Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V jedné nejmenované vesnické dopravní společnosti zase momentálně platí nařízení nejvyššího, že se musí zastavovat na všech zastávkách, a to včetně těch na znamení, i kdyby tam nestála ani noha. Dveře se prý otevírat nemusí. Takže asi tak. Jak se to dodržuje, to je asi každému jasné.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Takže se zastávky dávají do režimu na znamení (s čímž souhlasím), ale protože jízdní doby zůstávají, často jedou vozy jak s hnojem, nebo zastavují i bez znamení. Chjo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Stále platí odjezd nebo průjezd v nule.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Pokud vím, tak jo a i na zastávkách na znamení se často stojí, jen aby se počkalo na čas odjezdu.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
A co zastávky na znamení a předčasný průjezd? Ten se též postihuje?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Což zdaleka není jen problém tykadláků, ale i šalinářů. Vyvíjí se dnes kdeco, ale pár rychlých vexlí/křížení podnik/ město nepořídí. Řeší se to tady opakovaně.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tím se dostáváme k jinému problému, a sice výhybkám. Když přes ně vůz jede 10 km/h, tak je to tristní.

A v preferencích na křižovatkách také máme rezervy. Třeba Mendlák směr Pekařská. Drtivá většina spojů odjede ze zastávky Mendlovo náměstí, na čočkách volno (zpravidla v této chvíli projíždí křižovatkou předchozí vůz), které ovšem daný spoj už nestihne. A tak čeká celý cyklus - docela hodně prodrbaného času, když se vezme v potaz, kolik lidí se tím zdržuje.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
V Brně máme obecně hodně volné jízdní doby snad na všech trakcích. Několikrát jsem na to upozorňoval na příslušných místech vč. konkrétních příkladů, ale není moc ochota s tím něco dělat. Že prý je lepší čekat než jezdit pozdě a že ne každý řidič umí využívat max. povolených rychlostí atd. Ale od doby, co jezdím, se alespoň zlepšilo to, že se poposouvaly čekačky do času z míst, kde se zavazí, na vhodnější místa. Např. Geislerova - Životského DC.
Obecně si ale myslím, že pokud by se na lince 8 v obou směrech škrtly 2-3 minuty, což by se dalo v pohodě stíhat, tak by se dal ušetřit jeden vlak.


A s tím zas nebudu souhlasit.
Pokud máš dodržovat veškeré rychlosti přes vyhybky tak jak jsou stanoveny (celou délkou soupravy a podobně) ještě by bylo mnohde minuty přidat ...
Třebas taková víkendová 12 ....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V Brně máme obecně hodně volné jízdní doby snad na všech trakcích. Několikrát jsem na to upozorňoval na příslušných místech vč. konkrétních příkladů, ale není moc ochota s tím něco dělat. Že prý je lepší čekat než jezdit pozdě a že ne každý řidič umí využívat max. povolených rychlostí atd. Ale od doby, co jezdím, se alespoň zlepšilo to, že se poposouvaly čekačky do času z míst, kde se zavazí, na vhodnější místa. Např. Geislerova - Životského DC.
Obecně si ale myslím, že pokud by se na lince 8 v obou směrech škrtly 2-3 minuty, což by se dalo v pohodě stíhat, tak by se dal ušetřit jeden vlak.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Proč tvůrci jízdních řádů nejsou ochotni vyslyšet prosby řidičů a cestujících?


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
2389 píše:
A čekat do času se má jen v přestupních uzlech. Zrovna jmenovitě na t-25/26 Mendlák, Úvoz, Konečného nám., Pionýrská atd.
... což jsou prakticky všechny zastávky v tom úseku :-/


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tenhle problém mám u Zoo. Linka 30, Kamenolom -> Zoo 4 minuty. A to až do půl deváté večer. Normální jízdou je člověk u Kamenolomu v čase; preference, přes den rušená šalinou, funguje hned, a pak jsou dvě možnosti. Jet jako s hnojem, což osobně nesnáším - a) tak jet neumím, b) sám když jedu autem mě štvou takovýhle brzdy, c) zdržuju ty co třeba chtějí skočit u Zoo do regionálky - nebo jet normalně a to vychází na čekání 2 minuty u Zoo. Lidi čumijou proč se nejede, za mnou čeká 52 na odjezd, pak 50 co chce odjet z výstupu ale nemůže a za ní chce najet 50 na nástup a všchno tohle zdržuje trolejbus kterej čeká na nikoho.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
To si ale musíš stěžovat ja jízdních řádech a ne tady.


