Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 225 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
Také vítám po dlouhé době Verushu. Bohužel fotky nedorazily (poslední dobou pozoruju problémy s doručováním příloh větších jak cca 2MB, takže bych poprosil o rozdělení do více mailů, případně zkusit poslat na starou schránku bmhd@seznam.cz). Díky.


Ty máš stránku na seznamu? Žes to neřek dřív. Takhle můžu posílat 3x13
MB fotek přes mail.


Také vítám po dlouhé době Verushu. Bohužel fotky nedorazily (poslední dobou pozoruju problémy s doručováním příloh větších jak cca 2MB, takže bych poprosil o rozdělení do více mailů, případně zkusit poslat na starou schránku bmhd@seznam.cz). Díky.


Vůz 3252 namá a ostatní již nebudou mít nové sedačky-DALŠÍ ÚSPORNÁ REKONSTRUKCE U DPmB. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak zaprvé velice rád tu opět po dlouhé době vítám Verushu! No jinak říkal sem si když sem před hodně lety zpátky viděl na fotkách prototyp 22tr jak je to pokrokový vůz...no a dočkali sme se jich prakticky o 10 let pozadu...ale u mě to nic nemění na názoru že 22tr se opravdu škodovce povedly...Ps:Verusho jestli se prototyp zprovozní máte další papíry a schémata k dobru ne? :-D Pamatuju si na tvoje story s
3601
3602,3
3604
3605,6
3607,8
nebo jak přesně ty 22tr dělíte... :-P


Ještě pár poznámek - sám jsem byl překvapen, jak má vůz některé partie kupodivu shodné s pozdějšími vozy 21Tr i s 22Tr. Jedná se obyčejně o součástky a detaily, u nichž by to člověk nejméně čekal. To ovšem nic němění na tom, že dohromady sečteno podtrženo je to stejně atyp všech atypů. Co mě trochu udivilo, že vůz má řadu dílů zejména v podvozové části vyřešených mnohem lépe, než jak je tomu o celé typové řady dále. Jedná se třeba o přední nápravu nebo kloub, který se mi jako plnohodnotná točna zdá mnohem lépe vyřešen. Podrthuje to ve mě dojem, že na to, že je to rok výroby 1993, je to československý a vznikalo to v dobách postkomunismu, je to pokrokové vozidlo, jemuž však příliš nepřál osud. Jako ostatně každému vozidlu, co za něco stálo (např. B831 nebo Legobus - srovnat s B731)


Fotky budou - už jsem je odeslal na bmhd@centrum.cz a záleží na rychlosti toho, kdo je odtam vyzvedne a dá na váš server. Těch fotek si dost važte, jelikož nyní vůz stojí v poloze, kdy je obklopen a schován mezi dalšími vozy a tudíž se nedá jako celek vyfotit. Já jsem vůz zastihl v neděli naštěstí ještě na nádvoří vozovny.

Jinak veškeré úvahy o konečné podobě vozidla jsou dosti sci-fi a je zbytečné se o tom dohadovat, vůz nyní stojí ve vozovně v tom nejzapadlějším koutě horního podlaží. Dnes byl pouze krátce dole na dílně vyzvednut na zvedáky kvůli focení spodku vozu (ano, i zde to je atyp se vším všudy, viz třeba nápravy Škoda, ovšem jiné než na pozdějších vozech). Co bude s vozem dále, lze těžko odhadnout, neví to ani vedení vozovny, zatím je všechno na úrovni "možná, kdyby a snad", bude třeba nejprve zvážit, co s vozem vůbec lze dělat. První nástin mi dnes dal pan vedoucí. Interiér zůstane nejspíše tak jak je (i se stupínky a vším tím okolo) a dál nevím. Mělo by se to možná někdy podobat sériovým 22Tr, v úvyhu by přicházela snad prý i asynchronní varianta (!!!). Opakuji, že to jsou jen úvahy a nelze to považovat na bernou minci. Co je jisté, že v případě zprovoznění bude vůz v klasickém nátěru.

Perspektiva nyní - vůz bude stát asi až do zimy a pak se uvidí a začne se na něm možná makat.

Jinak co se týče stupínků, velice podobně na tom byl i prototyp 21Tr, rozdíl byl v tom, že měl látková sedadla Fainsa.


Offline
71
04 dub 2005 23:21
no, oddělat ty stupinky by se mohlo vymstít, přeci by je tam nedělali pro srandu. A počínaje vozem 3252 se při reko přestavají montovat nová sedadla (zůstávají stará koženková), tudíž se jich pravděpodobně nedočkáme ani zde, pokud se vůbec dočkáme tohoto unikátního vozidla :-) .


