Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 55    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Další
Autor Zpráva
Offline
2789
01 úno 2006 10:39
Cracatit: ta tyčka u té KT8D5N v tom prostoru je dle mě pozůstatek toho, že když ty vozy přišly tak měly klasický interiér 2+2 a ta tyčka byla u dvojky, ale protože mezi sedadly byly ty mezery co jsou a nejsou sedadla až u stěny, tak byla moc úzká ulička, takže se dvojsedadla změnily ještě před spuštěním provozu s cestujícími na jednosedadla a tyčka bohužel zůstala tam jak je, pamatuju si dokonce zkušební jízdy, kdy ty dvojsedačky byly odmontovaný a nebyly na té straně žádný krom té jedničky na bedně s pískem. Do provozu s cestujícími už šly všechny s interiérem 2+1.


Offline
2565
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, u obyč Kachny je i pro mě jako nevidomého výhoda, že tyče jsou furt na svých místech a ne jako u enkových, kde jsou sice na podobných pozicích, ale u té jednosedadlové řady musím hledat tyč někde v prostoru, zatímco u klasiky vymezují tyče něco jako uličku. Bavím se o prostoru mezi prvníma dveřma a druhýma dveřma. Plus navíc u klasiky je u druhých dveří trojka nebo čtyřka, která má záda svařený s předešlou dvojičkou a kam můžu zašoupnout psa, takže o něm pak skoro nikdo neví. Jinak samozřejmě by to šlo i po stylu Praha, tj. většina židli Fainsa po směru a 2+2/2+1, ale připadá mi, že u nás je líp řešenej prostřední článek se sklápěcíma sedačkama a půdorysně sešikmenou uličkou.
Co se týká závětrných clon, tak je to jedna z mála věcí, co mě štvou na Dracích a Okurkách (45T). V těchdle dvou typech a na pár místech i v Sarančeti totiž vychází nohy cestujícího do prostoru pro nástup, nebo trčí pod tím sklem, jak jsou v 13T židle hned za sklem v nízkopodlažním článku. U Draka trčí špičky bot člověku, co na dvojičce u druhých dveří sedí do uličky, což je úplně nejblbější místo v celý šalině, kam si tak sednout.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9226
10 čer 2004 11:19
No jelikož ta NP část je věčně plně natřískaná, tak evidentně plní svůj účel.

Pokud by se interiér řešil stylem jedna strana jedním směrem, tak by asi i ubylo dost míst . Poslední řada sedaček, která je aktuálně zády ke dveřím by prostě zmizela. A zbyl by tam nevyužitej prostor. Výhoda klasických kachen je v tom že ať přijede jakkoliv, tak interiér je furt stejnej.


P.S. Slepice umí létat a to vcelku hodně dobře. o tom by mohl vykládat kdkoliv, kdo jim včas nezastřihl perka.


Offline
1708
04 bře 2012 23:26
eNkový KT8 jsou na tom o něco líp, ale stále.
Prostě…já nevím. Na jedné straně šaliny všechny sedačky jedním směrem, na druhé opačným. Vyřešeno. Eliminovat 4ky a 3ky, nechat 2ky a 1ky.
Ani jeden z těchto typů za NP nepovažuji. Do NP části není pro mě možné se normálně dostat, věčně plně natřískaná. KT8 je NP stejně jako slepice je pták. Jasně, technicky vzato to je pravda, ale…

Čím se liší interiéry? eNkový KT8 mají lepší dveře, okna, pohodlnější sezení, a sezení v uspořádání 2+1. Sice méně sedadel, ale zato prostor na projití a stání. Přijde mi to jako vhodnější volba, i když preferuji maximum sezení. To by ty šaliny musely být daleko širší. A koleje dál od sebe. A… No, asi chápete.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
6788
27 úno 2010 07:40
Ehm, můžu se zeptat, v čem se ty interiéry liší? :oops: Ani fotky ve fotogalerii mi nepomohly.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6098
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
No KT8 bych nazval všelijak, ale povedenými rozhodně ne.
Interiér naprostá tragédie…

Záleží na konkrétním typu. Interiér KT8D5N je v pohodě, u KT8D5R.N2 je to horší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2436
13 črc 2009 13:42
No bohužel vznikala v době, kdy v Německu vyvíjeli 100% nízkopodlažní tramvaj. Holt jsme byli tady na Východě vývojově hodně pozadu. Ale design KT8 mě dodnes nepřestává fascinovat, zatímco jiné lidi provokuje.


Offline
1708
04 bře 2012 23:26
No KT8 bych nazval všelijak, ale povedenými rozhodně ne.
Interiér naprostá tragédie…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2436
13 črc 2009 13:42
Vario1523 píše:
Chystá se GO dalších souprav

Doufám, že ne.

Rekonstruovaný interiér se snaží naprosto popřít původní design odpovídající době, ve které byl navržen. Ponuré tmavé prostředí, honosné hranaté tvary, jednoduchost, estetičnost a elegance. To jsou typické designové prvky brutalismu a jemu podobným stylům používaných v 70. a 80. letech. Bohužel jsou tací, kteří tento styl nechápou, doteď mu nepřišli na chuť a snaží se ho znevažovat. Viz rekonstrukce vozů 1231 a 1232.

