Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 192 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
anitrak píše:
tak za 1. linka 25 a 26 pred uzavrenim tvorili provazany interval 10 minut tak ze petiminutovy dohromady a byly precpane takze to neni prehnane
2. provoz tunelem je provizorni, mesto nechce provoz tunelem po skonceni vyluky.
3. je malo trajfu na vraceni do puvodniho provozu takze moje reseni je jedine jinak musi jezdit busy
4. a navic ty busy co ted jezdi pak asi neprestanou jezdit co by pak s nema delali, zustanou v provozu a nahradi puvodni trolejbusove linky pokud se nekoupi nove trajfy

SEMNOU SE NEHADEJ UZ HAFO LET DELAM SI SLUZEBAKY A DENE PLANUJU A POCITAM VSECKO TAKZE MAM PREHLED TAKZE KDO JDE SE SCHODU?


Nejak se ti zasekava CAPS LOCK, doporucuju vycistit klavesnici (a nerozkrikuj se tady ((velky pismena znamenaji krik)) )


malo trolejbusu sice je, ale daji se usetrit jinde. Spojeni z mendlaku k nemocnici je na obnoveni nejdulezitejsi. Pro ziskani vozu staci orezat , nebo prevezt opet do A trakce trebas t-30.

Na a-26 povetsinou staci interval 7 minut i ve spicce , staci prokladat kazdy 2-3 spoj kloubem , jinak sola. Jinak po ranu vypomuzou abusovy posily.
Co se tyce nadbytecnych abusu, tak se konecne budou moct povyrazovat ty nejhorsi strepy.
Spojeni ceska-komin- ... neni az tak zhavy aby se na ni musely vyhrazovat po otevreni dalsi trbusy. Staci par abusu , poptavka silne klesne.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
tak za 1. linka 25 a 26 pred uzavrenim tvorili provazany interval 10 minut tak ze petiminutovy dohromady a byly precpane takze to neni prehnane
2. provoz tunelem je provizorni, mesto nechce provoz tunelem po skonceni vyluky.
3. je malo trajfu na vraceni do puvodniho provozu takze moje reseni je jedine jinak musi jezdit busy
4. a navic ty busy co ted jezdi pak asi neprestanou jezdit co by pak s nema delali, zustanou v provozu a nahradi puvodni trolejbusove linky pokud se nekoupi nove trajfy

SEMNOU SE NEHADEJ UZ HAFO LET DELAM SI SLUZEBAKY A DENE PLANUJU A POCITAM VSECKO TAKZE MAM PREHLED TAKZE KDO JDE SE SCHODU?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já si spíš myslím, že nejlepší a nejvhodnější ze všech hledisek by bylo shodit tě ze schodů :twisted:

Linka 26 : na co v sedlech interval 5 minut? to by byl vzduchovozič i v sólech
Linka 25 : musí znovu vzniknout spojení Mendlovo nám. - Nemocnice Bohunice. Pomalu se otevírá kampus, vyhlídková jízda přes Kohoutovice rozhodně není vhodná jako základní dopravní obslužnost
Linka 37 : tradiční trolejbusový směr, škoda jej nahrazovat autobusy.

Osobně bych si dokázal představit po otevření křižovatky obnovení všech trolejbusových linek kromě 35, s tím že špičková x35 by mohla klidně zůstat na trase přes tunel - aspoň by autobusy v obydlených oblastech smrděly co nejmíň, navíc má krátkou jízdní dobu.
Autobusové trhačky by asi nejméně vadily na lince 31, ale to by musela slatina znova začít vypravovat část linek z České.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
Můj návrh mhd po otevření křízovatky:
Linka 26 Novolisenska - kamenny vrch int.spicka 4, sedlo 5,vikend 7-8min. ve spicce 32 kurzu, sedlo 26, vikend 16 kurzu takze ve vsedni den pulka solo, pulka kloub
Linka 35 tudiz mimo provoz
Linka 37 Jirovcova - Mendlovo namesti - zatim autobusy solo po dodavce trolejbusu postupne zpet trolejbusy
Linka 25 na trase Ceska - Osova(jako ted) provoz trolejbusy stejne jako ted
Takhle by to bylo nejlepsi a nejvyhodnejsi ze vsech hledisek


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kde by vlastně měl problém 15m troljebus?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Miloš píše:
A nemají třeba problém s projetím na Preslový, nebo na Český v pravé stopě?

