Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 31 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
2820
01 úno 2006 10:39
OndraS: díky moc.M.


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
M: zkráceně, neděje. Je zamčená na byvalé TÚ v Husovicich ve stavu "po dodání".

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ta by těch 60 kusů nevytrhla. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Děje se vůbec něco s tou 9Tr z Rovna?


Offline
Uživatelský avatar

4
17 dub 2020 22:46
Belarus , Minsk in 2020
https://www.youtube.com/watch?v=wG_fVdn2ijM


Offline
Uživatelský avatar

4
17 dub 2020 22:46
Riga trolleybuses 2020
https://www.youtube.com/watch?v=PH5fkxd ... =emb_title


Offline
86
07 úno 2018 00:58
Brno-Žabovřesky
Ano, jednalo by se o karoserií NS.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen se chci zeptat: Tady šlo o ty krátké, že? Soudím podle počtů, i když 60 kloubáků by taky bylo fajn. :smile: SOR se hlásil s jakým typem, to už bylo v nové karoserii NS12? Díky za upřesnění.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
16
11 dub 2019 08:54
Těch 13 milionů Kč (780 milionů Kč za 60 vozů) je odhadovaná cena zakázky, tudíž nevíme kolik nabídl SOR. Vzhledem k tomu, jak to bylo před lety v Pardubicích, tak SOR mohl jít o dost níž (odkaz).


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Cena 13 milionů Kč za jeden dvanáctimetrový parciál je mimořádně nízká? Pokud vím, tak šestadvacítky stály zhruba tolik také.


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže se bude jezdit s jedenadvacítkama do další velké nehody. :applause: sarcastic :mrgreen: Fakt výhra, jak ve špatným vtipu a to mám jedenadvacítky docela rád.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Tomáš N. píše:
Je již známo, kdo a jaké trolejbusy sem dodá? Lhůta pro podání nabídek byla do 10.1.
https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/1633


Tady je odpověď


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Je již známo, kdo a jaké trolejbusy sem dodá? Lhůta pro podání nabídek byla do 10.1.
https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/1633


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
No najdi si tu příšernost, co vznikne nad benzinkou u tunelovýho portálu. To dělat brněnští drátaři, tak se nevymotaj ani na první rampu.. Tam to asi padá.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
PvvS píše:


No jsem zvědavej. Celkem bych pochyboval, že do budoucna je trať pouze dočasná, spíš bych viděl jako logičtější snahu trasu aspoň částečně zachovat. Tím částečně myslím ji protáhnout po Bělohorské na Starou Osadu, pokud by výstavba VMO po Jedovnické tbus zařízla.

Jinak jsem zvědavej na způsob napojení obou konců trasy, tedy zejména na kruháč u vozovny...to jsem se v tom elaborátu nedočetl...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Trať po jedovnické.

https://www.brno-lisen.cz/verejna-vyhla ... avby/t7846


Offline
132
02 bře 2012 14:57
Jak to vypadá s trolejbusem na Lesnou??


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Tak jsem si to našel v technické zprávě. Dělníci na stavbě MÚK Tomkovo nám. budou mít v žst. Maloměřice mobilní WC.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
PvvS: Etapizaci uvedenou v zásadách organizace výstavby je potřeba brát s rezervou. Reálný průběh stavby může být jiný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pvvs: Nějak se nechytám, jaké WC?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pokud to bude jenom na úsek z Osady na Jírovu, tedy v podstatě prodlouženou t-27, tak si myslím, že by to Slatina mohla zvládnout, protože to snad opravdu bude jenom pár kousků. Ten zbytek, jestli jsem pochopil správně, bude buď možné obsluhovat z Husovic (a bez omezení snad i z Komína) nebo tam budou autobusy. Ale třeba jsem to pochopil špatně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
PvvS píše:
A ustájení bude ve Slatríně.

Je trolejbusová část vozovny Slatina schopna pobrat další trolejbusy (pár kusů to asi nebude)?


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Procházím dokumenty a je tam pár zajímavých bodů :) . Jinak bude tam postaveno i dočasné mostní provizorium.
Bude tu latrínovlak
Citace:
Čištění WC bude fungovat tak, že v požadované době se plné naloží na vagón a to v okamžiku dovozu WC čistých.