Jinak samozřejmě vím, že ne všechno z té doby je povedené. Postavilo se i spoustu hnusných barabizen (např. některé nevhodně umístěné paneláky). Ale zrovna tramvaje T5, T6, KT4 nebo KT8 řadím k těm povedeným výtvorům.


Offline
Uživatelský avatar

367
05 lis 2007 18:35
Bystrc
O víkendu jsem měl konečně štěstí na generálkované pražandy "nerezky" 1231+32. Interiér neskutečně prokoukl, je to moc pěkně udělané. Zaujalo mě, že z kachen (do kterých táhne) se odstraňují ty zástěny u dveří, ale tady (u dobře těsnících dveří) zůstaly. Měl bych dvě otázky: Chystá se GO dalších souprav? Minimálně ty první čtyři by ji potřebovaly. Druhá otázka se týká hlučnosti: Proč jsou brněnské T6 o tolik hlučnější, než ty pražské? Způsobuje to jiná podlaha?


Offline
112
18 srp 2019 17:01
Robert píše:
Já tedy doufám, že Anitry přes své nesporné zápory ještě nějakou dobu vydrží.

To by asi každý kaštan i šotouš, ale ruku na srdce - jak moc je reálné, že se na nich udělá GO? Proto bych se radši držel při zemi a budoucnost draků v soupravách bych viděl spíš jen do konce provozu Aniter. Pak by kapacitu K2 převzali sólo draci a zbytek kapacitoru soupravy.


Offline
2565
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Evo1 nikdy! Stačí styl, jakým nakupuje Olomouc, pěkně kus ke kusu, skoro jak u Vyčítala, když strejda vynášel díly na Cadilac. "Vylez ven z tý ozdoby, koukej říct rok výroby." :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6788
27 úno 2010 07:40
Já tedy doufám, že Anitry přes své nesporné zápory ještě nějakou dobu vydrží.


Offline
112
18 srp 2019 17:01
TMB píše:
Na lince 12 bych radeji viděl standardní soupravy v kratším intervalu. Ale jinak by bylo lepší řešení. K2 už z provozu skoro zmizely, tudíž další EVO2 budou navíc. Co takhle k nim pořídit pár sólo EVO nebo vytvořit dalších pět dvojic EVO2?

Já bych budoucnost EVO2 viděl spíš jako náhrada za Anitry. Pokud se budou provozovat výhradně sólo, tak by to mohlo stačit.


Offline
755
25 led 2006 09:46
Na lince 12 bych radeji viděl standardní soupravy v kratším intervalu. Ale jinak by bylo lepší řešení. K2 už z provozu skoro zmizely, tudíž další EVO2 budou navíc. Co takhle k nim pořídit pár sólo EVO nebo vytvořit dalších pět dvojic EVO2?


Offline
Uživatelský avatar

6787
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB v tématu Škoda 45T píše:
...Dvacet 45T tedy asi nahradí KT8, ale mluví se, že pět z ních i pražské soupravy T6...

Osud pražských T6 je "pouze" dojezdit ve dvojicích? Nebo je možné, že by se z nich udělaly trojičky? Přece jenom po zprovoznění "žabovřeského" tunelu by se pár kapacitních souprav hodilo (resp. přesné počty neznám, kolik bude potřeba na pokrytí 1 a 12, a zároveň tak nějak doufám, že budou pokryty soupravami 3×T6/2×EVO2/LF2+LF1).


Offline
Uživatelský avatar

3655
28 úno 2006 19:00
Viděli jste na té "slavné" GO 1231+32 to "vlnobití" místo plechů na bocích?? ](*,)
Ať se zajedou podívat do Prahy na jejich řadu 8xxx a rovné plechy a laky na tom!


Offline
Uživatelský avatar

1872
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ta sedadla jsou nová, nebo recykláty z wleků a dalších vozidel?


Offline
1708
22 led 2006 12:56
Brno
To se jako vážně vyměnily dvojsedadla za jednosedadla? :sad: :pray:
Osobně mně i ta původní sedadla přišla pohodlnější.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6098
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
Já bych se zeptal, pokud to tu nezaznělo, ale proč zrovna u soupravy 1231+32 došlo k takové rozsáhlé generálce, narozdíl od ostatních expražand?

Údajně kvůli technickému stavu vozových skříní, který byl horší než u ostatních vozů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3190
14 čer 2004 18:56
blekfild
škoda uspořádání 1+1 i po GO, u těch novějších pražských T6 beru 3 řady sedaček jako velkou výhodu oproti klasickým T3...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3926
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já bych se zeptal, pokud to tu nezaznělo, ale proč zrovna u soupravy 1231+32 došlo k takové rozsáhlé generálce, narozdíl od ostatních expražand?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

605
06 led 2011 14:32
Brno
Fotky interiéru a kabiny soupravy 1231+1232 se objevily na transphotu:

Interiér:
https://transphoto.org/photo/1713673/?vid=17363
https://transphoto.org/photo/1713602/?vid=17363

Palubní deska:
https://transphoto.org/photo/1712806/?vid=17363

_________________________________
gS: 7814 ->7099
gM: 7814 ->7699


Offline
Uživatelský avatar

6787
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nemáte někdo fotky interiéru 1231/1232?


Offline
1
05 led 2023 19:56
Dobrý večer, z jakého důvodu se na lince 6 neobjevují vozy T6A5, načež na lince 7 nově každý pracovní den ve večerních hodinách ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1369 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 čer 2023 10:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]