Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 102    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Další
Autor Zpráva
Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Na FB Dopravního podniku vyskočilo rozloučení s 21Tr. Jako neregistrovaný toho na FB moc nevidim, a tak doplním čísla vozů - což není složité, protože pod drátama zbyly jenom tři. 3030, 3059 a 3063. Plus 3601 jako "větší 21Tr".

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7484
27 úno 2010 07:40
Včera bylo taky hezky... sarcastic


Offline
149
02 bře 2012 14:57
LukinT - můžu požádat, jestli by tu rozlučku šlo udělat jindy, třeba zítra? Ať je na to pěkné počasí


Offline
Uživatelský avatar

774
21 lis 2010 09:08
V sobotu 15. března 2025 se uskuteční oficiální rozlučková akce s trolejbusy Škoda 21Tr v Brně.

_________________________________
Obrázek


Offline
2974
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@OndraS: myslíš K-report, ne? :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Takže (viz. diskuse k-remont) je to jasné, instalace ZF na vůz 3063 proběhla mimo prohlídku, v prosinci 2019.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Uvažuješ dobře, ale tahle fotka http://foto.bmhd.cz/f/244/2437/243624.jpg kde vzadu vyloženě čumí ten rábovej náboj, tu logiku celou bourá.

Problém je, že ty várky náprav byly dvě (2016 a 2020) a byly určeny nejen pro GO, ale i pro náhradu v provozu. Nápravy HNT se někdy nahrazovaly Rábou z vozu, který byl aktuálně zrovna v prohlídce, jen se nějak narychlo opravila. A mezitím se třeba opravila jiná Rába. Nahradit HNT Rábou je v podstatě jen vyměna; pro instalaci ZF se musí převařovat držáky pod vozem a v salonu pozměnit podlaha. Několik vozů se dělalo až za provozu, a to v době po havárii 3029, kdy se postupně přehodnotily plany na GO 21Tr (fakticky rozhodlo o jejich konci) a nějaké nakoupené nápravy ZF bylo potřeba "udat".

Tedy, shrnuto, nikdo to už nikdy nezjistí, ale Rábu to mělo i po GO.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1908
01 srp 2006 14:13
Bezkov
U skoro muzejního vozu 3063 se píše, že se neví, kdy dostal nápravu ZF.
Nápověda je u vozu 3046, tam se píše, že dostal zadní nápravu Rába z vozu 3063 z říjnu 2016.
To je doba, kdy 3063 v jihlavském stavu naběhl do dílen na CO, takže se z něj vzala Rába. Dá se předpokládat, že z CO pravděpodobně vyjel už s nápravou ZF.

(Kdyby to nebyl vůz ke zmuzejnění, tak bych to takto nepitval.)


Offline
2974
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak doufáme, že vedení akci schválí. Byla by škoda se s jednadvacítkama nerozloučit, když Brno bylo vlastně největším provozovatelem typu a navíc po nejdelší dobu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

774
21 lis 2010 09:08
2371: Přesně z tohoto důvodu se snažíme žádné detaily nesdělovat předem. Výběr vozů nebyl veřejně oficiálně prezentován, takže není žádné "místo nich". Byť byly zmíněné vozy interně vytipovány, nakonec bohužel na rozlučku jet nemohou.

Akce je ve fázi předaného návrhu vedení dopravního podniku, které musí nejdříve rozhodnout. Pak se jistě vše dozvíte. Kdybychom teď cokoliv prozradili, tak se vystavujeme riziku, že se to ještě změní, my budeme za blbce a navíc budeme čelit podobným dotazům. Taky můžeme mít problém z toho, že prezentujeme něco, co nebylo zatím schváleno. Kdyby byly vaše dotazy ohledně rozlučky směřovány na dopravní podnik, třeba by to rozhodnutí uspíšilo. Navíc by se ukázalo (na vyšších místech), že je o akci zájem.

_________________________________
Obrázek


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Plán je jednoduchý, do Charkova má byt nachystáno 20 vozů, pravděpodobně to souvisí s provedením smluv, odvozem atd. Tedy na rozlučku nám toho zdá se moc nezbylo, ale nebojte a nechte se překvapit.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
91
15 črc 2021 23:22
Ahoj, četl jsem Ondrův příspěvek na Káčku, nemám tam však účet, a tak bych se rád zeptal tady. Z jakého důvodu došlo ke změně plánu a přesunu 3014, 3052 a 3058 na letiště - nebylo náhodou původně v plánu nechat tyto vozy na rozlučku? Co tam pojede místo nich - 3030, 3063?
Díky ;)


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Původně jsme hodně chtěli do muzea vybrat 3064 jako zastupce "vrcholu řady a současně vrcholu úprav" ale tam je veliké riziko, že jak to přestane jet, může to být něčím, co už nikdy nikdo nesežene. Máme sice nějaké dárky zbytků z Ústí a z 3057, ale jsou to díly bez záruky. Nakonec tedy 3063 jako zástupce úspěšného programu "secondhandů", má vysoké výrobní číslo a je v pár věcech netypická, a přesto je to relativně klasická 21Tr.

