Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 191 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, na Jírové zas až tolik moc místa není, musel by se tam v tom udělat systém...ale někdy 5 kloubáků na Novoldě je vážně moc...trolejbusy do Mariánského..no jéejda to by se mi ňam jezdilo domů


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
penize budou v okamziku, kdy si nejaky nadrizeny organ konecne dupne a zastavi provoz na tyhle provizorni konecny.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Počet odstavených vozů se vyhrazeným pruhem nezmění :-). Oba mluvíme o tom samém, mně je taky jasné, že Novolíšeňská není vyhovující konečná. Kamenný vrch bych ale až tak problematicky neviděl, tam je to rozhodně řešitelné. Pochopitelně zadrátování až na Jírovu je jediné plnohodnotné řešení (i když bych moc rád viděl trolejbusy v Mariánském údolí :-)) , otázkou je, kdy se na to najdou prostředky...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
od toho je tam podchod ...
on zase pokud by odstaveny vuz zakryl lidi ,tak je snadneji nekso sestreli. Ale stale to neresi ridice. Ti se kor v takovychto vedrech potrebuji osvezit. Ona palubovka rozpalena na 50-70 stupnu neni zadny problem a v polouzavrene kabine nejakych 40-50 taky ne. Tam uz pak nejde o jednoho cloveka na prechodu , ale o plny vuz lidi. A t25/26 neamni ani na jenom konci zadnou poradnou konecnou..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já jsem nepsal, že je to vyhovující řešení. Na druhou stranu, i z hlediska bezpečnosti cestujících by vyhrazený pruh mohl být doplňkovým řešením i do budoucna - přeci jen, cestující by takhle přecházeli jen jeden jízdní pruh s provozem. Nemůže se pak stát nepříjemná situace, kdy řidič v pravém pruhu pustí chodce a předjíždějící ho sejme...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
PvvS : provizorním řešením pro Novolíšeňskou by mohly být vyhrazené krajní pruhy pro MHD - snad tam není takový provoz, aby vznikaly zácpy. Ve směru z centra se nabízí nechat pruh k Zetoru jen jako odbočovací a jeho pokračování už jako vyhrazený. V opačném směru podobně.


Mno provoz tam sice az tak neni,ale ty vozy pokud maji zatet k zastavce, tak pak po odstaveni zavazej trebas kloubum na a-45. To vyhrazenej pruh , bez presunu zastavky neresi.
Ale opravovat ejenso nevyhrazujici provizorium , jinym nevyhovujicim provizoriem , neni reseni. Sic eby se to na DP asi libilo, pac by to melo nulovy naklady, ale pro ridice by to bylo za trest . Zadny poradny socialni zarizeni v dosahu, problemy s delsima prestavkama(objizdeni , popojizdeni). To uz by mozna bylo lepsi resenito resit stridajicima ridicema, trebas na mendlaku, kde by nahradni ridic, udelal to 1/2 kolo , pripadne kolo, s tim ze by si pak kmenovy vzal vozidlo spet. Ovsem to by svacinari muslei umet se vsema (a)typama v brne.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
I o toto jde...linka t-x25 byla vytvorena jako docasna a tak to take skonci...nebot jizda z Kohoutovic do Pisarek je par minut a prestup na a-44/84 bude jak pises o dost lepsi a komfortnejsi...takze bych se spis zajimal o intervaly na znovuobnovenych linkach nez vymyslenim jak ty stare linky skloubit s novou a kam dat busy...s kamosem nam vyslo zhruba 20-25 potreba vozu navic kdyby se pocitalo s t-29 a stejnymi intervaly na puvodnich linkach pred rekonstrukci...o cemz si muzeme nechat zdat az do dodavky 18M trbusu v brzke dobe...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
V pisárkách navíc bude oproti minulosti velmi komfortní přestup na 44/84 - čímž bude i jízdní doba do Žabin kratší.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak tak...splitaji se tu ohromne plany a pritom je nad slunce jasne ze DP s nejvetsi pravdebodobnosti zavede linky tak jako pred zahajenim rekonstrukce Hlinek...otazkou tak zustavaji intervaly nebot soucasny pocet trbusu rozhodne nedovoluje vypraveni t-29...a jak psal ds myslim ze ta bublina hodne rychle splaskne protoze na vyber je bud t-29 nebo t-37 v rozumnych intervalech...a hadejte co by predevsim chteli Kohoutovicti? Ze by zpatky t-37 v intervalech takovych aby se mohli co nejrychleji a nejpohodlneji dostat do mesta jakozto trolejbusem jedinym dopravnim prostredkem...a nebo radeji t-29 pul hodinku na Ceskou...?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS : provizorním řešením pro Novolíšeňskou by mohly být vyhrazené krajní pruhy pro MHD - snad tam není takový provoz, aby vznikaly zácpy. Ve směru z centra se nabízí nechat pruh k Zetoru jen jako odbočovací a jeho pokračování už jako vyhrazený. V opačném směru podobně.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nejsem si úplně jist, jak by se radnici v Bohunicích líbilo, že by horní část sídliště (zastávka Pod nemocnicí) přišla o přímé spojení s centrem. Přes Osovou to není pravé ořechové. Ten terminál těžko bude umožňovat odstavení několika trolejbusů s kompletním zázemím. Je potřeba si uvědomit, že jak 25, tak případná 29 jsou na druhé straně města ukončeny jednoduchými smyčkami, kde delší odstavování nepřipadá v úvahu. Možností by bylo převlékání kabátů mezi 29 a linkami z České, tak aby vozy byly odstavovány jinde. To už je ale možná krkolomné - spíš si myslím, že po otevření Pisárek bublina jménem 29 brzy splaskne.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Novolisenska je vhodna akorat na odstaveni vozu a jejich otoceni. 2klouby , nebo 3 sola zaplni smycku a ostatni vozy postavaji v telese zastavek, pripadne na komunikaci.