Na Preslově už při zkušebkách kloubák byl. Pravou stopu na České pravidelně projíždní v neděli na posilách při fotbale. On kloubák se vymotá v podstatě všude stejně jako sólo, 15m vůz je jiná káva.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jenze k tomu co bude po skonceni PIsarek 26 dat po 7 minutach? jenze to vyjde uplne presne pocet kloubu a nezapomen ze jeste min. 2 zalozni a pak min. 2 treba nejezdi a nejaky KP prohlidka chce to mit zalozni proto to myslim sem to pocital a i se zalohama to nevychazi chce to koupit tak min. 10 trajfu a pokud se to ma vratit tak jak to bylo + linka 29 tak koupit min. 20trolejbusu


Offline
27
09 čer 2006 22:58
Praha
manil píše:
Oni můžou všude, ale na smyčkách, kam nezajížní ani při posilách jsou zbytečné.


A nemají třeba problém s projetím na Preslový, nebo na Český v pravé stopě?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miloš píše:
Mám dotaz... můžete mi někdo napsat do kterých smyček nesmí kloubové trolejbusy? Díky moc za odpověď... :-)

Oni můžou všude, ale na smyčkách, kam nezajížní ani při posilách jsou zbytečné.


Offline
27
09 čer 2006 22:58
Praha
Jestli můžu ještě něčím přispět (ve spolupráci s kamarádem) tak ty kloubovy trolejbusy mohou do smyček: Česká (levá st.), Osová, Novolíšenská, Stará Osada, Kameňák, Šlapanice, Hl. nádraží, Mendlák (sm 26), Slovaňák a Kralovo Pole, Srbska.


Offline
27
09 čer 2006 22:58
Praha
Mám dotaz... můžete mi někdo napsat do kterých smyček nesmí kloubové trolejbusy? Díky moc za odpověď... :-)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
Smíšené linky - trolejbusová doprava má výrazný podíl fixních nákladů, čili čím víc trolejbusů na jedné trati, tím vychází provoz jednoho trolejbusu levněj, klidně i míň než jednoho autobusu. Kdežto náklady na jeden autobus jsou bez ohledu na jejich počet skoro pořád stejně vysoké. Takže nasazováním autobusů na některá t-busová pořadí se stane trolejbusová doprava zase o trošku dražší...
Ale sit uz mame postavenou, takze fixni naklady jsou porad stejne. A prave proto by bylo lepsi udelat smisene linky a dat autobusova poradi na trhacky (rozhozene mezi vice linek) a trolejbusova na celodenni poradi. K tomu samozrejme jeste je lepsi dat autobusy na linky, ktere jedou vetsinou po rovine - tedy napr. 34 by byla docela dobra (narozdil od 27, 37, 35, ...).

A pokud by bylo mene trhacek v trolejbusech, tak se vice vyrovna odber proudu ve spicce a v sedle a dopravce dostane lepsi sazbu na elektrinu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
anitrak píše:
navic ta 35 uz taky moc vyznamumit nebude do budoucna staci jen 26 a 25 si lidi muzou na ctvrtich prestoupit coz dela hafo lidi bydlim tady tak to vim a sleduju

Kdyz das tu 26 celou do kloubu a udelas spickovy interval 7 minut (jako ma ted x35) tak to kapacitne pujde (ale nepujde to prolozit s 25). Jinak doporucuji (neprazdninovy) spoj linky 68 v 8:23 z Kamenneho vrchu na Mendlak. Docela si udelas predstavu, co by to znamenalo solo linka po 10 minutach. (mel by tam byt kloubak).

