No, pánové - asi takhle. Rezne to všechno stejně. Podívejte se zblízka na některý eMka, 14Tr (už i 14TrR) nebo nejlépe na fotky ve fotogalerii - vůz 3204, doporučuji tu fotku Ráby a blatníku okolo

21Tr rezne také, ne snad že by to bylo vyrobeno míň kvalitně než 14Tr apod, ale jak správně řekl nejmenovaný kolega ze Škodovky - bodejť by to nebylo rezavý, když se to vyrábí z rezavejch plechů, rezavých jeklů a rezavých trubek

Smůla je ta, že na 21Tr je ta rez jaksi víc vidět - plechy jsou bez nýtů, kastle je taková krásně jednolitá, je na tom vidět vlastně každej flek. Stav jednotlivých vozů se dosti liší, nejhůř jsou na tom vozy cca zrovna ty co mají jít do Slatiny a pak ještě další následné až cca po číslo 3027. V nejlepším stavu jsou zatím vozy 3036 - 3039, to jsou ještě obstojná vozidla, no a samozřejmě 3040 - 3043. Relativně slušné vzhledem ke stáří jsou 3001 - 3010 (nepočítaje teda 3003, 3004, 3006, 3009). 22Tr není zatím shnilá žádná, i 3601 je dost slušná až na nějaký detaily.
Po opískování se na kastli objeví to, co musí jít pryč - vyvařit. Na středních prohlídkách eMek se kupříkladu obyčejně vyřezává komplet celej spodek kastle do úrovně podlahy, nové jsou i bedny s elektirkou, aby se nestalo jako u 3271, že tlumivka propadne na asfalt

Zkrátka - rez je všude. Śkodovka v tomto ohledu není vyjímkou. Já myslím, že i ten slavnej nerezovej Solaris stejně shnije - plechy zvenku jsou nerez, takže pod nima není vidět, že hnije kastle, která nerez není. A hotovo.