Uz delsi dobu se to nelibi ani DU, ani MC, ani policii.Vcelku je zazrak ze se tam jeste nestala vaznejsi nehoda. Jedin reseni je prodlouzeni trbusu na jirovu , kde je dost mista na delsi prestavku.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Anitrak, Aladin, Fixi a ostatní : aby nedošlo k omylu, doufám že vám konečně docvaklo, že interval 10 min. na lince 26 jsem uvažoval proložený 10 min. linky 25. Pokud se 2 linky na Osovou nevejdou, měla by být preferována 25 a ne 29.


Obě linky na Osovou jezdit nemusí, to je zbytečný, Ale co třeba ukončit t-29, jde i t-25 v nově plánovaným terminálu u zastávky Nemocnice bohunice? Před právě budovaným archivem má být menší terminál s možností otáčení trolejbusů směrem do města jako náhrada za smyčku Kamenice. Proč neukončit t-29 tam? Osobně bych tam ukončil t-25, ta je potřeba v prokladu s t-26 a jako spojení k Nemocnici, k Osové je už zbytečná, kdežto t-29(dnešní x25) je provázána s a-50 v úseku Osová-Bellova. Pokud by se ukončila u nemocnice ztratila by jako posila a-50 smysl. ta t-25 je potřeba v trase Novolíšeňská-Nemocnice bohunice, dál na osovou už ne, stejně tam jezdily ty trajfy poloprázdný. Jinak t-25/26 můžou dělat přestávky na Novolíšeňské a t-29 na České i když je to dost natěsno. Stejně zůstane pro t-29 levé nástupiště.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jasne 15kloubu se nevypravi to chapu ale proste kazdej druhej oficialne kloub a kdyz nebudou jezdit tak tam bude solo no...to se jinak udelat ani neda to tak bylo nez doslo k uzaverce na 26 jezdilo 16trajfu ve spicce a kdyz jezdili klouby tak tam byly vsecky a jinak je kdykoli nahradili solem(vetsinou trhackovy kurzy) a tak to asi taky bude na 29 kouby nebudou to je jasny


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anitrak, Aladin, Fixi a ostatní : aby nedošlo k omylu, doufám že vám konečně docvaklo, že interval 10 min. na lince 26 jsem uvažoval proložený 10 min. linky 25. Pokud se 2 linky na Osovou nevejdou, měla by být preferována 25 a ne 29.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jasne to by takhle slo na 34 busya z casti 37 tojo takhle to akorat vychazi


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
anitrak píše:
vsak na 26 by byl interval v sedle 4 - 6 minut coz je 30 kurzu linka 25 by nejezdila tudiz vubec. z tech 30 kurzu kazdy druhy by byl kloub tak by to bylo takze zadnej vzduch ani preplneny vozy


15 kloubu se nevypravi ani omylem , max tak 10-12. A to bude hezky lehce pod mrakem, chladek a zadny vuz nebude na nehode / poruse / prohlidce. Realna vypravenost je tak 8-10 vozu .


Problem pretizenosti t-25 at-26 se uz nemuze resit jenom nasazovanim kapacitnejsich vozu , to by sme tu za chvili meli 3clanek trbus, ale spis bych ji resil posilou v urcitych castech, T-25 bych klidne posilal v useku Stara osada - Mendlovo namesti, s tim ze t-26 by zustala ve stavajici trase.
Parodii t-27 bych klidne zrusil. da se snadno nahradit prestupem na Novolisenske, pripadne prestupem na a-78. Zbytecne se na tzv. Vinohradskej vytah nasazuji vozy.