S tim prestupovanina ctvrtich. Liskovec -> centrum to ve vetsine pripadu nema cenu. Lepsi je se kouknout doma do jizdniho radu a jit presne na spoj. Ve smeru centrum -> Liskovec to ma cenu ve vecernich hodinach (po 20:00), kdyz jezdi 35 prolozene s 37. Na tu 37 pak do 3 minut navazuje 50.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
ale jeste si to prepocitam a promyslim ale musi byt dostatecne zaloznich trajfu a busu nepouzit vic nez je tedka pri vyluce pak...a musi sedet aji sichty a tak jako je tedka chce si toudelat vlastni sluzebaky coz zmaknu a nevim kolik dojde trajfu takze zatim beruze zadny takze tak to planuju a navic kdyz bude jezdit normalne 25,26,35,37 tak budou mit prodlouzenej interval kdyz tam bude jezdit i 29 ne?jinak by ta linka nebyla vyuzita takze ty linky budou mit delsi interval a doplnovat je bude linka 29 jako je to ted driv mela 37 int.3 min. ve spicce a ted tam jezdi po peti x37 a doplnuje x25 a tak podobne
navic ta 35 uz taky moc vyznamumit nebude do budoucna staci jen 26 a 25 si lidi muzou na ctvrtich prestoupit coz dela hafo lidi bydlim tady tak to vim a sleduju


Offline
53
25 čer 2006 11:57
Mám spočítaný, že ani na tu 37 nevyjde tech 10 trajfu pokud se ovsem nejaky nekoupi. jezdilo tam 16 kurzu odpoledne rano 15 kurzu a navic kdyz se na 37 da 10 busu tak pak na 27 nebo 35 se musi dat klouby co doted jezdi na x35 ty busy z x37 se rozdeli na 27 a 37 budouci a busy z x35 se nechajina lince 35 na trhacky ne? nebo se to nejak propoji se nad tim zamyslim


adam_r: No já jsem těma procentama nemyslel provozní zálohu, ale celkový počet vozů ve vozovně vůči špičkové vypravenosti (špatně jsem se vyjádřil). Jinak řečeno, pokud bude vozovna vypravovat 100 vozů, tak optimální je mít ve stavu zhruba 120 vozů. To v normálních podmínkách obvykle stačí i pro všechny prohlídky, havárky, modernizace i provozní zálohu. Samozřejmě záleží i na místních podmínkách atd., někdy těch vozů musí být víc.

Smíšené linky - trolejbusová doprava má výrazný podíl fixních nákladů, čili čím víc trolejbusů na jedné trati, tím vychází provoz jednoho trolejbusu levněj, klidně i míň než jednoho autobusu. Kdežto náklady na jeden autobus jsou bez ohledu na jejich počet skoro pořád stejně vysoké. Takže nasazováním autobusů na některá t-busová pořadí se stane trolejbusová doprava zase o trošku dražší...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Prostě se od otevření křižovatky a od zavedení t-29 dají na t-27 a 35 autobusy do r.2009. Kolik bylo na t-37 vozů? 20? tak se tam dá 10 trajfů a 10 autobusů, hlavně na spoje co jezdily pouze v ranní špičce, odpoledne tam bylo aspoň o 5 vozů míň.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
To je celkem 126 vozů. V Brně je teď nějakých 148 vozů, což je jenom 15% záloha. Optimální je zhruba 20% (v případě DPMB radši ještě víc), takže pokud se nekoupí nové vozy, tak k nějakému omezení asi bude muset dojít.
Ono hlavne neni zaloha 15% ale podstatne mene, nebot je nutne zapocitat dlouhodobe odstavene vozy (po havarce, ceka se na dily), a vozy na KP, SP, VP, GO. Pak provozni zaloha neni uz zadna.

Na druhou stranu neni problem udelat vypravu na doraz s tim, ze v pripade potreby zaskoci na nekterych poradich autobus. Celkove ale muze byt problem v tom, ze ridicu, kteri maji opravneni na t-bus a zaroven a-bus zas tolik nebude -> prinaselo by to problemy. Ridic by zadal o vymenu vozu, ale misto toho by se musel hledat ridic, co umi s autobusem, aby se tam mohl poslat autobus.

