Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 170 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
b1 píše:
Zlaťák píše:
Tak mě tak zrovna napadlo:
Když potřebuju rozvězvit trolejové vedení do třech směrů, musím dát dvě vyhýbky za sebe a nebo existuje něco jako výhybka, která dokáže rozvětvit vedení do třech směrů najednou (doprava, rovně, doleva)? V dnešní době by to neměl být technický problém.

Na Cernovickach je takova sjezdova

To jsou taky dvě, jestli teda nejsu úplně blbej...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Zlaťák píše:
Tak mě tak zrovna napadlo:
Když potřebuju rozvězvit trolejové vedení do třech směrů, musím dát dvě vyhýbky za sebe a nebo existuje něco jako výhybka, která dokáže rozvětvit vedení do třech směrů najednou (doprava, rovně, doleva)? V dnešní době by to neměl být technický problém.

Na Cernovickach je takova sjezdova


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
kuba píše:
Zlaťák píše:
Tak mě tak zrovna napadlo:
Když potřebuju rozvězvit trolejové vedení do třech směrů, musím dát dvě vyhýbky za sebe a nebo existuje něco jako výhybka, která dokáže rozvětvit vedení do třech směrů najednou (doprava, rovně, doleva, jeden snímač, jedna vyhýbka)? V dnešní době by to neměl být technický problém.

Tuším, že něco takovýho je ve vozovně Slatina


jestli myslíš před vozovnou, tak tam jsou tuším dvě za sebou (ne teda úplně, jsou tak napůl v sobě)


Naposledy upravil Zlaťák dne 01 zář 2007 18:21, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Zlaťák píše:
Tak mě tak zrovna napadlo:
Když potřebuju rozvězvit trolejové vedení do třech směrů, musím dát dvě vyhýbky za sebe a nebo existuje něco jako výhybka, která dokáže rozvětvit vedení do třech směrů najednou (doprava, rovně, doleva)? V dnešní době by to neměl být technický problém.

Tuším, že něco takovýho je ve vozovně Slatina


Možná to víte jak vás znám, ale dnes jezdili na 26 kloubáky a asi tím nahrazují nevyrovnaný interval mezi 25 a 26, která je 9-6-9-6-9-6-9-6... minut. Je tam výrazně víc místa!


Naposledy upravil Karlos dne 01 zář 2007 18:16, celkově upraveno 1

Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tak mě tak zrovna napadlo:
Když potřebuju rozvězvit trolejové vedení do třech směrů, musím dát dvě vyhýbky za sebe a nebo existuje něco jako výhybka, která dokáže rozvětvit vedení do třech směrů najednou (doprava, rovně, doleva)? V dnešní době by to neměl být technický problém.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
adam_r píše:
V Grenoblu (a i v mnoha jinych mestech) se to na tramvajich bezne dela. Na konecne je k tomuto ucelu zrizena mistnost pro traveni prestavek.

V Hannoveru na tramvajích mají přestávku,tak jak píšeš,ale v délce JEDNÉ HODINY!A nikdo neřeší,k čemu je to dobré...(konec OT).


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Rozohňujete se,myslím,zbytečně.Připadá mi to tak,jako by pod nějakým nickem byl zakuklený vedoucí pracovník DP.Toto už tam mockrát proběhlo,i tady ve fóru.Zkrátka a všeobecně:Zrušením přidělených vozů by ze všech vozů byly špinavé vraky!Že se některá osádka stará víc a některá míň,je jiná věc.Ono to taky s tím přidělením není až tak horké,protože speciálně u autobusů,když řidič má "svůj" vůz z 20 služeb za měsíc,desetkrát,tak je to svátek.Někdy mi to připadá,že mu ho propůjčují jen proto,aby si tam uklidil a druhý den mu ho zase seberou!Mezitím jsou to samá "okna","negaranty","mytí","AB","pro vozmistra","pro gumaře"......
Když jsme v trolejbusové diskusi:Nevím,co je tak fantastického na tom,třeba ráno vyjet s 21Tr,a po pauze naskočit třeba do vozu 3196...
Jedině snad z pohledu sotoušů,že by všechny vozy jezdily všude,jiný důvod nevidím!
A k čemu je dobré stát na konečné?Třeba k tomu,aby se člověk z té práce v tom provozu,jaký je,úplně nezbláznil!!!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Tom píše:
K čemu je vůbec dobré, aby vozy stály 28 min na konečné? Ke krytí spoždění by stačilo tak 10 min, příp. náhradní bus do zbytku trasy.

