Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 227 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
To problém není, např na d-26 lze vidět i 2 sóla za sebou a prázdné klouby, hodně záleží na zpoždění a na intervalech.

Mě se vůbec nelíbí situace na Lesné :-( a taky a-51, a-75, a-67 Kdyby byly peníze, tak se mohla protáhnout drátama už dávno.


PvvS píše:
Ano ale v brne se uz zaciname dostavat i do opacnych extremu, kdy je trbusova trakce prilis malo kapacitni. Linky 25/26 uz zacinaly byt pretizeny a primo volaly po odlehceni / upravach. Existuji nektere abusove linky , ktere jezdi pod dratama skoro celou trasu. Jedna z nich je i okruzni. Otazka ale ej zda takto pretizene linky prevadet do trbus trakce, nebo je upravit jako napajece

A nie je problém aj v tom, že Brno má iba 16 kĺbových trolejbusov?


Offline
Uživatelský avatar

628
14 úno 2005 15:12
Bystrc
pd píše:
Navíc v případě prodloužení Novolíšeňská - Jírova se dá něco ušetřit i úpravou linkového vedení. Na prodloužený úsek budou potřeba dva trolejbusy navíc, ale může se zrušit celá linka 56 s třemi autobusy.


Jeste pred par lety se planovalo, ze kdyz se prodlouzi 25/26 na Jirovu a prodlouzi se tramvaj po vychodnim okraji Lesne, zrusi se autobusove linky 56 a 46/66 a linka 45 by se v Lisni prevedla na trasu pres V. Klajdovku a Elplovu a na Lesne by jezdila zapadni stranou (dokonce by se pri prodlouzeni 45 az do Sobesic mohla zrusit nebo aspon omezit linka 57). Ale nejsou penize, a tak je to jenom utopie...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ano ale v brne se uz zaciname dostavat i do opacnych extremu, kdy je trbusova trakce prilis malo kapacitni. Linky 25/26 uz zacinaly byt pretizeny a primo volaly po odlehceni / upravach. Existuji nektere abusove linky , ktere jezdi pod dratama skoro celou trasu. Jedna z nich je i okruzni. Otazka ale ej zda takto pretizene linky prevadet do trbus trakce, nebo je upravit jako napajece


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
To je právě smysl elektrifikované trakce :arrow: vystrnadit autobusy.
A tak to má být. Pamatujete na autobusy, které jezdily do centra např. ze Soběšic, Ivanovic a Lesné .... ??? Jsou pryč a to je dobře i s tím přestupem.


Na linkách s krátkým intervalem je provoz trolejbusů levnější než autobusů, a to i s náklady na výstavbu a údržbu trolejového vedení.

Navíc v případě prodloužení Novolíšeňská - Jírova se dá něco ušetřit i úpravou linkového vedení. Na prodloužený úsek budou potřeba dva trolejbusy navíc, ale může se zrušit celá linka 56 s třemi autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Nejso prachy ani na blbý sedadla do šalin :-( a na tlačítka do dveří trolejáků.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Já si to právě myslel taky, ale když ten Anonym mě tak "utřel", tak bych chtěl znát i důvod a popř. zdroj, ze kterého čerpal, jenže od toho to napsal asi jako anonym, aby to nemusel odůvodnit a dál se k tomu vyjadřovat... :)
Dnes díky výluce v Pisárkách určitě zepár t-busů stojí a na tom prodloužení z Novolíšeňské na Jírovu by se alespň mohly využít a nestály jen ve vozovně i když chápu, že by tam na tu výstavbu náklady vznikaly. Asi nejsou prachy ani na dráty mezi třema zastávkama... :((
Honza píše:
Nevím odkud si to vyhrabal, ale při světové spotřebě a ceně ropy mají trajfy budoucnost.


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Nevím odkud si to vyhrabal, ale při světové spotřebě a ceně ropy mají trajfy budoucnost.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No dobře (asi to máš z propočtených zdrojů), ale já potom nechápu, proč už pár posledních let se teda postupně nenahrazují trolejbusové linky autobusovýma a po dožívání jednotlivých t-busů se nekupují místo nich a-busy, ale nakupují se pořád za starý trol. nový trol. a provozují se jako trolejbusové stále i linky, kde by to už i z jiných - ekonomických - důvodů klidně mohlo být (Šlapanice a blízký problkém s měnírnou)... ??
Anonymní píše:
Aladin píše:
Ví někdo nějaké info o tom, zda se něco děje (projekty, schvalovačky,...) ve vztahu k protažení t-busu z Novolíšeňské na Jírovu... a nebo tento projekt už úplně umřel?


Ale šlo. Zatím nic a potom nic. Jeden kilometr provozu autobusu je levnější než trolejbusu a k tomu ještě výstavba nové tratě, do toho nikdo nepůjde.


Aladin píše:
Ví někdo nějaké info o tom, zda se něco děje (projekty, schvalovačky,...) ve vztahu k protažení t-busu z Novolíšeňské na Jírovu... a nebo tento projekt už úplně umřel?


