti rozhodnou jestli to nějak půjde skloubit a fungovat nebo ne.
Přes Kounicovu a Kr.Pole to o chvilku delší bude (samozřejmě vyhábková smršť u Pionýrské a na SlovaŇáku pár vteřin ztratí). Částečně to vykompenzuje prioritní odjezd z nádru, dynamika trolejbusu (jak bylo řešeno i na baterie, přičemž úseky jsou s velkou rezervou kratší než je dojezd; do kopce to Solarka potáhne jak vzteklá) a relativně bezproblémový průjezd po Chodské (přímá, hlavní, malá doprava, né na všech zastávkách tady dá někdo znamení). A na Svrateckou by dojel teda asi spíš poslední, to je mně jasný.
V podrobnější zprávě, co je v odkazu nauložto tam popisuju alternativu ohledně jízdy přes Českou na Kouničku. Tu jsem asi měl použít rovnou do hlavního návrhu a zakreslit to tam. No, otázka prostě zní o kolik by vycházela delší doba, to se musí odskoušet, jestli je reálná jízda první z hlavního, poslední (ale né třeba s 2 minutama po) na Svratecký...a jestli to stojí za všechny zmíněné plus.
Jinak v noci právě moc strojů nasazeno nebude, na hodinovej takt před všema nepracovníma...teď mě opravte jestli řeknu blbost, ale 2 kusy?
A v případě, že to dává smysl a jednou bude mít brno takovýhle strojů víc (i v kloubu) a já věřím, že jednou ten trend k tomu dojde i tady, pak se dá smysluplně využít i uzmíněných 96,99 (viz uložto:),94,95.
Omlouvám se za nepromyšlený návrh a věřím, že lidi, co jsou pro tyhle věci nadšení, začnou o různých těchle důsledcích přemýšlet a dojdou k závěru, že je to opravdu zbytečná hloupost a nebo naopak vymyslí, jak by to fungovalo a dávalo smysl.
Všem konstruktivním připomínkovačům zdar!!!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak jsou veci, co jednoho nenapadnou, ale druheho ano. A jak jinak nez zverejnenim se k tomu ten druhy dostane?


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
mnadenicek píše:
Nevím, do podrobna jsem to neřešil...... Určitě bude dobré, aby někdo ještě tuhle problematiku promyslel, ale věřím, že tady na fóru se toho určitě někdo chytne:).


Tak to je "super", cpat tam nepromysleny navrhy a cekat, ze to nekdo vyresi za me.. a pak tam neco hledej.. :roll:


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
OndraS: tak to je super, to je dobrá zpráva, aspoň že tak.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Samozřejmě jel, byť tedy zatím bez lidí; má to dynamiku běžného vozu, a není defacto žádný rozdíl mezi jízdou na baterie a na trolej. S Marfušou se to nedá srovnat, ale ani nemůže, protože zatímco ta má jeden "pakl" baterek, Soláčo má pakly dva do série a ty tudíž poskytují napětí prakticky jako je v troleji. Marfuša musí tři fáze do motoru nastřídat z menšího napětí, a tudíž ři zachování výkonu brát daleko větší proud. Ten je ovšem výrobcem baterie limitován.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
A taková drobnost, už s tím někdo jel na baterky? Jak rychle to jede? Protože, pokud se to potáhne jak sopel jak Acumario, tak to by na běžném provozu a zvlášť na nočce vůbec nebylo dobré. To je vážně jen občas na nějakou tu výluku na nějaký ten krátký úsek.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kvůli tomu, co píše Zdeněk o službách a údržbě vozidel, mi ten návrh MNadenicka připadá jako nesmysl se spoustou změn navíc. Kdyby měl podnik takových strojů 50, pak klidně zaveďme takovýhle noční provoz, ale s deseti kusy to nedává moc smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Nechci Ti brát nadšení, ale ty trolejbusy mají být nasazovány v případě výluk. Pokud by byly i na nocích, i pokud by se překopaly oběhy autobusů, jelikož noční kurzy jezdí před nebo po noci standardně ve dne, což by znamenalo i služby změnit, stále je tu problém že když by dojely třeba o půl šesté poslední noční spoj, tak na denní linky se vyjíždí klidně ve čtyři, a kdyby měly ty vozy po nočních jezdit nějakou linku ve výluce, budou se ty voz dostávat do vozovny až po výjezdech na denní, což by opět komplikovalo situaci...
Dále by se musely upravit jízdní doby, trolejbusy mají narozdil od autobusů omezené rchlosti kvůli výhybkám a křížením, dále při převedení Tvé změněné linky přes Kounicovu by naroszla dále jízdní doba a pak by zbytek li ek déle čekal na Svratecké na přestup...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Samozřejmě jak ve dne tak v noci jde úsek jet na baterku, ale tak častý to snad nebude, natrolejit se taky kolikrát může až na stříšce na začátku dalšího úseku pod drátama a jen sei prodloužit běžný bateriový úsek. Dispečerskou problematiku nechám na znalých věci,a le říká se: všechno jde, když se chce.
Trocha emisí se v noci rozfouká, ale taky to trochu pomůže. Argumet spíš směřuji na (ne)hluk a cenu. Ti kteří bydleli u zastávky, nejlépe se 3 rozjezdy (Grohova) potvrdí, že to není uplně blaho a před usnutím jde počítat linky místo oveček a mít přehled o čase. Co se týče ceny, není to sice "ranec" ale něco to ušetří proud bude levnější než nafta/plyn. U trolejbusů kazí podle mě ekonomiku údržba infrastruktury (víceméně tohel využívá to, co už je a co se musí stejně udržovat) a fakt, že trolejbusy ajkožto drážní vozidlo asi podlíhají složitější údrbě, revizím a já už nevím čím.
No každopádně je to jen nápad, otázka jak se toho chytí lidi (jsem zvědav na lajky) a taky jak to posoudí odborníci, je-li to proveditelné (další fáze participativního rozpočtování). To nechám na nich. Kdyby to šlo, výhledově je tu ve hře i 96/99 a v případě vozidel s lepší baterií, nebo nabíječkou v Obřanech pro jistotu, taky 94/95 (schéma připravuji).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
On důvod zrušení nočních šalin a trolejbusů je krom jednoduchosti taky nutná údržba vedení. S parciálními trolejbusy by to tak šlo řešit ve dne (prostě by ten úsek v údržbě jely na baterii), ale zrovna v noci, kdy by řidič musel vystoupit a nahodit troleje asi není úplně ideální. Noční potřeba nějakého operativního dispečerského řízení to imho taky spíš komplikuje - probral bych to s dispečery.

Argument ekologie si myslím, že s dnešními emisními normami autobusů už není úplně aktuální.

Ale jinak v zásadě - proč ne.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Nevím, do podrobna jsem to neřešil, ale raní a večerní spoje nad běžnej takt by se na konečný mohli vydat za 36 nebo 37. Určitě bude dobré, aby někdo ještě tuhle problematiku promyslel, ale věřím, že tady na fóru se toho určitě někdo chytne:)
Do roku 2000 myslím tu byli taky noční trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
a co přejezdy před a po nočním provozu, co ve velkém fungují?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 410 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]