V Grenoblu (a i v mnoha jinych mestech) se to na tramvajich bezne dela. Na konecne je k tomuto ucelu zrizena mistnost pro traveni prestavek. Celkove je asi lepsi stridat na konecne, nebot ridic ma cas pred odjezdem nastavit si zrcatka, sedadlo a jine podobne "zbytecnosti". U CZ tomu brani akorat dogma cislo 1.

A jak uz se mnohokrat psalo, tak prestavka, ve ktere je kazdych 5 minut treba s pridelelenym vozem popojet 30 metru neni take uplne to ono.


Offline
38
19 srp 2007 14:46
K čemu je vůbec dobré, aby vozy stály 28 min na konečné? Ke krytí spoždění by stačilo tak 10 min, příp. náhradní bus do zbytku trasy. Přestávky by řidiči nemuseli dělat na konečných, ale spíše v centru mimo vůz, např. v prostorách dpmb, čd. :
Mendlovo nám., dpmb: 25,26,37
Vozovna Komín, dpmb: 29
Stará Osada, dpmb: 25,26,27
Nám. 28. 4. - Zoo dpmb: 30
Kr.Pole, nádr čd.: 30
Hl.nádr.-Novobranská,dpmb: 31,33
Vozovna Slatina, dpmb: 31,33
Úvoz - Údolní, dpmb: 38,39
Spojovací-Tábor, dpmb: 29,34,36
Česká,pronájem (jmk by určitě rád pronajal své prostory, když zřídil kordis): 29,32,34,36,38,39

Řidič pak ani nemusí jezdit stále stejnou trasu. Lepší upravit pár vlastních prostor v centru než se starat o víc vozů ne...


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
P. Haluza píše:
Janatak píše:
Takhle teoreticky, mělo by větší význam protáhnout tbus 25 a 26 místo na Jírovu na nám. Karla IV. Starou Líšní po trase dnešní 58? Na Jírovu nám beztak jezdí kapacitní 45 + šalina 8...co? Je to úplně uhozená idea?


No tak ono se tak nějak počítá, že po prodloužení trolejbusů se zruší 56, upraví 78 a středem sídliště pojede právě ta 45. Nebo tak nějak jsem to zaslechl...

Prodloužení trolejbusů... za jak dlouho?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
[quote="Janatak"]Takhle teoreticky, mělo by větší význam protáhnout tbus 25 a 26 místo na Jírovu na nám. Karla IV. Starou Líšní po trase dnešní 58? Na Jírovu nám beztak jezdí kapacitní 45 + šalina 8...co? Je to úplně uhozená idea?[/quote]

No tak ono se tak nějak počítá, že po prodloužení trolejbusů se zruší 56, upraví 78 a středem sídliště pojede právě ta 45. Nebo tak nějak jsem to zaslechl...


