Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
7408
27 úno 2010 07:40
Že to jde, víme. Ale nevíme, jestli to jde v Brně. :-)


Offline
2899
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinde to určitě jde. Tuším, že jsem kdysi četl na Káčku, že celá Plzeň je schválená, zatímco v Brně to jde asi po konkrétních ulicích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Tak primárně asi podle toho, o schválení jaké trasy DPMB požádá. Pak je otázka, proč nepožádá o celé město. Samozřejmě je dost možné, že by to brněnský drážní ouřada neskousl, ač jinde to lze.


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
Podle čeho schvaluje drážní úřad trasy? Chápu, že šalina jako kolejové vozidlo může jen po kolejích, ale parciál může teoreticky všude kde projede.


Offline
343
21 dub 2009 20:30
Dík moc oběma:-)


Offline
1498
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Celé Brno schválené není, existuje mapa, kam se "může" a kam ne. Popisovaná trasa je schválena, myslím že se schvalovala současně se standardní trasou, aby byla možnost ze Soběšic odjet i v případě nějaké události na běžné trase (nesjízdnost, nehoda).

Edit: viz Lukin, asi má rychlejší klávesnici.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

771
21 lis 2010 09:08
ZGHK: Celé město Brno trolejbusovou drahou není, ale zmíněná trasa je schválená pro provoz trolejbusů.

_________________________________
Obrázek


Offline
343
21 dub 2009 20:30
Měl bych jeden zvídavý dotaz na znalé: v sobotu jezdila 30 přes Lesnou a v parciálech. Parciál je myslím stále drážní vozidlo a ta by z nějakých záhadných důvodů (§1?) měla jezdit jen po trase schválené Drážním úřadem.
Musela se tedy pro tuto výluku speciálně schvalovat trasa nebo už je celé Brno (a Šlapanice) schváleno jako trolejbusová dráha?


Offline
Uživatelský avatar

6991
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Aneb když problémy řešíš vyhnívací taktikou až moc dlouho..


Offline
176
23 led 2011 03:17
https://twitter.com/CtHalasVojtech/stat ... 7131634766
Trolejbusové vozovně v brněnském Komíně hrozí demolice. Kvůli narušené statice nesmí dopravní podnik využívat....


Offline
1
25 črc 2024 22:00
bbf píše:
Ahoj,
jakou logiku mají čísla na sloupech trakčního vedení? Horní je nějaké pořadové a spodní je nějaké číslo trati? Někdy je také víc čísel pod sebou. Díky:)

Dolní číslo je číslo napájecího úseku a horní číslo sloupu v něm. Čísla napajecích úseků jsou taky na sloupech s odpojovačema a "Bednách" vedle nich


Offline
16
02 zář 2007 23:51
Pupa píše:
Dnes jezdil na 31 cedulák. LUIGI 3066. Nefungoval čelní transparent, tak byl na předním skle nalepený papír s číslem 31. Nechytl to nějaký šotouš?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
16
02 zář 2007 23:51
Pupa píše:
Dnes jezdil na 31 cedulák. LUIGI 3066. Nefungoval čelní transparent, tak byl na předním skle nalepený papír s číslem 31. Nechytl to nějaký šotouš?


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Dnes jezdil na 31 cedulák. LUIGI 3066. Nefungoval čelní transparent, tak byl na předním skle nalepený papír s číslem 31. Nechytl to nějaký šotouš?


Offline
29
17 led 2006 20:05
Ahoj,
jakou logiku mají čísla na sloupech trakčního vedení? Horní je nějaké pořadové a spodní je nějaké číslo trati? Někdy je také víc čísel pod sebou. Díky:)


Offline
Uživatelský avatar

771
21 lis 2010 09:08
Pupa: Z pochopitelných důvodů si to necháme pro sebe.

_________________________________
Obrázek


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Nebo aspoň o jaké vozy jde.


Offline
Uživatelský avatar

9323
10 čer 2004 11:19
Občas je lepší místa nezveřejňovat. Ty vraky jsou teď relativně v bezpečí, po zveřejnění by je někteří rozkradli do "zbírek" .


Offline
282
04 bře 2013 22:47
Četl jsem někde, že na opravu 3136 byly použity díly z vraků. Nevíte, kde se nějaké nacházejí?


Offline
830
25 led 2006 09:46
Asi komplikovanější na údržbu, určitě dražší na pořízení a hlavně bez dotací. Diskuze je o možném rozšiřování provozu parciálních trolejbusů na autobusové linky, což je pro DPMB asi nejschůdnější řešení "ekologizace" dopravy - jde o zavedenou a osvědčenou trakci. Samozřejmě to není vhodné na všechny autobusové linky, ale tam, kde to jde nebo vyžaduje přiměřené rozšíření TV, je to nejlepší cesta.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
A co třeba hybridní autobusy? To by mohla být taky jistá forma kompromisu


Offline
7408
27 úno 2010 07:40
Díky.
A u těch v našich busech to výrobci neurčili jinak?


Offline
Uživatelský avatar

146
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Robert: dle vyhlášky je "papírová životnost" 15 let s poznámkou "neurčí-li výrobce jinak", což se většinou děje a snad všichni výrobci "určují" těch 20 let.


Offline
7408
27 úno 2010 07:40
Ty v brněnských autobusech mají jen 15 let? V autech byl vždy standard 20.


Offline
830
25 led 2006 09:46
U CNG je limitující 15 letá životnost tlakových lahví, jejichž výměna se nevyplácí. Ostatně životnost autobusů v Brně větší nebývá. Pokud vím, tak dotace jsou již jen na elektrickou trakci. Což je šance pro trolejbusy, ale pochopitelně to neřeší vše. Nakonec náhradu těch sto autobusů lze rozdělit třeba do tří let, což DPMB finančně unese. A SOR taky potřebuje vydělat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5860 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 led 2025 09:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]