Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 226 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 235  Další
Autor Zpráva
Pěkný.. Počítám že rok bude stát někde u plotu, pak rok ve vozovně, další rok se bude pomalu opravovat, no a poprvé vyjede, až mu bude 15 :lol:


Offline
71
04 dub 2005 23:21
Vozovna Komín - 22 Tr G


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
mauricio píše:
a byl to kloubák nebo sólo?pokud to bylo poznat :o)


Bylo to sólo.


Pravděpodobně 3252.


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
mauricio píše:
a byl to kloubák nebo sólo?pokud to bylo poznat :o)


Bylo to sólo.


Offline
71
04 dub 2005 23:21
ale jenom tahle kostra se vozí :-)


Offline
71
04 dub 2005 23:21
kostra se vozí na Hády na opískování


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Honza píše:
Viděl jsem ho v pondělí a byla to fakt jen kostra s koly a volantem.

a byl to kloubák nebo sólo?pokud to bylo poznat :o)


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Viděl jsem ho v pondělí a byla to fakt jen kostra s koly a volantem.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Honza píše:
Nevíte čí byla kostra t-busu, kterou přesunovali tahačem z Husovic po Dukelské někam pryč ???

15Tr 3506? když jela na reko...nevíte zda už jezdí?


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Nevíte čí byla kostra t-busu, kterou přesunovali tahačem z Husovic po Dukelské někam pryč ???


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
LADA píše:
Fixi píše:
3193 včera na t-33!!!


Já s ní včera jel jo a ještě 3195 na t-31.LADA


3195 je tam pořád... podívej se prosím ještě do busdiskuze...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Fixi píše:
3193 včera na t-33!!!


Já s ní včera jel jo a ještě 3195 na t-31.LADA


I'm a student of tourism from Poznan (PL). At this
moment I'm making a questionnaire-research to my Master's
thesis about people who are interested in public transport.

Please help me make my Master's thesis better!

This is the link: (Please, fill my survey)
http://www.my3q.com/home2/66/tom18582/73173.phtml

Any questions or opinions? - please send to:
tmeq21@yahoo.ca

thank you, tom

p.s.
1. Jesli chcesz, moge przeslac ankiete po polsku.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
3193 včera na t-33!!!


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Já už myslel že tam nejsou :shock:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Behem minuleho tydne a vikendu byly odstraneny posledni zbytky smycky Slatina nadrazi. Nyni uz tam zustava pouze nekolik nepouzitych trakcnich sloupu.


Offline
Uživatelský avatar

923
15 čer 2004 19:24
Nefunguje to... :-( Myslím ten archiv s mapou, je blbě udělaný.


Koho zajímá program SIMTR a trolejbusy v Brně tak si stáhněte
linku t-26 ze stránky http://www.simtr.wz.cz


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ideální by bylo, kdyby na většině trolejbusových linek byl jednotný interval a větší nebo menší poptávku by řešilo nasazení sól nebo kloubů. A samozřejmě, v ideálním případě s návazností na tramvaje a autobusy. Ale chtělo by to podstatně víc kloubů, než je teď...


Offline
200
27 pro 2004 12:45
no a taky hlavně na t-33, vždyť se tam dneska honí sóla v intervalu 3-4-4-4 zatímco zmiňovaná t-30 a 36 má int. 5 min, takže určitě prioritně t-33 a po zprovoznění taky t-37, kde je interval nejkratší (3 až 4 min)... ale moc reálně nákup takového množství kloubáků v nejbližších letech nevidím... :(
VS píše:
pd píše:
titlis: v různých typech vozů na lince bych problém ani neviděl, protože se tomu dá přizpůsobit jízdní řád - před kloubem delší interval než před sólem (na 26 to tak je). Spíš je problém v kombinaci sólo vozů a krátkého intervalu. Stačí, když se trolejbus o jednu-dvě minuty opozdí (což na 26 není vůbec problém), vůz se pak plní, na zastávkách stojí čím dál dýl a zpoždění se úspěšně zvyšuje. No a za ním jedou další dva prázdné vozy, které ho už dohnaly...
Kdyby tam jezdily jenom klouby, tak ty se tak rychle nezaplní, tím by interval byl pravidelnější a vozy by se nesjížděly atd...


