Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 220 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Jde taky o rychlost.
Cim mensi uhel odboceni tim se muze jet rychleji. Proto se menily stary vyhybky s uhlem 20 stupnu za novejsi 10 stupnu. Kde je pojizdena temer vylucne jednim smerem tak se muez dat i ostra . Ale vetsinou je nekde v okoli omezeni rychlosti do odbocky.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jeste technicky dotaz na Verushu:
Proc je pri rozdvojovani trolejbusoveho vedeni vzdusna vyhybka nekolik desitek metru pred krizovatkou a troleje jsou tak na tomto useku vedle sebe? Proc neni vyhybka rovnou pri odboceni? Jak je tomu napriklad pri odboceni z Ulice Hlavni ke kominske vozovne...Neni to kvuli tomu ze pokud mas dva pruhy-jeden pro primou jizdu a jeden pro odboceni-muzou se dva trajfy postavit na krizovatce vedle sebe? To napriklad na hlavni neni mozny tak je tam vyhybka az tesne pred krizovatkou?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Mrzi me ze z Komina odejdou 3193-3196... :cry: I kdyz to jsou oproti ostatnim vozum opravdu postarsi kousky budou Kominu urcite chybet...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
to teda jako ne! Zrovna ty nejlepší trolejbusy, co snad Husovice mají, musijou jít do Komína! To se s nima už asi nesvezu, vzhledem k tomu, že jediná z části Komínská linka, kerou jezdím, je t-26, na kterou stejně Komín nasazuje 22Tr popř. 21Tr... (příspěvek myšlen spíše ze srandy)


mauricio - ano, 3023 bude po zprovoznění 3027 navrácena a 3027 půjde obratem natrvalo do Slatiny. Tedy...ehm plán opravy je poslední týden v září, ale moc tomu vzhledem ke stavu vozu nevěřím. Nejsou na něj díly, všechno z 3027 jezdí na 3021 a jiných plečkách.

A skutečně, největší trosky se evidují tak od 3019, ta ještě de, přes 3023 (katastrofa) až po 3028 (ta už zase docela jde) Stav těchto vzů je mnohdy zejména z korozivního hlediska tristní a předčí i jinak otřesnou a starší 3010 nebo 3008. No zkráta a dobře...ať si to tam užijou. Já se tu těším na 14TrR, 3266 je zlatý hřeb modernizací, po ní už se začalo šetřit.


Offline
10026
15 led 2005 23:41
Verusha - vidím, že se Komín zbavil největších šrotů :) Mám to chápat tak, že odstavená je 3027, ale má jít do slatiny. Takže zatím bude zapůjčena 3023. 3027 se opraví a půjde do slatiny, přičemž do komína se vrátí 3023?


REDISLOKACE TROLEJBUSŮ:

V rámci potřeby NP vozů ve Slatině dojde po dlouhé době opět k většímu přesunu vozů mezi vozovnami. Zároveň s přesunem vybraných 21Tr dochází i k posunu některých vozů kvůli částečnému sjednocení typů. Dislokace je platná od 1.září 2005, fyzický přesun trolejbusů bude proveden o tomto víkendu - 27., 28. srpna. Přesun se týká následujících vozů (definitivní verze, během týdne se to xkrát měnilo jak počtem vozů, tak způsobem, tak ev. čísly):

KOMÍN -> SLATINA 3024, 3025, 3026, 3027. Vzhledem k dlouhodobému odstavení vozu 3027 bude do jeho opravení do Slatiny poskytnut jako náhrada 3023

KOMÍN -> HUSOVICE 3193, 3194, 3195, 3196

SLATINA -> HUSOVICE 3251, 3258

HUSOVICE -> KOMÍN 3262, 3263, 3264, 3265, 3266

V Komíně tím mimojiné definitivně skončily cedulové vozy.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
Jo, jest tak. Tato krytina je na spešl objednávku DPmB, nikde jinde tenhle barevnej hnus myslím ani nemají nebo jsem si nevšiml.

Fajn, díky za info. To puntikovaný je fakt jen v Brně


Jo, jest tak. Tato krytina je na spešl objednávku DPmB, nikde jinde tenhle barevnej hnus myslím ani nemají nebo jsem si nevšiml.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jak je to v 22Tr s ALTRem? Všíml jsem si, že v 3601 je šedé ALTRO stejně jako v 21Tr a v ostatních je puntikované, jako třeba v K3R.N, je to pravda?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
Anonymní píše:
Z jakých známých důvodů? Díky :wink:

po opravě (havárka?) je kastle 15TrM, ale interiér 15Tr


jo, po havárce 2002 reko skříně na 15TrM, interiér původní.


