Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
VS píše:
Jak by se asi v případě nehody v Žabinách taky odkláněla d-3 a ty K2R na d-11 :?:

Nezastavovalo by se na zastávkách s vysokým nástupištěm.



To by asi lidi jedoucí z Bystrce byli překvapeni, kdyby jim to nezastavilo.Když to jede až na Mendlák jako d-1, tak by to i tak mělo zastavovat.Že to nezastaví, kvůli dveřím by asi nepochpoli.Dokud se ty zastávka neupravily, tak se tam žádný T6,T3R(na d-3) neměly dávat, když pro ně byla problematická odklonová trasa.


VS píše:
Jak by se asi v případě nehody v Žabinách taky odkláněla d-3 a ty K2R na d-11 :?:

Nezastavovalo by se na zastávkách s vysokým nástupištěm.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
VS píše:
Dnes asi kolem 17.45h sem čekal v Bystrci na d-1 a ona přijela 2xT6 č.1219+20 s číslem 1 a cílovou stanicí Mendlovo nám.Už sem si říkal , že by předali do Pisárek T6.Ale bylo to jinak :-D .Byla to souprava z 3/3, která měla jet do vozovny, jenže asi se pokazila 2xT3 z d-1, a tak za ní zaskočila.Původně měla jen na ten Mendlák, ale nakonec projela celou trasu d-1 až po Hudcovu(já sem vystoupil na Nových sadech,takže pouze předpokládám) a pak si řidič zajel konečně do té vozovny.Řidič na každé druhé zastávce a vylízal z kabiny a kontroloval, jestli to ukazuje jedničku a né trojku a říkal stále cestujícím, že to jede jako d-1.Když u Výstaviště měnil informace na BUSE s tím že pojede i přes nádraží,opět vylezl a dost ostře nadával.Musel odjezdit úsek navíc :-x . V každém případě je dobře ,že se ty zastávky na d-1 upravily pro T6,T3R.Aspoň se může v případě potřeby využit takhle, jako náhrada zatahující vůz :idea: . Jak by se asi v případě nehody v Žabinách taky odkláněla d-3 a ty K2R na d-11 :?:


Včera jsem ji viděl taky, u Semilassa.Napřed jsem si myslel že to má něco společného s tím sraženým chodcem.LADA HOLA


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Dnes asi kolem 17.45h sem čekal v Bystrci na d-1 a ona přijela 2xT6 č.1219+20 s číslem 1 a cílovou stanicí Mendlovo nám.Už sem si říkal , že by předali do Pisárek T6.Ale bylo to jinak :-D .Byla to souprava z 3/3, která měla jet do vozovny, jenže asi se pokazila 2xT3 z d-1, a tak za ní zaskočila.Původně měla jen na ten Mendlák, ale nakonec projela celou trasu d-1 až po Hudcovu(já sem vystoupil na Nových sadech,takže pouze předpokládám) a pak si řidič zajel konečně do té vozovny.Řidič na každé druhé zastávce a vylízal z kabiny a kontroloval, jestli to ukazuje jedničku a né trojku a říkal stále cestujícím, že to jede jako d-1.Když u Výstaviště měnil informace na BUSE s tím že pojede i přes nádraží,opět vylezl a dost ostře nadával.Musel odjezdit úsek navíc :-x . V každém případě je dobře ,že se ty zastávky na d-1 upravily pro T6,T3R.Aspoň se může v případě potřeby využit takhle, jako náhrada zatahující vůz :idea: . Jak by se asi v případě nehody v Žabinách taky odkláněla d-3 a ty K2R na d-11 :?:


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Jeden byl Algida, druhý Poštovní spořitelna teď jsou Patr a Tech. muzeum.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
Obě soupravy mají nový nátěr od letoška, ale přesné datum nevím..


1217+1218 Někdy kolem 20.6.2004, 1211+1212 taky nějak tak.


Obě soupravy mají nový nátěr od letoška, ale přesné datum nevím..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1382 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 17:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]