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tim padem pokud by z ni chteli udelat neco hodne podobnyho 22tr by se musela komplet predelat podlaha(schod v interieru)a predelat kloub...netusil sem ze prototyp byl natolik odlisny od seriovych vozu... :oops:


já píše:
Nevíte někdo ňáký podrobnosti o té 22 z Ostravy co je v Komíně?

Není z Ostravy, ale z Ostrova (nad Ohří). To jen aby to tu nikoho nemátlo..


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Autor uz se snazi a jenom mu je nejde odeslat :) . Skusim se za nim zejtra stavit


Offline
71
04 dub 2005 23:21
Izzy : fotek je plno (ze dvora vozovny, fčetně interiéru a pak při prvotním dnešním ohledání), jen zatím nejsou k dispozici, ani mě. Ale pokusím se spojit s majitelem těchto "tajných" dokumentů a ve spolupráci s kolegou PvvS je někde zveřejnit, pokud nebude proti a pokud tak již neučinil


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
Teoreticky by tedy šlo nechat jen kostru, opískovat, upravit a udělat z ní klasickou 22tr(dosadit buse, sedačky, výzbroj, sběrače atd.)?


Odlisny kloub (schod v interieru) , odlisny napravy , a hromada dalsich veci.


Offline
71
04 dub 2005 23:21
jo a zapoměl jsem na jeden podstatný detail. U 21/22 je řešen přechod z nízkopodlažní části do zadní části plynule stoupánim, Tr 22G tam má schod :-) . A v kloubu je klasická točna (tr14/15, jen bez zábradlí), nikoli půlkruh jako u 22. To je tak vše, z podstatných odlišností proti klasické 22, snad jen, že za řidičem na blatníku nejni dvojice sedadel, ale je tam sedadlo jedno a ješte otočeno o 90°, prostě jako 14/15, jen na straně řidiče


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jamala lichá: bude nějaká fotka interiéru?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak to na tom není nic špatnýho ne? Vždyť 22tr jsou snad to nejlepší co kdy Škodovka vyrobila...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izzy píše:
Teoreticky by tedy šlo nechat jen kostru, opískovat, upravit a udělat z ní klasickou 22tr(dosadit buse, sedačky, výzbroj, sběrače atd.)?


Asi to dopadne nějak podobně...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Teoreticky by tedy šlo nechat jen kostru, opískovat, upravit a udělat z ní klasickou 22tr(dosadit buse, sedačky, výzbroj, sběrače atd.)?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Jamala lichá píše:
mauricio : PvvS již naznačil a já se také obávám, že 3609

Izzy : 22TrG je nízkopodlažní vozidlo, v podstatě v tom rozsahu jako klasické 22, pouze sedadla v nízkopodlažní části jsou na stupínku. Nízkopodlažní je tam ulička + místo pro kočárek (jako 22, jo a je bez toho sloupku)


To snad ne! Takový hnus v Brně...no, aspoň je tady další typ. A to znamená další nákres ve flashi...


Offline
71
04 dub 2005 23:21
mauricio : PvvS již naznačil a já se také obávám, že 3609

Izzy : 22TrG je nízkopodlažní vozidlo, v podstatě v tom rozsahu jako klasické 22, pouze sedadla v nízkopodlažní části jsou na stupínku. Nízkopodlažní je tam ulička + místo pro kočárek (jako 22, jo a je bez toho sloupku)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Pokud si dobre pamatuju tak prototyp 22tr byl vyroben driv nez 21tr-ta je z nej odvozena...tak se chci zeptat jestli 21tr byla jako prototyp uz koncipovana a vyrobena jako NP vozidlo(narozdil od 22tr)... :?:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jedna se o prvni prototyp 22tr , puvodne s vyzbroji AEG . Nekolik let poruznu testovan, pak odstaven v Ostrove nad Ohri , kde slouzil jako kloubova ochrana asfaltu pred destem, tedy hnil na dvore. Postupne se obral o nektery dily. Pri likvidaci SO byl zachranen partou nadsencu a prevezen k jihlave. Odtud byl DP zakoupen se zamerem jej zprovoznit.

Nyni je to nekompletni vrak bez vyzbroje s atypickym usporadanim interieru a hromadou atypickych komponentu


Offline
9987
15 led 2005 23:41
já píše:
Jamala lichá píše:
Vozovna Komín - 22 Tr G

Nevíte někdo ňáký podrobnosti o té 22 z Ostravy co je v Komíně?

co tu vůbec dělá? na trvalo nebo na chvíli?


podrobnosti? Nu, žádný nízkopodlažní sedadlo, vše na stupínku, gumová podlaha, koženkový sedadla (14TrM), prostě prototyp a toho času vrak :-)


Jamala lichá píše:
Vozovna Komín - 22 Tr G

Nevíte někdo ňáký podrobnosti o té 22 z Ostravy co je v Komíně?


Offline
71
04 dub 2005 23:21
:-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5857 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]