Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Mění se výstup z regionálek a 37+52, i když jen kosmeticky. Měly by zastavovat ze zastávky posunuté o něco blíže BVV.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Dle webu DPmB je ale posun o týden pro zastávky směr Pisárky (místo v terminálu, tak u pivovaru). Pro opačný směr se nic nemění, tedy by se mělo od 1.6. jezdit po Veletržní.


Offline
Uživatelský avatar

6980
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V informačním mailu DP píše, že ta změna zastávek nemá být od 1. 6., ale až o týden později.

Na druhou stranu odklon 25/26 do Štefánikovy čtvrti je od zítřka.


Offline
9
25 lis 2010 23:36
Všiml jsem si, že na BKOMu tvrdí, že se již brzy bude jezdit po Veletržní. Úplně nevím, jestli to bude hned od prvního, jak trošku zpráva vyznívá, protože mi nepřijde úplně pravděpodobné, že by to přepojovali v týdnu a i té práce tam docela dost zbývá. Každopádně celkem progres tam je (zatím bez fotek), na celé trase jsou definitivní "úchyty", objevila se nová stopa i sjížděčka ve směru Hlinky-Caracas (uzavření blokové smyčky i ve směru Medlák-Veletržní), prozatím jsem neviděl instalované ovládání výhybek ani napájení (na sloupech jsou odpojovače) + trať ještě není zapojena do stávající sítě. V podstatě každý pracovní den tam jsou borci (asi z Pardubic) se svojí plošinou. Nevím, zda se může jezdit dočasně i bez vybavení výhybek a napájení. Vozovka je téměř připravena: prostor zastávky přímo u Alberta je vybetonován, tento týden jízdní pásy vyasfaltovali, přístupový chodník je zadlážděn a zpřístupněn, chybí namalovat lajnování.


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já dneska tudy jezdil cca do 13,30 s 44/84 a nezdálo se, že by ty dráty byly hotový.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
16
08 bře 2014 07:15
Nevíte prosím? Konala se dnes mimo zkušební jízdu po Merhautově (vůz 3303) také avizovaná zkušební jízda trolejbusu po Křížkovského a Veletržní?

Díky.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Kdyby po zákaz stání. Občas i pod zákaz zastavení.


Offline
600
25 říj 2019 10:12
b1 píše:
Kteroupak chytrou hlavu asi napadlo umístit tam tu přenosnou značku "3,8m" hned pod tu stálou...

A nebyla tam ta přenosná čirou náhodou dříve? Ten sloup je očividně relativně nový (dříve byla značka na lampě https://mapy.cz/s/butunujulu) a určitě se na něj nemontovala značka hned po usazení. Tj. byla tam přenosná a nyní se dodatečně domontovala dopravní značka na sloup...

Ale jinak je umisťování přenosných značek pod stejné stálé relativně častý nešvar. Nejlepší je to například při blokovém čistění, kdy se pod stálý trvalý zákaz stání dá přenosný s platností pouze v den čištění, čímž se dočasně zneplatní ta stálá značka...


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
Kteroupak chytrou hlavu asi napadlo umístit tam tu přenosnou značku "3,8m" hned pod tu stálou...

https://forum.bmhd.cz/download/file.php ... &mode=view

V podstatě ten přenosný sloupek s přeškrtlým zákazem odbočení je tam úplně zbytečný.


Offline
9
25 lis 2010 23:36
@Janatak Omlouvám se za další vstup, jen abych vyloučil případné nedorozumění vyplývající z mé nepřesné formulace, za kterou se omlouvám: tou šikanou (snížení rychlosti až k cca 30 km/h) je myšlen až ostrůvek ve vjezdu do Veletržní, nikoliv ten pod mostem. Vím - normy pro přechod, možná to byl i záměr "rychlíky" zpomalit, nicméně podle mne je to zde pro mhd celkem škoda. Klidně se mohl vjezd zúžit na jeden pruh (a posunout pro větší poloměr), ten levý vjezd je tam s prominutím stejně naprosto k ničemu (nyní je zneplatněný a snad jen nyní se využije pro výjezd, neboť se jezdí obousměrně). Ani neočekávám, že by bus/trajf využíval ten levý vjezd, protože to by musel zpomalit ještě více a ani ta stopa tomu nenapovídá.


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To vedení tv nad ostrůvkem pod tram mostem má důvod v omezení snížení průjezdné výšky pod mostem. Prostě dráty jsou hozeny bokem a netřeba pak omezovat vyšší vozidla (možná i plynové busy).

Samozřejmě bude taky záležet na vyobloučkování trolejbusové stopy spoza toho ostrůvku...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9
25 lis 2010 23:36
@jmb Možné je vše. Od této soboty chodím po Veletržní k výstavišti 2x denně a že bych si toho jen nevšiml dříve mi přijde nepravděpodobné (obvykle koukám, co je nového), ale nevylučuji to. Tak aspoň ty fotky :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo. Veletržní + Mendlák + Hlinky budou tvořit jednu velkou jednosměrnou smyčku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2655
13 črc 2009 13:42
A 37 bude objíždět celé náměstí tak, jak je to teď?


Offline
16
08 bře 2014 07:15
Vedení tam viselo již v pátek 22.4. a jsou zmínky, že již ve středu 20.4.. Tedy se muselo montovat hned v úterý či ve středu po svátcích.


