Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
OndraS píše:
Kastle 3261 dnes dopoledne rozmlácena hydraulickou rukou / rozpálena na dvoře vozony Komín pracovníky firmy Gebeshuber Šrot, rozloženo na malé kusy a celé naházeno do velkého kontejneru a odvezeno.
Do evidence tudíž možno připsat - vytěžení ND, poté likvidace externí firmou na nádvoří voz. Komín 28.5.2015



Stejným způsobem byla tento měsíc likvidovaná kastle na nádvoří vozovny Husovice. Vychází mi to na 3264, neboť 3266 je stále víceméně kompletní v maštali a ostatní odstavené Tr14 stojí ve Slatině.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Kastle 3261 dnes dopoledne rozmlácena hydraulickou rukou / rozpálena na dvoře vozony Komín pracovníky firmy Gebeshuber Šrot, rozloženo na malé kusy a celé naházeno do velkého kontejneru a odvezeno.
Do evidence tudíž možno připsat - vytěžení ND, poté likvidace externí firmou na nádvoří voz. Komín 28.5.2015

Pro závady odstaven vůz 3230, vůz je navržen na zrušení. Tmavá šedá.

3257 má dojeté kilometry do prohlídky, lze však očekávat, že do provozu již nezasáhne. Není to však potvrzeno, takže v evidenci pouze světle zašedit.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já v žádném případě nezpochybňuji Evidenci. A o její "neaktuálnosti" samozřejmě vím a chápu ji. Jen jsem reagoval, že dnes jsem s inkriminovaným vozejkem jel pod komínskou kurzovkou. Toť vše.
A vlastně je to jedno, kde který vůz bydlí. DP obhospodařuje celý obvod města Brna a tak samozřejmě dochází k různým, trvalým, dočasným, akčním, přesunům mezi vozovnami.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
3281 aktuálně na 02532...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
mili.hami: Ovšem včera byl na té 02606 nahrazen 3613.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Někdy mám pocit, když pročítám fórum, že berete evidenci BMHD jako danou. Jasně, snažíme se ji (a především pár správců evi) udržovat aktuální, ale informace v ní snad vycházejí z informací z provozu i DP. Tzn. pokud má vůz kurz 5/34 a v evidenci je převelen do Husovic - bude pravda v reálu, nebo na monitoru počítače?

Občas se na fóru vyskytne věta: ale to tak nemůže být, v evidenci je to jinak. Zcela zjevně nemůže být evidence psaná (ve většině případů) ex ante. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak to nevím. Ale vím, že jsem s ním ráno jel do práce. V evidenci je však převelen do Husovic.
Snad někdo povolaný (věci znalý) ví víc a rozsekne tento gordický uzel.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
O víkendu ale byl na husovické 02606. Tak teď teda nevím... Možná nastal v Komíně nějaký akutní nedostatek vozů,...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No nevím proč teda 3281 dnes jezdí na 5/34?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Vozy 3281 a 3282 byly přesunuty do Husovic


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3250 se dnes vyskytuje na 12/33...


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3504 bude asi další adept na nucenou provozní přestávku, ten rachot z prostřední nebo zadní nápravy nebyl vůbec zdravej...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Obnovení linky 79 nic neřeší, pokud by jezdila tak, jak jezdila, tzn. víceméně účelové spoje v době největší špičky. Tam je potřeba celotýdenní celodenní linka s rozumným intervalem (pro začátek klidně 20 nebo 30 minut, ale aby byla).


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
P. Haluza: Spojení Černoviček a linkek 25 a 26 zajišťuje linka 75.
A co tahle obnovit linku 79? Navíc by na západě mohla být z Osové vedena ke kampusu, takže by se tím posílila i doprava ke kampusu a ke kancelářské čtvrti v okolí M-paláce.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Vozy 3264 a 3227 podle evidence definitivně dojezdily.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
3261 se již začal v nitru komínské vozovny rozebírat.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Další bonus je v zajištění obslužnosti nově vznikajícího bytového komplexu v okolí toho slatinského Kauflandu bez nutnosti navyšování počtu spojů na linkách 31 a 33, kde pro to ani není (bez kloubů) moc prostoru... Linka v trase (...)--Jírova--Novolíšeňská--Černovičky by nabídla jak dostupnost linek 8/25/26 ze Slatiny, tak posílení 55 v úseku Novolíšenská--Jírova, kde je nejvytíženější.


