Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 54 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jelikož T6 jezdím docela často, tak se třeba skusím zeptat nějakýho řidiče, ale taky se přikláním k variantě, že T6 v Bčku zadní BUSE je


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
ta krabice za odporama je pouze jina verze stataku, v brne maj A vozy jiny statak jak B vozy.

P.S. FIXI: podivej se poradne na B vozy T6A5 a nesir tady bludy . Ne nadarmo si po dilnach solo B vozy T6A5 vozej zvonek na narazniku a ceduli za oknem. Poradne si prohlidni kabinu .


NEMAJÍ!!!! Opravdu ne, i když to tak vypadá. Totiž ta bedna není samotný Buse, ale je to jenom "bedna na bednu"!!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Fixi píše:
B vozy mají BUSE, je zakryto deskou. Chybí klima ata krabice co je u áček vzadu. Ale viděl jsem 1206 po VO jako sólo.


Tak mají B vozy přední Buse nebo ne? Jsem z toho docela zmatenej :-P Jinak Fixi myslíš tou krabicí staťák co je před poslední klapkou?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
B vozy mají BUSE, je zakryto deskou. Chybí klima ata krabice co je u áček vzadu. Ale viděl jsem 1206 po VO jako sólo.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Vozy "B" skutečně již od výroby nemají přední Buse, "A" vůz ale zadní Buse má. On toho zadní vůz postrádá trochu víc, ale je pravda, že přední by mohl jezdit po rozpřažení bez jakýchkoliv úprav sólo na lince. Při zkušebních jízdách viděna i souprava v opačném řazení (!!) B+A, spojená svými klasickými spřáhly s jakousi pochybnou mezivozovou propojkou, řízeno z čelního "B" vozu.


B vůz sem viděl jako řídící taky pouze jednou přes redukce spojen s A vozem klasickými spřáhly...šlo o odtah z české do pisárek...


Vozy "B" skutečně již od výroby nemají přední Buse, "A" vůz ale zadní Buse má. On toho zadní vůz postrádá trochu víc, ale je pravda, že přední by mohl jezdit po rozpřažení bez jakýchkoliv úprav sólo na lince. Při zkušebních jízdách viděna i souprava v opačném řazení (!!) B+A, spojená svými klasickými spřáhly s jakousi pochybnou mezivozovou propojkou, řízeno z čelního "B" vozu.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
B vozy nikdy predni buse nemely. Uz od vyroby byly urceny jako zadni vozy.


to jsem nevedel-myslel sem ze je pred predni bude u B vozu jen soupla deska...


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
B vozy nikdy predni buse nemely. Uz od vyroby byly urceny jako zadni vozy.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jinak jde tady hlavně o rychlost otevírání x zavírání dveří...a než vymýšlet kam A vozy nasadit jako sóla a B vozy nechat hnít ve vozovně by bylo nejlepší buď namontovat skládačky nebo jen nové pohony-v Praze problémy nejsou a v Ostravě nebyli tak blbí a zůstali u skládaček...a výklopky co jsou u T3R.EV a T3R.EVN jsou o poznání rychlejší než Na T6 v Brně...mám to ze zkušeností jak s ostravskou EV tak EVN...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
Panoe zapominate na to ze T6A5 jsou A+B vozy . A tusim ze A vozy ani nemaj zadni buse. B vozy nemaj predni a klimu ridice. Navic by sebou kazdy solo muselo vozit redukci na klaisckysprahlo.


Jak vozy A tak B jsou schopny provozu jako sólo. Jinak PvvS A vozy jsou plnohodnotne vybaveny pro sólo provoz-kompletní osazení Buse, brnkátko, klima atd....B vozy tusim čelní Buse měli ale bylo demontováno-jinak chybí brnkátko, klima apod....ale provozu schopný je...po VO jsou soupravy rozpojeny a je zkoušen každý vůz sám a při této příležitosti některá béčka která nemají zrcátko dostávají erární-bílé...viděno asi 10x...


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
Panoe zapominate na to ze T6A5 jsou A+B vozy . A tusim ze A vozy ani nemaj zadni buse. B vozy nemaj predni a klimu ridice. Navic by sebou kazdy solo muselo vozit redukci na klaisckysprahlo.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Možná z T6 udělat 20 sól a dávat je všechny na d-4. i na tu d-10 by zbylo. T3 z d-4 ve dvojcích na d-3 místo T6. Vzkm jsou stejný.