Offline
9
25 lis 2010 23:36
Pravděpodobně během dneška přibyla na celé Veletržní provizorně zavěšená trolej (kromě rozkopaného úseku bez nových sloupů u Alberta). Instalován je také základ výhybky levého odbočení cca v úrovni dětského hřiště (předpokládám, že tam vznikne trať s výstupní zastávkou pro končící spoje na pauze / místo pro předjetí v délce cca dva klouby) a větší část křižovatkové výhybky za touto tratí. Plány jsem neviděl, tak mne prosím nekamenujte. Zítra vezmu do práce foťák.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já vycházel z toho, že pro spodní Kohoutovice není tohle spojení zas až tak výhodné (hlavně směr Hlavní nádraží a vlak v Lískovci). Dál jsem si od toho sliboval kratší interval sólo vozů oproti kloubům.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Brzdí se do předpisových 30km/h, ale jde to projet i rychleji...kříž vyšší rychlost vydrží, horší je ta sjížděčka, ta je nevyzpytatelná.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak ještě by se využila absolutně zbytečná trolejbusová smyčka hájenka, kvůli které musí každý trolejbus jedoucí na Jírovcovu brzdit tak na 10km/h, což se určitě vyplatí :applause:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
Ještě jsem zapomněl napsat, že t-37 by samozřejmě jezdila komplet jen do Kohoutovic, náhradou by byla právě t-29.

Otazka zni cemu by to pomohlo. Napadaji me pouze dve nevyhody: (1) ztrata primeho spojeni z casti Kohoutovic ke Kampusu a (2) potreba o jednoho ridice a jede vuz navic. Usetreni "klouboveho vozu" bod (2) zdaleka nevyvazi.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Parciální 26Tr dostaly vlastní číselnou řadu a naopak 31Tr a 27Tr navázaly na číslování předchozích NP kloubů, dalo by se tedy čekat, že 32Tr budou číslovány od 3311 a TNS od 3065.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
822
25 led 2006 09:46
Tak ono hlavně jsou uzavřena VŘ až na 40 trolejbusů 32 Tr a až na 40 "stavebnic" TNS12, což jsou shodné kastle, a těžko bude někdo nyní soutěžit něco dalších. Nových sóĺ je potřeba cca 60, navíc 7,5 mil. Kč za TNS12 proti nějakým 12 mil. Kč za 32Tr je dost pádný argument (ty 2,5 mil. Kč za montáž neberu v potaz, neboť jde o investici ve vlastní režii DPMB, odpovídající nákladům na GO, a ty mechaniky si DPMB platí stejně, ať dělají GO nebo novostavby). Samozřejmě TNS 12 bude skřípat stejně jako autobus, protože kastle příjde ze SORU už hotová. Jde jen o montáž výzbroje.
Spíš bude zajímavý konečný poměr 32Tr a TNS 12. A ze šotoušského pohledu i přidělená evidenční čísla. Pokud neznám konečné počty, asi by to chtělo dvě řady. U 32Tr pokračovat v řadě parciálů od 3311 a u těch TNS 12 buď navázat na 21Tr nebo jít od 3101.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Eda - no asi takhle, on to samozřejmě starej vůz je, a křáp to taky je, byť svým svébytným devadesátkovým stylem - ostatně snad právě proto buďme v Brně hrdí na to, že jsme to naučili takhle spolehlivě jezdit.
To slovní spojení "starej křáp" vnímam spíš tak, že se to hodí takto pojmenovat mezi námi děvčaty. Do polooficialního "videostěku" bych volil nějaky profesionalnější výraz. Šlo by vylučovací metodou vyhodnotit, co má nový vůz proti starému z hlediska cestujícího za plusy. Mě z toho vychází právě to stáří a klimatizace. Nic moc víc, dál by totiž bylo silně diskutabilní a víme, že v lecčems by jednadvacítka byla minimálně "rovna". Už dávno například lidi neslyší na "100%" nízkopodlažnost, neboť počínaje Citybusem jsme je nutili lozit uvnitř vozu po prolézačkách a oni už ví, že nula schodů ve dveřích rovnâ se schody jinde a horší, na což zrovna ausgerechnet SOR je expert.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
66
19 úno 2013 13:02
K novym trolejbusum SOR......ja jen doufam, ze nasim mechanikum se podari dilenske zpracovani, protoze autobusova obdoba tehoz je otresna. Vsechno vrže, skřípe, klepe. Vypodlozeni slozenyma novinama jen kvete. Otazka, jestli ta skladacka to umozni. Se Solarisem v jakekoliv verzi se to neda srovnat.
Navic vyhled nic moc, ale s tim se musime popasovat.
Taky se modlim za jinou verzi kabiny, u autobusu je pro trpasliky a radeji si nebrat ani mobil, neni kam dat.
Jo a kdyz jsem to rozjel na 90 km/h kolem Globusu do Lelekovic, tak tam tahlo jak na motorce. Je fakt, ze s trolejbusem SOR se tak nerozvasnim, bo nase trolejove vedeni je spolehlivy omezovac rychlosti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ondro, mi bylo jasný, že to v šotokruzích bude dost kontroverzní :-) Jako já mám 21 a 22 Tr taky nostalgicky rád. Dost jsem se toho v nich najezdil a troufám si tu řadu označit za pro Brno typickou, legendární a na svou dobu pokrokovou.

Ale je prostě čas posunout se dál.

Původně jsem chtěl, aby na videu byla čtrnáctka, ale tu se nám nepodařilo odchytnout.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5857 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]