Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 152 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Možná jsem to nějak nepostřehl, pokud už tu to datum bylo, tak se omlouvám, ale odkdy že to má "fungovat" t-30 na trase Černého - Vychodilova? Sice si myslím, že by bylo lepší protáhnout t-busy Korejskou-Zborovskou-Táborem-Chodskou, ale DP rozhodl asi jinak, no :(. Odbočení doleva z Tábora na Chodskou sice neexistuje pokud vím, ale to na Vychodilovu taky ne...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tak jsem si dnes udělal zkušební jízdu t-29. I přesto, že jsem jel z Osové v 10:02 byla docela vytížená na to, že bylo sedlo.
Z Osové nás jelo 5, u Nemocnice přistoupili další a celou dobu jsme nabírali lidi, až byla všechna místa obsazená. Průjezd od Anthroposu nahoru byl bez zastávky ale dost se lidi přeskupovali na Optátově, u Vozovny Komín a na Přívratě. Jinak od Makovského náměstí to bylo narvaný, ale to je tam vždycky. Pravdou je, že protisměr jezdil relativně poloprázdnej.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No , kdyby se tech 15metru vzalo vic, nez obvykly pocet 4/8/12, tak rekneme aspon 20, tak by se daly lecktery linky prevest do nich, bez toho , aby se na ne hnaly 18m klouby. Pripadne posilit s nima linky 25/26 aby jel 15/18/15 .. Kdyz u na ne nechcou nikde nakoupit 23m 2klouby, tak aspon takhle.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
D.J. - Tím jsem chtěl říct, že je dlouhodobý nedostatek řidičů. Obsazování služeb je denně porod. Linka x5 je navíc, oproti normálu. Takže to je denně 8 služeb, tzn. 8 řidičů na linku x5. Kdyby se 29 zrušila, tak by to celkově pomohlo v obsazování ostatních služeb.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
M3 píše:
Hafan: Problém by to byl. Kdyby se 29 zrušila, tak se pokryje řidiči linka x5, která je teď navíc. A proč hnát trolejbus až na Osovou, když tam jede 50?

Nerouzumím, cos svým příspěvkem chtěl říct:
1) na x5 je teď nedostatek vozů nebo jich na 29 jezdí tak málo?
2) pokud je poptávka po přestupu na šalinu, proč to tam nehnat?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Hafan: Problém by to byl. Kdyby se 29 zrušila, tak se pokryje řidiči linka x5, která je teď navíc. A proč hnát trolejbus až na Osovou, když tam jede 50?

mrakicio: Bylo to tak původně plánováno, že budou jezdit trolejbusy a v případě potřeby (vysoké poptávky na přepravu) se nasadí autobusy. ale jak to ve skutečnosti bude - to se uvidí, protože zatím x5 lidé moc nevyužívají.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Mě by zajímalo, ta x5 bude trolejbusová stále? Nebo to bude první linka, kde se ( i v (ne)případě nedostatků tykadel) nasadí autobusy?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tomu prodloužení některých t-37 místo t-29 bych se nebránil, ale chtělo by to rozhodně až na Osovou. Ale v sedle na t-29 čeká tady dost lidí. Takže bych to viděl na zahuštění intervalu t-37 ve špičce a každá druhá na Osovou, ve špičce každá třetí a v nepracovní dny není potřeba.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nezapomeňte ale na klid před bouří, který nás čeká v podobě odklonu t-30 na Vychodilku po dobu asi 3 let.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
nebo kdyby se nedodávaly nové vozy v počtu pár kusů za rok...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
M3 píše:
A kdo by to jezdil? Ono se to hezky plánuje, ale kolik by bylo navíc potřeba vozů, aby byl zachován stávající interval do Kohoutek? Už teď je u trolejbusů poměrně velká krize s obsazováním služeb. A vypadá to, že to lepší nebude-spíš naopak.
To by snad nebyl problém, kdyby se zrušila t-29..


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Miky píše:
Některý spoje 37 k nemocnici nebo až na Osovou (to už bych chtěl moc, vím :)) jsou dobrej nápad, stačil by každej druhej nebo třetí ve špičce...