Etapa 1
Citace:
Městská hromadná doprava je na začátku této etapy v plném provozu bez výluk a jejího dotčení. Provoz trolejbusů v ulici Dukelská není omezen (pro příjezd a výjezd z vozovny Husovice).

Podetapa SO303
Citace:
Výše zmíněné stavební úpravy předpokládají plnou uzavírku ulice Dukelské pro TRAM (kromě Fáze 1) a její nahrazení náhradní MHD (BUS). TRAM by končila ve smyčce Vranovská. Uzavírka a termín provádění těchto úprav by probíhal v letních prázdninových měsících. POZNÁMKA: V těchto měsících je statisticky nejvíce srážek s velkou intenzitou deště – letní bouřky. Proto toto období není nejvhodnější pro rekonstrukci stávajících stok jednotné kanalizace s omezením jejich kapacity. Tramvajová trať na ulici Dukelské by v rámci etap výstavby byla realizována v provizorním (dočasném) stavu po vybudování kanalizace v ulici Bratří Mrštíků, rozdělovací komory a větve části kanalizace ulice Dukelské (SO 303) v úseku mezi ulicí Bratří Mrštíků a sjezdem na parkoviště hotelu Amfora. Provoz TROLBUS (obousměrný) do/z vozovny Husovice bude zajištěn již realizovanou náhradní trasou (související stavbou). Tato náhradní trasa bude realizována v rámci související stavby před začátkem Etapy 1, aby se uvolnil prostor stavby Etapy 1 pro mechanizaci (snesení trolejového vedení trolejbusu atd.).

Etapa 6-2
Citace:
Dopravně inženýrská opatření (DIO) : MHD: V této etapě je navržena plná výluka tramvají. Náhradní doprava bude zajištěna autobusy, jež budou řízeny kyvadlově a jejich signální plán bude zahrnut do křižovatky
Dukelská x odsunutá Provazníkova, rampa Dukelská – VMO. Trolejbusy jsou v této podetapě nahrazovány náhradními autobusy, které budou využívat ve směru Merhautova stávající zastávkový ostrov, který bude na konci předcházející etapy zčásti vybourán z důvodu vytočení autobusu při vjezdu z rampy VMO na ulici Dukelskou. Během provádění středu křižovatky Dukelská x odsunutá Provazníkova, rampa Dukelská – VMO bude náhradní MHD (během víkendu) vedena kyvadlově po již hotovém jízdním pruhu směr centrum (obousměrně) a dále po realizovaném tramvajovém pásu ulici Valchařskou směrem na ulici Karlovu.

Citace:
11.1 1. etapa výstavby Doprava bude ponechána na stávajících komunikacích s omezením při provádění příčných překopů. Překopy budou prováděny s překrytím ocelovými deskami nebo protlaky.
MHD: Městská hromadná doprava je na začátku této etapy v plném provozu bez výluk a jejího dotčení. Provoz trolejbusů v ulici Dukelská není omezen (pro příjezd a výjezd z vozovny Husovice). Před zahájením prací na ulici Dukelské bude zprovozněna náhradní trasa pro příjezd a výjezd trolejbusů do a z vozovny Husovice (tato trasa je v současnosti v řešení v rámci samostatné akce) nebo bude depo trolejbusů řešeno jiným způsobem (bude rozhodnuto před zahájením výstavby).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Tady se míchají dohromady dvě věci: nájezd vozů z husovické vozovny na část ŠČ - KV/Osová (a návrat do maštale) a nájezd vozů z husovické vozovny na část SO - Jírova, který bude řešen, jak uvádí PvvS. Asi nejmíň problematický je návrat, bo z Provazníkovy se odbočí na Tomkáči doprava. Výjezd na Lískoveckou větev už je s otazníkem, ale asi je to nějak vymyšlené, což naznačuje zmínka o rozjížděcím
vekslu na Provazníkově (u věžáku), aby vozy začínaly na konečné. Pokud se má stávající most přes Svitavu zlikvidovat a postavit nový, tak by mne zajímalo, jaká bude organizace výstavby, aby se zachoval provoz aspoň v režimu 1+1, který bude tak jako tak znamenat převážně vymalováno.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Tuším, že to bude podle výstavby. Kvůli tomu se aj staví ta provizorní trať okolo spalovny.. A ustájení bude ve Slatríně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5802 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 19:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]