Offline
10026
15 led 2005 23:41
Anonymní píše:
Z jakých známých důvodů? Díky :wink:

po opravě (havárka?) je kastle 15TrM, ale interiér 15Tr


Z jakých známých důvodů? Díky :wink:


Offline
10026
15 led 2005 23:41
Veru : jasně, tak sem to myslel. Prostě konec původních 15Tr a nástup 15Trm (a 15TrM 1/2 = 3505). Doufám, že budeš fotit :o)


No, konec... tak trochu jo, žluto-červenou 15Tr v Brně již neuvidíme, poslední "polovičatý" exponát je 3505, ovšem jenom v interiéru za známých důvodů. I ta by ale měla přijít na řadu, příští rok.
3504 je od minulého pondělí opravdu na GO v Komíně, už teď je z ní prakticky jen skelet.


Offline
10026
15 led 2005 23:41
Verusha - hranatý pneu, jak by to dobře jezdilo...

hele doslechl sem se, že máme v Brně konec 15Tr, bo 3504 je na reko. Je to pravda?


ad Fixi - bohužel, netuším. Některé série 14Tr lze od sebe sice odlišit na první pohled (zejména ty první), některé naopak mají pouze nějaké detailní změny v elektrovýzbroji. V Brně je tuším spousta vozů 11té série (čísla okolo 323x - 3251) a pak až vozy série 13 (3252 - 325x (nevím přesně) neboli známé "maticové 14Tr") a série 14 (ty samé vozy, ale druhá várka, sám nevím čím se liší od série 13 kromě absence zadního cedulového transp.). Série 12 může být tedy "cokoliv mezi tím", navíc naše vozy 3252 - 3266 jsou (až na vyjímku) elektricky vlastně již téměř jako 14Tr17/6M, takže to může být opravdu jen nějaký detail. V zásadě se kloním k závěru, že 14Tr12/6 je něco jako obyčená 14Tr/11, kterých je v Brně spousta (teda spíš bylo, teď už jsou to ve valné míře 14TrR a různé podobné reko-praso-podtypy a atypy), ale má například nějaké bratislavské specifikum (třeba hranatý pneumatiky :mrgreen: )


Offline
Uživatelský avatar

632
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Nevite nekdo, jak dlouho uz je ve smycce Srbska natazena druha stopa (prestavkova)?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha: netušíš, co je 14Tr12/6? Mají to v Bratislavě, v Brně to není...


PvvS - když už, tak tohle je 20Tr. 16Tr je původní označení pro nynější vozy 14TrM, které jsou takto označeny z obchodních důvodů :wink:


Offline
Uživatelský avatar

925
15 čer 2004 19:24
To by měl Verusha co dělat :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Skoda ze se niky nevyrabela 16Tr


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Hele a i fórum vám rezne, koukám že to odeslal dvakrát, ještě k tomu v jinou dobu a ještě ke všemu čas odeslání jde pozpátku. Možná by to chtělo udělat střední prohlídku i na tom vašem stykačovým serveru. :-D


Opravuji tvrzení u vozu 3010 - jedná se o shnilotinu vyššího stupně v pokročilém stadiu rozkladu, u které ovšem nedávno proběhla prohlídka SO, která tu rez na čas zamaskovala :-D
Stav vozů je nejlépe posoudit individuelně, každý vůz má nějaké své specifikum, jak po mechanické, tak po elektrické stránce. Např. taková 3023 - zezadu ji poznáte i kdyby tam nebylo číslo :-D


No, pánové - asi takhle. Rezne to všechno stejně. Podívejte se zblízka na některý eMka, 14Tr (už i 14TrR) nebo nejlépe na fotky ve fotogalerii - vůz 3204, doporučuji tu fotku Ráby a blatníku okolo :-) 21Tr rezne také, ne snad že by to bylo vyrobeno míň kvalitně než 14Tr apod, ale jak správně řekl nejmenovaný kolega ze Škodovky - bodejť by to nebylo rezavý, když se to vyrábí z rezavejch plechů, rezavých jeklů a rezavých trubek :-D Smůla je ta, že na 21Tr je ta rez jaksi víc vidět - plechy jsou bez nýtů, kastle je taková krásně jednolitá, je na tom vidět vlastně každej flek. Stav jednotlivých vozů se dosti liší, nejhůř jsou na tom vozy cca zrovna ty co mají jít do Slatiny a pak ještě další následné až cca po číslo 3027. V nejlepším stavu jsou zatím vozy 3036 - 3039, to jsou ještě obstojná vozidla, no a samozřejmě 3040 - 3043. Relativně slušné vzhledem ke stáří jsou 3001 - 3010 (nepočítaje teda 3003, 3004, 3006, 3009). 22Tr není zatím shnilá žádná, i 3601 je dost slušná až na nějaký detaily.
Po opískování se na kastli objeví to, co musí jít pryč - vyvařit. Na středních prohlídkách eMek se kupříkladu obyčejně vyřezává komplet celej spodek kastle do úrovně podlahy, nové jsou i bedny s elektirkou, aby se nestalo jako u 3271, že tlumivka propadne na asfalt :mrgreen: Zkrátka - rez je všude. Śkodovka v tomto ohledu není vyjímkou. Já myslím, že i ten slavnej nerezovej Solaris stejně shnije - plechy zvenku jsou nerez, takže pod nima není vidět, že hnije kastle, která nerez není. A hotovo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5872 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 kvě 2025 18:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]