Offline
181
21 kvě 2017 18:40
Vím. Ale je tu možnost řešení pomocí nulových jízdních dob. Příklad úsek Čtvrtě-Lesní jízdní doba jen 1 minuta, ale Lesní-Anthropos 3 nebo 4 minuty. Tím bychom se dostali na současný stav ovšem s jistotou, že řidič nebude muset čekat do času v zastávkách typu Kopce sarcastic tím akorát zdržuje lidi, kteří by třeba mohli přestoupit na dřívější spoj.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Řidič nesmí odjet ze zastávky ani o sekundu dřív, takže neni možné odjet na třech zastávkách v plusu a pak na přestupním uzlu vyrovnávat čas. On má dvě možnosti, buď pojede jak s hnojem a třeba zastávky na znamení projede v čase, nebo pojede normálně, ale v každé zastávce bude muset zastavit, aby neodjel dřív. Jinou možnost nemá.


Offline
181
21 kvě 2017 18:40
ať je jízdní doba delší na vykrytí zpoždění, to nevadí. Ale mnohem lepší je jet nějak normálně a pak chvíli postát v zastávce se zavřenými dveřmi než jet jak s hnojem a zdržovat lidi i okolní provoz. Od toho máme poptávku. A čekat do času se má jen v přestupních uzlech. Zrovna jmenovitě na t-25/26 Mendlák, Úvoz, Konečného nám., Pionýrská atd.


Offline
55
20 úno 2010 23:23
Konkrétně jízdní doba je mezi těmito zastávkami 5 minut.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Taky jsem si již dříve všiml, že na těchto linkách je o víkendech zbytečně dlouhá jízdní doba. Pár minut by se dalo v obou směrech určitě ubrat.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mohl by mi některý ze šofců objasnit prosím jednu věc?
Jel jsem dnes t-25/26 z Pionýrské na Úvoz. Aniž bych chtěl znevažovat schopnosti řidiče, byla to víceméně prohlídková jízda Brnem. Jeli jsme krokem i v místech, kde se může jet svižněji (mimo křížení). Je to dáno příliš o víkendu dlouhými jízdními dobami mezi zastávkami?
Např. i po Kotlářské jsme jeli krokem - kdyby na to pan řidič trochu šlápnul (v rámci povolené rychlosti), mohli jsme stihnout zelenou, a ne trčet na semaforu (ale tady bych řekl, že to už je opravdu dané jízdní dobou, musel by čekat na další křižovatce do času). Tady by se snad dala minuta ubrat.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Všiml jsem si, že se do trolejbusů začaly montovat držáky na časopisy. Plánuje se tedy plátek šalina dodávat i do trolejbusů?
Ve vozech 21Tr se držáky objevují na dveřích od kabiny, což mi nepřijde jako vhodné místo.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Vypadá to, že ta naše 26 Tr bude mít prostor pro kočárky (vozíky) naproti i vpravo od prostředních dveří = celkem dva. Kolik tam tedy bude sedaček bez podesty, jen čtyři? To by bylo ještě o dvě méně než u 21Tr. Zdá se že jdeme v tomhle ohledu proti proudu. Vůbec ty Solarisy v trolejbusové verzi jsou takové nedomyšlené. Místo zadní pětky jsou baterky, místo velkého prostoru pro kočárky je tam obří krabice s motorem. Jel jsem starým Trollinem v Gdyni, to mělo motorový komín jako by to byl nafťák a elektromotor mělo strčený tam, díky tomu uprostřed nic nezavazelo. SOR (Acumario) je v tomhle ohledu podstatně promyšlenější.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Fotka parciálního trolejbusu pro Brno na zkušebních jízdách v Plzni


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Nové křížení tam sice je, ale geometrie křížení obou vodičů opět nicmoc. A navíc je to jak jednookej mezi slepými ve smyslu - vyměnila se jedna (na Mendláku v pořadí druhá) armatura, ale zbylých kolik, pět šest křížení v blízkosti pořád v podvěsu. Hlavně kdyby se něco chtělo udělat s tím křížením t-35 a t-37 u klášterní zdi a s tím následujícím prudkým obloučkem, tam se musí jet krokem, jinak lovit a nahazovat bidla.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Na Mendlově náměstí je křížení stop t-37 od Kohoutovic a odstavné t-35 nově v tahovém provedení. Vypadá docela hezky, ohodnotil bych jej jako lehký nadprůměr :-)


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Janatak píše:
Jj, málo kloubů. Včera jezdila i na "dlouhé" 37 na Osovou 21Tr 3031.
... což je docela blbý, protože před těmi "dlouhými" spoji je taky delší mezera v intervalu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5802 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 06:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]