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Takhle teoreticky, mělo by větší význam protáhnout tbus 25 a 26 místo na Jírovu na nám. Karla IV. Starou Líšní po trase dnešní 58? Na Jírovu nám beztak jezdí kapacitní 45 + šalina 8...co? Je to úplně uhozená idea?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To zkrácení čekání na konečných je podle mě do jisté míry vynuceno i situací na Novolíšeňské. Drážnímu úřadu se pochopitelně nelíbí, když ve smyčce, kam se vlezou tak max. čtyři vozy, je jich běžně naštosováno až 7. Když si to spočítáš, tak 7×4 = 28 minut čekání, vždyť to je skoro jak klasická přestávka... Už aby to bylo protažený na Jírovu...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ukončit t-29 u Nemocnice, tím nic nevyřešíš. U nemocnice navíc není místo k odstavování vozidel. Ty dvě zastávky navíc už nikoho nezabijou a já myslím, že se to tu nějak poskládá. Spíš ať se dokoupí tbusy nebo ať se na konečný ch střídají řidiči. Měli by delší pauzu a přitom by nebylo potřeba tolik vozidel. t-25 se taky nehodí ukončit u nemocnice. Máte pravdu, že vzniká paralelní spojení na Mendlák, důležitější je však přímé spojení z Osové do pisárek, na Úvoz, Konečného náměstí a tam dál. t-25 aspoň před výlukou byla ve špičce velmi vytížená až na Osovou


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
René Václavek píše:
P. Haluza píše:
V Lískovci budou na konečných dvě linky.T-29 by mohla podle mne končit u nemocnice.

Pokud ukoncit jednu z tech linek u nemocnice, tak 25. Ale o tom, uz se tady psalo hodne. Relace Mendl - Osova je obslouzena linkou 5.


Offline
7
29 srp 2007 20:23
[quote="P. Haluza"]Jenže, ruku na srdce, těch 5 minut o víkendech byl vyloženě luxus v porovnání se sedlem, kdy to vycházelo tuším na 6 minut. Opravdu to víceméně vozilo vzduch. Jediná zátěž byla v úseku Novolíšeňská--Pálavské náměstí s návazností na tramvaj. Zbytek cesty o ničem. A v době výluky byl interval 7,5 minuty a bohatě to stačilo, takže opravdu v tom nevidím problém. Připadá mi, že 6-9 s kloubem je lepší než 7-8 v sólech.

Ale otázka na JohnnyhoS: Kolik vozů bude potřeba na zajištění provozu na t-25 a t-26 v nejvyšší špičce? A jak budou kurzově označeny ty posilový vozy?[/quote]
Na 25,26 bude jezdit na každé lince 13 vozů.Jde to vyčíst podle garantovaných spojů.Dříve jezdilo v sedle 14 na 25,13 na 26,ve špičce 16 na 25,15 na 26.Jenže se nejezdilo závekem.Pro řidiče bude na konečných méně času,je to způsobeno t-29 i posilami.V Lískovci budou na konečných dvě linky.T-29 by mohla podle mne končit u nemocnice.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Myslím, že na obou po 13ti vozech na základní trasu. Pak ještě dalších 13 skokanů 25<->26.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jenže, ruku na srdce, těch 5 minut o víkendech byl vyloženě luxus v porovnání se sedlem, kdy to vycházelo tuším na 6 minut. Opravdu to víceméně vozilo vzduch. Jediná zátěž byla v úseku Novolíšeňská--Pálavské náměstí s návazností na tramvaj. Zbytek cesty o ničem. A v době výluky byl interval 7,5 minuty a bohatě to stačilo, takže opravdu v tom nevidím problém. Připadá mi, že 6-9 s kloubem je lepší než 7-8 v sólech.

Ale otázka na JohnnyhoS: Kolik vozů bude potřeba na zajištění provozu na t-25 a t-26 v nejvyšší špičce? A jak budou kurzově označeny ty posilový vozy?


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Řekl bych, že interval 15, resp. 6-9 minut v nepracovních dnech je využit hlavně ve společném úseku 25+26 přes město, navíc se jedná o jednoznačně systémový interval, ke kterému nebo jeho násobkům by mělo směřovat celé město. A ne někde 20, jinde 15, pak 10 nebo 12-8. Přechod na 15 minut z původních 10 na Kameňáku je kompenzován jednoznačně vyšší kapacitou kloubáků. Rád se tam po 1.9. zajdu podívat jak to bude vypadat, když mám ještě v paměti sóla na x35 ve stejném intervalu. Nevíte někdo o nějaké vhodné předzahrádce v místě, abych spojil příjemné s užitečným?


