Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
280
04 bře 2013 22:47
Konečně jsem viděl v týdnu v provozu PRACOVNÍ 3239 , na kruháču u slatinské vozovny a o den později na Olomoucké směr do centra
15 Tr 3502. Ve 23 hod. Vezl pár lidí , ale nevím , co měl na transparentu, jestli SLUŽEBNÍ JÍZDA , či co .


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak já myslím, že na případné zkrácení x30 k ZOO by prskali i Bystrčtí. Protože by jim zůstala linka v 10 minutovém intervalu v sólech, v sedlech dokonce v 20 minutovém intervalu (a to mluvím jen o té Bystrci). Ta x30 tu linku 30 totiž opravdu pěkně "rozhasila".


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Během výluky by asi klouby udělaly víc užitku na t-30 (kurzově oddělené od t-x30). Ale nevím, jestli by to utáhla měnírna. A na tuty by kohoutovičtí prskali.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV: To jo, ale jen zlomek. Na KPN a i na Černýho prostě musí být interval 5 minut nebo jinej interval a kloub, jinak to ty sóla neutáhnou. Teď jsem jel v týdnu 2x ráno z KPN na Branku, bylo to kolem 7.20 a již na Husitské se do trolejáku nikdo nevlezl, to nemluvím ani o Slovaňáku a pak ani o Záhřebské. V opačném směru to samý po Skácelku. A pokud by došlo k omezení východního Bástru, tak nastane situace stejná i tady.To by musely na x30 i Husováky a rozdělit obě linky kurzově.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM: ale tak to zkrácení t-x30 by možná umožnilo více vozů na t-30, ne?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tady jde taky o to, že by se v případě zkrácení linky x30 musela posílit linka 30. Takže, kde by se na to další t-busy vzaly? Nebo by tam musely klouby. Už takhle jezdí linka 30 na rameni Přívrat-KPN přeplněná, tak by jinak mohlo dojít k přeplnění i ramene druhého. Takže se zkrácením linky x30 bych byl ještě opatrný.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Na ZOO jsou k dnešku krom sloupů i nosná drátěná konstrukce pro zavěšení stop. Pokud to dál půjde tímto rychlým tempem, tak do měsíce by mohlo být teoreticky zkolaudováno. Stejně bych se zahájením provozu (=zkrácení x30) nepočítal dříve než od půlky prosince...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Kategorie "lehce lepší Brno" odpovídá kategorii "hodně horší Zlín"... Ale určitou progresi vidím... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Stavěcí vexl do slatinské vozovny je nově v tahovém provedení systému Esko, kvalita zavěšení "lehce lepší Brno".


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
b1 píše:
Morce98: Ono by to chtělo hlavně sjednotit přestupní body z linek 52 a 54 na tramvaj. A 54 spodem podle tebe nejde (sám nevím proč). Proto tento návrh.

Protože lidé z Ečerovy či výše 54 využívají kvůli OC Max (ne extra moc, ale využívají) a k přestupu na Rakoveckou (zmiňoval jsem už důvod přestupu na Rakovecké a ne na Zoo). Prohodit 54 s 52 je nesmysl a 50 bys akorát donutil lidi jezdit 1 a 50 by na té trase neměla smysl.
Poslat 52 s 54 okolo Rakovecké je taky nesmysl, protože je více využívaná trasa okolo Vondrákovy.


Offline
Uživatelský avatar

336
20 pro 2010 23:08
Brno-Bystrc
Něco se s tím stejně bude muset udělat. Každé ráno tam stojí 50, š88 a za školákem 54, která už při odjezdu má -2. Na druhé straně se odbavuje 302.. Bude to velký nápor na tu smyčku, jak ráno, tak odpoledne.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Morce98: Ono by to chtělo hlavně sjednotit přestupní body z linek 52 a 54 na tramvaj. A 54 spodem podle tebe nejde (sám nevím proč). Proto tento návrh.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
U té 52 si myslím, že by byli proti tomu obyvatelé spodní části Bystrce. Stačilo by bohatě protáhnout 50 nebo 52 zespoda ze Zoo na Přístaviště (stejně tam občas řidiči 50 zajíždí).


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Morce98: Ta zkrácená trojka nejezdí přes Zoo? A co když zrovna z Kamechů chytnu linku 52? To taky musím přestoupit u Zoo. V opačném směru taky.

Nicméně může se to udělat i opačně, vrchem 52+54, ať se ty přestupní zastávky na tramvaj sjednotí a spodem 50 (která by ze Zoo mohla být prodloužena až k tomu Přístavišti, kde by snad nemusel být problém přistavit sociální zařízení typu smyčka Švermova)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
b1 píše:
Jací lidi? Ti, kteří můžou mezi tramvají a linkou 54 přestoupit u Zoo?