Naposledy upravil PvvS dne 23 črc 2006 19:22, celkově upraveno 1

Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
anitrak píše:
jojo jasny 25 a 26 nechat obe a linku 29 taky ale jak se na osove otoci dve linky?to tam bude pauzirovat 25 aji 29?tam bude pretrajfovano. na 35 busy ot je jasny ale je jich malo takze jeste min. 37 cela autobusova musi byt ppokud se nekoupi trajfy mam to spocitany takze takhle


Jasně, že budou jezdit obě :idea: , DP to o píše v Bez starostí. Od září 2007 se předpokládá obnovení t-25 a zachování t-x25 jako t-29. To je skoro jistý. Na t-25 a 26 bude interval 8min.(4 a 4 min.), na t-29 10 min. provázaně s a-50 v úseku Osová-Bellova a s t-34,36 v úseku Přívrat-Česká. a-35 bude skoro jistě v busech. Její vedení Kamenný vrch-Čtvrtě-Tunel-Pisárky-Hlinky-Mendlák by bylo dobrým nápadem, jen nevím jestli to bude chtít DPMB, lidi na kameňáku určitě jo. Provoz asi zase špičky. Autobusy budou taky na a-27 a šla by i dnešní t-34. Na t-37 to není dobrej nápad, kdyžtak jen část spojů, ale ne celá linka.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
takze 25 26 29 trolejbusy a 35 37 busy takhle to vychazi podle poctu trajfu jednotlivych provozoven i s dostatecnou zalohou trajfu


Offline
53
25 čer 2006 11:57
jojo jasny 25 a 26 nechat obe a linku 29 taky ale jak se na osove otoci dve linky?to tam bude pauzirovat 25 aji 29?tam bude pretrajfovano. na 35 busy ot je jasny ale je jich malo takze jeste min. 37 cela autobusova musi byt ppokud se nekoupi trajfy mam to spocitany takze takhle


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
Nechápu, proč by měla linka 26 po otevření MÚK jezdit v intervalu 5 minut. Kolega ds má pravdu, v části trasy by se vozil pouze vzduch a tím je myšlen úsek Mendlovo nám.-Kamenný vrch. Nemyslím si, že obyvatelé z Kamenného vrchu potřebují v sedle 26 po 5 minutách, 29 a ještě 50. To je zbytečný luxus. Takže by se měla obnovit 25 a 26 po 8 minutách (v sedle po 10 min.). Poté tedy 29 a linka 37 nyní již v intervalu 5 minut (ne jako dřív v 3 minutovém) a bude na ní tím pádem potřeba vypravit méně vozů, které se z části použijí na 29. Autobusová 35 není v době nedostatku trolejbusů špatný nápad a je to asi nejlepší řešení.


Offline
53
25 čer 2006 11:57
vsak na 26 by byl interval v sedle 4 - 6 minut coz je 30 kurzu linka 25 by nejezdila tudiz vubec. z tech 30 kurzu kazdy druhy by byl kloub tak by to bylo takze zadnej vzduch ani preplneny vozy a kdyz uz o tom mluvime porad je vsecko bud preplneny nebo nevyuzity to je tezky to vsude nejak zredukovat do normalu. pred uzavirkou jezdila 25 po 10min. a 26 po 10min. takze 5 minut dohromady a tak bych to nechal zadnych 7minut. a posileny autobusy - ty jezdijen ve spickach na P26 ne v sedle takze zadny posileni. bydlim prave na trase 26 tak to vim tak se nemusim chtit svest jezdim tim


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Musím souhlasit s Aladinem, protože jízda v sólu na t-26 je i při intervalu 4 minuty uprostřed dne často velmi nepříjemná a sardinkovitá, linka 26 je hodně využívaná.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Pvvs:
u t-26 stačí špičkový interval 7 min (+ ranní aut. posily). Bydlíš v Brně?!? Já jsem tvé příspěvky zatím vždy hodnotil jako vcelku fundované, ale toto... zvláště úsek Konečného náměstí - Židenice kasárna a 7 min..., ne fakt ne, to je velice neseriózní návrh
Jediné co by tento návrh mohlo zreálnit je situace že by těchto 7 min na t-26 bylo myšleno jako proložené 7 min na t-25. Těch 3,5 min je únosných.

ds: na t-26 je v sedlech int. 4-6 min (kloub - sólo stříd.) - dle tebe vození vzduchu? Zkus se prosím v říjnu (až pojedou VŠ) svézt kdykoliv mezi 8.00 až 10.00 tím sólem co zmiňuješ, doporučuji úsek Konečného náměstí - Židenice kasárna .... příjemný zážitek (pokus se tam vejdeš...)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
anitrak : chtěl jsem se vyjádřit už dřív, ale fórum stávkovalo. Svoje služebáky si dělá každej druhej šotouš, tím se akorát ztrapňuješ.

Jinak :
1. linky 25+26 nejsou totéž, frekvence na interval 5 minut rozhodně nevzniká v Novém Lískovci. Ještě nedávno jezdila 26 v sedle na Kamenný Vrch po 12 minutách a taky se to nějak zvládlo.
2. město nechce provoz autobusů tunelem : to jsi vyčetl z těch tvých home made služebáků? Proč tam tedy byly zavedeny linky 405 a 406? Ve špičkách je 35 v Novém Lískovci zbytečná, jezdila ve stejných časech jako 25. Trasa přes tunel toto řeší.
3. Tvoje řešení rozhodně není jediné(!), takových možností je přece mnoho - a o dost lepších...
4. busy, které v současné době zaskakují, půjdou do kopřiv, což je jen dobře. Lze očekávat že vozy B732 budou ubývat čím dál rychleji, přičemž mnohé B741 už také nejsou v bůhvíjaké kondici.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5843 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 lis 2024 11:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]