Ale ono to muze byt klidne formou smisenych linek - tedy nektera poradi budou t-bus, a nektera a-bus. V tom neni zadny problem. Jako poradi pro autobusy se nabizi trhacky na vsech linkach. Vlastne puvodni t-35 byla tvorena vyhradne trhackami.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
hmm, v PD (ne o prázdninách) je vypravenost kloubáků následující:
15Tr: 7 na t-26+1 záloha
22Tr: 5 na t-26+3 na t-x25, který lze nahradit i 21Tr i 14Tr, takže můžou sloužit jako záloha ve vozovně.


Kloubové trolejbusy by se určitě uživily na 37 (mírné prodloužení intervalu by ani nebylo na závadu), ale třeba i na 31. Takže využití pro kloubáky je dost, toho bych se nebál..


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kuba píše:
Kde budou ty nový kloubáky jezdit? Máme pro ně jen 3 linky: t-25, 26, 29
a je to blbý, že se zas zruší trajfová linka, kterých je teď bez tak málo, ze Slatiny je to dál než z Husovic a busy budou jezdit na přestávky na Koperníkovu, takže o dost přibudou vozový kilometry.


Po otevření Pisárek budou na t-29 zbytečný, takže asi jen t-25/26. Po dodávce všech bude v Brně 37 kloubových trolejbusů a t-25/26 potřebovaly 32 vozů. takže těch 5 vozů je na zálohu.

Když už odpovědní udělají z t-27 a-27, tak ať ji prodlouží k Nádraží Židenice, kde má vzniknout novej terminál a konečná pro linky a-56,58,64,78,201,202.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Kde budou ty nový kloubáky jezdit? Máme pro ně jen 3 linky: t-25, 26, 29
a je to blbý, že se zas zruší trajfová linka, kterých je teď bez tak málo, ze Slatiny je to dál než z Husovic a busy budou jezdit na přestávky na Koperníkovu, takže o dost přibudou vozový kilometry.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
Špičková výprava je (byla):
25 - 16 vozů
26 - 16
27 - 4
30 - 13
31 - 10
32 - 6
33 - 13
34 - 5
35 - 5
36 - 12
37 - 20
38 a 39 - 6

To je celkem 126 vozů. V Brně je teď nějakých 148 vozů, což je jenom 15% záloha. Optimální je zhruba 20% (v případě DPMB radši ještě víc), takže pokud se nekoupí nové vozy, tak k nějakému omezení asi bude muset dojít.


Na t-37 jezdilo až 20 vozů, ja si pamatuju tak 13(určitě 6x z Husovic). V tom případě od září 2007 na t-29 opravdu chybí vozy. jedině t-27 a 35 busy a na 4-5 t-37 rovněž busy. pak by to šlo. V letech 2007-09 příjde 21 18m trajfů, příští rok první část dejme tomu že 7 vozů. Stav s autobusovou t-27 a 35 by byl přechodný do roku 2009 než dojdou všechny kloubáky. Nevíte někdo , kdy se má vyhlásit vítěz výběrovýho řízení na ty trajfy a busy?


Špičková výprava je (byla):
25 - 16 vozů
26 - 16
27 - 4
30 - 13
31 - 10
32 - 6
33 - 13
34 - 5
35 - 5
36 - 12
37 - 20
38 a 39 - 6

To je celkem 126 vozů. V Brně je teď nějakých 148 vozů, což je jenom 15% záloha. Optimální je zhruba 20% (v případě DPMB radši ještě víc), takže pokud se nekoupí nové vozy, tak k nějakému omezení asi bude muset dojít.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
RIS (původně Richard S..) píše:
Předpokládám, že na 27 také bude garant nízkopodlažního Citybusu/Citelisu, pak nějaké vykopávky typu 7320..., mno, B951E by byla lepší.


Opravdu je v Husovicích tak kritický nedostatek vozidel? Mě to nepříde tak hrozný.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5843 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 lis 2024 11:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]