Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 230    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 230  Další
Autor Zpráva
Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Byla, samozřejmě Mifkova by byla ideálnějším přestupním uzlem, ale tam na to jaksi není infrastruktura.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
P. Haluza píše:
Právě že nedá. Ta linka je dostupná na nám. Karla IV., ale tam je přestup na prd, nahoře ve smyčce by to bylo bez problémů. A navíc by se otevřelo i spojení staré Líšně okolo hřbitova k trolejbusu. Když mohla 55 dělat závlek na Jírovu, proč by nemohla závlek dělat 58? Třeba jen do chvíle, než se zprovozní spojka s Trnkovou, aby mohla zastavovat na Novolíšeňské?

Vždyť by to byla strašná zajížďka.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já jsem hlavně zvědav, jak zprasí ty trajfy. Představa, že zůstane ta současná šílenost, kdy jedna linka nemá do Líšně žádný příjezd a druhá nemá odtud žádný odjezd, mě poněkud děsí. Navíc současný interval asi stačit nebude.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
V podstatě taky nechápu proč 55 nepojede přes Strnadovu, ale je to tak.
58 se plánuje přes Novolíšeňskou, ale spojovací silnic stále chybí. Pak by se i vyřešilo chybějící spojení novolíšeňská - Dělňák.

Kdyby bylo po mém, tak 78 nechám, 55 tak jak je naplánované, jen přes Strnadovu, 27 na Novolíšeňskou, 25 jen na Pálavák a 26 až na Jírovu.

Ale rozhodují jiní jak už jsem psal níže.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Můj návrh: modře 78, zeleně 55, červeně 27 (a nebo klidně protáhnout na Jírovu a máme novou smysluplnější 202).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, viděl jsem. Tím totálně pohřbili veškeré možnosti, které se tam nabízely. Tohle je nesystémová kravina, aby měly ty linky společnou trasu ze Židenic až na nám. Karla IV... Nyní jezdí ve špičce 55 z Jírovy do Židenic po 10 minutách, tak jaképak zlepšení, když budou jezdit obě po 15 minutách? Strnadova bez obsluhy, protože 202 po půl hodině je o ničem. Ach jo.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
https://www.facebook.com/udalostibrno/v ... =2&theater


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Právě že nedá. Ta linka je dostupná na nám. Karla IV., ale tam je přestup na prd, nahoře ve smyčce by to bylo bez problémů. A navíc by se otevřelo i spojení staré Líšně okolo hřbitova k trolejbusu. Když mohla 55 dělat závlek na Jírovu, proč by nemohla závlek dělat 58? Třeba jen do chvíle, než se zprovozní spojka s Trnkovou, aby mohla zastavovat na Novolíšeňské?


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
58 fakt ne. Na tu se dá přestupovat kdekoliv jinde.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mně by se celkem zamlouvala varianta globálního přestupního uzlu Jírova, kam by závlekem zajížděla i 58 a tím by vznikla možnost přestupu mezi linkami 8, 25/26, 55, 58, 78 na všechny strany. Pak už klidně může jedna linka jet přes Strnadovu a Dělnický dům, druhá přes Vlkovu a Rokytovu. Prostě tam bude jeden přestup, no a co? Zase bude zajištěna dostupnost všeho.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Robert: nevím co se píše na K-reportu, ještě jsem neměl čas to tam číst, napsal jsem jen to, co říkal JS na školení, na kterém jsem byl před měsícem, nevybavuju si žádnou skutečnost, kterou by řekl JS a pak nebyla pravda. Ale bylo to před měsícem, taky vím, že starosta Líšně chce 55 zachovat tak jak je, takže uvidíme jak to bude.


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Na K-Reportu se ovšem objevilo info o 78 v trase zrušené 202 a 55 přes Vlkovu.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
P. Haluza: měly by jet souběžně v prokladě po 15ti minutách každá pokud se něco nezměnilo, to znamená proklad interval 7 a 8 minut, proto zlepšení obslužnosti. Přesně na tu Strnadovu a linku 202 jsem se ptal taky, dle mě je to škoda, Líšňáci by lepší spojení na poštu potřebovali, takto je to na prd. Kdysi tama jezdila linka 56 a ta zastávka byla využívána furt, zde se to přímo nabízí to vrátit zpět jen s 55 ale asi to někdo nechce, nevím.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
M: Takže v úseku Jírova--Vlkova pojedou 55 i 78 souběžně? A nebo někoho napadlo jedno z toho táhnout přes Strnadovu a tím umožnit zrušení 202?