Kloubáky se hodí i na t-30 a obnovenou t-37 a možná i na t-36.Pokud se v r.2007 budou vůbec nějaký(jako že jo) nový trajfy(doufám Solárisy), tak už budou mít nejstarší 15tr už 16 let, taky nemůžou jezdit donekonečná.Navíc nebudou potřeba jen kloubáky ale i sóla, protože se teď hodně ruší.Takže to vidím takhle:budď větší investice do vozoparku nebo pomalý úpadek.Co to rušení vozovny v Husovicích? Je ještě na pořadu dne.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
titlis: v různých typech vozů na lince bych problém ani neviděl, protože se tomu dá přizpůsobit jízdní řád - před kloubem delší interval než před sólem (na 26 to tak je). Spíš je problém v kombinaci sólo vozů a krátkého intervalu. Stačí, když se trolejbus o jednu-dvě minuty opozdí (což na 26 není vůbec problém), vůz se pak plní, na zastávkách stojí čím dál dýl a zpoždění se úspěšně zvyšuje. No a za ním jedou další dva prázdné vozy, které ho už dohnaly...
Kdyby tam jezdily jenom klouby, tak ty se tak rychle nezaplní, tím by interval byl pravidelnější a vozy by se nesjížděly atd...


Kloubáky se hodí i na t-30 a obnovenou t-37 a možná i na t-36.Pokud se v r.2007 budou vůbec nějaký(jako že jo) nový trajfy(doufám Solárisy), tak už budou mít nejstarší 15tr už 16 let, taky nemůžou jezdit donekonečná.Navíc nebudou potřeba jen kloubáky ale i sóla, protože se teď hodně ruší.Takže to vidím takhle:budď větší investice do vozoparku nebo pomalý úpadek.Co to rušení vozovny v Husovicích? Je ještě na pořadu dne.


titlis: v různých typech vozů na lince bych problém ani neviděl, protože se tomu dá přizpůsobit jízdní řád - před kloubem delší interval než před sólem (na 26 to tak je). Spíš je problém v kombinaci sólo vozů a krátkého intervalu. Stačí, když se trolejbus o jednu-dvě minuty opozdí (což na 26 není vůbec problém), vůz se pak plní, na zastávkách stojí čím dál dýl a zpoždění se úspěšně zvyšuje. No a za ním jedou další dva prázdné vozy, které ho už dohnaly...
Kdyby tam jezdily jenom klouby, tak ty se tak rychle nezaplní, tím by interval byl pravidelnější a vozy by se nesjížděly atd...


Pd: Ano.Co nákup 22Tr :-? ?Nebo nasazování Pxx na Trbusové linky :-? ?Myslím to jako u P26 nasazování zátahů/výjezdů :-) .A na 39 by klouby byly na nic, řesil bych to prejezdama z 38 na 39.A nedávno se mi postestila taková vec :-) : 3 dvacetedvojky na x25 na Osové za sebou :-D !


pd píše:
Já bych skoro řekl, že problém to je. Kdyby byly linky 25/26 kompletně obsazené kloubákama se současným intervalem, tak jsou v pohodě 8-) Ani zpoždění by s kloubákama nevznikaly tak často a nesjížděly se prázdné vozy. Ony by se kloubové trolejbusy hodily na víc linek, třeba 30, 33, 36, 37, občas i 39...

Problém skutečně je, když na jedné lince jezdí různé typy vozů, není potom možné dodržet JŘ.
S drátizací Jobska naprostý souhlas, na těch pár set metrů by se snad penízky našly, je otázka, zda by se na obě linky (místo 61 na Mendlák a místo 67 v dnešní "x" našly taky vozy. Uvidíme, jak po přestavbě křižovatky Hlinky.


Já bych skoro řekl, že problém to je. Kdyby byly linky 25/26 kompletně obsazené kloubákama se současným intervalem, tak jsou v pohodě 8-) Ani zpoždění by s kloubákama nevznikaly tak často a nesjížděly se prázdné vozy. Ony by se kloubové trolejbusy hodily na víc linek, třeba 30, 33, 36, 37, občas i 39...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5857 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]