Tak aby jezdily T6 na d-4 to jsem zásadně proti. Stačilo by rozhodit jednu soupravu a dát ji na d-10 jako sola. Pak třeba 3 soupravy by mohly jezdit na d-3, po jedné soupravě na d-12 a d-13, jedna na d-9 a ostatní by klidně mohly zůstat stát 8-)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Možná z T6 udělat 20 sól a dávat je všechny na d-4. i na tu d-10 by zbylo. T3 z d-4 ve dvojcích na d-3 místo T6. Vzkm jsou stejný.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Honza píše:
Izzy píše:
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:

Brno udělalo chybu, že má pohony dveří BODE.

Mě se ty vyklápěčky designově líbí, ale ta poruchovost je děsná. Ale třeba v Anitře, KTN i RT6 pracují bezporuchově. Musím se přiznat, že jsem ještě neviděl poruchu na dveří na žádné T3R ani K2R (tedy kromě 1615). Největší hnusy jsou opravdu v těch T6, měli by u všech udělat GO nebo VP s výměnou dveří


Anita a KT8N mají výsuvný, nikoli vyklápěcí dveře :idea:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Izzy píše:
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:

Brno udělalo chybu, že má pohony dveří BODE.

Mě se ty vyklápěčky designově líbí, ale ta poruchovost je děsná. Ale třeba v Anitře, KTN i RT6 pracují bezporuchově. Musím se přiznat, že jsem ještě neviděl poruchu na dveří na žádné T3R ani K2R (tedy kromě 1615). Největší hnusy jsou opravdu v těch T6, měli by u všech udělat GO nebo VP s výměnou dveří


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Izzy píše:
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:

Brno udělalo chybu, že má pohony dveří BODE.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Jo, ty výklopky jsou blbina. Nemám to rád.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


T6 se skládačkama s IGE a můžou kamkoliv :-P I T3R by měli dostat skládačky...sakra v blbé Ostravě byl tamní podnik velice zpátečnický že jejich poslední série T6 nemá výklopky a udělali velice dobře :!:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Jamala lichá píše:
jj, jsou jiné, nemaj mezi vozama takovej tlustej kabel :-) . A nejde o vyjímku. Nevím přesně jak to bylo, ale problém je v tom, že brněnské vozy byly dodány (a teď nevím přesně) před/po administrativní změně, dovolující/zakazující silový propojovací kabel trakčních motorů


Hlavne to propojeni pro 600V mezi vozy neni zadarmo, a DPMB si ho na T6 proste neobjednal. Misto toho si radeji na A vozy nechal dal klimacku pro ridice (a jeste nejake penizky zbyly). Nehledejte v tom nic specialniho.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak jsem byl včera na ohňostroji a při odjezdu se využívaly i T6 a K2R, což způsobovalo zdržení než se ty výklopky od šalin plných lidí zavřely. Foto bohužel nemám, cenné věci jako je foťák a vysoký finanční obnos na takové akce po špatných zkušenostech nenosím. Příšlo mě že tam bylo víc lidí. Proč dávají T6 na intervalovou dopravu nchápu, zdržují :!:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
T6 jsou celkem hezký tramvaje, ale měli by nahradit současné dveře skládacími.


Offline
71
04 dub 2005 23:21
jj, jsou jiné, nemaj mezi vozama takovej tlustej kabel :-) . A nejde o vyjímku. Nevím přesně jak to bylo, ale problém je v tom, že brněnské vozy byly dodány (a teď nevím přesně) před/po administrativní změně, dovolující/zakazující silový propojovací kabel trakčních motorů


ok to vse beru a proc jsme v Brne jako jedini tu vyjimku nedostali? coak u nas sou ty vozy jine nez v praglu ci jinde?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
manil píše:
Proč se vůbec v Brně nejezdí na oba pantografy?


Snad jezdí, ne?

Jo, sorry, chtěl jsem se zeptat, proč se v Brně nejezdí na jeden sběrač.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1389 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2024 03:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]