Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Včera jsem měl s vozem 3216 nehodu na ulici Olomoucká, kde do mne při jízdě ve vyhrazeném pruhu narazilo auto odbočující k čerpací stanici. Nehoda se obešla bez zranění a dnes byl vůz po rychlé opravě opět zařazen do provozu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Já myslím, že bude hotovo do konce tohoto roku. Původní termín byl do letošní nostalgie, ale to se nestihlo. Teď se po krátké pauze zase práce na voze pomalu rozbíhají.


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
No vypadá to parádně díky ještě jednou biggrin stihne se to do příštího roku? Někde mám pocit se psalo, že né tak by mě zajímalo jak to je biggrin


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Manil: to jo, ale to vůbec nevadilo :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Koukám, že jsem v příspěvku prohodil popisky k přední a zační části interiéru, ale to jste jistě odhalili. :-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tak na to se těším, vypadá suprově.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Tak to je žrádlo! pripitek

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Maulincio píše:
Díky ... byla by i ňáká fotka?

No, že jste to vy... :-)

Celkový pohled zvenku. Jedná se o fotky z konce června, kdy se na voze kvůli ostatním generálkám na těžké údržbě Komín prakticky přestalo dělat. Proto je vůz částečně zakryt plachtou.
Příloha:
DSC_0144a.jpg


Interiér přední části
Příloha:
DSC_0139.jpg


Interiér v zadní části, kde už je i několik sedadel. Za velký úspěch považuji zejména to, že se nám podařilo sehnat původní strukturovanou vínovou koženku.
Příloha:
DSC_0141.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
manil píše:
Elektrická část je komplet hotová, takže hypoteticky je 3502 pojízdná. Zbývá dodělat zejména interiér se všemi detaily, což je časově i věcně velmi náročné. Díly jsou už snad všechny v DP, v trolejbusu je položená podlaha včetně gumy, dveře, část sedadel, část kabiny, část madel, část olištování podběhů, strop, obložení bočnic...


Díky ... byla by i ňáká fotka?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Elektrická část je komplet hotová, takže hypoteticky je 3502 pojízdná. Zbývá dodělat zejména interiér se všemi detaily, což je časově i věcně velmi náročné. Díly jsou už snad všechny v DP, v trolejbusu je položená podlaha včetně gumy, dveře, část sedadel, část kabiny, část madel, část olištování podběhů, strop, obložení bočnic...


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
manil píše:
...rekonstrukce 15Tr 3502 se vyvíjí poměrně problematicky a už teď výrazně překročila časový plán, který na ni byl vyčleněn...


Jak teď vůbec vypadá nebo spíš co všechno ještě chybí dodělat?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Škoda udává životnost trolejbusů 15 let, takže to vyřazení 25Tr předčasné ani nebude. Fakt, že jsme zvyklí oprašovat 30 let staré trolejbusy, je zase jiná věc. Nicméně, doba je už jinde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2655
13 črc 2009 13:42
OndraS píše:
No, popravdě, jsou to krámy, hromada věcí na prd z hlediska údržby, řidiče i cestujícího, ale jestli má k zastávce přijet SORka nebo Urban, tak to už radši ten Citelis. Strašný zjištění.

To nemyslíš vážně.


Offline
Uživatelský avatar

1902
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Obávám se, že to dopadne blbě. Nové trajfy v autobusových kastlích se budou vyřazovat předčasně a kastle 21Tr/22Tr začnou odcházet na únavu materiálu.
Jistou možností je reko ala Vario: Instalace elektrovýzbroje vytěžené z 25Tr do nové autobusové kastle.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Vyřadit. GO nerentabilní.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A jak to vlastně bude s 25? Vyřazení, nebo GO?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, popravdě, jsou to krámy, hromada věcí na prd z hlediska údržby, řidiče i cestujícího, ale jestli má k zastávce přijet SORka nebo Urban, tak to už radši ten Citelis. Strašný zjištění.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
Předpokládám, že nejvíc to mrzí tebe. ;-)


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No jo, když ony ty 21Tr mají mnohdy nalítaný víc než některý ty slavný 14Tr :)