Offline
Uživatelský avatar

6928
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Oblast Úzké/Zvonařky byla rozhodně praktičtější, než souběh s t-26.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
V Líšni podle toho co říkali na školení má jet 55 horní stranou po trase linky 78, 78 má jet stále přes Juliánov, neni důvod ji tahat přes vinohrady, už se to tu psalo. Pravou stranou pojedou trolejbusy 25 a 26 a levou autobusy 55 a 78.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
S tou t-35, vzpomínám jak podnik propagoval zrušení a-51 právě vytvořením TROLEJBUSOVÉ linky 35 a jak to teď dopadlo, autobus jako autobus, jen už nejezdí na Zvonařku, ale na Kameňák...


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Škoda Ostrov: někdejší trolejbusový gigant


Offline
2724
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je pitomost, že by byla A-78 zakroucená na Vincky a nějakou novou trasou do Julcu. Současná trasa obslouží víc lidí. Spíš bych to viděl na souboj trajfl 27 x bus 27 na Juliánov.
Jinak A-35 mi připadá nekoncepční už od začátku. Navíc kromě jiného i pro nešotouše to vypadá divně, když na Barvičku jede spolu s trajflem ještě nafta bus. Zrovna před měsícem se mě na to ptal táta, který trolejbusem nejel léta a viděl zmíněnou kombinaci T-38 a za ním A-35.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Jako že by 78 se závlekem přes Vinohrady nahradila 27?


Offline
51
16 lis 2018 09:17
Jakub S. píše:
Očekávám, že omezený počet trolejbusů může být i jedním z důvodů pro anketu "Chcete linku 27 nebo x27 po ukončení výluky Zábrdovický most?", která proběhla v tomto týdnu na fb DPMB. Pokud bude zachována x27 na úkor t27, domnívám se, že následně by se nějaký vůz na t35 už našel..


Tím se myslí možnost přetrasování a-78 z Líšně přes Vinohrady v souvislosti se změnami v Líšni.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Janatak má pravdu, tentýž rozsah provozu zajistí 4 autobusy se 5 službami jako 6 parciálů s 8/9 službami. Průšvihy jsou doby nabíjení, kde na obou koncích linky by byly potřeba delší dobíjecí časy (a bohužel na obou koncích linky zavazí při nabíjení jiné linky). Dokud nebudou lidi, bude linka 35 autobusová. Navíc linka 35 nemá příznivé vyhlídky na budoucnost, existuje pouze díky politické (z)vůli Oříšků pro Lískovec, které ji prostřednictvím paní Drápalové prosazují bezmyšlenkovitě. (mch. řidiči použití na lince 35 chybějí právě na linkách 25+26..., ale to paní Drápalové už jaksi "nevadí".)


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Já jsem teda slyšel o tom, že potíž je v provozu drážního vozidla (trolejbusu) v tunelu...


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já bych prozatimní nenasazování parciálů na t-35 via tunely viděl právě v silnici pro motorová vozidla versus dynamika jízdy vozu na baterky do kopce = nízká rychlost. Plus samozřejmě nepříznivý poměr zatrolejovaný úsek/jízda na baterky/potřeba to někde nabíjet.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Já osobně si dávám nenasazení parciálních trolejbusů na t35 do souvislosti s rozhodnutím o zastavením GO na vozech řady 21Tr. Pokud tu máme vydržet cca 1,5 roku bez nového/generálkovaného trolejbusu a současný vozový park samozřejmě dojíždí kilometry do periodických oprav (i s přihlédnutím k zařazení rozšířených SO atp.), tak se tu nemůžeme bavit o rozšiřování trolejbusového provozu, ale spíš o postupném osekávání.
Očekávám, že omezený počet trolejbusů může být i jedním z důvodů pro anketu "Chcete linku 27 nebo x27 po ukončení výluky Zábrdovický most?", která proběhla v tomto týdnu na fb DPMB. Pokud bude zachována x27 na úkor t27, domnívám se, že následně by se nějaký vůz na t35 už našel.

Celkem uvěřitelná je i varianta "chybí razítko", nicméně neznám v této oblasti předpisy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5732 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 230  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 11:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]