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Eda, anarchia atd.: mě na porovnání stavu před výlukou a po ní a zkonstatování holého faktu, že došlo k popsaným prodloužením víkendových intervalů proti stavu před výlukou nic hysterického nepřipadá;
Před výlukou jezdila v sobotu a neděli odpoledne t-25 i t-26 po 10 min - pěkně přesně proloženě - výsl. interval: 5 min, a v neděli dopledne t-26 8-12 a mezi těch 12 min vjížděla intervalem 20 min t-25, takže výsledný interval byl: 8-6-6... omlouvám se, že jsem na ten rozdíl upozornil, ale každopádně se nejedná o žádné narovnání do původního stavu (kvůli výluce) "po odklonění kapacity z t-25", jak tu bylo tvrzeno.
Jo a jen pro úplnost na Kameňáku nebydlím :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přesně jak píše Johny. Jen se na Kameňák odklonila t-25 a když se má vrátit zpět do Lískovce je z toho velké haló. O tom bych se vůbec nebavil, to je v pořádku...

Spíš mi vadí, že postupem času jsme se tak nějak potichu dostali ze špičkového intervalu 8 minut na interval 10 minut (t-25,26,35 (místo ní teď posily t-25/26)), což mi přijde celkem zásadní. No snad to pomůže spravit t-29, a-60/61 a na Kameňáku klouby, uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Johnny5 píše:
...Mno a zastávky Koniklecová, Oblá a Kamenný vrch, ač nechci snižovat jejich význam z pohledu počtu potenciálních cestujících, nejsou přece celým Novým Lískovcem. Spodní část sídliště chodí na Čtvrtě, stará zastávba apod.

No ale vem si, ze v blizkosti techto zastavek bydli daleko, daleko vic lidi (diky panelakum) nez dole v oblasti Ctvrti. Takze podle me so to hafo vyznamny zastavky pro obyvatele Novyho liskovce. Tot nazor laika, jezdiciho tudy nekolikrat tydne. :)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Pánové, přidávám se k vašemu nechápání téměř histerického výlevu funtoma a Aladina k Novému Lískovci. Jako neznalec bych si musel připadat jako by se tam měla zcela rušit doprava nebo vytrhávat koleje. Přece kvalita dopravy se nehodnotí jenom počtem linek (viz poznámka o 20 letech). Také souhlasím, že se žádná zásadní změna oproti původnímu stavu přece neděje. Jen došlo k "rozmlsání" prázdninovým odklonem spojů linky 25 pod číslem 26 na Kamenný vrch. Už tady několikrát padlo, že na 26 budou klouby celotýdenně, tedy i v sobotu a neděli. Mno a zastávky Koniklecová, Oblá a Kamenný vrch, ač nechci snižovat jejich význam z pohledu počtu potenciálních cestujících, nejsou přece celým Novým Lískovcem. Spodní část sídliště chodí na Čtvrtě, stará zastávba apod.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
před výlukou jezdila t-26 v sobotu a v neděli odpoledne po 10 min, v neděli dopledne v int. 8-12, takže v tom tu změnu nějak vcelku spatřuji...
adam_r píše:
Aladin píše:
Tak jsem zkoukl nové JŘ a opravdu to stojí za to! Nový Lískovec kromě ranní špičky po celý den interval 10 min (i když to asi budou Tr15 a 22) a víkend a to i v sobotu dopoledne a neděli odpoledne 15 min !! Takže má úvaha, že ten komfort pro Kohoutovice (7-8 min) a Komín (obnovení t-34 aby nemuseli komíňáci jezdit závlekem přes Vychodilovu - je zajímavý že u Staré osady závlek nevadí a lidi to holt musí pochopit) někdo bude muset odsr...t, ... takže tím "šťastným" se nakonec stal Lískovec...


A to je nejaka zmena oproti intervalu x35 z Kamenaku predtim? Ve spicce 8 minut (kloub), mimo spicku 10 minut (kloub, jednou za hodinu solo), so+ne 15 minut (solo). Nevidim tam zadnou zmenu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5842 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 20:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]