Vyřazování 21Tr může za jistých okolností započít už za cca 3 roky. To už totiž budou vozy, co šly do druhého kola generálek jako první, mít za sebou 7 nebo 8 středních prohlídek. Bude záležet na nejich stavu, tzn eventualním prodloužení km, a disponibilitě zbytku vozů. Ono to bude zajímavý. Bude se to krýt s obdobím, kdy se definitivně rozpadnou 25Tr, půlka SORek bude nefunkčních, 14tky už nebudou, a nové vozy předpokládám taky ne.
Znovu bych rád upozornil, že mezi nákupem vozů 3040 - 3043 a nákupem 26Tr v počtu humorných deset ks, což nestačí ani na pokrytí linky 30, je propast 16let. To je mimojiné životní cyklus jedné generace vozů, například jsme úplně vynechali řadu 24Tr což jistě mrzí nejednoho příznivce těchto vozů :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil - úvaha o vyřazování 21Tr je poněkud předčasná v momentě, kdy mi v ulicích pořád ještě straší 26 provozních strojů 14Tr a tři patnáctky. Letošní dodávka parciálů 26Tr problém řeší jen částečně a že by se chystalo nové výběrko na další sóla, se zatím neví...nebo jo?

Ke 14Tr0 - vzhledem k době provozu těchto strojů se o přelomové stroje zrovna nejedná, ale pořád to jsou první čtrnáctky v Brně a pořád tu začaly jakousi modernější éru trolejbusové přepravy. Zpětně hodnoceno, velká škoda, že se tu jedna nulka nezachovala, dneska by se jednalo o světový unikát. Ale překopávat jakoukoliv současnou 14Tr na verzi "nula", je fakt ptákovina.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zpětná rekonstrukce jakékoliv "čtrnáctky" na něco, co by se mělo podobat 14Tr0, je naprostý nesmysl. A to jak z historického hlediska, tak z toho technického, protože 14Tr0 byly proti následujícím sériím výrazně technicky odlišné. Navíc ani 14Tr0 neměly v Brně nějakou zásadní historickou roli. Pokud by je někdo měl zachovávat jako přelomového zástupce, tak třeba muzeum Škody nebo NTM...

A co se týče naši 14Tr 3260: rekonstrukce 15Tr 3502 se vyvíjí poměrně problematicky a už teď výrazně překročila časový plán, který na ni byl vyčleněn. Kromě jednoho stání na těžké údržbě blokuje i generálky 21Tr, z nichž velká část postává s dojetými kilometry všemožně po komínské vozovně. Vzhledem k tomu, že retro trolejbusy nelze blokovat preventivní údržbu, renovace 3260 se prozatím odsune na neurčito s tím, že na oslavách 150 let MHD nás bude kromě muzejní 3173 bude reprezentovat i nějaká solidně vypadající 14TrM (klidně i právě 3260). A na 3260 by mohl vyjít čas někdy po dodávce většího počtu nových sól, kdy bude možnost začít vyřazovat i 21Tr místo hrocení jedné generálky za druhou.


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Maulincio píše:
Rozdíl vidím, jen sem nečekal že by to nešlo... škoda


Takhle, všechno jde, pokud existuje nějaká projektová dokumentace vozu, výkresy atd, dal by se postavit odznova, ale to pak jaksi popírá poslání muzejního vozu, kterej tady (jinde) jezdil. V případě překopání libovolné 14Tr tu doposud jezdící na verzi 14Tr0 by se minimálně musela komplet vyrobit kastle odpovídající parametrům kastle 14Tr0 a nemluvě o podvozku. Ve výsledku by to ale stálo takovou raketu, že nad tím nikdo nebude ani uvažovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
h8crew píše:
když se podíváš na tyto fotky jak vypadaly 14Tr0 je odpověď jasná, proč nejde zpětná retro-rekonstrukce: http://foto.bmhd.cz/foto.php?13483#photo. A jestli mne paměť neklame, tak dnešních dnů se nedožila ani jedna nulka nikde na světě, poslední ✝2012 v Plovdivu (ex Prešov)


Rozdíl vidím, jen sem nečekal že by to nešlo... škoda


Offline
359
20 čer 2008 14:08
když se podíváš na tyto fotky jak vypadaly 14Tr0 je odpověď jasná, proč nejde zpětná retro-rekonstrukce: http://foto.bmhd.cz/foto.php?13483#photo. A jestli mne paměť neklame, tak dnešních dnů se nedožila ani jedna nulka nikde na světě, poslední ✝2012 v Plovdivu (ex Prešov)


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
Janatak píše:
No tak s nultou sérií jsme se jaksi rozloučili už v roce 1989 vyřazením posledního vozejku této série :-k


No tak byl by velkej problém udělat ze 14 0 ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 pro 2024 04:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]