Cena se odvíjí od účetní hodnoty, a ta může byt u něktrých vozů vysoká, tj i vysoko nad 100.000. Navíc nápadem na hromadný prodej (nebo dar) vozů nastala situace, kdy už moc není co brát. 3063 byla naštěstí vybrána a "ústně" zamluvena už asi před dvěma roky, za současné situace by stálo asi hodně domlouvání jakýkoli vůz "vyjmout" z "letištního programu".

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
17
11 dub 2019 08:54
OndraS píše:
Většina ze zbylých bude odložena na letiště (už by tam měly nějaký stát), za účelem možného budoucího odvozu směr UA. Tomu se vyhnou už odstavená 3059 (prodej zpět do ČB), zatím provozní 3063 (již dojednaná jako exponát TMB) a zaslechl jsem že bude komusi pro zachování prodána i 3062.

Tak to se zachovají skoro samé stejné varianty 21Tr. ACéčko(a) nikdo zájem nemá odkoupit/zachovat? A je známo cca za kolik se ty 21Tr k zachování prodávají?


Offline
2974
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn, dík za objasnění, Ondro.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já ji vidím správně, tj. sešrotovanou poté, co ji rozstříhali hasiči - a pak odvezli do kovošrotu (odkud si ji vypůjčili).

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2974
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dívám se na karty jednadvacítek a 3022 má stav "vyřazen (existuje vrak)", zatímco v poznámkách je likvidace šrot, tak jak to je? Předpokládám, že je úplně pryč. Jinak mě překvapilo, že 3008 až 3010 jsou provozní v Husovicích a pak až snad číslo 3021. Hodně nám ty řady řídnou.
Co na tomhle typu oceňuju, jsou sedačky v salonu a nízkopodlažnost, třeba sedačky v SOR NS mi tak pohodlné nepřijdou a o sedačkách v SOR Trabantech (pětidveřový 31Tr) už vůbec nemluvím, ty jsou otřesný bez ohledu na polstr, dělá to debilní tvarování, třeba skořepiny v 26/27Tr jsou na tom mnohem líp díky tvaru a ani nemusí mít látku, ale s ní jsou příjemnější.
P.s. Překvapilo mě jak ty čísla, co jsou ještě provozní, tak hlavně stáří, že ještě vůbec jedou...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Škody ani tak ne, jsou to opravdu vyježděný auta. Vytěžili jsem je na maximum, stejně jako 22Tr nikdo nečekal, že by to mohlo jezdit tak dlouho.
Druha věc, že křápovitost nových vozů nebude nijak jina než jakýchkoliv starých. Svezení s novými vozy TNS s najetými 5 km v rámci najíždění povinných 100 km bylo perfektní, teď v pátek jsem sedl opět do vozu 3069 už s najetými 3000 km a už je to jemně rachotící příšerka.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Tolik škody. Mohly v pohodě dojet km. Kvůli novým křápům.


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Lukinem aktualizována evidence, kde jsou u dotčených vozů vepsány poznámky o umístění na letišti.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
271
07 kvě 2011 12:50
Janatak: 3042 ma dost km ještě, takže tam pokud nebude nějaká závada nebo už nebude potřeba, tak tu chvilu asi bude strašit.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

3996
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No bylo by záhodno už ty kýble poslat do pryč, šrot, odprodej, cokoliv. Poslední šichty s 3007 a s 3042 byly už dost o nerva, jestli to někde neodstavit a jít dom.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ono to teď půjde velmi rychle. Nové 32Tr v provozu, zbylých 6 nedozkoušených TNS12 do konce roku asi taky. 21Tr tedy teoreticky potom vůbec nebudou potřeba. Většina ze zbylých bude odložena na letiště (už by tam měly nějaký stát), za účelem možného budoucího odvozu směr UA. Tomu se vyhnou už odstavená 3059 (prodej zpět do ČB), zatím provozní 3063 (již dojednaná jako exponát TMB) a zaslechl jsem že bude komusi pro zachování prodána i 3062.
Odstavuje se v podstatě tak, že se některé vozy blíží limitu SP a některé i kvůli nějaké opravě, takže do konce roku to nějak vyjde v pohodě. Našemu vedoucímu TD se nutno přiznat značně uleví, protože od nehody 3029 se pořadně v klidu nevyspal.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
282
04 bře 2013 22:47
3016 vyřazena? Nebyla opravena jako poslední s 3030?


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Neexistuje, byl rozebrán, karoserie článků sešrotovány, zachovaly se přední a zadní čelo a diíly, využitelné jako ND. Několik komponentů se pak podívalo i do DP, třeba hnací náprava na 3054 nebo mazací kontejner na pracovním voze.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2546 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 bře 2025 06:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]