A kdo by to jezdil? Ono se to hezky plánuje, ale kolik by bylo navíc potřeba vozů, aby byl zachován stávající interval do Kohoutek? Už teď je u trolejbusů poměrně velká krize s obsazováním služeb. A vypadá to, že to lepší nebude-spíš naopak.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ale no tak, vždyť je to tak krásná šotolinka.. :-) :-) Navíc ji zítra využiju na krev..


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Některý spoje 37 k nemocnici nebo až na Osovou (to už bych chtěl moc, vím :)) jsou dobrej nápad, stačil by každej druhej nebo třetí ve špičce...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Posileni 50 lze resit prodlouzenim vybranych 37 k nemocnici nebo na osovou. Radsi bych videl silne linky typu 37,42,44 nez stepeni typu 29,72 atd. Aby mhd k necemu byla, mela by byt pouzitelna i bez jizdniho radu, coz teda u 20 min intervalu splneno neni.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Poměrně často jezdím z Osové na Jírovcovu, když jedu 8 z města, a jsem rád, že 29/50 dávají dohromady interval 5 minut. V odpoledních hodinách je od nemocnice do Kohoutovic vytížená slušně.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
29 má smysl jen jako přímé spojení nemocnice bohunice - kamenný vrch (a možná jírovcova)

Toto nahrazuje linka 50, takže pro provoz linky 29 nevidím důvod.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
29 má smysl jen jako přímé spojení nemocnice bohunice - kamenný vrch (a možná jírovcova) jinak ne. V kohoutovicích stejnak veze vzduch, pokud zrovna lidem neujdede 37, v jundrově (Optátova, vozovna komín) je pár lidí, kteří vsytoupí stejně na přívratě, dál zase nic, na klusáčkové nastoupí pár lidí, co chce jet na českou a tím to končí. Tolik z pozorování. Navíc jízdní doba, návaznost a interval jsou dělaný tak, aby s tím opravdu nikdo nechtěl jet, pokud nemusí. To, že si lidi počkají klidně i 20 minut na přímej spoj, aby nemuseli přestupovat, je věc jiná.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Podle mé zkušenosti by měli linku 29 zrušit - jede plná z České, ale od zastávky Optátova už veze vzduch. Navíc pro Kohoutovičáky je určitě lepší spojení na Českou linkou 37 a z Mendláku x5. Je to mnohem rychlejší, i když s přestupem (to stejné nazpět). A ti, co jedou z České do Jundrova, tak mohou jet 34 nebo 36 na Přívrat a od tam buď 67, popř. 44.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
29 je hrozná linka, typicky argumentovaná, aby odněkud někam bylo lepší spojení, aniž by kdo zkoumal, kolik tam pojede lidí a jestli pro takový proud je potřebná samotná linka.

Když už 9, tak zrušit větev od Anthroposu nahoru a odvést ji na Mendlák, tj. jako páteřní linku pro Jundrov. Na druhou stranu si ale myslím, že od Mendlu k Jundrovu stačí 44/84.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
a na 4/37 ráno 3504 :wink:

K té 29. Docela se divím, ale od září je vytíženější než byla předtím. Hodně lidí si na ni odvyklo během výluky u Kampusu, kdy z "přímé" linky nastalo přestupování mezi x29 a 29, ale teď se zájem (asi) díky Husově poměrně dost vrací. Toť moje zkušenosti ve špičce.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ranní 10/37 :)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Co vám pořád na t-29 tak vadí? Důležité je, že i vsedle je docela vytížená (minimálně Osová - Kohoutovice). kdyby se takhle přistupovalo k netypickým linkám tak nemáme ani tu a-44/84.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

151
09 led 2008 18:02
Žebětín/Kameňák
dnes ráno viděna 3612 na 37 :!: kurz nevím...

_________________________________
Poptávkové tlačítko Vs. Důchodce
Vždycky vyhraje tlačítko...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
V tom případě můžu napsat: "Ještě že se přesměrovaly 44/84 přes Anthropos. Kohoutky tak mají přímé spojení s celým městem". :mrgreen: :twisted:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5841 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 08:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]