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Linka 78 je pro tu východní část sídliště nic. Jírova je na docházku pěšky hlavně pro oblast zast. Bartákova dost daleko a celý smysl toho nápadu je, aby se odtud do oblasti Černoviček, která je 3 km vzdálená, dalo docestovat pohodlněji a rychleji než za 25 minut. Takže a-78 je pro tyto účely o ničem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
A linka 78, která jede rovnou na Řípskou a Slatinu závod, je nic?
Ostatně linka 55 je dost vytížená v úseku Jírova-Židenice, tak nevím, co se tady plácá o relaci Novolíšeň-Jírova. To už je pak akorát docpání lidí z šaliny 8.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
P.Haluza: souhlasim, pro starsi lidi je to štreka do kopce jak hrom a hlavně, ta návaznost 8 - 75 je nulová a pak se čeka 15-20 minut na další spoj. Několikrát vyzkoušeno.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Nebo tam točit ty pytlovaným vzduchem přeplněné spoje Jírova - Zetor biggrin


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Protažení a-202 východní částí líšeňského sídliště (Rotreklova, Bartákova) do oblasti Černoviček by bylo obecně žádoucí. Přece jen existuje poptávka například na slatinský učňák nebo do fabrik na Řípské, kam to teď vychází na 2 přestupy (Bělohorská a Černovičky) při ujeté vzdálenosti cca 3 km, což je časově tragédie, o pohodlí nemluvě. I ten půlhodinový takt a provoz mezi půl sedmou až osmnáctou by tomu docela slušel. Vozy možno adekvátně ubrat z a-55, stejně bývá plně vytížená jen v úseku Novolíšeňská - Jírova, kde by k žádnému úbytku spojů nedošlo. Plus výhoda propojení východní a západní části sídliště Líšeň přímým spojením.


Naposledy upravil iron_liver dne 29 dub 2015 10:21, celkově upraveno 1

Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Židenický Kaufland nepřestal fungovat, ale když se postavil slatinský, který je blíž, tak logicky by ten proud mohl směřovat tam. Nemám v úmyslu kopat za nějaký kšeft, jen jsem chtěl poukázat na souvislost s obslužností Lesné, kde padaly "silné" argumenty o tom, že z Lesné je potřeba zajistit pohodlné spojení do tehdejšího Romsparu na Cejlu, protože přece všichni jezdí právě tam. Jenže tam to spojení je (akorát ne třeba přímé), v případě slatinského Kauflandu a Líšně ale není prakticky žádné (kombinaci 8 + 75 nepočítám, to není přestup hrana-hrana, zastavuje to relativně daleko a už vůbec to není pohodlný, zejména pro starší občany).


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
Je pravdou, že nový slatinský Kaufland nemá s Líšní prakticky žádné spojení

To je ale problém Kauflandu nebo Líšně. U židenického nádraží ten Kaufland přestal fungovat?

ReZ píše:
Regionální linku bych do toho netahal.
Spoje linky 202 v trase Židenice - Jírova nejsou de facto regionální linkou.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Regionální linku bych do toho netahal.
Jako alternativu spojení husovické a slatinské maštale bych si dokázal představit spojení kolem spalovny v trase tehdejší a-79. Pár lidí by si tuto cestu snad našlo. Jenže šráková smyčka na Novolíšeňské není nafukovací a jen by se ušetřil přestup u Forda na Bělohorské a-75 -> d-8.
Víc lidí z ČT a budovaného ZM spíš cestuje až k Dělňáku nebo až na Starku, tudíž by se jako schůdnější nabízela plná náhrada a-75 a protažení t-27 nebo přetrasování t-26.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 23:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]