Ale šlo. Zatím nic a potom nic. Jeden kilometr provozu autobusu je levnější než trolejbusu a k tomu ještě výstavba nové tratě, do toho nikdo nepůjde.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Prozatim ne


Offline
200
27 pro 2004 12:45
a nešlo by prozradit alespoň trochu víc... :) ??
PvvS píše:
mno rekl bych nechte se prekvapit. Mozna uz brzy na nasich ulicich


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mno rekl bych nechte se prekvapit. Mozna uz brzy na nasich ulicich


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Ví někdo nějaké info o tom, zda se něco děje (projekty, schvalovačky,...) ve vztahu k protažení t-busu z Novolíšeňské na Jírovu... a nebo tento projekt už úplně umřel?


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Proč se nemontovala tlačítka u reko ???


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Honza píše:
Všimli jste si že dveřní systémy 14Tr a 15Tr jsou v hrozném stavu ?? Otvírají se jako pos... :-?

otevírají se pomalu a zavírají děsně rychle, navíc je to i nebezpečné...už mě to několíkrát málem přiskříplo...


Přední dveře se spíš neotvírají... a to i u nových reko.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Honza píše:
Všimli jste si že dveřní systémy 14Tr a 15Tr jsou v hrozném stavu ?? Otvírají se jako pos... :-?

otevírají se pomalu a zavírají děsně rychle, navíc je to i nebezpečné...už mě to několíkrát málem přiskříplo...


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Všimli jste si že dveřní systémy 14Tr a 15Tr jsou v hrozném stavu ?? Otvírají se jako pos... :-?


Upálené oko sběrače


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Anonymous píše:
mauricio píše:
Fixi píše:
mauricio píše:
Tak se dveska jel 15Tr 3507 a myslím, že už dlouho jezdit nebude...ne snad že bych měl informace o vyřazení, ale vrzající naprosto všechno a kvetoucí plechy nasvědčují, že půjde brzo buĎ na reko, nebo pryč.... Můj osobní názor.
Jinak proč mu při každém vyjíždění ze zastávky děsně vrzal sběrač, je záhadou..


3507 bude určitě ještě jezdit dlouho je to reko 2003, ale je pravda že má divný zvuk. A nemyslel jsi náhodou cedulák 3504?


3504 neznam (vubec cedulovy kloubaky neznam a to ani autobusy - prichazim o neco :-) ?), takze ne. Myslel jsem ten 3507, ale aspon s tim zvukem by mohli neco udelat....


prichazis o hodne. a je jich jeste tolik. 3507 jde za chvili na SO tak snad mozna ten (sberac)!!!! promazou.


aha...tak v pondělí schválně ojedu něčím cedulovým :-) Mno, ten zvuk byl hrozný, ani spat se tam nedalo...jezdím z mendláku na novolíšenskou, takže spánek bodne... :-)


mauricio píše:
Fixi píše:
mauricio píše:
Tak se dveska jel 15Tr 3507 a myslím, že už dlouho jezdit nebude...ne snad že bych měl informace o vyřazení, ale vrzající naprosto všechno a kvetoucí plechy nasvědčují, že půjde brzo buĎ na reko, nebo pryč.... Můj osobní názor.
Jinak proč mu při každém vyjíždění ze zastávky děsně vrzal sběrač, je záhadou..


3507 bude určitě ještě jezdit dlouho je to reko 2003, ale je pravda že má divný zvuk. A nemyslel jsi náhodou cedulák 3504?


3504 neznam (vubec cedulovy kloubaky neznam a to ani autobusy - prichazim o neco :-) ?), takze ne. Myslel jsem ten 3507, ale aspon s tim zvukem by mohli neco udelat....


prichazis o hodne. a je jich jeste tolik. 3507 jde za chvili na SO tak snad mozna ten (sberac)!!!! promazou.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Fixi píše:
mauricio píše:
Tak se dveska jel 15Tr 3507 a myslím, že už dlouho jezdit nebude...ne snad že bych měl informace o vyřazení, ale vrzající naprosto všechno a kvetoucí plechy nasvědčují, že půjde brzo buĎ na reko, nebo pryč.... Můj osobní názor.
Jinak proč mu při každém vyjíždění ze zastávky děsně vrzal sběrač, je záhadou..


3507 bude určitě ještě jezdit dlouho je to reko 2003, ale je pravda že má divný zvuk. A nemyslel jsi náhodou cedulák 3504?


3504 neznam (vubec cedulovy kloubaky neznam a to ani autobusy - prichazim o neco :-) ?), takze ne. Myslel jsem ten 3507, ale aspon s tim zvukem by mohli neco udelat....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Tak se dveska jel 15Tr 3507 a myslím, že už dlouho jezdit nebude...ne snad že bych měl informace o vyřazení, ale vrzající naprosto všechno a kvetoucí plechy nasvědčují, že půjde brzo buĎ na reko, nebo pryč.... Můj osobní názor.
Jinak proč mu při každém vyjíždění ze zastávky děsně vrzal sběrač, je záhadou..


3507 bude určitě ještě jezdit dlouho je to reko 2003, ale je pravda že má divný zvuk. A nemyslel jsi náhodou cedulák 3504?


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Tak se dveska jel 15Tr 3507 a myslím, že už dlouho jezdit nebude...ne snad že bych měl informace o vyřazení, ale vrzající naprosto všechno a kvetoucí plechy nasvědčují, že půjde brzo buĎ na reko, nebo pryč.... Můj osobní názor.
Jinak proč mu při každém vyjíždění ze zastávky děsně vrzal sběrač, je záhadou..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5857 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]