Spíš bych dal 52+54 spodem a od Zoo k Přístavišti, kde smyčka zeje prázdnotou, a 50 vrchem přes Rakoveckou k Zoo.

Ono třeba na tu 54 řidiči 11 čekají na Rakovecké, ale na Zoo ne, víš? :wink:
S tím trasováním, pokud vím, ta trasa 54 Ečerova-Přístaviště (Zoo) byla právě zavedena kvůli zkrácené 3 na Rakoveckou. A ráno 54 nejezdí v trase Ečerova-Rakovecká zrovna prázdná. Buď by ti lidé zaplnili více 1 anebo by přeskakovali na tu zmíněnou 50. A návrh se smyčkou Přístaviště má menší vadu, a to, že u té smyčky se nenachází sociální zařízení.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
tohan píše:
Už mají naloženo, zatím stojí ve vozovně. Jedna ze čtrnáctek by měla být 3224, další dvě nešly vidět a čtvrtý vůz byla 15Tr.

Před 4. hodinou odpolední zela trolejbusová vozovna ve Slatině prázdnotou... Na cestě by tak měly být tahače s 3214, 3224 a 3503 (odjezd z vozovny, odhaduji, asi mezi 14:00 - 15:30).
/Pouze tahač s 3230 ještě stále odpočíval v prostorách vozovny. Asi se vydá na cestu až k večeru...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Morce98 píše:
Kam bys ji chtěl přetrasovat? Pokud bys ji dal kolem knihovny, tak by ztratila smysl existence a lidi nebudou moct přestupovat na Rakovecké.

Jací lidi? Ti, kteří můžou mezi tramvají a linkou 54 přestoupit u Zoo?

Spíš bych dal 52+54 spodem a od Zoo k Přístavišti, kde smyčka zeje prázdnotou, a 50 vrchem přes Rakoveckou k Zoo.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Argument přestoupit z 30 na šalinu na Podlesí na na 54 u Zoo/Ečerově neprojde? :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Kam bys ji chtěl přetrasovat? Pokud bys ji dal kolem knihovny, tak by ztratila smysl existence a lidi nebudou moct přestupovat na Rakovecké.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
To by se ale dalo řešit přetrasováním 54.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Richie píše:
Netušíte někdo ten důvod? Protože na šaliny nahoru do Bástru se dá přestoupit na Podlesí, na 50/52/54 na nám. 28.dubna. Jedině snad kvůli 302 a 303?


Někdy bych ti přál ten přestup z 30 na 54 ....

Pravidelně musm 54 dobíhat páč 5 minut na přechod je málo ...

Ale to lidé co tento přestup nevyužívají prostě nepochopí ....


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Anebo třeba smyčka ZOO bude nácestná, ušetří se každý druhý spoj v sedle, co nemusí až na Černého. A ještě minimálně půl roku se tam může točit t-x30. Třeba. Nic jinýho v tom nehledejte!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Jo, sorry, na 54 samozřejmě u Zoo. :oops: Ale su zvědavej, o kolik naroste reálná JD ve špičce.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Richie píše:
Protože na šaliny nahoru do Bástru se dá přestoupit na Podlesí, na 50/52/54 na nám. 28.dubna.

A na 54 přestupuješ na nám.28. dubna stopem? Je to udělaný, aby byl přestup i na 54 či regionálky a za 2. Aby v JŘ řády pro linku 30 byla zastávka ZOO. Protože někdo neznalej mířící linkou 30 na Bystrc vidí, že nejede přes zast. ZOO, tak musí zbytečně přestupovat na linku 1,11 u Podlesí a zbytečně ji zaplňovat (zvláště dost často o letních prázdninách v odpolední špičce třeba). A ještě k tomu, podle mých zjištěných informací od příbuzných z Bystrce, v tom má prsty i MČ Bystrc, takže prodloužení tratě do Líšně je úplně jiný téma.


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Protože je lidem zatěžko chodit takovou štreku z Náměstí 28. dubna až k zoologické pěšky. Podnik je z lidí podělanej a hned jim vyjde vstříct aby je neboleli nožičky. Teď se tam ještě budou s všema busama motat trajfy. Chudáci šofci. Už vidím jak dojede zpožděnej trajf a bude ještě čekat za busem co stojí do času. Kdyby radši konečně prodloužili trajfy v Líšni.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5826 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 00:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]